Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

God of War 4/5 [PS4/PS5]

138 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
God of War (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 9,61 (50) 49:-

#51

Postad 20 mars 2018 - 09:32

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
https://youtu.be/2e-yAATMjBI

#52

Postad 28 mars 2018 - 20:32

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Verkar skittråkigt... samma hacka slå hela tiden.



#53

Postad 01 april 2018 - 13:22

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Ser magiskt ut, är pepp som attans :D

#54

Postad 10 april 2018 - 14:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Förbokade detta spel (På skiva), var längesen jag gjorde det senast och vet inte riktigt varför jag gjorde det heller. Spelar väldigt lite numera och är väldigt skeptiskt till detta (Vill att de ska vara bra dock!). Det jag mest ogillar förutom att de bytt spelkoncept helt är att det verkar blivit ett RPG typ, uppgradering och crafting. Tidigare spel hade förvisso också hade inslag av uppgradering och så vidare men inte i denna omfattning. Healthbars ovanför fiender och sånt är jag också skeptiskt till.

 

Kan bara bli positivt överraskad med andra ord...

 

Älskar nordisk mytologi så kanske var mest därför jag förbokade..



#55

Postad 10 april 2018 - 15:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Också skeptisk över själva crafting delen, fattar itne varför alla spel ska klämma in detta nuförtiden.

Men förhoppningsvis är det snabbt och smidigt, så man inte behöver springa runt och jaga djur, göra tråkiga side quests m.m.

 

Verkar va redigt brutalt och coolt fighting system, men tråkigt att dom dragit ner på tempot.

Spelet verkar sakna de där "over the top" momenten, där man slåss mot horder av fiender, och ser inte lika episkt ut som de gamla spelen, där man klättrar och slåss på gigantiska gudar.

Men kanske finns det även här, fast dom har undvikit att spoila det?

 

Jag tror fortfarande att det blir ett riktigt bra spel, men jag får inte God of War känslan av det jag sett.

Känns lite som att Sony spelen fastnat i Last of Us/Uncharted mallen.



#56

Postad 10 april 2018 - 16:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Spelet verkar sakna de där "over the top" momenten, där man slåss mot horder av fiender, och ser inte lika episkt ut som de gamla spelen, där man klättrar och slåss på gigantiska gudar.

 

De har sagt att spelet är 25-30 timmar långt så de har inte direkt visat allt.

 

Själv undviker jag filmer sedan ett tag tillbaka, känns som man inte direkt behöver se. Men att det inte finns någon hoppknapp i ett GoW-spel känns rätt mysko.



#57

Postad 10 april 2018 - 19:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Healthbars ovanför fiender och sånt är jag också skeptiskt till.

 

;)

 

As Cory mentioned in interviews, we’ve included what we’re calling Immersion Mode. This will cut things down to just the minimal absolute necessary HUD elements. There’s no right or wrong way to play; you’ll certainly have a lot of helpful info close at hand if you’re playing with the HUD fully enabled. But for those fans who are sensitive to the HUD, or perhaps for folks who want to stream or capture and would prefer as little UI as possible, there you go. To enable Immersive UI, it’s as easy as going to the Settings menu, clicking HUD and switching HUD Mode to Immersive. Yes, that means you can toggle it on and off while you play!
In addition to this, we’ve added an extra mode that allows you to customize which of these HUD elements you want ON, OFF or enabled via the touch pad which brings up that element for a short duration. This will enable players to truly customize their experience by adjusting visibility to HUD elements like enemy health bars, compass and enemy off screen indicators

Redigerat av Zoiler, 10 april 2018 - 19:43.


#58

Postad 11 april 2018 - 12:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

:tummenupp



#59

Postad 12 april 2018 - 09:35

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 1
https://youtu.be/eqJFL0lH4ZE

https://youtu.be/x_MtcOznfM4

#60

Postad 12 april 2018 - 10:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 1

Väl mottaget spel, minst sagt.

