Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus, ingen politik eller religion

3479 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1701

Postad 18 september 2020 - 20:04

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
- Nu tycker jag mig känna lite i halsen också. Hoppas det bara är dagens dåliga kosthållning och värktabletterna jag känner av. Om jag får hosta på det här så vete fan hur det går.

#1702

Postad 19 september 2020 - 12:07

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 0
- Den märkliga hårväxten som blir värre ju äldre man blir. Näshårsmustasch, öronskägg, tuttkrull.

#1703

Postad 19 september 2020 - 17:27

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

+ Att lära ut matematik till sonen.  :)

- Tålamod som krävs att lära ut matematik till sonen...  :blink:



#1704

Postad 19 september 2020 - 19:39

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

+ Köpte 90min massage idag vilket var guld värt.

 

- Eftersom jag var inne i city idag så passade jag på att testa Johan Jureskogs hamburgeresturang vilket var en besvikelse. Först var det aningen dyrt, 175:-. Jag köpte deras "spice & hot" med en extra köttbit och sen mayo-dipp. Pommesen och mayon var riktigt bra, jag tycker dock att jag fick för lite mayo, det kanske är samma mängd som donkens mfl dipp men här fick jag en ganska stor kopp vilket lätt skulle rymma dubbla mängden mayo. Men värst var att burgaren var väldigt rinnig av vatten vilket var ganska irriterande och bökigt. Sen var burgaren på tok för salt och då är inte jag salt-känslig. Nu vet jag inte om detta var speciellt för den burgaren jag tog som hette spice... och att jag förväxlade kryddningen med salt. Överlag fanns det inte många burgare att välja på som lockade och jag kommer nog aldrig besöka detta ställe igen. Väljer mycket hellre Brödernas eller Bastards i framtiden.



#1705

Postad 19 september 2020 - 21:11

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

+ Köpte 90min massage idag vilket var guld värt.

 

- Eftersom jag var inne i city idag så passade jag på att testa Johan Jureskogs hamburgeresturang vilket var en besvikelse. Först var det aningen dyrt, 175:-. Jag köpte deras "spice & hot" med en extra köttbit och sen mayo-dipp. Pommesen och mayon var riktigt bra, jag tycker dock att jag fick för lite mayo, det kanske är samma mängd som donkens mfl dipp men här fick jag en ganska stor kopp vilket lätt skulle rymma dubbla mängden mayo. Men värst var att burgaren var väldigt rinnig av vatten vilket var ganska irriterande och bökigt. Sen var burgaren på tok för salt och då är inte jag salt-känslig. Nu vet jag inte om detta var speciellt för den burgaren jag tog som hette spice... och att jag förväxlade kryddningen med salt. Överlag fanns det inte många burgare att välja på som lockade och jag kommer nog aldrig besöka detta ställe igen. Väljer mycket hellre Brödernas eller Bastards i framtiden.

Det är köttsafterna som rinner, inte vatten. High five-burgare är klart deras bästa. :)

+ Har överlevt någon influensa/mancold som inte var covid-19

 

- Träningsvärk efter det årliga golfeventet med jobbet.

- RIP RBG



#1706

Postad 19 september 2020 - 21:54

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Det är köttsafterna som rinner, inte vatten. High five-burgare är klart deras bästa. :)

 

Ja och köttsafter är vatten. Jag ville påpeka vad det var som rann så ingen får för sig att det var dressing och nån annan sås.



#1707

Postad 19 september 2020 - 22:47

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 0
Jag blev också lite besviken på Jureskogs när jag åt där för ett par år sedan. Ett av deras koncept är att de ska vara lyxiga och servera vin till hamburgaren om man vill (🤢), men då jag tog läsk fick jag den i en vanlig pappmugg med sugrör. Jureskogs vill värna om miljön enligt dem själva, så varför serverade de inte läsken i glas?

Pommes fritesen smakade också lite unket av frityrtalgen, inte en bismak som jag gillade. Den kala inredningen kändes mer matsal än restaurang. Köttet var dock bra i burgaren.

