Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spel som du precis har spelat igenom

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1751

Postad 25 april 2018 - 07:27

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Varför spelar du Assassin's Creed, för mycket fritid? ;)

#1752

Postad 25 april 2018 - 07:56

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Ville lira igenom innan jag börjar med origin.

Och ja förmodligen. Eller tar mig för mycket fritid 😅

#1753

Postad 05 juni 2018 - 22:14

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Precis spelat igenom Wolfenstein: The new colossus. Har spelat de tidigare spelen i serien och måste säga att detta spel var minst lika bra som de tidigare. Rekommenderas om ni vill ha mycket action. Betyg 7/10.



#1754

Postad 10 juni 2018 - 22:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Ghost Recon: Wildlands. 96 % komplett iaf lär nog rensa lite och fixa det alternativa slutet också. Fantastisk karta, utmärkta gamepadkontroller. Outposter bättre än någonsin. Svårighetsgraden med tier one höll det utmanande rakt igenom. Tier 33 just nu bra mycket grind ner till tier 1 dock.

 

Kändes repetitivt ett tag men sen växte man in i det finns så många möjligheter att testa nya strategier.

 

9/10.



#1755

Postad 09 juli 2018 - 11:41

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Journey

 

Måste ha köpt det för några år sedan spontant i en REA, hade glömt att jag ägde det.

 

Jag förstod inte riktigt vad jag höll på med. Jag tror att det i början gick ut på att rädda en massa tygflärpar som hade fastnad i gamla förfallna ruiner. Sen blev det mörkt och otäckt. Sen blev det kallt och blåsigt. Sen blev det ljust och trippigt.

 

Rätt soft.



#1756

Postad 09 juli 2018 - 21:42

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

Journey

 

Måste ha köpt det för några år sedan spontant i en REA, hade glömt att jag ägde det.

 

Jag förstod inte riktigt vad jag höll på med. Jag tror att det i början gick ut på att rädda en massa tygflärpar som hade fastnad i gamla förfallna ruiner. Sen blev det mörkt och otäckt. Sen blev det kallt och blåsigt. Sen blev det ljust och trippigt.

 

Rätt soft.

 

Då borde du prova på flOw och flOwer också :)



#1757

Postad 10 juli 2018 - 12:09

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Då borde du prova på flOw och flOwer också :)

Redan gjort. :)



#1758

Postad 11 juli 2018 - 07:30

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Späkte mig igenom dark souls remastered, quality build med halberd +15, guardian armour och shield of artorias... Nu bara frågan om ds2 eller ng+ ska få sig en åktur :D



#1759

Postad 11 juli 2018 - 20:51

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Späkte mig igenom dark souls remastered, quality build med halberd +15, guardian armour och shield of artorias... Nu bara frågan om ds2 eller ng+ ska få sig en åktur :D

Jag antar att du spelat alla delarna? Om inte så DS2 annars, var remastered värt en genomspelning?



#1760

Postad 12 juli 2018 - 06:34

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Jag antar att du spelat alla delarna? Om inte så DS2 annars, var remastered värt en genomspelning?

Inte spelat 2an/3an än, började på 2an igår. Jag tycker nog det är värt en genomspelning ändå. Var länge sen jag spelade 1an sist, så var bra skoj igen :)



#1761

Postad 30 juli 2018 - 12:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Metro: Last Light. Bra, lite skräckaktigt spel. Bra strider mot människor, men inte mot monster. Det var gratis på Game Pass så råkade hoppa över ettan, men aja. Nu är jag redo för trean iaf. Ska bli skönt att kunna andas utomhus så man slipper hålla på att ta av och på sig masken var åttonde sekund...



#1762

Postad 02 augusti 2018 - 07:26

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

klarade ut wolfenstein the old blood, inte alls lika bra som new order, men det dög. slutet var väl lite... ja, oväntat? mjeh.. får bli tvåan lite längre fram, och hoppas på att det är bättre.



#1763

Postad 02 augusti 2018 - 08:27

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Började spela Ori igen av en slump. Hade inte spelat det på en 2år så kontrollerna och alla moves hade jag glömt. Men nu är det klart och det var ett riktigt bra spel totalt sett. Nu längtar jag till 2:an.



