Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

* Officiell trÄd - Android apps/spel *

507 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 05 april 2010 - 14:08

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • LĂ€rjunge

  • 261 inlĂ€gg
  • 0
NÄn som vet en bra Email widget? Tycker det mest e skit det som finns pÄ market.

#52

Postad 07 april 2010 - 12:32

mstrand
  • mstrand
  • AnvĂ€ndare

  • 119 inlĂ€gg
  • 0

Ja det Àr engelsk och du fÄr hela market.Du fÄr ha wifi pÄ annars kan du fÄ en saftig rÀkning. Jag har fortfarande inte fÄtt mitt.

Tack! Visste inte att det funkade med ett brittiskt SIM kort. Har ett O2 kontantkort liggandes hemma, mÄste testa ikvÀll.

#53

Postad 07 april 2010 - 21:15

mstrand
  • mstrand
  • AnvĂ€ndare

  • 119 inlĂ€gg
  • 0
TĂ€nkte bara meddela att det fungerar med O2 Simkortet. Hur fungerar betal applikationer i Market. MĂ„ste man koppla ett kreditkort mot sitt google-konto?

#54

Postad 08 april 2010 - 10:46

Ramboline
  • Ramboline
  • LĂ€rjunge

  • 263 inlĂ€gg
  • 0

TĂ€nkte bara meddela att det fungerar med O2 Simkortet. Hur fungerar betal applikationer i Market. MĂ„ste man koppla ett kreditkort mot sitt google-konto?


Ja,det fÄr du gjöra.

#55

Postad 10 april 2010 - 19:36

Unregistered31768
  • Unregistered31768
  • LĂ€rjunge

  • 326 inlĂ€gg
  • 0
Finns det nÄgon gratis gps-navigator till Android?

#56

Postad 10 april 2010 - 20:08

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlĂ€gg
  • 0
Ingen bra gratis men Copilot funkar mycket bra och kostar 280:- för skandinavienkartor. (Navigon och Ndrive i androidutförande gillade jag inte)

#57

Postad 10 april 2010 - 20:11

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlĂ€gg
  • 0

Bra att de svenska aktörerna utvecklar till flera platformar Àn bara till Iphonen. Nu ÄterstÄr bara svtplay, tv4play, res i sthlm, blocket...


DÄ gÀller det bara att Google gör om androidplattformen sÄ att man faktiskt kan installera appar pÄ SD-kortet.

Som det Àr nu sÄ Àr ju platsen för appar mellan 70-180MB beroende pÄ telefonmodell sedan fÄr du börja avinstallera program för att kunna installera nya.

För mig Àr detta Androids absolut överlÀgset största nackdel.
Utvecklarna Àr ju mycket begrÀnsade med att göra större program dessutom dÀrför (och att betalmöjligheten Àr dÄlig) sÄ finns det betydligt mer appar för iphone.

#58

Postad 10 april 2010 - 20:42

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlĂ€gg
  • 0

DÄ gÀller det bara att Google gör om androidplattformen sÄ att man faktiskt kan installera appar pÄ SD-kortet.

Som det Àr nu sÄ Àr ju platsen för appar mellan 70-180MB beroende pÄ telefonmodell sedan fÄr du börja avinstallera program för att kunna installera nya.

För mig Àr detta Androids absolut överlÀgset största nackdel.
Utvecklarna Àr ju mycket begrÀnsade med att göra större program dessutom dÀrför (och att betalmöjligheten Àr dÄlig) sÄ finns det betydligt mer appar för iphone.


Och har du nÄtt den begrÀnsningen pÄ din androidlur?

#59

Postad 10 april 2010 - 20:58

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlĂ€gg
  • 0
Japp, navigatorer Àr tex 15-20MB vilket tog en tredjedel av mina 70MB tillgÀngliga, skulle testa vilken av tre navigatorer jag skulle köpa och det gick ju inte, minnet var slut.

PÄ iphone Àr detta inget problem och Google har kÀnt till detta i 1,5Är utan att göra ngt Ät det!