- Pandemin har gjort att jag inte har kunnat testa BAPs hamburgare som Filmsamlaren lovordat. Hoppas att det blir möjligt om en inte alltför avlägsen framtid.

Redigerat av Zacabeb, 19 september 2020 - 22:54.


#1708

Postad 19 september 2020 - 23:22

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Har ätit på Brödernas typ 3-4 gånger senaste halvåret iom jag jobbat tvärs över gatan. Tycker inte alls om deras burgare!

Mil.16 i Jakobsberg var lååångt mycket bättre, kanske lite färgad av att en bekant var delägare på den tiden. Annars föredrar jag Hamburgerprinsen i Sumpan, var iofs ett par år sedan jag åt där sist.

#1709

Postad 19 september 2020 - 23:58

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Har gått förbi Juhreskogs och Brödernas många gånger men aldrig stannat till... Får se om jag gör det någon gång. Tycker att många burgarställen i Stockholm har oförtjänt bra rykte (Frankys, Bun Meat Bun och Phils Burger har alla lämnat mig mer eller mindre likgiltig).

 

Just BAP är ju verkligen något utöver det vanliga. Helhetsintrycket ger en sådan mersmak av kvalité på alla sätt som alltid håller måttet. Det är en ren fröjd att luncha där. Vill också slå ett varmt slag för Rockin' Grill vid Hjorthagen vars enda svaghet är att pommesen ibland kan vara liiite för hårt friterade för min smak men är fortfarande bra för all del.

 

+ Upptäckte ett gäng oöppnade Pepsi-burkar som legat i en kylbox sedan i somras, så de åkte in i kylen och räddade helgen.

- Nvidias lansering av 3080. Total katastrof. Känns som att de pissade på alla konsumenter i rent syfte att öka efterfrågan. Ibland saknar man konceptet med att tälta vid Webhallen även om jag själv aldrig gjort det.


Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 20 september 2020 - 00:01.


#1710

Postad 20 september 2020 - 05:51

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

- Eftersom jag var inne i city idag så passade jag på att testa Johan Jureskogs hamburgeresturang vilket var en besvikelse. Först var det aningen dyrt, 175:-. Jag köpte deras "spice & hot" med en extra köttbit och sen mayo-dipp. Pommesen och mayon var riktigt bra, jag tycker dock att jag fick för lite mayo, det kanske är samma mängd som donkens mfl dipp men här fick jag en ganska stor kopp vilket lätt skulle rymma dubbla mängden mayo. Men värst var att burgaren var väldigt rinnig av vatten vilket var ganska irriterande och bökigt. Sen var burgaren på tok för salt och då är inte jag salt-känslig. Nu vet jag inte om detta var speciellt för den burgaren jag tog som hette spice... och att jag förväxlade kryddningen med salt. Överlag fanns det inte många burgare att välja på som lockade och jag kommer nog aldrig besöka detta ställe igen. Väljer mycket hellre Brödernas eller Bastards i framtiden.

 

Ja det är surt när man blir besviken på mat.

 

Jureskog är grym på att finansiera sitt rykte. Men att lita på en karl som säger att McDonalds serverar bra hamburgare är kanske lite för mycket.

 

Jag har i tidigare inlägg redogjort hur jag när jag ifrågasatte hans supersega höglandsbiff(500kr bara köttet) blev utkastad av Jureskog från A.G. Persona non grata.  :lol:  :lol:  :lol:  Nejdu, den karln serverar samma kvalitet på mat som min gamla grundskola. Huahua.  :wacko:

 

+ Grillade burgare hemma

- Omöjligt att få samma smaker på restauranger som hemmasåser, kanderad lök och andra tillägg till burgaren.


Redigerat av PML73, 20 september 2020 - 07:26.


#1711

Postad 20 september 2020 - 06:03

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

- Nvidias lansering av 3080. Total katastrof. Känns som att de pissade på alla konsumenter i rent syfte att öka efterfrågan. Ibland saknar man konceptet med att tälta vid Webhallen även om jag själv aldrig gjort det.

Ja, lanseringen har känts konstig, men tillgången (eller snarare brist på) kan ju även ha haft med Corona att göra...

