Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung HT-BD2

93 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung HT-BD2 (Hemmabiosystem) 2 8,71 (6) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 13 november 2007 - 23:41

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0
Detta lillabiosystemet hittar man inte mycke info (specs) o prat om,, nån som vet när det släpps och vilket pris mm.?

24hz? HDMI ver.? ingångar utgångar etc.. storlek på bas...

frågorna är många!

#2

Postad 15 november 2007 - 19:33

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0
ingen mer än jag som spanar på detta? vad finns det mer för liknande system?

#3

Postad 20 november 2007 - 21:15

sleepin_tiger
  • sleepin_tiger
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Jag har också kikat på detta system som tänkbart att köpa inom ett par månader.

Vilken klass det håller låter jag vara osagt, kommer inte ut förän i december. Priset kommer att ligga någonstans runt 15000:-

Det är ett 7.1 system (alltså 4 "vanliga" högtalare, 2 fram o 2 bak, sub, center... samt dessutom 2 små bakhögtalare...)
(Om de bakre högtalarna är trådlösa vet jag inte.)

*** Extra intressant med detta system är ju att det dessutom innehåller en blueray - spelare ... Vad jag kan få fram är det inte så värst många om ens något färdigt packet som släppts med blueray - spelare, än .. Klassen på spelaren har jag ingen aning om, men förmodligen är den väl helt okej...

*** + då att de e 7.1

I regel brukar det vara bättre att bygga sin egna system och koppla samman i egenvald receiver, men trots allt finns det en del färdiga system som håller bra klass (åtminstone i mina öron). Främst då när det gäller film ... Brukar dessutom bli betydligt billigare (alltså färdiga) ..

Personligen är jag mer kunnig inom bild än ljud, så därför är detta ett högintressant alternativ för mig ..

Om du inte redan sett så kan du kika mer på den enda sidan som hittils har fått upp den ; http://www.tvnisse.se/produkter/625

De där med ingångar och sådär står det mer om där ..

Redigerat av sleepin_tiger, 20 november 2007 - 21:17.


#4

Postad 11 januari 2008 - 09:55

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
I det senaste Mediamarkt bladet som kom hem igår (080110) så var Samsung med på förstasidan.

Full HD-upplevelse i 1080p. HT-BD2 är den första hemmabion med Blu-Ray. Ljud med fullformat:
7.1-kanalsljud med Dolby TrueHD och stöd för dts-HD Master Audio-format. Systemet har 1100
watts uteffekt med fyra stående högtalare, två kompletterande mindre bakhögtalare, en front
och en subwoofer. Hemmabion är designad i pianosvart accentuerad av mjukt blå lysdiodbaserad
belysning. Art.Nr: 1057360


Bifogar en pdf där anläggningen är med:
Bifogad fil  jonkoping_01_10.pdf   4,57MB   100 Antal nerladdningar

Edit: Priset de har satt är 14990kr

Redigerat av lobo, 11 januari 2008 - 09:57.


#5

Postad 24 februari 2008 - 13:05

Soul-Reaper
  • Soul-Reaper
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Kommer att släppas i februari 2008.

Pris: ca 15.000:- :D

#6

Postad 24 februari 2008 - 19:20

Mercafreak
  • Mercafreak
  • Lärjunge

  • 296 inlägg
  • 0
Vi på MM i Lund säljer det för 13990:-

(Marknadsanpassning, ja det kan skilja i pris från avruhus till ett annat då det är lokalprispressning som gäller, som som hos giganten)

#7

Postad 26 februari 2008 - 23:49

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0

Jag köpte paketet idag på "Radiobutiken i Ekerö" för 11000
Jösses vad snygg den är! bilder kommer!

#8

Postad 29 februari 2008 - 17:10

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Nu finns det bilder på HT-BD2 i mitt galleri ;)

#9

Postad 05 mars 2008 - 16:10

Unregisterede5a2c6ee
  • Unregisterede5a2c6ee
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Har detta system någon HDMI-ingång?

#10

Postad 09 mars 2008 - 16:54

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
nej men ser inte varför det skulle behövas , räcker ju gott och väl med ljud ingångar, själv kopplar jag optiskt ljud från Datorn och optiskt från digitalboxen, jag använder hdmi direkt till tv'n

#11

Postad 13 mars 2008 - 11:24

Unregistered3811f9da
  • Unregistered3811f9da
  • Amatör

  • 84 inlägg
  • 0
Hur är det med brända skivor och regionskodade?

#12

Postad 17 mars 2008 - 22:24

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Inget nytt om detta paket?

