Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn

102 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 26 februari 2014 - 18:02

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Men spelet finns ju till ps3 och pc, så tycker inte att det ska skilja så mycket från betan. Det har fått bra betyg runt 8,7/10, det borde räknas som bra iaf. Uppdragen har väl inte varit det mest påhittiga kanske, men jag kan ju som sagt inte jämföra med något annat mmorpg. Men jag har ändå haft ganska kul när jag sprungit omkring.

Jag skulle antagligen köpt spelet om det inte kostade något extra, men den där kostnaden får mig att tveka. Och utan ett vettigt party att spela med, så kommer man inte att klara av vissa saker i spelet.

#52

Postad 26 februari 2014 - 22:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
jag är lite i samma sits som dig. jag äger alla ff-spel, från första ff till nes, mystic quest till gb och hela vägen fram till 13 (dock inte lightning returns ännu). det här blir nog det första spelet som jag inte kommer att köpa just eftersom jag inte gillar iden bakom att man har en paywall för att spela. har jag köpt ett spel så bör jag åtminstone få spela det offline. annars är det ju som att jag köper något som jag sen bara hyr.

skulle destiny få denna paywall skulle jag bli ursinnig. detta eftersom jag måste spela destiny. ff14 bryr jag mig inte så mycket om eftersom det inte imo känns som ett måste-spel. och som du säger, det känns nästan som att man hade velat ha ett party när man spelar, att kuta runt ensam med fiende ai'n känns crap. tror dock att dom kommer uppdatera något minst en gång i veckan (idag vart ju någon uppdatering på 50mb ex) så det kommer nog hinna hända en hel del innan det är färdigt.

ett annat spel som tog tid innan det blev bra online var ju diablo 2, men när det blev bra så har det hållt riktigt länge också =)

#53

Postad 26 februari 2014 - 23:10

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Men skulle vilja ha ett rpg eller mmorpg spel, kanske elder scrolls online kan bli något?

#54

Postad 26 februari 2014 - 23:12

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
En sak är ju att det kostar att ha dessa enorma servrar som krävs för MMO spel och på något vis måste företaget få in pengar och då finns det ju några alternativ F2P med mikrotransaktioner, P2W bara betala så du kan få de där enormt bra gearet etc vilket i mitt synsätt är rent fusk och så har vi månadskostnaden.

Mina reflektioner över dessa olika sorter att driva ett MMO är att F2P fungerar om det görs rätt tex World of tanks där du kan köpa premium för att få mer XP/guld än gratisspelarna men du får inget övertag i själva spelet.
P2W har jag hoppat över då jag inte tycker det är värt ens att prova.
Sedan har vi abonnemangsformen där World of warcraft är största vinnaren av dom alla där jag även spelat på gamla goda tiden och med att ha relativt downtime och med patcher och införsel av nytt material i en stadig nivå.
jag tycker bäst om månadskostnad när det gäller MMO spel.

MMO har ju ofta en härlig resa upp till maxlevel och därifrån startar en ny era med endgame med diverse större grupperingar att spela spelet med/för.

Tror jag famlat tillräckligt så säger godnatt och vore ju trevligt om vi blev ett stadigt MHB gäng som lirar detta sedan :)

Men skulle vilja ha ett rpg eller mmorpg spel, kanske elder scrolls online kan bli något?

Det kommer också ha månadskostnad och jag själv tycker inte alls om deras tidigare spel rent animationsmässigt/grafiken ush :P

#55

Postad 26 februari 2014 - 23:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Va fan!? Jag läste just det, kommer kosta runt 120 spänn i månaden att lira elder scrolls online också! Nej, nu j*vlar bethseeda! Jag har fan stått ut med två års väntan att skyrim ens skulle fungera, och köpt alla dlc, men inte fan köper jag ett betaspel somnjag ska betala för under tiden jag är betatestare! Jag hoppades på esonline, men nu hoppar jag det. Kommer ändå vara ospelbart i början.

#56

Postad 27 februari 2014 - 00:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

(dock inte lightning returns ännu).

Men du kan ju få Moogle Outfit?

Postad bild

#57

Postad 27 februari 2014 - 00:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Givet köp! :D
Men jag måste ta mig igenom ff13 före. Then again, jag hörde att det blev väldigt mycket freeroaming... blott 50 timmar in i spelet! Yay!!