#1764

Postad 17 oktober 2018 - 23:30

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

precis klarat far cry 5. känner mig ganska mätt på far cry nu, om dom inte gör några större ändringar inför nästa del. i princip samma spel som trean och fyran, med lite uppgraderingar.

 

helt ok lir. kasst slut. ska försöka ge mig på dlc och lira lite mer arcade. är väl den bästa delen med spelet just nu tror jag.



#1765

Postad 21 oktober 2018 - 11:47

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Uncharted: The lost legacy. Spelet var på rea så jag köpte det. Det kändes mer som en DLC till Uncharted 4, men vad jag kan minnas kostade det inte som ett fullt spel från början heller.

 

Spelet var som väntat välgjort men det kändes inte som om det presenterades något nytt. Samma spelmekanik som i Uncharted 4. Vidare var spelet ganska kort.



#1766

Postad 16 november 2018 - 21:52

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

lirat igenom soldier of fortune, soldier of fortune 2, och soldier of fortune payback.

 

sof1 är ganska najs. åldrat, men det är ändå hyfsat kul att spela.

sof2 är kasst. kontrollen känns väldigt mycket sämre, och överlag var det bara tråkigare att spela. slutade med att jag bara körde god-mode genom hela skiten.

sofp var hyfsat. kontrollen var genast mycket bättre, modernare jämfört med dom tidigare titlarna. ena slutbossen var ju helt idiotiskt svår dock, oneshottade en så fort han såg en, och jag lirade ändå på enklaste.



#1767

Postad 30 december 2018 - 14:40

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Spider-Man

 

Faktiskt riktigt kul. Jag har haft en spelsvacka senaste åren och har prioriterat min andra hobby (musik) istället. Kul att återupptäcka PS4:an.

 

Däremot kändes main quest

Spoiler
  :mellow:



#1768

Postad 30 december 2018 - 15:52

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

Spider-Man
 
Faktiskt riktigt kul. Jag har haft en spelsvacka senaste åren och har prioriterat min andra hobby (musik) istället. Kul att återupptäcka PS4:an.
 
Däremot kändes main quest

Spoiler
  :mellow:

 

Spoiler



#1769

Postad 30 december 2018 - 22:37

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
What Remains of Edith Finch, ett spel som jag tänkt köpa tidigare men som har blivit av först nu när det var rea på Microsoft Store.

En pojke på en färja öppnar en anteckningsbok av Edith Finch, som vi därifrån börjar följa. Som den sista överlevaren i familjen Finch har Edith ärvt sin familjs gamla kråkslott tillika Ediths barndomshem och begett sig dit. Dels för att få klarhet i hur hennes släktingar egentligen gått bort under årens lopp, dels förlika sig med sin norskättade familjs bisarra historia.

En historia som har tagit sin underliga vändning i och med att deras tidigare hem skeppats i sin helhet från Norge, enbart för att förlisa tillsammans med skeppet bara hundratalet meter utanför sin nya plats vid kusten i Washington. På land nära förlisningsplatsen anlägger de överlevande nyanlända en gravplats, för att sedan bygga ett nytt hem intill – ett hus som med åren växer till en nästan oformlig monstrositet.

Det är ett rörigt hus där varje rum lämnats i det skick det var dagen respektive person dog, med dörrarna permanent låsta och förseglade med fogskum. För att ta sig genom huset kryper man genom lönndörrar och innerväggar, samt skrymslen som uppstått i takt med att tillbyggnader gjort huset mer och mer bisarrt.

Varje person i fråga har ett brev kopplat till sig, liggande i sitt rum. När Edith läser det dras man in i en återberättelse av den sista dagen i personens liv. Varje återberättelse har sin egen stil och metod för interaktion. En mycket mörk humor kopplar samman alla berättelserna i en rätt morbid men ändå angelägen historia om döden, och en familj vars död orsakats av deras vilja att leva.

Det är en rätt märklig upplevelse som påminner mycket om liknande promenadsimulatorer/houseploration som Gone Home. Men stilbrotten som uppstår med varje berättelse gör det väldigt unikt.

Som en korsbefruktning av Wes Anderson och David Lynch.

Redigerat av Zacabeb, 30 december 2018 - 22:58.