#60

Postad 10 april 2010 - 21:33

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlĂ€gg
  • 0

Japp, navigatorer Àr tex 15-20MB vilket tog en tredjedel av mina 70MB tillgÀngliga, skulle testa vilken av tre navigatorer jag skulle köpa och det gick ju inte, minnet var slut.

PÄ iphone Àr detta inget problem och Google har kÀnt till detta i 1,5Är utan att göra ngt Ät det!


Ingen navigatör installerar kartor etc pÄ disk sÄ tror jag inte pÄ.
Tex copilot tar 7Mb minne. SÄ snarare har du dÄ plats för 10 navigeringsprogram pÄ dina 70MB.
Och nyare Android -lurar har mycket mer plats tillgÀngligt för program.
Flesta programmen ligger lÄng under en 1MB sÄ gÄr att mao fÄ in flera 100 program pÄ en nyare lur.
A

#61

Postad 10 april 2010 - 22:43

Unregistered31768
  • Unregistered31768
  • LĂ€rjunge

  • 326 inlĂ€gg
  • 0
Försöker fÄ tag pÄ http://www.google.co...ile/navigation/

Instruktionerna sÀger at man ska söka pÄ google maps pÄ market, allt vÀl sÄ lÄngt men versionen jag har installerat Àr inte betan utan Àn Àldre version. Vart finns den hÀr nya att ladda ner/installera?

#62

Postad 10 april 2010 - 23:01

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • ForumrĂ€v

  • 538 inlĂ€gg
  • 0
Du mÄste lÀsa det finstilta :D

"Note: Google Maps Navigation is currently only available in the United States"

#63

Postad 10 april 2010 - 23:12

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • MĂ€stare

  • 3 073 inlĂ€gg
  • 0
Försöker hitta en app för mess / mms

AlltsÄ vill ha som en "messenger -konversation" dÀr man ser mitt skickade mess, sedan svaret jag fÄr, sedan mitt svar, sedan mottagarens osv.. sÄ man slipper gÄ in och ut ur menyer och olika mess - utan har allt samlat under just den kontakten man messar med!

alternativt om det finns nÄt dÀr man kan gÄ in och titta pÄ alla mess som skickats/tagits emot under en kontakt i telefonboken - utan att fÄ upp precis alla mess som skickats/tagits emot till alla andra i telefonboken..

Àr detta möjligt? finns det nÄn app. för detta?

#64

Postad 11 april 2010 - 13:58

FirebladeX
  • FirebladeX
  • AnvĂ€ndare

  • 227 inlĂ€gg
  • 0

Försöker hitta en app för mess / mms

AlltsÄ vill ha som en "messenger -konversation" dÀr man ser mitt skickade mess, sedan svaret jag fÄr, sedan mitt svar, sedan mottagarens osv.. sÄ man slipper gÄ in och ut ur menyer och olika mess - utan har allt samlat under just den kontakten man messar med!

alternativt om det finns nÄt dÀr man kan gÄ in och titta pÄ alla mess som skickats/tagits emot under en kontakt i telefonboken - utan att fÄ upp precis alla mess som skickats/tagits emot till alla andra i telefonboken..

Àr detta möjligt? finns det nÄn app. för detta?



Chompsms ?

http://www.cyrket.co...om.p1.chompsms/

#65

Postad 12 april 2010 - 06:53

Smith
  • Smith
  • ForumrĂ€v

  • 612 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som har tips pÄ bra sidor för topplistor samt utvÀrderingar av Android apps?

Sen, nÄgon som har en lÀnk till HTC tangentbordet jag hört sÄ mycket om? Ska tydligen vara en ren fröjd att skriva pÄ.

TvÄ tips frÄn mig. BÄda finns i butiken.
- K-9 Mail, i grund och botten standard klienten för mail men med ytterligare alternativ.
- Handscent SMS, enligt mig en smidigare version av SMS klienten.