#58

Postad 27 februari 2014 - 00:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Va fan!? Jag läste just det, kommer kosta runt 120 spänn i månaden att lira elder scrolls online också! Nej, nu j*vlar bethseeda! Jag har fan stått ut med två års väntan att skyrim ens skulle fungera, och köpt alla dlc, men inte fan köper jag ett betaspel somnjag ska betala för under tiden jag är betatestare! Jag hoppades på esonline, men nu hoppar jag det. Kommer ändå vara ospelbart i början.


Stort sett alla MMO som är ngt att ha har en månadsavgift. Det kommer inte ändras.

När vi snackar om FF 14 så är lvl 1-15 stort sett en tutorial. Det är inte förän efter det spelet egentligen börjar.

#59

Postad 27 februari 2014 - 00:43

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Jag skulle in och spela tidigare ikväll. Är lvl 16 nu börjar det bli lite mer motstånd igen. kanske spelade i 10 minuter, sen kom det ett meddelande om en akut server service, så det stängdes ner. orkade inte starta spelet igen sen.

#60

Postad 27 februari 2014 - 07:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Tydligen stänger betan i slutet av veckan. Trodde den skulle fortgå betydligt längre.

#61

Postad 27 februari 2014 - 09:08

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Kommer säkert nån beta helg närmare release för att locka in så många ps4 spelare som möjligt :)
Brukar vara så med MMO betorna är mer som demo.

#62

Postad 27 februari 2014 - 11:20

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Den 3'e mars är betan slut, på måndag alltså.

Frågan är om man ska fortsätta på sin lvl 16 archer eller om man ska prova något nytt som en mage?

#63

Postad 02 mars 2014 - 01:44

Skvall
  • Skvall
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0

jag äger alla ff-spel, från första ff till nes, mystic quest till gb och hela vägen fram till 13 (dock inte lightning returns ännu). det här blir nog det första spelet som jag inte kommer att köpa just eftersom jag inte gillar iden bakom att man har en paywall för att spela. har jag köpt ett spel så bör jag åtminstone få spela det offline. annars är det ju som att jag köper något som jag sen bara hyr.


Nej det kan du inte ha gjort. FFXI var precis som FFXIV ett Online MMORPG med månadskostnad.

Och spelet funkar ju inte att spela offline, det är inte designat för det öht. Det skulle inte gå att spela igenom.

det känns nästan som att man hade velat ha ett party när man spelar, att kuta runt ensam med fiende ai'n känns crap


Nästan? Det är som sagt hela tanken med ett MMORPG.

Den 3'e mars är betan slut, på måndag alltså.

Frågan är om man ska fortsätta på sin lvl 16 archer eller om man ska prova något nytt som en mage?


Dom tre första Dungeons i spelet kan man låsa upp vid lvl15,16 och 17. Så jag tycker du ska göra det och prova spela dom(det är för 4 player). Dungeons är ju en stor del av ett MMORPG så för att få ett bättre hum om hur spelet är så bör du ha provat på det. Det ingår i mainstoryn att låsa upp dom och att klara av dom så kör du bara vidare main storyn så kommer du stöta på det. Du kommer ställas i kö och automatiskt hamna med 3st andra och ni ska klara ut Dungeon tillsammans, ni har 90min på er men brukar ta 30-60min beroende på hur många gånger man dör. Sen om du har tid så testar du en annan class med, och du kan spela alla classer på samma karaktär så man behöver inte skapa en ny(det är så man ska göra i detta spelet för vissa skills kan man använda på andra classer än den man fick den i).

Redigerat av Skvall, 02 mars 2014 - 01:58.


#64

Postad 02 mars 2014 - 01:54

Skvall
  • Skvall
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0

det här är ju bara en beta och jag misstänker att dom kommer att ändra fiendens ai (just nu så angriper fienden den första som anfaller den, oavsett vad som händer) och det kommer nog även att bli lite mer grejs runtom att bilda partyn. jag skulle gärna vilja se att man kunde gå till ett ställe och ställa sig i kö för att hitta ett party, sen ger man sig bara ut i samlad trupp. det hade varit ett bra sätt att implementera det hela, det är ju trots allt det som är tanken med mmorpg som jag förstått det.

nåväl, jag tror faktiskt att dom kommer att lösa dessa problem, betan är ju riktigt jädrans lång om man säger så. ai'n är inga problem och att lägga till ett ställe vart man samlas för att äventyra är nog inte heller det svårt direkt.

sen så upplever jag mekaniken lite torftig, men det kanske är så även i andra mmorpg som exempelvis wow ^^


Det fanns redan implementerat i spelet från start(spelet finns ju redan till ps3 och pc, det är endast på Ps4 det är en beta). Antingen väljer du ett event att joina och så hamnar du där tillsammans med andra som oxo ställt sig i kö för att spela det eventet eller så kan man bara öppnat Party Finder och skapa ett nytt eget eller joina någon annans som söker spelare.

