Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Division 2

162 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division 2 (PS4) (PlayStation 4-spel) 4 6 (3) 74:-
Tom Clancy's The Division 2 (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 5 (0) 96:-
Tom Clancy's The Division 2 (PC) (PC-spel) 4 6,25 (3) 87:-

#1

Postad 08 mars 2018 - 17:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

https://www.resetera...nchanced.28137/

 

Inte helt oväntat kanske.



#2

Postad 08 mars 2018 - 19:22

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Sweet!

Undrar om man vågar hoppas på release under 2019?

#3

Postad 09 mars 2018 - 11:12

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Tippar på första halvan 2019, annars tror jag inte dom skulle utannonserat det nu.



#4

Postad 09 mars 2018 - 11:53

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Hoppas det blir bra. Tyckte ettan var bra men hade för överdrivna fiender. Det ska väl vara fixat en del nu, men tyvärr lite för sent.

#5

Postad 10 mars 2018 - 10:58

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0

Tippar på första halvan 2019, annars tror jag inte dom skulle utannonserat det nu.


Jag tippar på closed beta andra kvartalet, open beta tredje kvartalet och sedan släpp lagom till jul.

(Jag hoppas att du har rätt och jag har fel) :)

#6

Postad 11 mars 2018 - 13:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

I'm calling it now. Release 12 Mars 2019. 

 

Division har aldrig varit bättre än vad det är nu. Så om dom tar vad dom har lärt sig av det, så kan 2'an bli riktigt bra. Men ungefär så tänkte jag om Destiny 2 också... 



#7

Postad 11 mars 2018 - 13:33

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
De har uttryckligen sagt att de ska ta allt de lärt sig från ettan och hur spelet är i dagsläget med sig till uppföljaren. Det känns som de är väldigt medvetna om läget i Destiny 2 och tänker göra allt för att inte göra samma misstag som Bungie. The Division just nu är ett väldigt roligt spel, och jag är hoppfull inför uppföljaren.

#8

Postad 11 mars 2018 - 16:53

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Jag hoppas dom lyckas. För som sagt Division är riktigt bra nu.



#9

Postad 17 mars 2018 - 07:50

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
The division har alltid varit bra, just nu är det bara ännu bättre! :D

#10

Postad 24 mars 2018 - 04:34

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Hoppas vi får ngn form av storytelling och en värld som följer dina beslut den här gången och inte bara loot RPG-grind.



#11

Postad 05 februari 2019 - 18:17

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=rYI3eMr1tSY



#12

Postad 05 februari 2019 - 19:07

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=3h_0r0zNNiQ



#13

Postad 06 februari 2019 - 16:30

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 1

Laddar hem betan nu. Är så j*vla hype för detta spel! Tydligen en 40 timmar lång kampanj, det är skapligt får jag säga. Nu håller vi tummarna för att deras servrar håller, så det inte blir ett Anthem fiasko igen.



#14

Postad 06 februari 2019 - 19:12

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Laddar hem betan nu. Är så j*vla hype för detta spel! Tydligen en 40 timmar lång kampanj, det är skapligt får jag säga. Nu håller vi tummarna för att deras servrar håller, så det inte blir ett Anthem fiasko igen.

 

Yes, ser riktigt intressant ut. Mer taggad på detta än Anthem.



#15

Postad 06 februari 2019 - 20:14

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1

I'm calling it now. Release 12 Mars 2019.

Du var off. Med TRE DAGAR! 😱
Nu, berätta veckans lottorad, o, store siare!

#16

Postad 06 februari 2019 - 21:57

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

  • 2 160 inlägg
  • 1

Yes, ser riktigt intressant ut. Mer taggad på detta än Anthem.


Samma här!

#17

Postad 07 februari 2019 - 05:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1
Fick just en beta på mailen av Ubi :o

Då blir det att testa detta med :)

#18

Postad 07 februari 2019 - 09:16

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 1

Du var off. Med TRE DAGAR! 😱
Nu, berätta veckans lottorad, o, store siare!

Om jag ändå visste lottoraden. Den här betan kommer gå varm hemma hos mig. Som sagt, hoppas bara servrarna håller ikväll.

Redigerat av walkiii, 07 februari 2019 - 09:17.


#19

Postad 07 februari 2019 - 10:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Börjar betan redan IKVÄLL?!

Helsefyr, jag har ju inte laddat hem den eller något! Måste skynda mig hem idag :D

 

UBI brukar väl ha koll på sina servrar? Jag har då aldrig upplevt några EA-problem där...