#66

Postad 12 april 2010 - 07:12

Unregisteredc0d57c84
  • Unregisteredc0d57c84
  • Wannabe

  • 12 inlĂ€gg
  • 0

NÄgon som har tips pÄ bra sidor för topplistor samt utvÀrderingar av Android apps?

Sen, nÄgon som har en lÀnk till HTC tangentbordet jag hört sÄ mycket om? Ska tydligen vara en ren fröjd att skriva pÄ.

TvÄ tips frÄn mig. BÄda finns i butiken.
- K-9 Mail, i grund och botten standard klienten för mail men med ytterligare alternativ.
- Handscent SMS, enligt mig en smidigare version av SMS klienten.


nÄgra st kommer hÀr

http://www.swedroid....p/Applikationer
http://www.idg.se/2....android-apparna
http://www.androidguiden.idg.se/
http://lifehacker.co...10-android-apps

/w

#67

Postad 12 april 2010 - 07:39

Smith
  • Smith
  • ForumrĂ€v

  • 612 inlĂ€gg
  • 0
Gick igenom listorna och tog ner nÄgra bra och ha program, stort tack för tipsen!

NÄgon som har tips pÄ ett bra program för video podcasts? Google Listen har fÄtt bra betyg men tycks bara ha stöd för audio.

EDIT: Noterade förresten (pÄ IDG) att vi inte fÄr betalapps i Europa förrÀns i Oktober. Kanske ingen nyhet men i alla fall jag trodde dom skulle dyka upp tidigare.

Redigerat av Smith, 12 april 2010 - 07:49.


#68

Postad 12 april 2010 - 20:40

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlĂ€gg
  • 0

Ingen navigatör installerar kartor etc pÄ disk sÄ tror jag inte pÄ.
Tex copilot tar 7Mb minne. SÄ snarare har du dÄ plats för 10 navigeringsprogram pÄ dina 70MB.
Och nyare Android -lurar har mycket mer plats tillgÀngligt för program.
Flesta programmen ligger lÄng under en 1MB sÄ gÄr att mao fÄ in flera 100 program pÄ en nyare lur.
A


Och varför skulle jag hitta pÄ detta?!
Navigon har jag för mig tog 18MB, nÀr det och Ndrive var installerat gick inte copilot att installera, dvs 3 appar tog mer Àn halva tillgÀngliga minnet för appar.
Det Àr en fÄnig begrÀnsning som gör att större bra program i dagslÀget inte gÄr att göra för android.
(SjÀlvklart sparas kartdata pÄ SD-kortet men sjÀlva programmet kan inte ligga dÀr, kartorna Àr för övrigt 300MB till 2GB)

Om du rootar telefonen finns en applikation som heter app2sd som ger dig möjlighet att installera programmen pÄ SD-kortet vilket löser problemet men ger risk för oanvÀndbar telefon om man gör fel + en macka meck med ngt som borde varit löst frÄn början!

Redigerat av junkan, 12 april 2010 - 20:41.


#69

Postad 12 april 2010 - 20:57

Ramboline
  • Ramboline
  • LĂ€rjunge

  • 263 inlĂ€gg
  • 0

NÄgon som har tips pÄ bra sidor för topplistor samt utvÀrderingar av Android apps?

Sen, nÄgon som har en lÀnk till HTC tangentbordet jag hört sÄ mycket om? Ska tydligen vara en ren fröjd att skriva pÄ.

TvÄ tips frÄn mig. BÄda finns i butiken.
- K-9 Mail, i grund och botten standard klienten för mail men med ytterligare alternativ.
- Handscent SMS, enligt mig en smidigare version av SMS klienten.


Du hittar tagentbordet pÄ swedroid.se
BÄde för högupplöst och lÄgupplöst

#70

Postad 12 april 2010 - 21:57

Smith
  • Smith
  • ForumrĂ€v

  • 612 inlĂ€gg
  • 0
Tackar för hjÀlpen. Skriver det hÀr med Jonas tangentbord och kÀnner att farten börjar ta sig.

Hittade en smidig app, "mute" heter den. Gör precis vad den heter, fimpar allt ljud frÄn telefonen utom alarm. Inte hittat ensmidig knapp som Àven fixar media ljud tidigare.