Samma situation i USA som i Sverige.

Redigerat av frollic, 20 september 2020 - 06:04.


#1712

Postad 20 september 2020 - 13:23

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Det kan förstås ha en roll. Samtidigt så lär ju Webhallens låga saldo, vilket blev tydligt dagen innan, har varit en tydlig varningsklocka. Är ytterst tveksam till att Komplett, Inet eller ProShop skulle ha fler kort tillgängliga.



#1713

Postad 20 september 2020 - 15:22

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Fast lanseringen av 3080 är väl inte sämre än vad 1080 var?

#1714

Postad 20 september 2020 - 16:08

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Fast lanseringen av 3080 är väl inte sämre än vad 1080 var?

Så långt tillbaka sträcker sig iaf inte mitt minne :P



#1715

Postad 20 september 2020 - 22:08

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1 322 inlägg
  • 0

Annars föredrar jag Hamburgerprinsen i Sumpan, var iofs ett par år sedan jag åt där sist.


Du kan ju inte ta med Hamburgerprinsen i en diskussion om riktiga hamburgare, de är ju i samma nivå som Daisys och Sibylla...

- Att "avstånd" är ett av de mest svårförstådda svenska orden.

#1716

Postad 20 september 2020 - 22:46

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Du kan ju inte ta med Hamburgerprinsen i en diskussion om riktiga hamburgare, de är ju i samma nivå som Daisys och Sibylla...
- Att "avstånd" är ett av de mest svårförstådda svenska orden.

Du får anse vad du vill om det, men Hamburgerprinsen hade enligt mig bra j*vla mycket bättre burgare än Brödernas.

#1717

Postad 21 september 2020 - 05:33

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

- Att "avstånd" är ett av de mest svårförstådda svenska orden.

 

+ Möjlighet att åka båt till Birka med guidad tur.

++ Helt ok med avspärrningar varannatt bord ombord.

- - - Att folk som surar i blicken för att jag sätter mig på anvisad plats sedan trängs vid både på och avstigning som på flygplan när man hämtar sakerna i luckan ovanför sätet. Idioter...

 

+++ Storleken på portionen på restaurangen. Finns annars bara utomlands. 

 

Ja, avstånd är sannerligen ett svårt ord. 



#1718

Postad 24 september 2020 - 15:49

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
- Lunch på Barrels, överprisade och tråkiga.

Blivit trend i att slänga ihop smashburgers och ta hutlöst betalt???

#1719

Postad 25 september 2020 - 11:33

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Barrels and Burgers? Ja det är verkligen ett överhypat och smaklöst ställe, iaf den vid Hötorget.

 

+ Lunchen på BAP var fenomenal. 320g njutning plus fantastiskt bröd.

- Farfar. Sedan han kom hem från sjukhuset i måndags har han gått helt bananas genom att säga upp hemtjänsten, skäller ut mina föräldrar om dosetterna (som en läkare ordnade åt honom och farmor) och vill ändå att vi andra i familjen ska serva honom i tid och otid. Klarar man inte ens av att ta in posten så ska man inte säga upp hemtjänsten till och börja med.


Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 25 september 2020 - 11:43.


#1720

Postad 25 september 2020 - 11:51

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Det var på Smålandsgatan 22.

Får försöka ta mig till BAP snart, när man hör så mycket positivt om den.

#1721

Postad 25 september 2020 - 13:14

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Tråkigt att höra om din farfar, Filmsamlaren1. Demens?

#1722

Postad 25 september 2020 - 17:26

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Nej, men han har blivit väldigt envis sedan han kom hem. För två veckor sedan ramlade han ihop och blev helt okontaktbar/medvetslös, så han hamnade på S:t Görans som gjorde massvis av prover och undersökningar för att sedan komma fram till att mjälten hade blivit infekterad efter en olycka för ca fyra år sedan. Eftersom min farmor är dement så fick vi ordna hemtjänst åt henne och hjälpte till ytterligare med hushållet samt gjorde sällskap.