#1770

Postad 12 januari 2019 - 10:46

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
God of War
Trevlig resa. Kratos relation med sin son är intressant att följa, men game play kändes platt. Tråkig variation på fiender och bossar.
Jag måste blivit gammal eller spelat för mycket i mina dar. Är det här 2018 GOTY?

#1771

Postad 12 januari 2019 - 11:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

God of War
Trevlig resa. Kratos relation med sin son är intressant att följa, men game play kändes platt. Tråkig variation på fiender och bossar.
Jag måste blivit gammal eller spelat för mycket i mina dar. Är det här 2018 GOTY?

Det var ett dåligt spelår.



#1772

Postad 12 januari 2019 - 11:27

PH2000
  • PH2000
  • Lärjunge

  • 280 inlägg
  • 0

Började spela Ori igen av en slump. Hade inte spelat det på en 2år så kontrollerna och alla moves hade jag glömt. Men nu är det klart och det var ett riktigt bra spel totalt sett. Nu längtar jag till 2:an.

 

Har för bara någon vecka sedan spelat igenom denna juvel för första gången. Jäklar vilket bra spel!!! Uppföljaren som kommer i år kommer införskaffas direkt!



#1773

Postad 12 januari 2019 - 13:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Är det här 2018 GOTY?

 

Eftersom Smash släpptes när alla redan var klara med sina utmärkelser  ;)

 

Jag skulle hellre gett det till RDR2, men det har sina issues också. Nästa år blir bättre!



#1774

Postad 03 februari 2019 - 00:11

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Far Cry 5

 

Köpte spelet billigt på mellandagsrean för 119 kr till Xbox. Mina förväntningar var inte de bästa då jag tidigare spelat Far Cry Primal som var riktigt uselt. Detta var dock mycket bättre. Finns hur mycket som helst att göra i spelet. Har inte exakt koll på hur många timmar jag har spelat, men skulle tro att det ligger upp mot 30. Betyg 4/5. Rekommenderas.



#1775

Postad 21 februari 2019 - 18:36

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Doom (2016). Ok spel. Skön action, jävligt najs musik. Men jag vet inte. Nåt saknas. Det är långt bättre än många andra fps idag, men det är ändå en korridorskjutare detta med.

#1776

Postad 21 februari 2019 - 20:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men det är ändå en korridorskjutare detta med.

 

Mjaaa, är ju ganska avancerade kartor jmft med de flesta FPS. Open world är det däremot inte.

 

Men om du vill ha en labyrint ska du spela Duke Nukem 3D: 20th Anniversary som jag nyss gjorde. Det var inte alltid bättre förr...



#1777

Postad 21 februari 2019 - 21:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

vissa banor där var kanske lite värre, men överlag var det bra skit. och visst, det kanske är något mer avanderade korridorer än många fps, men ändå, hyfsat basic.



#1778

Postad 23 februari 2019 - 01:33

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Metro Exodus en klar GOTY kandidat redan i februari landa på ca 35-38 timmars speltid Ranger Hardcore 100%. Fick låna brorsans värsting PC med ett 2080TI så snyggt och bra är första spelet jag spelat ut på PC sedan 90 talet suget vart inte mindre nu att bygga ihop en egen burk och överge konsol träsket. Betyg 5/5



#1779

Postad 23 februari 2019 - 02:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Metro Exodus en klar GOTY kandidat redan i februari landa på ca 35-38 timmars speltid Ranger Hardcore 100%. Fick låna brorsans värsting PC med ett 2080TI så snyggt och bra är första spelet jag spelat ut på PC sedan 90 talet suget vart inte mindre nu att bygga ihop en egen burk och överge konsol träsket. Betyg 5/5

 

Vad innebär en "värsting pc"



#1780

Postad 23 februari 2019 - 08:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 1
2080ti ;)

#1781

Postad 23 februari 2019 - 23:21

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Vad innebär en "värsting pc"

https://www.webhalle...YMaAvu3EALw_wcB

 

Man får hår på bröstet bara av att se prislappen. Eller nåt. ;)



#1782

Postad 24 februari 2019 - 09:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

https://www.webhalle...YMaAvu3EALw_wcB

 

Man får hår på bröstet bara av att se prislappen. Eller nåt. ;)

Efter att man köpt har man sålt allt hår på bröstet :)



#1783

Postad 12 april 2019 - 08:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Wolfenstein The new order, har suttit i omgångar och kört detta sen jag såg det fanns på game pass. Helt ok även om jag tröttnade efter ett tag. Håller Doom högre pga roligare gameplay. Får väl se om man kör andra delen om det dyker upp gratis längre fram.