#71

Postad 13 april 2010 - 20:57

Ramboline
  • Ramboline
  • LĂ€rjunge

  • 263 inlĂ€gg
  • 0

Tackar för hjÀlpen. Skriver det hÀr med Jonas tangentbord och kÀnner att farten börjar ta sig.

Hittade en smidig app, "mute" heter den. Gör precis vad den heter, fimpar allt ljud frÄn telefonen utom alarm. Inte hittat ensmidig knapp som Àven fixar media ljud tidigare.


Kolla pÄ Audiomanager widget.

#72

Postad 14 april 2010 - 19:29

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlĂ€gg
  • 0
Finns det nÄt bredbandskollen liknande program till android?

#73

Postad 14 april 2010 - 21:46

Unregistered31768
  • Unregistered31768
  • LĂ€rjunge

  • 326 inlĂ€gg
  • 0

Finns det nÄt bredbandskollen liknande program till android?


Market -- Extremelabs Speedtest

#74

Postad 14 april 2010 - 23:10

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • MĂ€stare

  • 3 073 inlĂ€gg
  • 0
Eftersöker app:

För att spela in pÄgÄende samtal och lagra som ljudfil pÄ minneskortet

RSS-feader.. sÄ man kan fÄ info om nyheter m.m. frÄn olika stÀllen direkt pÄ home-screen

Redigerat av Unregisterededb978dd, 14 april 2010 - 23:23.


#75

Postad 15 april 2010 - 02:08

ekke
  • ekke
  • Veteran

  • 2 466 inlĂ€gg
  • 0
Finns skype för android? eller spÀrrar telecom bolagen skype trafik?

edit: skype fanns visst.

http://www.skype.com.../skype/android/

Redigerat av ekke, 15 april 2010 - 02:13.


#76

Postad 18 april 2010 - 13:36

Seriouz
  • Seriouz
  • AnvĂ€ndare

  • 140 inlĂ€gg
  • 0
Saknar en del apps i market :D

Bland annat:

Blocket
Svt/tv4 play (ej i webblÀsaren)
SF
etc.

#77

Postad 18 april 2010 - 19:59

ekke
  • ekke
  • Veteran

  • 2 466 inlĂ€gg
  • 0
Hm, ja det saknas mÄnga bra appar ... BÀst sÀttet Àr vÀl att maila svt och andra berörda parter sÄ de kan porta apparna!

Jag tror helt klart att den öppna plattformen android kommer bli större och bÀttre inom en snarframtid.

#78

Postad 20 april 2010 - 00:04

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlĂ€gg
  • 0
Finns det nÄgon bra kalender-app?

#79

Postad 20 april 2010 - 16:06

DrMagoo
  • DrMagoo
  • Wannabe

  • 45 inlĂ€gg
  • 0
Är det nĂ„gon som vet en app som gör att man kan streama avi och wmv filer frĂ„n datorn till telefonen via WiFi/3G? Jag har testat Gmote, men det stödjer ju bara ett fĂ„tal filtyper.

#80

Postad 20 april 2010 - 21:46

Ramboline
  • Ramboline
  • LĂ€rjunge

  • 263 inlĂ€gg
  • 0

Finns det nÄgon bra kalender-app?


Smooth Calendar

Redigerat av Ramboline, 20 april 2010 - 21:47.


#81

Postad 21 april 2010 - 06:46

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • LĂ€rjunge

  • 440 inlĂ€gg
  • 0

Kontaktade Swedbank igÄr och dom meddelade att det dyker upp en app till Android i slutet av Mars.

Nice

#82

Postad 21 april 2010 - 09:05

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlĂ€gg
  • 0

Nice

Snart slutet av april.. ;) Men det blir nice nÀr den nu kommer.