 

Man kan väl säga att han har uppfattats som lättkränkt och grinig på sistone. Träffade honom nu på eftermiddagen och känner inte alls igen hans humör, där han lätt tar upp hur många års erfarenhet han har som servicetekniker och inte vill ta in några synpunkter från andra i familjen... Blev världens trip down the memory lane om man säger så. Även min pappa ställde sig väldigt frågandes till hans temperament.


Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 25 september 2020 - 17:27.


#1723

Postad 25 september 2020 - 20:15

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Tråkigt. Lider med dig.

#1724

Postad 27 september 2020 - 16:42

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
+ nytt skrivbord och ny stol till hemmakontoret.
+ jobbar hemma 3 dagar och på kontoret 2 varje vecka. Perfekt för mig.
- skruvarna till brännarna i Broil King grillen är av skit kvalitet! Byttai våras, redan sönder rostade/värmeskadade
- vinter. Längtar till våren även om hösten är fin.

#1725

Postad 28 september 2020 - 18:38

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 0

- Grannjävel som spelar skitmusik på hög volym.

 

+ Cyklar hem till tjejen o håller katten sällskap och läser en bra bok istället för att vara hemma o bli förbannad.

 

+ Rätt skoj med en katt som är lite besatt av en, kan hitta på en del sattyg, men han har karaktär iallafall.

 

- Blir lite tomt att sova där när hon är på jobbet.

 

+ Vakna upp i morgon bitti av att hon kryper ner under täcket.



#1726

Postad 30 september 2020 - 23:09

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 1

- Noijs, ny explosion i Upplands Bro, päronen ringer och är förtvivlade. https://live.aftonbl...kholm.qE2H3D6Nw

 

- Om det så ofta sker sprängningar någonstans, varför i hela friden kan man inte parkera ett par snutbilar på plats? När det händer på samma plats, hela j*vla tiden, är det så svårt att förutse att det kommer att hända igen? Vad i hela friden är problemet? Parkera en j*vla pike på plats!? Öppna en lokal tillfällig polisstation?????

 

 

+ Återigen, snart är päronen flyttade till annan ort och land.

 

- Helt j*vla sjukt egentligen, att man ska behöva flytta sin boende ort för att känna sig säker, i Sverige? Fattar inte hur folk fortsatt försvarar vad som pågår.

 

+++++ Nytt boende i annat land, där lagar råder.

 

- Sverige, där polisen slår hårt, med en mjuk kudde. Om du nu inte är Svenne banan och röker gräs, då dödsknarkar du och ska utstraffas ur samhället.


Redigerat av Unregistered8c5802be, 30 september 2020 - 23:37.


#1727

Postad 01 oktober 2020 - 05:28

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 2

- Nättroll, folk i övrigt som ger upp och anklagar resultat på polisen som faktiskt gör något åt saken.

 

https://www.mitti.se.../lmtgt!8852615/

https://www.expresse...anat-och-knark/

+ https://www.aftonbla...ranat-och-knark

 

Tänk att medier som står under tryckfrihetsförordningen också faktiskt skriver om obekväma saker. Vem kunde tro det?

 

Stå pall, hjälp ordningsmakten med sitt jobb och påverka ditt närområde, istället för all tjut och gnäll.



#1728

Postad 01 oktober 2020 - 05:56

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
+ ”Måndag” idag
+ Kort vecka, fredag imorgon
+ Bra drag i träningen

- Behöver köpa nya vinterdäck

#1729

Postad 03 oktober 2020 - 19:16

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 0

- Reklamen på MinHembio för PodMe:s poddar om mördare. Tycker den reklamen är så störande, både formmässigt och tematiskt. 2020 är jävligt nog så jag har ingen lust att sätta mig och lyssna på någon som raljerar om seriemassstyckmördare från ett stulet manus. Men det är väl billigt för Schibsted att köpa reklamplats av sig själva, så det är ju självklart att de gör reklam för det även här. Önskar bara att jag kunde klicka i att jag är ointresserad och få reklam för något annat, lite roligare.


Redigerat av Zacabeb, 03 oktober 2020 - 19:16.


