Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Zappiti 4K HDR (Mini, One & Duo)

604 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Zappiti One 4k HDR (Mediaspelare) 1 7 (1) Inga priser

#201

Postad 04 juli 2017 - 20:36

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Verkar som att Zappiti jobbar på stöd för kompletta menyer till BD+DVD ISO https://zappiti.user...-iso-full-menus



#202

Postad 05 juli 2017 - 08:56

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Verkar som att Zappiti jobbar på stöd för kompletta menyer till BD+DVD ISO https://zappiti.user...-iso-full-menus

 

 

Nice :)

Sen hade det varit guld om dom hade lagt till så man kan se om serier/filmer är watched/unwatched när man kollar genom explorer med... det kanske man skulle be dom om, dom verkar ju lyssna rätt mycket på köparnas förslag.

Eller kan man aktivera det på nåt sätt? Edit: Såg att det kommit som förslag där nu, så röstade på det, gör det ni med nu som har en Z! :P

Sen HDMI in, kommer man kunna använda den nån gång? Testade med CC, men det gick inte casta till den när den va inkopplad till Z...


Redigerat av Garrett, 05 juli 2017 - 10:26.


#203

Postad 05 juli 2017 - 18:58

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Ja, håller med dig ang. att kunna se status för sedd/osedd i explorer. Mycket möjligt det redan ligger en sån önskan på deras sida men om inte så lägg gärna ett önskemål. Den funktionen är verkligen guld värd när man plöjer igenom säsonger med många avsnitt.

 

Jag vet faktiskt inte hur HDMI in funkar eftersom jag aldrig använt den, du kan ju alltid maila deras support och fråga.



#204

Postad 07 juli 2017 - 10:47

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Kommit en update nu, 3.06

Edit: Eller 3.07... :ph34r:  :P 

Viktigaste där är väl att man kan slå på/av HDR för dom som streamar sånt... kommer väl en tid då man kan nyttja det nån gång, om det kommer ett bra/smidigt sätt att lägga över UHD skivor på servern! :)


Redigerat av Garrett, 07 juli 2017 - 11:01.


#205

Postad 07 juli 2017 - 17:17

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Ja, HDR on/off känns som den viktigaste. Skönt att dom fixade boot logon också som såg lite knasig ut.

 

Changes since the previous version:

  • Fixed Force SD Audio option that was deactivated after restart (only the status was saved).
  • Improved the playback of UHD Blu-ray Rip files.
  • Added HDR ON/OFF option for non HDR display.
  • Added progressive scan video processing (deinterlacing).
  • Improved the algorithms of upscaling, denoising and edge sharpening.
  • Improved the rendering effect, sharpness enhancement and clearness.
  • Optimized the system stability.
  • Improved Bluetooth support and compatibility.
  • Fixed the timer that was long to update after the initial booting sequence.
  • Fixed the boot logo that was improperly displayed.
  • Deleted some setting options in that was not usable to be more easy to use.
  • Improved Thai and French translations.


#206

Postad 07 juli 2017 - 17:26

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

@Garrett

 

Vet inte om du redan sett det men jag hittade ett önskemål om sedd/osedd för Explorer på deras Uservoice sida. Har tyvärr använt alla mina röster men la en kommentar.



#207

Postad 08 juli 2017 - 07:07

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

@Garrett

 

Vet inte om du redan sett det men jag hittade ett önskemål om sedd/osedd för Explorer på deras Uservoice sida. Har tyvärr använt alla mina röster men la en kommentar.

 

 

Redan röstat på en av dom trådarna, som va om det med, verkar finnas flera trådar för samma önskemål, dom borde slagit ihop dom... :ph34r:  :)

Edit: Det är den jag röstat på ser jag nu


Redigerat av Garrett, 08 juli 2017 - 08:15.


#208

Postad 17 juli 2017 - 21:38

Resal
  • Resal
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Jag kör Zappiti - Marantz 7011 - Epson 9100, har alltså ingen HDR bildvisare

 

Vad är det som jag inte förstår, om jag slår på HDR då får jag som bilden är till höger.

Borde det inte vara tvärs om med senaste firmwaren.

 

Syns tydligt i inlednig av Hacksaw Ridge 2016 Multi 2160p UHD BluRay Hevc10 HDR10 ATMOS 7.1 MKV

 

 

Bifogad fil  HDR.PNG   649,05K   1 Antal nerladdningar



#209

Postad 27 juli 2017 - 07:55

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Finns det nåt sätt att få bort så att det blir <i Text som är berättarröst. i>  när det är narrator, berättarröst? Blir så när det är srt. och det är berättarröst... alltså <i  i början, och i> i slutet.