Men allra bäst är att joina ett Free Company (ett större gäng spelare som hjälps åt och har en egen chatt kanal ingame osv) som är vänliga och spela tillsammans med dom. Brukar alltid finnas sånna som söker medlemmar!

AI attackerar inte bara den som attackerat den först. Det är ett aggrosystem som gör att den personen som drar mest uppmärksamhet från fienden kommer fienden att börja attackera(och det kan ändras flera gånger mitt i striderna). Meningen, när man är flera, är att en Tank class ska se till att fienden slår på dom (i detta spelet är startclasser för det Gladiator och Marauder) medans healers bara ska hela alla och resten ska göra skada på fienderna. Om en helare helar för mkt så kommer fienderna börja attackera helaren och om någon övrig gör för mkt skada på fienden så kommer fienden börja attackera den istället, vilket man ska försöka undvika.

#65

Postad 02 mars 2014 - 10:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Klart som tusan att jag kan. Det är ett onlinespel, men varför skulle jag inte ha kunnat köpa det som alla andra?

Har du spelat betan? För om du har det (första dagarna) så har du säkert märkt att det inte svammlas om aggrosystem. Fiender som jag kastat magi mot har sprungit förbi krigare för att komma fram till mig.

#66

Postad 02 mars 2014 - 15:06

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Klart som tusan att jag kan. Det är ett onlinespel, men varför skulle jag inte ha kunnat köpa det som alla andra?

Har du spelat betan? För om du har det (första dagarna) så har du säkert märkt att det inte svammlas om aggrosystem. Fiender som jag kastat magi mot har sprungit förbi krigare för att komma fram till mig.


Varför fienden springer igenom en krigare och mot dig är för att du gör mer skada/aggro på fienden än vad krigaren gör :)

#67

Postad 02 mars 2014 - 15:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Varför fienden springer igenom en krigare och mot dig är för att du gör mer skada/aggro på fienden än vad krigaren gör :)

Och när jag springer runt fienden medans fienden tar massa smäll från krigaren? Nej, jag har upplevt mycket ful-ai i det här. Det har fungerat mycket bättre i andra ff-spel, inkl 11an :D

#68

Postad 02 mars 2014 - 20:42

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 1
tror det hittills bara varit warhammer online som fienden inte kunde springa igenom tanken :P
I övriga av dom flesta MMO spelen så finns det alltid något aggrosystem och kan säkert vara något som blivit tokigt här men vet att magikskada ger ofta en jäkla massa aggro i många mmo spel :)
och sedan spelar det också roll om tanken/krigaren som är med bara autoslår eller om han slår med en av sina aggroskills ;)

#69

Postad 02 mars 2014 - 23:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Aggro ska fungera som i army of 2. Där hade vi bra aggrosystem :D

#70

Postad 03 mars 2014 - 08:21

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Skulle du sett elementshammy i wow(tbc första tiden) haha stackars tanks man tog aggro direkt :P
Men sådana grejer patchas in rätt så fort.

#71

Postad 05 april 2014 - 15:48

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Nån mer som har problem med att få ner nya betan?
Jag hade tagit bort den gamla betan sedan tidigare och nu är det ny beta ute men den säger att jag redan har det när jag ska ta hem det men icke sa nicke någon som har en lösning på detta?

#72

Postad 05 april 2014 - 18:06

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Har det kommit en ny beta. Hur länge är den spelbar då? om man nu kan få ner den...

#73

Postad 05 april 2014 - 18:57

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Vet inte hur länge men den starta igår.

Releasen är ju runt hörnet och om en D3 release inte är nära då blir det ett köp av detta FF :)

#74

Postad 05 april 2014 - 21:44

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Tror betan håller på till den 7 april.