#1730

Postad 11 oktober 2020 - 12:17

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 0

- Den här psykiska terrorn under pandemin där Folkhälsomyndigheten och Socialstyrelsen ena dagen hävdar att situationen håller på att bli bättre och att de ska lätta på restriktionerna, för att nästa dag säga att den håller på att bli sämre och att det ska införas ännu hårdare restriktioner. Kan de inte bara säga rakt ut att allt är fullständigt åt ****, att vi måste leva isolerat i all framtid, och sedan bara hålla käften?

 

+ Har avinstallerat SVT Nyheter-appen och ska sluta följa nyheterna helt och hållet. Jag skiter i vad som händer.



#1731

Postad 11 oktober 2020 - 17:14

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 2


#1732

Postad 15 oktober 2020 - 11:32

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

+ Covid test idag. Förhoppningsvis (förutsatt att jag inte blir sämre eller att barnen blir smittade , förstås) så är det positivt och, i förlängningen, att man även får antikroppar. Hade varit skönt.

 

+ Har gått rätt bra att jobba ändå.

 

- Men man orkar inte hur mkt som helst, svårt att roa ungarna som klättrar på väggarna...

 

- stör mig att vi blev smittade från första början, till skillnad från så många andra så har vi varit väldigt försiktiga hela tiden från dag 1. men den här (vi vet smittkällan) var svår att hålla sig undan från...men kunde inte stolpskotten som inte fattar nått fått det istället


Redigerat av pacman, 15 oktober 2020 - 11:38.


#1733

Postad 15 oktober 2020 - 11:39

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
+ TWD säsong 10 finns äntligen på Viaplay
+ Snart helg
+ Hockey ikväll

- Jourvecka

#1734

Postad 16 oktober 2020 - 16:38

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
+ provsvar

- "It ain't over till the fat lady sings" är nog ett förhållningssätt som är bra att ha med sig här...trots att man mått bra än så länge (bra relativt andra sjuka, inte i absolut mening).

- (lite galghumor får man ha) missade tillfället att köpa hem en corona öl

Redigerat av pacman, 16 oktober 2020 - 16:42.


#1735

Postad 17 oktober 2020 - 09:32

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
- Projektorn åkte i golvet och mår inte så bra.
- I värsta fall kommer den lagas

+ Folksams fullvärdesförsäkring som förhoppningsvis ger mig en helt ny projektor. Handläggaren var själv bild intresserad, hon hade bl,a en 65" i köket😅
+ Älskar min Fiat🤩

Redigerat av mcmike, 17 oktober 2020 - 09:33.


#1736

Postad 17 oktober 2020 - 21:58

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

- Projektorn åkte i golvet och mår inte så bra.
- I värsta fall kommer den lagas

+ Folksams fullvärdesförsäkring som förhoppningsvis ger mig en helt ny projektor. Handläggaren var själv bild intresserad, hon hade bl,a en 65" i köket
+ Älskar min Fiat

 

Varför/hur åkte den i golvet?  :o



#1737

Postad 19 oktober 2020 - 14:24

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

- provade Jureskog-burgare i Mjölby idag, ingen höjdare

- Saknar Five Guys

 

+ den som väntar på något gott, väntar alltid för länge



#1738

Postad 20 oktober 2020 - 08:04

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0

+ Äntligen skulle vi kunna fylla vår terraspool och mysa i höstmörkret i 35°C vatten

 

- Värmaren felinkopplad av elektrikern, brann upp! Tur att vi stod bredvid när det hände. Tackar för jordfelsbrytare och pulversläckare. Nu får vi vänta tre veckor till innan det blir klart!

 

+Elektrikern kom direkt och kopplade bort allt och konstaterade sen att han missat en sak. Han tar det på sin försäkring. Har inte duckat alls utan hålt kontakten.



#1739

Postad 20 oktober 2020 - 09:28

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1

inte duckat alls utan hålt kontakten.

Well, det är ju hans jobb...


(I will see myself out)

#1740

Postad 20 oktober 2020 - 09:40

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

- "It ain't over till the fat lady sings" är nog ett förhållningssätt som är bra att ha med sig här...