#210

Postad 27 juli 2017 - 18:24

Unregistered64c84be4
  • Unregistered64c84be4
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0

Finns det nåt sätt att få bort så att det blir <i Text som är berättarröst. i>  när det är narrator, berättarröst? Blir så när det är srt. och det är berättarröst... alltså <i  i början, och i> i slutet.

 

<i>texten här<i> på det viset funkar det väl som det ska?



#211

Postad 27 juli 2017 - 18:27

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

<i>texten här<i> på det viset funkar det väl som det ska?

 

 

Nja... får inte dom tecknena när jag spelar upp från andra mediaspelare/program, bara med Zappiti... tänkte om det va nån inställning i text cfg som jag missat...



#212

Postad 27 juli 2017 - 18:33

Unregistered64c84be4
  • Unregistered64c84be4
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0

Nja... får inte dom tecknena när jag spelar upp från andra mediaspelare/program, bara med Zappiti... tänkte om det va nån inställning i text cfg som jag missat...

 

men ändra till <i> innan och efter</i> och inte som du skrivit <i



#213

Postad 28 juli 2017 - 09:53

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Va? Förstår inte vad du menar... vill inte ha såna tecken före och efter meningarna, spelar jag upp i kodi eller från nvidia shield TV i sovrummet får jag inga såna tecken, bara med Zappiti... och tänker ju inte gå in och ändra alla srt texter... :huh: 



#214

Postad 28 juli 2017 - 13:43

Unregistered64c84be4
  • Unregistered64c84be4
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0

konstigt,jag har haft sådana problem med min shield och appletv som du beskriver och det visade sig att .srt filen "var fel" och med lite ändring så försvann dom tecknen under "berättande text" men,men så kan det va...



#215

Postad 04 augusti 2017 - 16:17

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Media Control appen finns nu för nedladdning både till iOS & Android.


Redigerat av Mentos, 04 augusti 2017 - 16:18.


#216

Postad 10 september 2017 - 10:51

Unregistered28787da3
  • Unregistered28787da3
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Har haft problem med ett par filmer, får som judder (upplevs som att fpsen sjunker till under 10).
Senast igår blev det så, startar man om filmen så försvinner det. Oftast kommer det efter typ halva filmen.
Spelar upp Remux bluray filmer som är lagrade på en lokal Nas.

#217

Postad 10 september 2017 - 11:16

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Har haft problem med ett par filmer, får som judder (upplevs som att fpsen sjunker till under 10).
Senast igår blev det så, startar man om filmen så försvinner det. Oftast kommer det efter typ halva filmen.
Spelar upp Remux bluray filmer som är lagrade på en lokal Nas.


Värme? Får problem på min Xiaomi som står i en TV-bänk med dörrar och dålig genomströmning av luft, hjälper att ha dörrarna öppna.

#218

Postad 11 september 2017 - 18:17

Unregistered28787da3
  • Unregistered28787da3
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Värme? Får problem på min Xiaomi som står i en TV-bänk med dörrar och dålig genomströmning av luft, hjälper att ha dörrarna öppna.


Nä. Jag har den i en helt öppen bänk.

#219

Postad 03 oktober 2017 - 18:06

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Kom en update idag, inte kollat vad den innebar... 



#220

Postad 03 oktober 2017 - 18:25

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Ok, till mediacentret då eller?

 

Har för övrigt min Zappiti One 4K HDR spelare ute till försäljning på marknaden eftersom jag tänker uppgradera till Duo. Har funderat lite och det blir ingen NAS lösning för min del utan kommer köra på intern lagring istället så Duo passar därför bättre.

 

Edit: Min One är nu såld.


Redigerat av Mentos, 04 oktober 2017 - 19:24.


#221

Postad 03 oktober 2017 - 18:36

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

https://www.facebook.com/zappiti/

 

Va ju några dar sen updaten kom, men fick att jag skulle uppgradera idag...

Iofs... kanske inte kollat på några dagar, vi plöjer genom Gotham s3 på netflix US just nu när det finns tid...  :blush:  :)



#222

Postad 04 oktober 2017 - 09:59

mikee
  • mikee
  • Veteran

  • 1 638 inlägg
  • 0
Intresserad av denna😊 Nån som vet fördelarna med denna gentemot Himedia Q5/10Pro ??

#223

Postad 04 oktober 2017 - 10:55

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Intresserad av denna Nån som vet fördelarna med denna gentemot Himedia Q5/10Pro ??