#13

Postad 17 mars 2008 - 23:24

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0

Hur är det med brända skivor och regionskodade?


Den är inte regionsfri som det ser ut nu.
Den klarar vissa brända skivor, vilka kan du se på samsungs hemsida eller på prisjakts info om HT-BD2

#14

Postad 28 mars 2008 - 08:10

Edwalll
  • Edwalll
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
När det gäller det här med att vissa brända skivor inte går att spela upp för att de är spärrade.
Vad jag har hört från samsung så fick de en ansenlig summa pengar för att lägga in denna spärr.
Så antar att det gäller för detta systemet med.

Det enklaste sättet (enligt mig) att gå runt detta, är att öppna filen i deamon tools och bränna ut den med DVD Fab Decrypter Platinum. Då knäcks alla skydd :P

#15

Postad 01 april 2008 - 07:16

creev80
  • creev80
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Hur fungerar blue-rayen i detta system? Någon som rekomenderar den? Funderar nämligen på att köpa detta system. Har en Samsung 42" Plasma-TV PS42Q97HDX/XEE som jag tror skulle passa till denna hemmabioanläggning. Är det föresten att föredra att man håller sig till samma märken när man köper TV, DVD och hemmabio? I mitt fall Samsung.
Vore tacksam för svar. :)

#16

Postad 07 april 2008 - 17:28

Edwalll
  • Edwalll
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Hur fungerar blue-rayen i detta system? Någon som rekomenderar den? Funderar nämligen på att köpa detta system. Har en Samsung 42" Plasma-TV PS42Q97HDX/XEE som jag tror skulle passa till denna hemmabioanläggning. Är det föresten att föredra att man håller sig till samma märken när man köper TV, DVD och hemmabio? I mitt fall Samsung.
Vore tacksam för svar. :P


Den stora fördelen med att köra samsung ihop är att båda enheterna anväder sig av anynet.
Funktionen gör så att du kan styra alla AV-enheter via menyskärmen på TV-skärmen med endast en TV-fjärrkontroll.

Samt att; Ja det kommer att passa väldigt bra ihop. Har det kopplat så på jobbet. Och det är riktgit fin bild :)

#17

Postad 12 april 2008 - 01:28

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Personligen ser jag framförallt estetiska skäl till varför man ska ha uteslutande (så långt det gå) prudukter av samma märken. Samsung håller ganska hårt på detta med design, och därför passar dem väldigt bra ihop

#18

Postad 07 maj 2008 - 21:16

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlägg
  • 0

Nu finns det bilder på HT-BD2 i mitt galleri :unsure:

Du råkar inte ha möjlighet att kunna fotografera baksidan på huvudenheten och en närbild på högtalarkontakterna (både på högtalarna och hur kontakten på huvudenheten ser ut för dem)? Vore riktigt schysst.

#19

Postad 08 maj 2008 - 09:12

Anciegher
  • Anciegher
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Någon som vet vad det är för djup på själva huvudenheten?

#20

Postad 09 maj 2008 - 16:19

JohnyR_
  • JohnyR_
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Nån som vet om man kan skruva fast högtalarna direkt på väggen utan golvstöden alltså precis som med samsungs HT-P1200.

Redigerat av JohnyR_, 10 maj 2008 - 20:34.


#21

Postad 10 maj 2008 - 10:39

KJE
  • KJE
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Nån som vet om man kan skruva fast högtalarna direkt på väggen utan golvstöden alltså precis som med samsungs HT-P1200.

Enligt manualen (som finns på Samsungs hemsida) så går det att väggmontera högtalarna, upphängning av typen "nyckelhål".

#22

Postad 10 maj 2008 - 20:35

JohnyR_
  • JohnyR_
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Enligt manualen (som finns på Samsungs hemsida) så går det att väggmontera högtalarna, upphängning av typen "nyckelhål".


Fan va bra, då känns de här systemet väldigt aktuellt..=)

#23

Postad 13 maj 2008 - 19:11

Unregistered4c0ff1a3
  • Unregistered4c0ff1a3
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
har varit sugen på det här systemet länge, men upptäckte precis att den inte har någon hdmi-växel vilket jag tog för givet med tanke på både prislappen och hur marknaden ser ut i dagsläget. får helt enkelt spana efter något annat system som kan tillfredställa mina behov...

#24

Postad 14 maj 2008 - 14:42

Unregisteredcf98335e
  • Unregisteredcf98335e
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Ja, då har man skaffat sig ett sånt här system, får säga att jag är jäkligt nöjd med systemet. Mäktigt ljud till film, kollar på matrix nu, herrejösses vilken mäktig bas och enastående effekter i surroundet. ska nu uppgradera kablarna efter tips från forumet. kan starkt rekkomendera denna produkt.