#75

Postad 08 april 2014 - 09:40

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Någon som vet någon bra social guild för detta lir? Funderar starkt på att köra detta iaf ett litet tag :)

#76

Postad 08 april 2014 - 21:20

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Någon som vet någon bra social guild för detta lir? Funderar starkt på att köra detta iaf ett litet tag :)


Spelar inte FF14 utan Guild Wars 2 men friskyttarna är ett grymt trevligt MMO-sällskap:

http://friskyttarna.eu/ffxiv/

#77

Postad 08 april 2014 - 22:58

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Dom har jag läst lite då o då när diverse mmo släpps glömmer jämnt bort dom så tack för påminnelsen :)

Gw2 körde jag också men sluta i höstas var helt fel av end game för mig personligen :)

Förresten någon som vet någon butik som ger early access till spelet vid förbokning?

EDIT
förboka/köpte spelet på gamestop och får börja lira redan på fredag så detta blir trevligt hoppas man hittar lite folk härifrån som ska spela så man börjar på rätt server :D

Redigerat av Unregistered055e1f21, 09 april 2014 - 19:03.


#78

Postad 11 april 2014 - 12:45

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Några från sweclockers kommer köra på servern cerberus som tydligen ska vara bra. Så kommer väl starta där idag så vi ses där ute senare ikväll :)

#79

Postad 12 april 2014 - 21:26

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Hur mycket kostar det att lira? för det skulle väl vara en månadskostnad?

#80

Postad 12 april 2014 - 22:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
15 dollar brukar vara standard.

#81

Postad 13 april 2014 - 08:35

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
10euro kostar det per månad men första 30 dagarna följer med vid köp

#82

Postad 13 april 2014 - 11:58

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Det va ju inte så farligt. fortfarande drygt att man ska betala dock. :) Får väl se om det kan bli ett köp ändå.

#83

Postad 13 april 2014 - 12:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Köpa ett spel för 400 spänn, spela i ett år och du är uppe i 1500.

#84

Postad 13 april 2014 - 13:19

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Har ju betalt typ 1200:- för bf4 och det fungerar inte ens som det ska. Men har man kul under tiden, så kan det vara värt det. Men får väl se hur det blir, jag är inte jättesugen på att betala för att få spela.

#85

Postad 13 april 2014 - 14:54

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
om man tänker så har man betalat minium 7000:-(5år) för wow spelande när det begav sig jag som nykterist såg ingen skillnad mot vad vännerna mina gjorde dom sparade många tusenlappar i månaden på att spela ett MMO(med månad kostnad) samtidigt som vi hade skoj med löpande nya utmaningar ;)

eftersom det kommer nya saker i stadig takt så kan det vara värt en 100 i månaden det är som att skippa en pizza per månad för att spela ett spel som funkar och är roligt för vissa :)

Har bara hunnit bli lvl 15 så ikväll när man blir lvl 16 blir det till att köra instancer för att se hur dom är och fungerar :)

#86

Postad 13 april 2014 - 16:34

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Har ju betalt typ 1200:- för bf4 och det fungerar inte ens som det ska. Men har man kul under tiden, så kan det vara värt det. Men får väl se hur det blir, jag är inte jättesugen på att betala för att få spela.

Haha, men vafan, bf4 fungerar väl ändå bra i jämförelse med endel matcher man lirat i cod, håller du inte med?

#87

Postad 15 april 2014 - 11:41

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Har börjat spela detta spel idag.
Verkar rätt så roligt.
Men det verkar vara en del att lära sig.
Finns det några bra sidor med info om utrustning, Quests och skills?

PSNID: wrona47
Char name: Jesper Nilfisk
Server: Cerberus

#88

Postad 16 april 2014 - 06:21

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Har börjat spela detta spel idag.
Verkar rätt så roligt.
Men det verkar vara en del att lära sig.
Finns det några bra sidor med info om utrustning, Quests och skills?

PSNID: wrona47
Char name: Jesper Nilfisk
Server: Cerberus


Har inte letat efter någon sida men finns garanterat.

Lägger till dig ikväll på friendlist

#89

Postad 19 april 2014 - 10:15

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Kan man få ett litet utlåtande av er. Är det någon skillnad mot betan?

#90

Postad 19 april 2014 - 19:38

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Jag prova betan snabbt bara för att känna känslan av styrningen och se animationerna så dom inte var lika kass som skyrim etc.