 

Metacritic: 94
OpenCritic: 96 'Mighty'

Destructoid: 10/10
EasyAllies: 10/10
Eurogamer: Recommended
GameInformer: 9.75/10
GameKult: 8/10
GameSpot: 9/10
IGN: 10/10
Waypoint: No score
Videogamer: 9/10
Jeuxvideo: 20/20
Kotaku: No score
Metro: 9/10
PlayStation Universe: 9.5/10
Polygon: 10/10
PushSquare: 10/10
USgamer: 5/5
3DJuegos: 9.5/10
ArsTechnica: No score
Attack of the Fanboy: 4.5/5
HarcoreGamer: 4.5/5
Venture Beat: 9/10
Gaming Nexus: 9.5/10
Guardian: 5/5
New Game Network: 8/10



#61

Postad 12 april 2018 - 14:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

94, precis som det första God of War.

 

Återstår att se om det är sant.

 

 

OA1EciX.gif


Redigerat av Zoiler, 12 april 2018 - 17:56.


#62

Postad 13 april 2018 - 05:32

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

94, precis som det första God of War.

 

Återstår att se om det är sant.

 

 

OA1EciX.gif

Har du fått ditt recensionsex Zoiler?


Redigerat av Crabban, 13 april 2018 - 13:51.


#63

Postad 13 april 2018 - 14:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Har du fått ditt recensionsex Zoiler?

 

Nej, de har "begränsat" med koder så det är tveksamt om vi får alls.



#64

Postad 13 april 2018 - 14:14

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 987 inlägg
  • 0

Verkar skittråkigt... samma hacka slå hela tiden.

 

Horizon Zero Dawn såg också trist ut i trailers osv, men var riktigt bra. Förhoppningsvis är det likadant här, men jag är lite skeptisk efter att ha sett diverse BS med fiender som teleporterar och flyger 10m osv.

 

Om det är något jag blir irriterad på med spel så är det sådana "billiga" bossar. Det var likadant ett par gånger i Assassin's Creed Origins, fast det var bara i arenan så det spelar inte så stor roll. Annars var spelet riktigt bra, så jag förstår inte varför de ens tar med sådant. Slut på bra idéer förmodligen.

 

Horizon Zero Dawn var väldigt bra på det. Combat kändes aldrig orättvist eller som ett B-spel från 80-talet. När man förlorade var man helt enkelt för dålig ;) (antingen i level eller för dåliga vapen osv).

 

edit: Kanske onödigt svammel som sagt. Får se när jag har spelat det ;)


Redigerat av Ageve, 13 april 2018 - 14:43.


#65

Postad 13 april 2018 - 19:26

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Nej, de har "begränsat" med koder så det är tveksamt om vi får alls.

Mycket sådan från Sonys pr-byrå just nu.



#66

Postad 16 april 2018 - 08:34

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Nej, de har "begränsat" med koder så det är tveksamt om vi får alls.

Ok, där ser man. Trist



#67

Postad 18 april 2018 - 06:07

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 1

Såg att Gamestop hade en inbyteskampanj på denna också. Har ett oöppnat Diablo 3 som jag kan byta in och få GoW för 200kr :) 



#68

Postad 20 april 2018 - 18:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Happ. Trodde Webhallen skulle lyckas leverera till idag så helgen räddades. Men kanske ska skylla på postmord...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 april 2018 - 18:43.


#69

Postad 21 april 2018 - 10:46

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Bra tips, bytte också in mitt Diablo och betalade 199:-

#70

Postad 21 april 2018 - 14:09

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Fick både Far Cry 5 och detta för 199:- och blev av med 2st spel jag aldrig kommer sakna. Hoppas dom gör så har med alla stora titlar för jag har mycket skit i min spelhylla.

#71

Postad 21 april 2018 - 15:00

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Har spelat 10 timmar nu.
Men ärligt talat, så är jag lite besviken. Trots att det dyker upp lite old-school grejer emellanåt, så saknar jag det som jag älskade med de gamla spelen.

Även om det är bra tyngd i fighterna, så känns inte stridssystemet lika snabbt och smidigt längre. Gillar inte att kameran är så nära Kratos, and man inte får samma överblick som förr. Han känns överlag mer "klumpig" i styrningen. Tidigare Kratos var som en speedad Ninja i jämförelse.