#25

Postad 14 maj 2008 - 14:54

Spiken
  • Spiken
  • Forumräv

  • 543 inlägg
  • 0
Följer en HDMI-kabel med, eller måste det köpas separat?

#26

Postad 14 maj 2008 - 15:31

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0

Nån som vet om man kan skruva fast högtalarna direkt på väggen utan golvstöden alltså precis som med samsungs HT-P1200.


Jupp det kan man göra med alla 7 högtalarna.

#27

Postad 14 maj 2008 - 15:36

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlägg
  • 0
Är det någon som kan ta ett foto på baksidan av huvudenheten i närbild så man ser hur högtalaringångarna ser ut? Man vill ju gärna kunna använda egna kablar men i PDF-manualen ser det väldigt konstigt ut.

Redigerat av PsyCor, 14 maj 2008 - 15:36.


#28

Postad 14 maj 2008 - 15:51

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Kort på bakdelen finns nu på min sida!

Redigerat av Novve, 14 maj 2008 - 15:52.


#29

Postad 16 maj 2008 - 08:55

kott
  • kott
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Passar på att fråga Novve (och andra för all del) följande då jag funderar på att inhandla systemet:

Hur långa är de medföljande kablarna till de bakre högtalarna?

Redigerat av kott, 16 maj 2008 - 13:57.


#30

Postad 17 maj 2008 - 12:46

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Jag har inte använt all min kabel, jag har använt 7m på de bakre, och då har jag en del kvar. Så skulle tippa på 10m kanske längre

Bifogad fil(er)



#31

Postad 17 maj 2008 - 13:03

kott
  • kott
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Utmärkt, behövs 8-9m i det tilltänkta rummet, det verkar ju vara halvknepigt att använda sig utav andra kablar. Väldigt skumt att de inte kan nämna sådant i manualen via samsung.com. Blir att inhandla detta system senare i sommar.

Tack igen.

#32

Postad 17 maj 2008 - 14:24

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlägg
  • 0
Tack så mycket Novve för bilderna. De gjorde mig dock inte speciellt glad... Finns det något dummare än att använda konstiga adaptrar och liknande som gör att man inte kan välja kablar själv... Vem vill använda såna minimala kablar i fasta längder.

Dåligt Samsung.


Dock känns systemet fortfarande väldigt prisvärt så det kan ändå vara en möjlighet att införskaffa det tillsammans med en projektor till sommaren.

#33

Postad 17 maj 2008 - 14:27

Spiken
  • Spiken
  • Forumräv

  • 543 inlägg
  • 0

Kort på bakdelen finns nu på min sida!


Så som jag ser det så är det en egen typ av kontakt för högtalarsladdarna. Så man kan alltså inte byta ut högtalarkablarna om man vill ha lite bättre???

#34

Postad 17 maj 2008 - 15:24

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlägg
  • 0

Så som jag ser det så är det en egen typ av kontakt för högtalarsladdarna. Så man kan alltså inte byta ut högtalarkablarna om man vill ha lite bättre???

Exakt så uppfattade jag det också. Sen förstår jag inte varför de inte kunde ha satt riktiga terminaler bakpå högtalarna istället för klickkontakter.

#35

Postad 17 maj 2008 - 15:45

kott
  • kott
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0

Så som jag ser det så är det en egen typ av kontakt för högtalarsladdarna. Så man kan alltså inte byta ut högtalarkablarna om man vill ha lite bättre???


Går bör det göra, men då bör man ju vara händig vad gäller kabelkoppling, synd att Samsung inte ger en normalanvändare chansen att byta ut dessa.

Redigerat av kott, 17 maj 2008 - 15:45.


#36

Postad 17 maj 2008 - 20:48

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
precis, man får nog till att köpa kabel och klippa av kontakterna och återanvända dem, som sagt skall man nog vara lite händig men även en amatör bör klara av det.
Kan iaf rekommendera systemet har dock bara provat blu-ray i 1080i då jag bara har en hd-ready tv. Skall nog till att köpa en ny samsung i år, Men men var sak har sin tid.

PS kul dock att högtalarna, basen och spelaren är i högblankt svart så man slipper gömma undan dem för att de är oattraktiva. Fula är de då inte! :)

#37

Postad 09 juli 2008 - 16:18

Spiken
  • Spiken
  • Forumräv

  • 543 inlägg
  • 0
Kan man ta bort högtalarna från stativen? Om man nu vill vägg hänga alla högtalare.

