Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

SPOTIFY

154 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 oktober 2019 - 09:08

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Beroende

• 1 077 inlägg
  • 0
Vill göra en ny uppdatering. Har hunnit göra fler jämförelser mellan Spotify premium och tidal hifi. Min dac förbättrar ljudet oavsett material men störst skillnad blir det när man kör tidal hifi, speciellt tidal masters. Mina b&w 683 s2 har aldrig spelat så bra, mycket bättre toppen, bas och dynamik är på en helt annan nivå när man kör tidal masters. Att en del folk inte hört skillnad beror nog mer på
Att dom inte har en tillräkligt påkostad utrustning

Postad 22 november 2019 - 21:35

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Mästare

• 3 771 inlägg
  • 0

Såg nu att priset på family gått upp till 169 kr

Postad 22 november 2019 - 21:53

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 2 911 inlägg
  • 0

lämnade och gick över till Apple Music 1 månad sen pga det. Faktiskt mycket nöjd med bytet

Postad Igår, 15:20

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Mästare

• 3 771 inlägg
  • 0

Spotify krånglar lite nu fram och tillbaka. Plötsligt blir det tyst och meddelade ”ingen internetanslutning” dyker upp i appen. Kör Spotify på en androidplatta via HEOS Link till en förstärkare. Växlar jag över till HEOS-appen så funkar Spotify men inte då via Spotifyappen. Enda lösningen just nu är att starta om plattan så funkar det ett tag.

Postad Igår, 16:05

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Mästare

• 3 771 inlägg
  • 0

Jag provade detta så får vi se om det hjälper https://community.sp...a/idi-p/4856699

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.