#83

Postad 21 april 2010 - 10:40

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlĂ€gg
  • 0

Smooth Calendar


Ja den sÄg ju smooth ut dÀr pÄ skÀrmen men det var ju inte nÄgon "fullt ut" kalender utan bara en som visas pÄ homescreen, fanns ju inte nÄgon mÄnadsvy etc.
Hittade en som var mer likt det jag ville ha som heter "Jorte" men inte riktigt nöjd med den heller.

Redigerat av HenkeEdge, 21 april 2010 - 11:04.


#84

Postad 21 april 2010 - 12:09

davidandersson
  • davidandersson
  • LĂ€rjunge

  • 426 inlĂ€gg
  • 0
Är GPS:n pĂ„ t.ex. Desire eller Nexus One lika bra som den pĂ„ iPhone? En kompis visade GPS:n pĂ„ iPhone och den var verkligen snabb och snurrade man pĂ„ sig sĂ„ visades det direkt pĂ„ kartan att man tittade pĂ„ andra hĂ„llet. SjĂ€lv Ă€r jag van vid gps pĂ„ Blackberry och den uppdateras vĂ€l sĂ„dĂ€r var tionde minut....

#85

Postad 21 april 2010 - 13:59

Ramboline
  • Ramboline
  • LĂ€rjunge

  • 263 inlĂ€gg
  • 0

Är GPS:n pĂ„ t.ex. Desire eller Nexus One lika bra som den pĂ„ iPhone? En kompis visade GPS:n pĂ„ iPhone och den var verkligen snabb och snurrade man pĂ„ sig sĂ„ visades det direkt pĂ„ kartan att man tittade pĂ„ andra hĂ„llet. SjĂ€lv Ă€r jag van vid gps pĂ„ Blackberry och den uppdateras vĂ€l sĂ„dĂ€r var tionde minut....


AnvÀnder den aldrig sjÀlv,men nÀr jag snurrar pÄ meg ,sÄ snurrar den osso direkt.Har N1

#86

Postad 22 april 2010 - 18:28

Unregistereded9fde8c
  • Unregistereded9fde8c
  • Wannabe

  • 31 inlĂ€gg
  • 0
gÄr det att redigera fÀrdiga appar?

nÄgon som kan hjÀlpa tabort ikon frÄn en ?

#87

Postad 26 april 2010 - 06:07

Unregistered78855ba0
  • Unregistered78855ba0
  • Amatör

  • 71 inlĂ€gg
  • 0

Är GPS:n pĂ„ t.ex. Desire eller Nexus One lika bra som den pĂ„ iPhone? En kompis visade GPS:n pĂ„ iPhone och den var verkligen snabb och snurrade man pĂ„ sig sĂ„ visades det direkt pĂ„ kartan att man tittade pĂ„ andra hĂ„llet. SjĂ€lv Ă€r jag van vid gps pĂ„ Blackberry och den uppdateras vĂ€l sĂ„dĂ€r var tionde minut....


Har inte anvÀnt iPhone men men kompasslÀget i Streetview Àr helt otroligt, jag bor i utkanten av stan men kunde pÄ min telefon stÄ utanför huset och i kompasslÀget se mig runt i klockren bild. Det var ocksÄ lite mer sommar i telefonen vilket inte gjorde nÄgot :=)

#88

Postad 26 april 2010 - 15:10

Flamso
  • Flamso
  • ForumrĂ€v

  • 773 inlĂ€gg
  • 0

Är GPS:n pĂ„ t.ex. Desire eller Nexus One lika bra som den pĂ„ iPhone? En kompis visade GPS:n pĂ„ iPhone och den var verkligen snabb och snurrade man pĂ„ sig sĂ„ visades det direkt pĂ„ kartan att man tittade pĂ„ andra hĂ„llet. SjĂ€lv Ă€r jag van vid gps pĂ„ Blackberry och den uppdateras vĂ€l sĂ„dĂ€r var tionde minut....