#38

Postad 10 juli 2008 - 15:40

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
jepp, dem blir då ungefär hälften så långa.

#39

Postad 29 augusti 2008 - 19:31

Sabelsork
  • Sabelsork
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hej på er!

Har länge funderat på detta system men kan inte för mitt liv bestämma mig och ångesten bara växer :(
Vad säger ni som införskaffat systemet i fråga? Är ni nöjda? Vad har det för för och nackdelar?

Hur är klassen pår blue-rayen och hur fixar systemet vanlig musikuppspelning. Blev många frågor märker jag men jag uppskattar om ni orkar hjälpa en vilsen själ på traven.

#40

Postad 29 augusti 2008 - 20:01

Hajken
  • Hajken
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

Hej på er!

Har länge funderat på detta system men kan inte för mitt liv bestämma mig och ångesten bara växer :(
Vad säger ni som införskaffat systemet i fråga? Är ni nöjda? Vad har det för för och nackdelar?

Hur är klassen pår blue-rayen och hur fixar systemet vanlig musikuppspelning. Blev många frågor märker jag men jag uppskattar om ni orkar hjälpa en vilsen själ på traven.


Skulle verkligen uppskattas här också! :D

#41

Postad 30 augusti 2008 - 06:37

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Svåra frågor. Drog i en ´bränd cd med klassisk musik i spelarn för ett tag sen och blev helt paff. Jag gillar inte klassiks musik (trodde jag), fick äntlligen veta hur det ska låta ;)

Fördelar: Grymt ljud, stödjer båda hd-ljudformaten, snyggt och bra kvalitet. alla högtalare kan vägghängas
Nackdelar: Få ljudingångar, special kontakter för sladdarna till högtalarna. (betyder att det blir jobb om man ska byta ut kablarna)

#42

Postad 31 augusti 2008 - 12:04

johnbull
  • johnbull
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Jag kan svara lite snabbt för hur Bluray spelaren i systemet är.
Jag har haft kittet i en månad nu och blir mer och mer nöjd.
Själva blurayspelaren ger en bättre bild än vad min interna LG spelare i HTPCn levererar.
Bilden känns stabilare och lite renare.
Sedan vad gäller ljudet, slängde in en dts skiva med Eagles och det lät ju inte som kattp**s direkt
Kan varmt rekommendera detta kittet

#43

Postad 01 september 2008 - 17:16

Sabelsork
  • Sabelsork
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Tack för svaren!
Det låter ju bra det här och det lutar starkt åt ett inköp. Det är just kvaliteten cd-uppspelningen jag funderar lite över men i huvudsak kommer den ju i och för sig användas till film. Såg nu att Samsung släpper en mindre 5.1 variant av systemet i september och det kanske är ett bättre val eftersom jag bor i en 1:a på 40kvm. Ett 7.1 system tar ju trots allt en del plats.

Jag kan inte bestämma mig och jag blir snart tokig på kuppen :)

#44

Postad 04 september 2008 - 03:05

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0

Tack för svaren!
Det låter ju bra det här och det lutar starkt åt ett inköp. Det är just kvaliteten cd-uppspelningen jag funderar lite över men i huvudsak kommer den ju i och för sig användas till film. Såg nu att Samsung släpper en mindre 5.1 variant av systemet i september och det kanske är ett bättre val eftersom jag bor i en 1:a på 40kvm. Ett 7.1 system tar ju trots allt en del plats.

Jag kan inte bestämma mig och jag blir snart tokig på kuppen B)


Har själv bara 42 kvm :blink:
7.1 istället för 5.1 löste jag genom att hänga upp högtalarna i taket, bild finns på förstasidan av tråden. (tror tom att det är tänkt så eftersom de två bakersta högtalarna ej har något stativ) Och som sagt förrut så kan du ju alltid hänga upp resterande högtalare också om du vill.

Redigerat av Novve, 11 september 2008 - 03:40.


#45

Postad 12 oktober 2008 - 15:52

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

  • 1 570 inlägg
  • 0

precis, man får nog till att köpa kabel och klippa av kontakterna och återanvända dem, som sagt skall man nog vara lite händig men även en amatör bör klara av det.
Kan iaf rekommendera systemet har dock bara provat blu-ray i 1080i då jag bara har en hd-ready tv. Skall nog till att köpa en ny samsung i år, Men men var sak har sin tid.

PS kul dock att högtalarna, basen och spelaren är i högblankt svart så man slipper gömma undan dem för att de är oattraktiva. Fula är de då inte! :)


Upplever du att bilden laggar m a a av att du "bara" har HD-ready eller flyter bilden på OK?