 

Ingen aning, men blir riktigt bra kvalite av streaming från mkv, BD från NAS, bästa kvalite av alla mediaspelarna jag haft... synd att inte zappti mediacenter är lite rappare, som kodi, och att den inte läser mapnamnen instället för filmerna i maparna, har massa filmer den inte hittar, men det kanske går att ställa in nånstans..?

Men vi bläddrar genom explorer, att man navigerar runt det man har delat ut från dator/nas istället.



#224

Postad 04 oktober 2017 - 11:03

mikee
  • mikee
  • Veteran

  • 1 638 inlägg
  • 0

OK.. Så varje film fil måste ha namn och år.. blir ju lite svårt med tex RAR filer :(

 

Nån annan som har input :)

 

Funderar på Mentos spelare som han har på annons eller en Himedia Q5 Pro eftersom jag inte behöver intern lagring, har allt på min NAS.

 

Verkar som de spelar samma filtyper men dock så klarar Himedia av Dolby Vision som jag inte vet om Zapp klarar.

 

Vh



#225

Postad 04 oktober 2017 - 11:07

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

OK.. Så varje film fil måste ha namn och år.. blir ju lite svårt med tex RAR filer :(

 

Nån annan som har input :)

 

Funderar på Mentos spelare som han har på annons eller en Himedia Q5 Pro eftersom jag inte behöver intern lagring, har allt på min NAS.

 

Verkar som de spelar samma filtyper men dock så klarar Himedia av Dolby Vision som jag inte vet om Zapp klarar.

 

Vh

 

Rar har jag inte ens testat, funkar det? år behövs inte tror jag... har inte satt mig in i scanningen riktigt, är så van vid kodi,den scannar ju map namnen, samma med serierna.

Men du hittar ju filmer etc genom vanlig bläddring av HDD som dom ligger på.

DV vet jag inte, HDR klarar den... vet inte om det kommer nån uppdatering så den kommer fixa DV...


Redigerat av Garrett, 04 oktober 2017 - 11:26.


#226

Postad 04 oktober 2017 - 12:48

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Jag har frågat om Dolby Vision stöd tidigare och fick då till svar att dom visste inte just då om det kommer att läggas till. Men detta är säkert ett halvår sen så bäst är nog att maila och fråga på nytt om DV är av stor betydelse. Vet att dom för närvarande jobbar på stöd för fulla menyer till Blu-ray som är planerat till nästa firmware 3.08



#227

Postad 04 oktober 2017 - 12:58

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Nice med BD menyer!



#228

Postad 04 oktober 2017 - 13:27

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0

Någon som köp Plex på sin Zappiti 4k HDR? Jag får inte till något annat ljud än PCM (2-kanal). kör jag samma filer via Explorer så blir det DD, DD+ eller DTS som det ska.

Har testat alla möjliga inställningar i både Zappiti och Plex-appen. Läst lite hastigt någon stans att Androidappen inte har stöd för dom ljudformaten men det hoppas jag inte är fallet.

 

Zappiti supporten svarar att dom skiter i det och att jag ska vända mig till Plex.



#229

Postad 04 oktober 2017 - 13:38

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Den är typ inte till för plex, kodi, netflix mm, det är väl nerladdat från google store, funkar få igång det för att det är android... tror inte ens hz ändras per automatik i kodi eller plex heller...

Vill du ha smidig kodi och plex, om det är mest det du är ute efter, skulle jag rekomendera Nvidia shield.

Dock tycker jag bildkvaliten är bättre på zappiti när det gäller streamat mkv BD från nas/pc...



#230

Postad 04 oktober 2017 - 13:42

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0

Nä, inte alls. Köpte den för film och det funkar kanon. Kör serier via Plex på diverse enheter men nu börjar DD+ bli vanligare och min Samsung KS7005 verkar inte fixa det. Så jag tänkte att det kunde vara smidigt att köra via Plex i Zappiti.

Dom serier som har DD+ kör jag via Zappiti Explorer, när jag tittar i det rummet.

 

Tycker Zappiti Media Center är så jäkla seg på skanna filer och hela spelaren nästan låser sig när den gör det. Zappiti säger att dom har så stort bibliotek och att det är därför. Men varför ger dom inte skannern lägre prioritet så det fortfarande går att navigera redan skannade filer smidigt?


Redigerat av ktd, 04 oktober 2017 - 13:43.


#231

Postad 04 oktober 2017 - 15:04

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Ja, lite synd att inte Kodi/plex och netflix är implenterat i spelaren, då hade den varit fulländad! :P


Redigerat av Garrett, 04 oktober 2017 - 15:04.