#20

Postad 07 februari 2019 - 12:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Fick med detta spelet när jag beställde dator förra veckan.
Kollade upp det och det ser ju kul ut.
Synd bara att man inte kan spela med mus och tangentbord, får lära mig 😊

#21

Postad 07 februari 2019 - 13:00

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Fick med detta spelet när jag beställde dator förra veckan.
Kollade upp det och det ser ju kul ut.
Synd bara att man inte kan spela med mus och tangentbord, får lära mig


What?! Måste ju gå med mus och tangbord till pc?

#22

Postad 07 februari 2019 - 13:03

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Det står man men läs jag Garret 😂

#23

Postad 07 februari 2019 - 13:07

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Haha, Ja, jag tänkte väl... läste bara att det inte går med mus/tangbord, slarver jag är :P

Men andreassouf: Det är lättare att gå från HK till det, än tvärtom iaf… :P :) 


Redigerat av Garrett, 07 februari 2019 - 13:30.


#24

Postad 07 februari 2019 - 14:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Haha, Ja, jag tänkte väl... läste bara att det inte går med mus/tangbord, slarver jag är :P

Men andreassouf: Det är lättare att gå från HK till det, än tvärtom iaf… :P :)

 

lite slarvigt skrivit av mig också.  jag borde ha skrivit "jag" istället för "man" :)

 

jo jag har också hört att det är lättare åt det hållet så jag ska nog lära mig. :)



#25

Postad 07 februari 2019 - 15:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 1

Jag har 3st invites jag kan skicka ut till pc. Tror man måste vara vänner på Uplay dock (om jag fattade rätt). Jag kommer spela skiten ur den här betan hela helgen. 



#26

Postad 07 februari 2019 - 17:41

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Jag har 3st invites jag kan skicka ut till pc. Tror man måste vara vänner på Uplay dock (om jag fattade rätt). Jag kommer spela skiten ur den här betan hela helgen. 

 

Nice. Intressant höra vad du tyckte.



#27

Postad 07 februari 2019 - 20:53

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Första intrycken efter att ha spelat 3,5 timmar ikväll. Detta kan bli riktigt bra. Jag diggar det skarpt. Men vem vet, det kanske bara är honeymoon fasen det här. 

 

Hade dock 2st problem.

 

*Testade att köra DX12, för det fungerar bättre för mig i t ex Battlefield 5. Fungerade inte alls bra här kan jag säga. Gick jag in i ett hus/rum, så blev hela skärmen vit. Man kan säga att jag inte såg så mycket då.. Men det verkar ha lösts sig med DX11 istället.

 

*Fick många Delta errors en sväng. Fick köra om första main mission 6 gånger säkert. Det va störigt. Men det gav sig sen.

 

Blir fler timmar imorgon.



#28

Postad 08 februari 2019 - 00:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

provat lite granna nu. blivit utloggad två gånger. hyfsat snyggt. hyfsat skoj. kommer troligen inte införskaffa då jag vet att jag kommer tröttna. får se om jag provar imorrn mer eller om jag ger mig :)



#29

Postad 08 februari 2019 - 04:28

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Första intrycken efter att ha spelat 3,5 timmar ikväll. Detta kan bli riktigt bra. Jag diggar det skarpt. Men vem vet, det kanske bara är honeymoon fasen det här. 

 

Hade dock 2st problem.

 

*Testade att köra DX12, för det fungerar bättre för mig i t ex Battlefield 5. Fungerade inte alls bra här kan jag säga. Gick jag in i ett hus/rum, så blev hela skärmen vit. Man kan säga att jag inte såg så mycket då.. Men det verkar ha lösts sig med DX11 istället.

 

*Fick många Delta errors en sväng. Fick köra om första main mission 6 gånger säkert. Det va störigt. Men det gav sig sen.

 

Blir fler timmar imorgon.

 

Får se om du upplever många buggar.

https://www.youtube.com/watch?v=GajxTFNOMq0



#30

Postad 08 februari 2019 - 12:11

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Hoppas dom lärt sig från 1an på en del punkter

#31

Postad 08 februari 2019 - 12:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Jag spelade ett kort tag igår, kanske en timme eller så. Mina intryck:

 

Först och främst så är det rent grafiskt ännu snyggare än det första spelet. Det känns som att det är finputsat och polerat. Däremot så märkte jag av framedrops på min pspro, samt screen tearing. När jag lägger märke till det så är det illa. Men det var inte störande någonstans.

 

Gameplay känns polerat och det flyter som på bättre på något sätt. Gunplay känns bra det med, man kan ex inte hålla inne en knapp och det blir COD-lasersikte med noll kick.

 

Skillsen är inte lika automatiska, istället så kan man bestämma vad som ska anfallas. Känns ovant, men det är en bra feature.