Och jag tycker om spelet och klart värd köpet kommit till lvl 20 bara men kört 3 instancer och de varit skoj.
Blir mer lir efter påsk :)

#91

Postad 19 april 2014 - 21:55

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Spelade aldrig betan.
Tycker spelet hittills verkar bra. Är bara lvl 11.
Bra kontroll när det gäller skills och shortcuts. Skulle gärna se nått liknande i andra rollspel.
Tycker dock att kartan är lite bökig men det funkar.

Hur funkar det med instancer?

#92

Postad 20 april 2014 - 07:50

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Spelade aldrig betan.
Tycker spelet hittills verkar bra. Är bara lvl 11.
Bra kontroll när det gäller skills och shortcuts. Skulle gärna se nått liknande i andra rollspel.
Tycker dock att kartan är lite bökig men det funkar.

Hur funkar det med instancer?


Instancer fungerar från lvl 15 och följer man huvudquestet så kommer dom in i den så man "lär" sig att ställa sig i kö och i dessa fungerar dom med tank healer och dps.


#93

Postad 12 oktober 2014 - 12:39

Krille_holm
  • Krille_holm
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
Är det någon som fortfarande lirar detta spelet? Hur funkar det nu när det funnits ett tag? Kommer det uppdateringar mm?

#94

Postad 13 oktober 2014 - 07:19

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Det har kommit en del uppdateringar. Men har du inte en bra FC eller polare att spela med blir det jäkligt fort tröttsamt. Speciellt eftersom alla dailies osv som man måste göra är samma lika hela tiden. Raideventsen och bossfighterna är rätt roliga. Sen gillar jag att det är gearprogression istället för lvl/skills, men ändå, jag ledsnar för fort :(

#95

Postad 13 oktober 2014 - 09:44

Krille_holm
  • Krille_holm
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
Ok, tack för svar. hoppar nog detta spelet, kommer inte ha så mycket tid att lägga på det ändå.

#96

Postad 23 augusti 2015 - 13:04

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Har hört att dom fixat en massa grejjer med detta spel och att det tydligen ska vara ganska ok nu. Tänkte spela på PS4 med en kompis som ska köra på PC.  :)



#97

Postad 24 augusti 2015 - 09:09

Skadeglad
  • Skadeglad
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Har hört att dom fixat en massa grejjer med detta spel och att det tydligen ska vara ganska ok nu. Tänkte spela på PS4 med en kompis som ska köra på PC.  :)

 

Började lira det i somras på PS4. Lagt <villinteveta> timmar på EQ1/2, Rift, WoW etc men senaste åren inte haft något lust vad gäller MMO's. FF14 ändrade på det, haft skitkul hittils och inte ens kommit till expansionen ännu.

 

Lite tips:

  • Följ mainstory 
  • Gå med i ett Free Company (guild) så fort du kan, finns många "öppna"
  • Level 41 quests i main story låser upp crafting dailies
  • Om du också vill lira på PC så går det utmärkt. De medföljande 30 dagarna för PC läggs till på dina 30 dagar gratis du fick med PS4an. Det enda du betalar extra för är "spelet" till PC ~220 SEK för base+heavensward digitalt.
  • Lirar du både PC&PS4 så finns det lite saker som ställer till det. Framförallt Gearsets, det lagras på klientsidan.
  • Vissa klasser är väldigt jobbiga att lira på PS4 såvida du inte kör med mus/tangentbord. (Då kan det vara bra med att kunna byta till PCn) 


#98

Postad 24 augusti 2015 - 12:42

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Asså jag ska spela på PS4 och damen ska spela på PC och vi ska spela ihop. Jag kommer inte hoppa til PC, jag ska spela på ps4 eftersom vi bara har 1 bra speldator i huset och igentligen bara 1 bra plats att sitta vid en pc (annars hade jag kunant spela på min ROG-laptop men blir jobbigt i soffan).

 

Kommer vi få några utfordringar?? Och vilka klasser rekomenderar du att jag inte spelar med kontroll?



#99

Postad 19 december 2016 - 18:21

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Någon som fortfarande spelar detta? Jag har tagit upp det igen. Köpte aldrig heavensward, men funderar faktiskt på att köpa det nu. Är dock dyrt fortfarande. 399:- på psn. 

 

Har bara en gubbe, lvl 50 Bard. Tycker det är roligt, men nöta story quests kan bli lite drygt ibland. :)



#100

Postad 19 december 2016 - 21:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Gratis att spela eller kostar det varje månad?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.