Vad jag upplevde det nÀr min kompis hade iPhone 3GS (han sÄlde den och köpte en Desire ;)) och jag hade min X10 sÄ var min telefon faktiskt snabbare med kartorna. :(

#89

Postad 26 april 2010 - 21:29

Unregistereded9fde8c
  • Unregistereded9fde8c
  • Wannabe

  • 31 inlĂ€gg
  • 0
finns det app dÀr man kan skriva in sina aktier och inköps pris sÄ den visar hur man ligger till

#90

Postad 30 april 2010 - 10:28

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlĂ€gg
  • 0
Ny pÄ det hÀr med android. Köpte min tattoo igÄr.

PÄ min tidigare winmobil sÄ hade jag en app som frÄgade om man vill skicka ett sms om man inte kunde svara, det fanns nÄgra fÀrdiga att vÀlja pÄ tex att man satt i möte, det Àr smidigt dÄ man inte behöver mer Àn 2 tryck sÄ Àr det fixat, finns det nÄn liknande app till android?

#91

Postad 30 april 2010 - 18:20

seppteppi
  • seppteppi
  • Rookie

  • 3 inlĂ€gg
  • 0
NÄn som har en aning om det finns nÄn app att tanka ner, som flyttar startknappen för skÀrmens tÀnding frÄn powerknappen uppe pÄ telefonen till exempelvis tryckfunktionen pÄ den optiska styrkulan pÄ HTC Desire, eller att man vÀljer sjÀlv??
FruktansvÀrt dÄligt placerad nu, jag förstÄr inte hur dom tÀnkte nÀr den hamna dÀr?

#92

Postad 02 maj 2010 - 09:40

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlĂ€gg
  • 0
Hur katten gör man för att lÀgga till nya rignsignaler i android?

Finns det nÄgon app till android som gör att man kan anvÀbda telefonen som fjÀrrkontroll, tex till xbmc?

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 02 maj 2010 - 09:41.


#93

Postad 03 maj 2010 - 21:41

The Ceder
  • The Ceder
  • Rookie

  • 1 inlĂ€gg
  • 0

NÄgon som har tips pÄ bra sidor för topplistor samt utvÀrderingar av Android apps?

Jag och ett par kompisar har precis startat en ny app sajt, Phoneapp.se VÄr ide Àr enkel: Författaren testar en app, skriver om den och sÀtter betyg pÄ ett antal parametrar. Sen kommer det kanske roligaste: Alla lÀsare kan ocksÄ sÀtta betyg pÄ samma app.

Det finns topplistor och vi har Àven lagt hög vikt vid svenska apps (som Ätminstone har svenska som sprÄk). Det gÄr att lista de senaste svenska i en separat lista.

Vi har dessutom en tipsa-funktion som vi uppskattar om ni anvÀnder. De av er som Àr extra intresserade och som gillar att skriva om apps fÄr gÀrna vara med och skriva egna tester.

Kom gÀrna med förslag pÄ förbÀttringar, saker som suger eller vad ni vill i den hÀr trÄden. Vore superkul att fÄ till siten precis som ni helst vill ha den!

Finns det nÄgon bra kalender-app?

Ja, jag gillar Jorte, bra synkning med google kalendern och mycket bÀttre Widget Àn den medföljande. http://www.cyrket.co...ohospace.jorte/

Är det nĂ„gon som vet en app som gör att man kan streama avi och wmv filer frĂ„n datorn till telefonen via WiFi/3G? Jag har testat Gmote, men det stödjer ju bara ett fĂ„tal filtyper.

Finns det nÄgon app till android som gör att man kan anvÀbda telefonen som fjÀrrkontroll, tex till xbmc?



http://phoneapp.se/a...remote-control/ - kanske kan vara nÄtt? Du hittar appen pÄ google code.

http://phoneapp.se/a...n-hela-varlden/ - det Àr dock en betal app sÄ det kan ju vara svÄrt att fÄ ner dÄ det inte finns stöd för betalappar i Sverige Àn.

Hoppas det hjÀlpte!

Redigerat av The Ceder, 03 maj 2010 - 21:44.


#94

Postad 04 maj 2010 - 13:42

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlĂ€gg
  • 0
Vet inte om den postats redan, men.. :)
http://www.swedroid....hread.php?t=537
SR Player, verkar grym med pod möjligheter.