 

Jag misstänker att jag råkat sätta på fel i settings, jag har en röst som säger var jag är med min ikon. Detta är nog medhavandefel. Menyerna känns röriga, men det är klart att man inte lär sig menyer på fem minuter. Detta har jag förståelse för. Det är säkert precis som i ettan ändå =)

 

Det enda som jag direkt känner är SÄMRE än föregående spel är just världen. Jag blev förälskad i New York, juletid. Det är en av de absolut bästa världar som jag sprungit i, en otrolig känsla. Tematiskt. Fantastiskt. Nu när det inte finns ett jultema så känns det verkligen som vilken värld som helst, och det blev tråkigt. Jag har inte hunnit springa runt nog mycket för att säga hur jag upplever byggnader och sånt, men utomhus så var New York oändligt mycket bättre. Den världen är nämligen ytterst svårslagen.



#32

Postad 08 februari 2019 - 13:24

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

det var nånting man fick ställa in i början, jag råkade ha igång den rösten med först :D



#33

Postad 09 februari 2019 - 14:35

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Jag har riktigt kul med betan faktiskt. Har dock lirat med randoms eller solo bara, vilket är lite synd. Den här typen av spel, är mycket roligare i grupp. Ikväll ska jag testa end game delen dom låste upp.

 

Om någon spelar på pc, så kan ni adda mig på uplay om ni vill. heter walkiii där.



#34

Postad 09 februari 2019 - 22:19

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Kört några timmar till idag. Coverskjutandet känns riktigt bra, man gjorde ju rätt lite sånt i ettan med shieldbuilden :D

Gunplay är riktigt bra, och jag tycker om ljudet från de få puffror jag hittat.

Det jag tycker sämre om är just världen. Det är en enormt stor besvikelse. New York kändes VERKLIGEN som en stad som verkligen kändes bra. Allt var så äkta med den världen. Washington känns väldigt mycket som att man redan sett. Många gånger om och om igen.

Jag tycker att det är väldigt tråkigt. Det är synd. Å andra sidan, går det att göra något så unikt som det som gjordes i the Division? Jag tror faktiskt inte det. Så att hoppas på det är orättvist.

Håller någon med mig i det avseendet?

#35

Postad 09 februari 2019 - 22:45

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Det jag kan tycka är lite trist med miljön är väl att allt känns så j*vla grötigt. Där är en j*vla massa skit överallt, så jag tycker inte jag tar in nåt precis. Där var ettan bättre.

Däremot känns detta livligare med färgerna. Mycket finare att titta på.

Men överlag är detta i princip bara ny plats att göra samma sak på. T.o.m första uppdraget kändes som första uppdraget i ettan. Lite mer variation borde man kunna fixa. Men men, när betan är slut blir det knappast mer av detta ändå så får roa mig så länge jag kan :)

#36

Postad 09 februari 2019 - 22:48

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Det jag kan tycka är lite trist med miljön är väl att allt känns så j*vla grötigt. Där är en j*vla massa skit överallt, så jag tycker inte jag tar in nåt precis. Där var ettan bättre.

Däremot känns detta livligare med färgerna. Mycket finare att titta på.

Men överlag är detta i princip bara ny plats att göra samma sak på. T.o.m första uppdraget kändes som första uppdraget i ettan. Lite mer variation borde man kunna fixa. Men men, när betan är slut blir det knappast mer av detta ändå så får roa mig så länge jag kan :)


Det verkar vara det som är det nya känns det som. Att proppa in så mycket skit som möjligt hela tiden. Stör mig ofta på det i nyare spel

#37

Postad 10 februari 2019 - 00:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

 känns ju nästan som att första spelet var bättre. eller i alla fall lätt värt att köpa och spela först i alla fall.

miljön och ljudet framför allt verkar mycket bättre i första :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=3MxIrG4-GBw



#38

Postad 10 februari 2019 - 01:29

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

jag har kod du kan få om du vill ha ettan med dlc.



#39

Postad 10 februari 2019 - 09:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

jag har kod du kan få om du vill ha ettan med dlc.


Wow, det var ju riktigt snällt. Den tar jag gärna.
Tusen tack 😊

#40

Postad 10 februari 2019 - 14:07

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Listade ut hur man får bra gear tillslut. Låt andra göra jobbet och döda dom vid extraction. Fick 2 lila armor delar, när ett lag av 3 åkte i backen. Sen tog jag ett 2 manna lag och fick ett lila ctar assault rifle.

Redigerat av walkiii, 10 februari 2019 - 14:08.


#41

Postad 10 februari 2019 - 14:56

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

https://www.usgamer....specializations

 

USgamer: So why the choice to move to Washington D.C.?

 

Ubisoft Massive Senior Producer Cristian Pana:

So we wanted to go from New York City, right? From the narrow streets of Manhattan. We wanted to move to a city that would offer us much more diversity and different opportunities for encounters.