Blir även lite komiskt, när han ena stunden kan hoppa flera meter, men i den andra, behöver hjälp att komma över en tröskel typ :D

Tempot är överlag långsammare, och de pussel moment som dykt upp hittills känns lite små trista. Sen var det även snabbare och smidigare att uppgradera Kratos i de gamla spelen. Blivit lite för mycket RPG av den delen, vilket säkert många gillar iofs.

Har iaf varit EN gigantisk bossfight, som påminner en hel del om de gamla spelen. Men överlag, så saknar jag det episka vansinnet från de gamla spelen. Det är brutalt snyggt, och det är fina miljöer, men ändå kändes Olympien mäktigare.

Nu har jag väl bara kört igenom 1/4:e del av spelet, så hoppas det blir högre tempo och mer episka moment längre in.

Spelet är bra, men det är inte så fantastiskt och nyskapande som alla babblar om. Just nu skulle jag nog ge spelet 8 av 10 i betyg.
Men vem vet, kanske blir det en 10:a när jag klarat det :)

Och ni som inte gillade de gamla spelen, kanske kommer att älska denna reboot :)

#72

Postad 22 april 2018 - 20:46

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 1
Hörde kommentarer om att andra halvan av spelet ska kännas mer old-school God of War, och jag verkar närma mig denna halva nu. Tempot börjar öka rejält, med brutalare strider, intressantare miljöer (som Kratos mer eller mindre river) och mindre långtråkiga transport sträckor. Pussel partierna börjar även bli roligare och mer i stil med de gamla spelen, och det börjar överlag bli mer ordning å reda på det hela.

Hoppas det fortsätter så här nu.
Besvikelsen efter de första 10 timmarna börjar äntligen släppa nu.

#73

Postad 22 april 2018 - 21:40

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Grymt bra spel. Lirat det hela helgen hos en kompis som har 135" duk vilket passar perfekt. Väldigt stort är det. Har säkert kört 20 tim och hann inte igenom det p.g.a allt utforskande. Värt att köpa/låna en PS4 för.



#74

Postad 23 april 2018 - 09:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Holy shit!
Har kommit fram till andra halvan av spelet nu, och nu j*vlar känns det som ett riktigt God of War spel.

Under de första timmarna så var jag som sagt besviken. Var orolig för att dom sopat bort mycket av det jag älskade med serien. Men sakta började dessa saker komma tillbaks. Nyss hände nåt som fick mig att studsa av glädje i soffan. Ni vet nog vad jag menar, när det dyker upp :)

Detta gick från Bra till Fantastiskt, hoppas det inte snubblar på mållinjen bara ;)

#75

Postad 23 april 2018 - 14:41

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Då var main story'n över.
Har fortfarande massvis av saker att göra, samt fler realms att låsa upp. Så kan nog fördubbla speltiden.

Trots en, iaf för mig, lite svag inledning, så blev det tillslut en mäktig upplevelse av det hela, även om jag fortfarande saknar vissa saker från de gamla spelen.

Storyn var bra, och man stöter på en hel del kul karaktärer, men tonen var lite ojämn emellanåt. Ena stunden riktigt mörkt, och en sekund senare komiskt.

Några små saker som jag störde mig på, men i det stora hela, en värdig del i serien.

Mitt slutbetyg blir 9 av 10 :)

#76

Postad 23 april 2018 - 15:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Urk. 20 timmar kommer ta mig 10 kvällar att spela igenom minst. :/



#77

Postad 25 april 2018 - 10:12

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Fråga:

 

Det dök upp ett "Tip" som sa något om "när kompassen blir gyllene så...". Lyckades trycka bort den då den dök upp mitt i en strid så läste inte klart och kan inte hitta om man kan läsa dessa tips igen... Vad betyder det om kompassen blir gyllene? Har bara hittat ett ställe där den blir det i ett hörn men kan inte hitta något att göra där. Ser ut som en lite svag knottsvärm på platsen också...