Jag kan svara lite snabbt för hur Bluray spelaren i systemet är.
Jag har haft kittet i en månad nu och blir mer och mer nöjd.
Själva blurayspelaren ger en bättre bild än vad min interna LG spelare i HTPCn levererar.
Bilden känns stabilare och lite renare.
Sedan vad gäller ljudet, slängde in en dts skiva med Eagles och det lät ju inte som kattp**s direkt
Kan varmt rekommendera detta kittet


Vad har du för bildvisare?

Jag kan svara lite snabbt för hur Bluray spelaren i systemet är.
Jag har haft kittet i en månad nu och blir mer och mer nöjd.
Själva blurayspelaren ger en bättre bild än vad min interna LG spelare i HTPCn levererar.
Bilden känns stabilare och lite renare.
Sedan vad gäller ljudet, slängde in en dts skiva med Eagles och det lät ju inte som kattp**s direkt
Kan varmt rekommendera detta kittet


Vad har du för bildvisare?

#46

Postad 13 oktober 2008 - 08:48

Unregistered565b8af1
  • Unregistered565b8af1
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Hej.. har en fråga.. ska köpa mig en ny TV.. Samsung 55A966 LR 956 modellen o vill ju då med ha något bra storslaget hemmabio paket till detta.. vet ni om samsung har något nytt på gång liknande denna BD2R? För än sålänge är det bara BD2R som upplever dom stödjen som jag vill ha som DTS HD osv, 7.1 är ju underbart :) Någon som vet om det kommer nyare modell snart lr ska jag köpa mig detta för att få det väldigt bra passande till min blivande TV!

#47

Postad 13 oktober 2008 - 09:31

jachri
  • jachri
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Jag har haft mitt HT-BD2 i ca 4 månader nu, och jag älskar det! I mina öron är det grymt ljud, och det är en riktigt skön bild.
Sen upplever jag att spelaren inte alls är lika seg att ladda BRD-filmer som tex Sonys spelare.

Finns egentligen bara en sak jag tycker är dåligt, det är att den har ingen "minnesfunktion" för spelade skivor. Om du tex tittar på en film och kanske inte orkar kolla klart samma kväll, då finns det inget sätt (mig veterligen) att återuppta filmen på samma ställe dagen efter. Utan då börjar hela filmen om från början med varningstexter och all sån skit.
Liknande problem har man om man pausar för länge. Efter ca 5 min stängs pausbilden av och spelaren går in i "skärmsläckarläge" (detta är ju bra för att inte bränna in bild i TV:n). Dock så efter ca 20 min så stänger hela spelaren av sig till stand-by läge och man måste börja spela filmen från början igen (med varningstexter,aaaahhhh hatar dem) sen får man "spola"/byta kapitel fram tills där man var när man pausade.
Detta kan bli irriterande om man tex måste pausa för telefon/barnskrik eller liknkande och det går längre tid än 20 min.
Finns det nån som vet om/hur man kan komma förbi detta? Har mailat Samsung, men fick inget vettigt svar.

#48

Postad 13 oktober 2008 - 13:59

Novve
  • Novve
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
-Strömkarlen
bilden är självklart sämre i snabba moment, men symptomet blir inte att den laggar utan snarrare att du inte får fullt ut med hd i sanbba rörelser, detta är dock inget som samsungspelaren har något att göra med utan snarare min hd-ready lcd, med en full-hd ska det inte vara några problem B)

#49

Postad 13 oktober 2008 - 15:18

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

  • 1 570 inlägg
  • 0

-Strömkarlen
bilden är självklart sämre i snabba moment, men symptomet blir inte att den laggar utan snarrare att du inte får fullt ut med hd i sanbba rörelser, detta är dock inget som samsungspelaren har något att göra med utan snarare min hd-ready lcd, med en full-hd ska det inte vara några problem B)


OK! Jag beställer nog hem kittet så får jag se efter själv - två veckors ångerrätt gäller ju om jag inte är nöjd. Får väl kolla på den ultimata BD-test skivan "Casino Royal", startscenen, så får vi se om det hänger ihop ;) .

#50

Postad 14 oktober 2008 - 18:14

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

  • 1 570 inlägg
  • 0
En FW 1 finns på Samsungs hemsida (dat 081008). Någon som vet varför o hur den skall appliceras till systemet utan USB?

Edit: Det finns tydligen UTP-kabel med för anslutning till LAN

Redigerat av Unregisteredbd2b39d2, 14 oktober 2008 - 18:40.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.