We did the research and searched multiple cities; there was only one choice for us and that was Washington D.C. That's the seat of power in the U.S. This is where The Division HQ actually also is. It felt for us very natural to go there and looking at Washington D.C. offered this diverse environment. All these biomes that offer us a great opportunity. The Washington Monument is a great example because its wide spaces allows us to create different tactical opportunities for players.

 

Why these specific sections of downtown? Mostly for the landmarks?

CP: Of course, we looked at that. When we made the choice, we worked with architects, Special Forces, people that are from the city, urban explorers, researchers and so on to pick where was the best place for us to create this environment. So we ended up with that section of the map that you've seen. Of course we have some surprises in the post-launch that may extend on that.

 

You had two biomes for the previous Division and you have six biomes for The Division 2. One of them looked interesting, sort of the reclaimed nature. How was it designing that, because the first game was very urban?

 

CP:

Yes.

The bit of nature that we saw seemed to have a slightly different feel, almost like the jungle in Ghost Recon: Wildlands.

 

CP:

So what is very interesting and actually gives the artists a lot of power in this game is when we were thinking, "Okay, what would happen in a city seven months after an event like that? With nature, with everything? When infrastructure stops working?" Nature will take over the place. Instead of the concrete jungle that you have in big cities like that, nature will take over. You'll have the overgrowth of all the patches that exist in parks and so on. Because there's nobody to take care of them anymore. We have to imagine how that would that take over the city. And of course it allows us to create beautiful atmospheric places for players to enjoy.


Redigerat av Zerox_no1, 10 februari 2019 - 14:57.


#42

Postad 10 februari 2019 - 16:52

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Kom nästan i sista sekund in på betan. Spelet känns bra ser fram emot det fulla spelet 19 mars. 1an hade sin floppar, med rätt så överdrivnafiender. Och tog för lång tid att få ihop loot som var värt besväret.

#43

Postad 11 februari 2019 - 10:21

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Listade ut hur man får bra gear tillslut. Låt andra göra jobbet och döda dom vid extraction. Fick 2 lila armor delar, när ett lag av 3 åkte i backen. Sen tog jag ett 2 manna lag och fick ett lila ctar assault rifle.

sen blir du dödad av de som väntar på de som dödar de som extractar.. blir mest bara clusterfuck vid extractionpoints, var så i ettan iaf :D



#44

Postad 11 februari 2019 - 16:09

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

"Tyvärr" så är dz så liten just nu, att det är bara 12 personer max. Va jättesvårt att ens hitta folk att skjuta på. Kanske inte ens va fullt på servrarna man kom in på nu. Så det kan ju bli annat när spelet släpps. Men som det ser ut nu, så kommer det bli ganking av spelare som försöker extracta.



#45

Postad 11 februari 2019 - 16:21

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

"Tyvärr" så är dz så liten just nu, att det är bara 12 personer max. Va jättesvårt att ens hitta folk att skjuta på. Kanske inte ens va fullt på servrarna man kom in på nu. Så det kan ju bli annat när spelet släpps. Men som det ser ut nu, så kommer det bli ganking av spelare som försöker extracta.

kan man ganka, kommer folk ganka, det är något som är 100% säkert. Verkar som det är samma skit som i div1, testade betan, fick inte mersmak direkt :(



#46

Postad 13 februari 2019 - 12:11

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

https://nordic.ign.c...dates-announced

 

Following its private beta that concluded this past weekend, Ubisoft announced that The Division 2’s open beta will happen at the beginning of March.

 

The open beta will be available for PC, PS4 and Xbox One players from March 1-4. This will give Ubisoft just under two weeks to make final tweaks to The Division 2 prior to its official release on March 15, 2019. For more information, you can visit the official Division 2 beta page.



#47

Postad 16 februari 2019 - 17:16

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Hoppas det inte är som ettan var mestadels överdrivet svåra fiender och för mycket grinding för att knappt komma någonstans

#48

Postad 16 februari 2019 - 20:45

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Hoppas det inte är som ettan var mestadels överdrivet svåra fiender och för mycket grinding för att knappt komma någonstans

 

 

Det låter som att du slutade spela division, för allt det där blev ju fixat. Speciellt i patch 1.8



#49

Postad 16 februari 2019 - 21:04

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

Det låter som att du slutade spela division, för allt det där blev ju fixat. Speciellt i patch 1.8



Japp slutade spela för var så trött på just det. Sen kom jag aldrig tillbaka tyvärr fick inget sug av att spela det. Förhoppnigsvis blir det inte så i 2an även vid launch som 1an hade stort problem med

#50

Postad 17 februari 2019 - 00:08

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Det misstaget gör dom inte om tror jag. Tyckte man fick redigt med loot i betan till och med. Men självklart tål vissa fiender mer än andra. typ Elites (gult liv) och speciellt om man spelar med en grupp av 4. Spelar man själv, så skalade fienderna ganska bra faktiskt.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.