#95

Postad 04 maj 2010 - 14:24

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlĂ€gg
  • 0

Försöker fÄ tag pÄ http://www.google.co...ile/navigation/

Instruktionerna sÀger at man ska söka pÄ google maps pÄ market, allt vÀl sÄ lÄngt men versionen jag har installerat Àr inte betan utan Àn Àldre version. Vart finns den hÀr nya att ladda ner/installera?


NAV Launcher med BRUT maps gör att det Àven funkar i Sverige, finns att ladda hem pÄ Appmarket. Jag kör det pÄ min Desire och det funkar utmÀrkt, dock saknas vissa texter, men det gÄr att navigera utmÀrkt.

EK

#96

Postad 06 maj 2010 - 08:40

wrekost
  • wrekost
  • Amatör

  • 72 inlĂ€gg
  • 0

Ingen navigatör installerar kartor etc pÄ disk sÄ tror jag inte pÄ.
Tex copilot tar 7Mb minne. SÄ snarare har du dÄ plats för 10 navigeringsprogram pÄ dina 70MB.
Och nyare Android -lurar har mycket mer plats tillgÀngligt för program.
Flesta programmen ligger lÄng under en 1MB sÄ gÄr att mao fÄ in flera 100 program pÄ en nyare lur.
A

Är det verkligen sĂ„? Man mĂ„ste alltsĂ„ alltid dra ner kartorna över 3G i android?
Kan ju blir rÀtt skoj om man anvÀnder den som navigator utomlands.

EDIT: man ska aldrig frÄga innan man lÀst hela trÄden, sÄg att senare inlÀgg motsade ovanstÄende pÄstÄende.

Redigerat av wrekost, 06 maj 2010 - 08:43.


#97

Postad 07 maj 2010 - 16:20

Unregistered5ab5a3a9
  • Unregistered5ab5a3a9
  • AnvĂ€ndare

  • 142 inlĂ€gg
  • 0

Japp,det kan du.


Hur dĂ„, för det funkar inte för mig. Är jag inloggad pĂ„ datan Ă„ loggar in pĂ„ mobilen sĂ„ loggar datan ut.

//Jimmy

#98

Postad 07 maj 2010 - 16:43

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlĂ€gg
  • 0

Hur dĂ„, för det funkar inte för mig. Är jag inloggad pĂ„ datan Ă„ loggar in pĂ„ mobilen sĂ„ loggar datan ut.

//Jimmy



Antar att det Àr spotify du menar, och dÀr kan du bara vara inloggad pÄ ett stÀlle i taget.
Men om du anvÀnder offlinespellistor i mobilen och stoppar nÀtaktivitet i spotify sÄ kan du lyssna pÄ bÄda stÀllena och behöver bara logga in frÄn mobilen en gÄng pÄ 30 dagar eller nÀr du synkar nya spellistor.

#99

Postad 07 maj 2010 - 18:45

Unregistered5ab5a3a9
  • Unregistered5ab5a3a9
  • AnvĂ€ndare

  • 142 inlĂ€gg
  • 0

Antar att det Àr spotify du menar, och dÀr kan du bara vara inloggad pÄ ett stÀlle i taget.
Men om du anvÀnder offlinespellistor i mobilen och stoppar nÀtaktivitet i spotify sÄ kan du lyssna pÄ bÄda stÀllena och behöver bara logga in frÄn mobilen en gÄng pÄ 30 dagar eller nÀr du synkar nya spellistor.



Japp, det var spotify ja pratade om.

Kanon, tack sÄ mycket. Testade det med inloggning efter jag satt programmet i offline lÀge, men var dock ÀndÄ tvungen att logga in, hade vart skönt Ä slippa men men.

//Jimmy

#100

Postad 08 maj 2010 - 11:30

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlĂ€gg
  • 0
Var fÄr man tag pÄ CoPilot, stÄr pÄ deras hemsida att man kan ladda den frÄn market, men antar att man inte hittar den för att det Àr en betalapp.



1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.