#232

Postad 04 oktober 2017 - 16:07

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Ja, instämmer där Garrett. Om den hade haft ett TV baserat android OS i grunden så hade den varit fulländad men just nu funkar den bäst för lokal uppspelning vilket står för 90% av mitt filmtittande. Men skaffade nyligen också AppleTV 4K just för appar & streaming. Dessa båda spelare kompletterar varandra mycket bra i min setup. Behöver ingenting annat och snart kan man börja rippa UHD blu-rays till hårddisk också som Zappitin får spela upp.

 

Jag är ingen fan av Kodi men däremot Plex är trevligt. Även Infuse gillar jag och kör den på AppleTVn för att komma åt delade mappar ifall Zappitin skulle strula tillfälligt.


Redigerat av Mentos, 04 oktober 2017 - 17:30.


#233

Postad 04 oktober 2017 - 17:42

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Hmm... Uppdaterade precis min 4k HDR och nu visas bara ett par filmer, av ett hundratal. Jag har inte ändrat något annat och jag har testat att rensa cachen och skanna om men samma sak. Någon som har nått tipps?

*edit* Tog bort hela kollektionen och skapade en ny. Då funkade det igen.

Redigerat av ktd, 04 oktober 2017 - 23:55.


#234

Postad 11 oktober 2017 - 09:58

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Bara en fråga har precis köpt denna spelare och den verkar ha problem med dvd iso när det gäller pal den växlar bara till 60hz inte 50hz har ni andra samma problem?



#235

Postad 11 oktober 2017 - 11:15

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Bara en fråga har precis köpt denna spelare och den verkar ha problem med dvd iso när det gäller pal den växlar bara till 60hz inte 50hz har ni andra samma problem?

Inte testat, men har haft MKV filer som är 50hz, och då har det blivit 50hz...

Ska se om jag kan hitta nån dvd iso sen i eftermiddag och testa... frågan är om jag har nån sån inlagt på min dator där jag har alla filmer/serier... 



#236

Postad 11 oktober 2017 - 13:41

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Jodå, den ändrar till 50hz på DvD ISO, säker på att det ska va 50 och inte 60 på just den dvdn?


Redigerat av Garrett, 11 oktober 2017 - 13:42.


#237

Postad 11 oktober 2017 - 14:43

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Jodå, den ändrar till 50hz på DvD ISO, säker på att det ska va 50 och inte 60 på just den dvdn?

Det kan så vara antog att det skulle vara 50hz pga av att det var en nordisk film får testa lite mer..



#238

Postad 11 oktober 2017 - 14:50

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

En annan fråga hur är det med uhd material med hdr på display som inte stöder hdr. 

 

Skall hdr stå på on eller off för med off blir färgerna fel nästan lite svartvit känsla  men på on blir de rätt. Trodde hdr skulle stå på off  om man inte hade en hdr kompatibel bildkälla.

 

Till sist får jag säga att jag är kanonnöjd annars kvalitén på bilden är som natt och dag mellan denna och Shielden påminner om karaktären som min oppo spelare skickar ut.



#239

Postad 11 oktober 2017 - 15:07

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Menar du att du tycker denna har mycket bättre bildkvalité än senaste Nvidia Shield/Oppo 203 eller missuppfattar jag?



#240

Postad 11 oktober 2017 - 15:08

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

En annan fråga hur är det med uhd material med hdr på display som inte stöder hdr. 

 

Skall hdr stå på on eller off för med off blir färgerna fel nästan lite svartvit känsla  men på on blir de rätt. Trodde hdr skulle stå på off  om man inte hade en hdr kompatibel bildkälla.

 

Till sist får jag säga att jag är kanonnöjd annars kvalitén på bilden är som natt och dag mellan denna och Shielden påminner om karaktären som min oppo spelare skickar ut.

 

Aldrig kört nåt hdr material än, så kan inte uttala mig, men den kanske ska va på om det är hdr från materialet, har ju alltid haft min off... hoppas på en autofunktion sen.

Javisst blir bilden grymt bra när man kör MKV, BD iso osv?! Bättre än om man kör genom tex shielden ja. 

Ska ju vara grymt realtekchip i den, är ju typ lika bra som sigmachipen har jag läst... 


Redigerat av Garrett, 11 oktober 2017 - 15:16.


#241

Postad 11 oktober 2017 - 15:17

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Jag tycker Zappiti gör ett halvbra resultat med mjukvaran. Men det viktigaste är bild och ljud och det levererar den kanonbra.

Tex.så blir bilden/färgerna helt off efter att man tittat på material med HDR för den ställer inte tillbaka när man stoppar materialet.
Bildinställningen för upplösning ändrar sig ibland till 1080P utan att jag gjort något med spelaren mer än tittat på nån film eller serie och lite sånna saker. Men som sagt så är det ju viktigare att kvalitén är bra och det är den som sagt.