#1784

Postad 12 april 2019 - 10:35

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Wolfenstein The new order, har suttit i omgångar och kört detta sen jag såg det fanns på game pass. Helt ok även om jag tröttnade efter ett tag. Håller Doom högre pga roligare gameplay. Får väl se om man kör andra delen om det dyker upp gratis längre fram.


Jag var verkligen tvärt om. Tyckte Doom hade mycket tråkigare gameplay. Kändes betydligt mer repetitivt.

#1785

Postad 12 april 2019 - 13:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Wolfenstein är visserligen fem år gammalt nu, sjukt. Tyckte det var mycket bra när det kom, men DOOM var ännu lite bättre.



#1786

Postad 12 april 2019 - 14:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Spelade inte igenom men gav upp. Spelmekaniken i gta iv har inte åldrats väl. Frågan är om det är för sent börja med gta v också

#1787

Postad 12 april 2019 - 15:43

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Spelade inte igenom men gav upp. Spelmekaniken i gta iv har inte åldrats väl. Frågan är om det är för sent börja med gta v också


Gta V är imo ljusår bättre än föregångaren.

#1788

Postad 12 april 2019 - 16:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Det lilla jag demade uppfattade jag det som att gta iv hade en mognare story och gta v framstod som flamsigt. Men tror jag kommer ha kul med det.

#1789

Postad 12 april 2019 - 16:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Spelmekaniken i gta iv har inte åldrats väl.

 

Nä inte direkt och de använder samma i alla spel, RDR2 också. Men säljer ju bra så vad ska de göra. Fokus ligger på story, värld och presentation.



#1790

Postad 12 april 2019 - 18:57

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Det lilla jag demade uppfattade jag det som att gta iv hade en mognare story och gta v framstod som flamsigt. Men tror jag kommer ha kul med det.


Smaken är som baken, IV hade för mycket spelförstörande moment för egen del. Telefonen var ett av dom och alla ”dejter” man skulle springa på. ”Hey Nico, let’s go bowling”

Redigerat av La Cucaracha, 12 april 2019 - 18:57.


#1791

Postad 12 april 2019 - 20:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Smaken är som baken, IV hade för mycket spelförstörande moment för egen del. Telefonen var ett av dom och alla ”dejter” man skulle springa på. ”Hey Nico, let’s go bowling”


Hehe jag gjorde nog bara en date innan jag dumpade gta IV

#1792

Postad 02 maj 2019 - 20:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

What Remains of Edith Finch, ett spel som jag tänkt köpa tidigare men som har blivit av först nu när det var rea på Microsoft Store.

En pojke på en färja öppnar en anteckningsbok av Edith Finch, som vi därifrån börjar följa. Som den sista överlevaren i familjen Finch har Edith ärvt sin familjs gamla kråkslott tillika Ediths barndomshem och begett sig dit. Dels för att få klarhet i hur hennes släktingar egentligen gått bort under årens lopp, dels förlika sig med sin norskättade familjs bisarra historia.

En historia som har tagit sin underliga vändning i och med att deras tidigare hem skeppats i sin helhet från Norge, enbart för att förlisa tillsammans med skeppet bara hundratalet meter utanför sin nya plats vid kusten i Washington. På land nära förlisningsplatsen anlägger de överlevande nyanlända en gravplats, för att sedan bygga ett nytt hem intill – ett hus som med åren växer till en nästan oformlig monstrositet.

Det är ett rörigt hus där varje rum lämnats i det skick det var dagen respektive person dog, med dörrarna permanent låsta och förseglade med fogskum. För att ta sig genom huset kryper man genom lönndörrar och innerväggar, samt skrymslen som uppstått i takt med att tillbyggnader gjort huset mer och mer bisarrt.