- ja jäklar vad det går segt. Ett smörgåsbord av olika krämpor/konstigheter som kommer och går, ur fas iförh till varandra tack o lov. Senaste: Svårt att sova pga ont i rygg och i båda knäna(!)
- tog första sjukdagen idag (efter 8 dagar), för trött.
+ rätt svårt att hitta nått men plusset får väl gå till att alvedonen iaf inte är slut :)
+ jo nu kom jag på nått: det kunde varit mycket, mycket värre.

Redigerat av pacman, 20 oktober 2020 - 09:42.


#1741

Postad 20 oktober 2020 - 13:11

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

+ jo nu kom jag på nått: det kunde varit mycket, mycket värre.

 

Jo, du kunde ju ha haft man-cold.



#1742

Postad 20 oktober 2020 - 14:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1

Jo, du kunde ju ha haft man-cold.

Va nån som frågade hur det var, svarade "ungefär som en halv man-cold". :D

#1743

Postad 22 oktober 2020 - 19:02

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

+ Kunnat jobba hur mycket som helst. Ökat trycket/produktionen på alla omkring. Kul på jobbet.  B)

 

- Börjar kännas av. Skönt att inte repa denna torsdag.  :wacko:

 

+ En soft kväll med trolig beställning av brooks-sadel till Bad Boy mk3.  ^_^



#1744

Postad 23 oktober 2020 - 16:10

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
- Projektorn gick inte att laga, finns inga reservdelar

+ Får en helt ny, tack vare Folksams fullvärdes försäkring

- Måste "tyvärr" köpa en likvärdig produkt, fick ej uppgradera även om man betalade mellanskillnaden själv


Varför/hur åkte den i golvet? :o

Hyllan släppte från väggen.

Redigerat av mcmike, 25 oktober 2020 - 07:26.


#1745

Postad 23 oktober 2020 - 16:46

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 0

- Kom på tjejen med att stå o röka bakom hörnet imorse.

 

- Druckit 13 öl utan att bli packad, blev bara deprimerad.

 

- Panikångest.

 

+/- Sänkte en stöddig dyngskalle som muckade gräl utanför Lidl,

 

- Tror att båtbenet gick igen.

 

+ Hög smärttröskel.

 

- Hög smärttröskel.

 

+ Vetefan, det mesta känns bara skit just nu.

 

+/- Tror nog att jag loggar ut från internet o säger upp mitt fiber.


Redigerat av Unregistered153fb7ca, 23 oktober 2020 - 16:48.


#1746

Postad 23 oktober 2020 - 18:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 4

- Kom på tjejen med att stå o röka bakom hörnet imorse.

 

- Druckit 13 öl utan att bli packad, blev bara deprimerad.

 

- Panikångest.

 

+/- Sänkte en stöddig dyngskalle som muckade gräl utanför Lidl,

 

- Tror att båtbenet gick igen.

 

+ Hög smärttröskel.

 

- Hög smärttröskel.

 

+ Vetefan, det mesta känns bara skit just nu.

 

+/- Tror nog att jag loggar ut från internet o säger upp mitt fiber.

 

 

låter som du kanske ska skippa bärsen en stund.



#1747

Postad 25 oktober 2020 - 09:54

Danke
  • Danke
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
- Har inte sett familjen i Norge på över ett halvt år.

+-Kanske jag ser dom till nästa helg, beror på hva Erna Solberg sejer.


Storfiskarn -Så tråkigt att höra, hoppas det går bättre.. Saker och ting är sällan skitigt för evigt.. Själv om det känns så ibland.

Redigerat av Danke, 25 oktober 2020 - 09:55.


#1748

Postad 26 oktober 2020 - 11:05

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

+ Tillbaka på jobbet. 

 

+ Hoppas man är immun ett bra tag nu. 

 

- Tyvärr så är det ju inte garanterat...



#1749

Postad 26 oktober 2020 - 16:58

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
+ Escape room, klarade det.
- Tiden går fort när man har kul.

Redigerat av PML73, 26 oktober 2020 - 17:00.


#1750

Postad 26 oktober 2020 - 17:11

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
+ Escape Room är sjukt kul!
- Alldeles för länge sedan sist jag körde Escape Room.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.