#78

Postad 25 april 2018 - 10:16

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Fråga:

 

Det dök upp ett "Tip" som sa något om "när kompassen blir gyllene så...". Lyckades trycka bort den då den dök upp mitt i en strid så läste inte klart och kan inte hitta om man kan läsa dessa tips igen... Vad betyder det om kompassen blir gyllene? Har bara hittat ett ställe där den blir det i ett hörn men kan inte hitta något att göra där. Ser ut som en lite svag knottsvärm på platsen också...

 

Var det inte att det fanns quests i närheten eller typ specialkistor?



#79

Postad 25 april 2018 - 10:51

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Var det inte att det fanns quests i närheten eller typ specialkistor?

 

Jo, betyder att det finns något av värde i närheten.


Redigerat av Zerox_no1, 25 april 2018 - 10:52.


#80

Postad 25 april 2018 - 11:30

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Ok. Då det bara dök upp i ett hörn så har det nog läckt över från en angränsande grotta.

Strax innan man får möra
Spoiler


#81

Postad 25 april 2018 - 11:52

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Ok. Då det bara dök upp i ett hörn så har det nog läckt över från en angränsande grotta.
 

 

Högst troligt. Har för mig att det är en ganska stor radie som man får leta igenom.



#82

Postad 03 maj 2018 - 19:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

3,1 mille sålda på 3 dagar. Snabbast säljande PS4-exklusiva spelet.



#83

Postad 04 maj 2018 - 16:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Fick spelet till slut så nu är det recenserat.

 

MHB:s recension



#84

Postad 05 maj 2018 - 18:51

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0
Länge sedan jag skrev här..!

Spelade klart GoW för ngn dag sedan, jäklar vilket spel! Combat/story/world design och score alla levererade på högsta nivå imo.

Bland det bästa jag spelat iaf denna generation.

#85

Postad 07 maj 2018 - 12:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Har kört igenom main story nu. Ska väl ta och köra lite postgame som finns också tänkte jag.

 

Överlag är jag mycket nöjd med spelet. Saknades dock ett par bossfighter som inte är en reskin på ett troll med murbräcka. Kändes lite fattigt där på variation.

Spoiler

 

Blir aldrig trött på att återkalla yxan, ett vapen som växte mer och mer men höjdpunkten var dock

Spoiler

 

Craftingen ger jag inte mycket för dock. Rörigt och tråkigt så jag har bara equippat och moddat på måfå. :P



#86

Postad 07 maj 2018 - 12:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Överlag är jag mycket nöjd med spelet. Saknades dock ett par bossfighter som inte är en reskin på ett troll med murbräcka. Kändes lite fattigt där på variation.

 

Har märkt det i många spel på sistone, variationen på fienderna är nästan obefintlig. Den sträcker sig oftast till en handfull och sedan reskins eller olika storlekar eller ge dem olika vapen.

 

Stor skillnad då om man jämför med Soulsserien som har ett extremt stort urval av både fiender och bossar.

 

Undrar om det har att göra med att spelen kostar mer/tar mer tid att göra idag och att man lägger fokus på annat istället som kanske betalar sig mer.

 

Jämför med bossarna i God of War 2.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yhhpjs-C5zQ

 

Och i det här nya God of War så

Spoiler


Redigerat av Zoiler, 07 maj 2018 - 12:47.


#87

Postad 07 maj 2018 - 14:06

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Ja hela spelet kändes som en enda lång teaser... Finns mycket material för efterföljande spel...

#88

Postad 17 maj 2018 - 14:03

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Skrattade gott åt Conans "recension" av detta som verkligen summerar vad jag kände själv i början. Inte riktigt kommit in i det fullt efter några timmar och blir av okänd anledning nästan alltid sömnig när jag spelar det men hoppas komma in i det ordentligt ikväll!



#89

Postad 17 maj 2018 - 17:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Håller på med post game saker. Tror nästan jag lagt mer tid på det än storyn isig...

Lite kråkor och artefakter kvar bara. 5/5 får spelet av mig trots att jag önskat mig fler större bossar...

#90

Postad 25 maj 2018 - 13:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Inte illa för ett SP-only spel.

 

Sony was quick to celebrate the amazing success of God of War surpassing 3.1 million copies in the first three days on the market. While there hasn’t been another official update since then, we might actually have one and didn’t realize it until now.