#242

Postad 11 oktober 2017 - 15:29

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Det där med att den ändrar upplösningen händer mig också och i mitt fall är det på grund av att jag har två bildvisare, en 4K och en 1080p. När jag kollar på 4k projektorn vill jag alltid att spelaren skickar ut 3840x2160 och om jag sen skiftar till TVn så skickar den istället ut 1920x1080. Problemet är då att nästa gång jag slår på projjen så är fortfarande upplösningen ställd till 1920x1080.

Här hade jag önskat att man haft ett auto läge istället som matchar insignalen med utsignalen och alltid skickar bästa möjliga upplösning utifrån vad displayen klarar.

Jag la ett önskemål på deras uservoice sida om detta som i skrivande stund har 18 röster. Lägg gärna en röst om detta är nåt ni skulle ha nytta av själva.

https://zappiti.user...olution-to-auto



#243

Postad 11 oktober 2017 - 15:33

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Mjukvaran hoppas jag på lite bättring kanske... har hängt sig ett par ggr, kanske 4-5ggr sen jag köpte den för några månader sen, men funkar direkt efter omstart, har iofs aldrig varit med om en medaspelare som aldrig hängt sig. :P

Sen hade det varit nice när man är i explorer att man kunde se vilka filmer, eller ännu viktigare, vilka avsnitt man sett i TV serier, kunde blivit en avbockning som i zappti media. Tycker zappti media kunde va mer som Kodi... eller varör inte inkludera Kodi i spelaren, det hade varit optimalt! :P

Sen om man justerar tiden/fördröjning i undertexten, så ändras ju all annan till den justeringen, hur tänkte man där?  :huh: 


Redigerat av Garrett, 11 oktober 2017 - 15:36.


#244

Postad 11 oktober 2017 - 15:48

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Ingen som provat HDR material på tv som inte klarar HDR och sett hur den uppför sig då?
Börjar undra om lg har uppdaterat firmwaren stöder HDR signal kan dock inte hitta något om det.

#245

Postad 11 oktober 2017 - 20:30

ms0555
  • ms0555
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

Jag använder en WD element 2,5 tums hårddisk utan egen strömförsörjning utan problem



#246

Postad 13 oktober 2017 - 14:22

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0
Kom en firmware idag, undras vad den gjorde för någe 😊

#247

Postad 13 oktober 2017 - 15:27

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Hittade denna info på deras facebook sida, dock är detta för 3.08beta men borde ju inte skilja nåt. Inget om stöd för menyer till blu-ray ännu vad det verkar så kanske dröjer till 3.09.

 

Changes since the previous version:

- It is now possible to change the vertical position of the Blu-ray PGS subtitles (dedicated menu in Advanced).
- Deletion of italic tags now also works with the display of internal subtitles in addition to external subtitles.
- The Page + / Page- buttons now allow you to move forward or backward within + 10 / -10 sec. in time (timeline).
- Fixed an over-saturation problem that could occur at the end of boot sequence initialization on some TVs.
- Deleting a blue screen that could occur at the end of boot sequence initialization of the device.
- Fixed a fast forward problem that might not work on some videos.



#248

Postad 13 oktober 2017 - 16:38

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Kan ju inte vara 3.08 som släpptes idag. Den fick jag för ett tag sedan. Måste vara någon nyare eller så släpar Garrett... :)
Ska kolla vid tillfälle om jag få något högre verionsnummer. Menyer på BD vore nice men framförallt lite stabilare FW vore bra.
Om dom kunde byta till Anroid TV vore det riktigt bra men det är stolta/tjockhuvud fransmän så jag har inte så stora förhoppningar på det. :)

Trevlig helg på er!

#249

Postad 13 oktober 2017 - 17:13

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Kan ju inte vara 3.08 som släpptes idag. Den fick jag för ett tag sedan. Måste vara någon nyare eller så släpar Garrett... :)
Ska kolla vid tillfälle om jag få något högre verionsnummer. Menyer på BD vore nice men framförallt lite stabilare FW vore bra.
Om dom kunde byta till Anroid TV vore det riktigt bra men det är stolta/tjockhuvud fransmän så jag har inte så stora förhoppningar på det. :)

Trevlig helg på er!

 

Säker på att du inte menar uppdateringen för Mediacentret? Den släpptes för nån vecka sen men detta är som sagt en OS fw, två helt olika uppdateringar.

Senaste på min spelare var 3.07 så den nya borde vara 3.08.



#250

Postad 13 oktober 2017 - 18:06

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Japp, fick 3.08 i samma veva som uppdateringarna av Media & Explorer.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.