Varje person i fråga har ett brev kopplat till sig, liggande i sitt rum. När Edith läser det dras man in i en återberättelse av den sista dagen i personens liv. Varje återberättelse har sin egen stil och metod för interaktion. En mycket mörk humor kopplar samman alla berättelserna i en rätt morbid men ändå angelägen historia om döden, och en familj vars död orsakats av deras vilja att leva.

Det är en rätt märklig upplevelse som påminner mycket om liknande promenadsimulatorer/houseploration som Gone Home. Men stilbrotten som uppstår med varje berättelse gör det väldigt unikt.

Som en korsbefruktning av Wes Anderson och David Lynch.

 

Mycket intressant hur olika alla är.

 

88 % har detta på metacritic så jag tänkte testa det. Och jag spelade igenom det. Men det var bland det tråkigaste jag någonsin spelat, inget händer alls, man bara går långsamt, långsamt framåt och spelar små minispel om personer vars öden jag har svårt att bry mig om då jag inte har någon koppling till dem. Som tur var tog det bara runt två timmar men... folk säger att detta är bland det bästa i sin genre (promenadsimulatorer). Nu vet jag definitivt att den genren absolut inte är för mig, tidigare hade jag bara förmodat det utan att riktigt testa. Frameraten var det sämsta jag sett på Xbox One X, oacceptabelt skick skulle jag säga.

 

Bra röstskådis dock.



#1793

Postad 03 maj 2019 - 15:20

bodom
  • bodom
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Spelat igenom Horizon zero dawn och tagit platinum på det :)

#1794

Postad 18 maj 2019 - 17:21

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0

Hard Reset (Remaster) 

 

Springa runt bland div fabriker och tunnlar och skjuta en massa plåtnicklas. Samma tre sorter typ, om och om igen. Ibland får man trycka på någon knapp för att öppna nån dörr, också. 

Mår bäst av att spelas i små doser, alltså. 

 

Kan inte säga att spelet kändes rushat, då det ju hade inneburit att det fanns en faktisk planering bakom. Nä, det här kändes mer som att man kapat skapandet pga ointresse, rätt vad det var tog det bara slut. 



#1795

Postad 18 juni 2019 - 12:25

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Dark souls 2 SotFS

 

Hmm ungefär 90h och Slvl 185 kom jag upp i. Graverobbers odödade men annars tror jag jag fick med allt. Körde 2h klubba + dragonriders bow. Light armor endast för att köra ett tema. Riktigt bra spel men lite annorlunda än DS1 med hur i-frames rollning och lite annat fungerade så tog ett tag att vänja om sig. Som vanligt är ju storyn kanske inte så tydlig i Souls-spelen men underhållande och skönt att ha det avklarat + Dlc, nu dyka in i DS3 med en sorcerer build :D



#1796

Postad 18 juni 2019 - 18:24

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Dark souls 2 SotFS

Hmm ungefär 90h och Slvl 185 kom jag upp i. Graverobbers odödade men annars tror jag jag fick med allt. Körde 2h klubba + dragonriders bow. Light armor endast för att köra ett tema. Riktigt bra spel men lite annorlunda än DS1 med hur i-frames rollning och lite annat fungerade så tog ett tag att vänja om sig. Som vanligt är ju storyn kanske inte så tydlig i Souls-spelen men underhållande och skönt att ha det avklarat + Dlc, nu dyka in i DS3 med en sorcerer build :D

Klarade du Darklurker, de två katterna och Alonne, men inte graverobbers?

#1797

Postad 19 juni 2019 - 08:28

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Klarade du Darklurker, de två katterna och Alonne, men inte graverobbers?

 

Fasiken, du har helt rätt, har missat Alonne och Darklurker också, dubbelkatterna fick smaka.



#1798

Postad 19 juni 2019 - 13:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Fasiken, du har helt rätt, har missat Alonne och Darklurker också, dubbelkatterna fick smaka.

Jag pallade inte Darklurker eller kissarna. Blue Smelter Demon var rätt seg också.

#1799

Postad 19 juni 2019 - 16:20

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0
Fume knight.

#1800

Postad 24 juni 2019 - 09:30

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Jag pallade inte Darklurker eller kissarna. Blue Smelter Demon var rätt seg också.

Blue smelter och fume var inte så jäkla farliga faktiskt. Hade mer problem med katten än dem ( kanske hade tur  :D





2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.