Around the 5:50 to 6:15 minute mark, CEO of SIE John Kodera’s PlayStation report at Sony Investor’s Day, John mentions that God of War has sold more than 5 MILLION copies since release on April 20, 2018!


https://redirect.vig...in-first-month/



#91

Postad 01 juni 2018 - 00:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

https://www.resetera...s-in-gow.45951/

 

According to game director Cory Barlog, that is because a lot of boss fights had to be cut during the game’s development, owing to time constraints. “You know, there are several bosses that I had to cut throughout the game simply because we got about 15 to 20 people on each boss, and those bosses go anywhere from a year to two each,” Barlog said in an exclusive interview with GamingBolt. “Which I think is something a lot of people underestimate, “there’s not enough bosses in this game!” You’re kind of being greedy, because while I’d love like ten more bosses in there, this game would have taken like 20 years to make,” Cory said to GamingBolt.

 

 

Halvera längden på spelet och lägg in fler bossar.



#92

Postad 01 juni 2018 - 08:07

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

https://www.resetera...s-in-gow.45951/

 

According to game director Cory Barlog, that is because a lot of boss fights had to be cut during the game’s development, owing to time constraints. “You know, there are several bosses that I had to cut throughout the game simply because we got about 15 to 20 people on each boss, and those bosses go anywhere from a year to two each,” Barlog said in an exclusive interview with GamingBolt. “Which I think is something a lot of people underestimate, “there’s not enough bosses in this game!” You’re kind of being greedy, because while I’d love like ten more bosses in there, this game would have taken like 20 years to make,” Cory said to GamingBolt.

 

 

Halvera längden på spelet och lägg in fler bossar.

Nog hade jag velat se ett par större bossar, jag älskade fighterna i det här spelet.

Men, helheten är i mitt tycke det bästa jag sett denna generation.

 

The Witcher 3 är uppe där också, men känslan i striderna i Witcher 3 var värdelös. Allt annat var top notch.

Vad tror ni om God of War: A Father's Revenge eller The Odyssey of Odin till nästa spel?

(No spoiler då detta gått att se via trailers innan man spelat spelet)



#93

Postad 02 juni 2018 - 06:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1
No spoilers min rumpa...

#94

Postad 03 juni 2018 - 16:45

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

No spoilers min rumpa...

?

 

Spelet utspelar sig i nordisk mytologi, Oden är extremt känd, lite som Zeus i grekisk dito.

A Father's Revenge, anspelar på Kratos.

 

Så?



#95

Postad 05 juni 2018 - 20:03

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Spoila på,jag fattar inget ändå 😆

#96

Postad 09 juni 2018 - 10:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Så du menar att det inte finns andra fäder med söner i spelet än Kratos då?

Redigerat av Zartok, 09 juni 2018 - 10:04.


#97

Postad 09 juni 2018 - 14:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Så du menar att det inte finns andra fäder med söner i spelet än Kratos då?

 

Vad är det du tror han anspelar på?



#98

Postad 22 juli 2018 - 15:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Dammade av detta. Vet inte om jag levlar fel på något sätt? Har kört på balanced så det har vart rätt så easy surfing så här långt. Har fixat alfheim realm och öppnade de svarta hålet och då spottades det ut level 7 karaktärer som dödar min Kratos med en träff från full hälsa. Level 5 innan dess hade jag inga större problem med. Även en del enklare level 6 var okay.

Har uppgraderat hälsan i ett par steg redan... Kollar jag på Kratos så har jag inte mäktat med upp till mer än level 2 om än nära level 3 men tydligen måste jag upp i nivåer några snäpp innan jag drar vidare. Fast vet inte hur mycket mer sidouppdrag de finns att låsa upp. Bara ormområdet jag kan backtracka till saknar något för att kunna backtracka tillbax till häxan misstänker jag.



#99

Postad 22 juli 2018 - 17:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Var tydligen fel svart hål bara en bisyssla så då är de ju förståeligt de kör olika svårighetsgrader :)



#100

Postad 22 juli 2018 - 19:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja det är det lite dumma med nya GoW, inte skillbaserat, man behöver gear.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.