Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Zappiti 4K HDR (Mini, One & Duo)

604 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Zappiti One 4k HDR (Mediaspelare) 1 7 (1) Inga priser

#401

Postad 18 maj 2018 - 17:00

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Nyheter för senaste beta uppdateringen av mediacentret,

 

Improvements of version 4.18.208 (bêta)
New features:

  • Notifications system rework.
  • Added a new window allowing user to view and delete last notifications saved.
  • 4k Category is now automatically assigned based on file data or filename.
  • Zappiti now offers a new homepage where user can put modules in a showcase.
  • Added new module “Next” : Advice user about the next movies to watch based on visualization status.
  • Added new modules “Zappiti Music” and “Zappiti Explorer” : Both are shortcuts for corresponding apps.
  • Added “Child” module : Show child allowed content.
  • Added “Top Movies” module : Show best movies ordered by their rating.
  • Added one module per Visualization status : “Unseen”, “OnGoing” and “Seen”.
  • Added “Saga” module.

Improvements:


  • Interface on Mac with larger resolutions is now supported.
  • Identifications Tasks Management on the Cloud has been improved.
  • Changing backgrounds while navigating in menus got improved.
  • Window about the Next Episode feature got slightly relooked.

Fixes :


  • Movies identification progress shows now properly on Tasks View.
  • When changing episode visualization status, previous episode and current correctly update.
  • Old databases ran into issues when loading.
  • Fixed navigation issues on ReScrap View.
  • Next Episode window was missing background when the episode was not launched from a synopsis.
  • “Adding a device manually …” now works again.
  • Sorting in groups was sometimes inefficient.
  • Fixed display issue while getting out of a synopsis.
  • Fixed an issue with associated categories when Imdb was the Scrapper.
  • Fixed an issue with TV Shows categories.
  • Windows / OSX : Added a black blend effect to episodes for better readability.
  • Some screens areas were impossible to be interactable.
  • Fixed an issue where login screen prevented user to quit the application properly with Back Button.


#402

Postad 25 maj 2018 - 16:57

MIIKE888
  • MIIKE888
  • Forumräv

  • 807 inlägg
  • 0
Hej!

Min Zappiti går inte stänga av efter uppdatering.

Nån mer med samma problem?

#403

Postad 01 juni 2018 - 21:06

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Ny beta (3.11)  firmware finns nu att ladda ner här

 

Changes compared to version 3.10:

  • Fixed an issue that prevented access to the internal or local drive connected to Zappiti from a local area network using a MAC computer.
  • Fixed problems reading 4K files (green screen) especially on OLED TVs.
  • Fixed unrecognized hard disk problems.
  • Fixed external subtitle issues that did not activate by default.


#404

Postad 27 juni 2018 - 18:50

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

3.11 fw nu tillgänglig OTA också.

 

Och en ny uppdatering för media centret,

 

 

 

Improvements of version 4.18.211 (beta)
New features:


  • New home page: possibility to reorganize the modules for each platform.
  • A movie or episode can now be excluded from the NEXT module via the MENU button on the remote control.
  • Overscan is now configurable to better adjust the Zappiti Video interface window to your TV or projector. Direct access to 2.35:1 and 16: 9 aspect ratio modes.
Improvements:
  • A “thank you” message now appears when the technical information is changed and shared.
  • A visual effect makes the selection more visible on the Silver template, especially on the new home page.
  • The new home page adjusts correctly according to the ratio of the screen.
  • A new icon is now associated with the 11.2 audio channel.
  • New homepage: the animation speed of appearance of the modules has been optimized.
  • Improved scrolling of the covers pages.
  • New home page: Mouse wheel management has been improved on computer.
  • More accurate grabbing of technical information from 4K Ultra HD Blu-ray.
Fixes :
  • New homepage:
    • The “Zappiti Music” and “Zappiti Explorer” modules no longer appear on mobile versions.
    • The texts are translated correctly after the interface language change.
    • Only authorized modules can be showcased.
    • The “play next episode” function works fine.
    • Some images could be displayed on the wrong elements of the showcase.
    • Launch a video from the showcase, did not update the playback status after reading.
    • When we scrolled too quickly the elements of the window, we sometimes had unwanted graphic behavior.
  • Removed a freeze from the application that could occur when opening the home page when a scan was started on start-up.
  • Some videos missing from the collection still appeared in some sections.
  • The characters of some languages were too small on the plot (synopsys).
  • Deleting a category now updates the home page.
  • The size of the parental control window has been adjusted.
  • It was sometimes impossible to access a folder although visible in the configuration.
  • Offline mode: Home page editing options are no longer accessible.
  • Some technical information was displayed in the wrong plot (synopsis).
  • Technical information is now retrieved after manual identification.
  • Entering an empty section sometimes prevented you from going back.
  • OSX: Sometimes we scan files that were not part of the configured folders.
  • When going out of mobile standby, the modules do not disappear anymore.
  • When the application started, the home page was sometimes not correctly placed.
  • When we change the image of an item in the window, it is properly refreshed.
  • In the re-identification window, the title of the film no longer appeared in some cases.
  • On mobile, the virtual remote met with a concern to display the Zappiti accessible on the network.
  • Mobile gestures were not handled correctly on all windows.
  • The long press now works properly on the home page and synopses (plot).
  • Mobile: Fixed a bug displaying text in the notification center.
  • Right mouse clicks sometimes show contextual options for an unselected item.
  • Changing the status of an element in the NEXT module caused the image to be refreshed with the poster rather than the background.
  • It was sometimes impossible to open the menu.
  • Changing the image of an episode in the NEXT module, changed the title of the episode.
  • Changing the display format of episode titles from the NEXT module.
  • Improved management of network identifiers.
  • The “Ultra HD” banner did not appear in some cases.
 


#405

Postad 05 juli 2018 - 08:35

ncc1701e
  • ncc1701e
  • Forumräv

  • 502 inlägg
  • 0

Men fort inga stöd för BD-Full meny va ?
Är inne på en mini eller en Dune..(sistnämnda stödjer ju menyer)



#406

Postad 05 juli 2018 - 08:43

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Nej, inte ännu. Även nya Zidoo X20 stödjer menyer kan tilläggas.

#407

Postad 05 juli 2018 - 09:03

ncc1701e
  • ncc1701e
  • Forumräv

  • 502 inlägg
  • 0

Aha.. får kolla in Zidoo X20.. om det är något vettigt.



#408

Postad 05 juli 2018 - 11:32

ncc1701e
  • ncc1701e
  • Forumräv

  • 502 inlägg
  • 0

Zappiti verkar ju ha "jobbat" länge på att stödja menyer , men inte kommit till skott ännu, segt. Men kanske får köpa en ändå och hoppas på det bästa att det kommer i framtiden :) Den släpptes ju i slutet på 2016, så kanske en ny version är på g...kan ju alltid hoppas :)



#409

Postad 13 juli 2018 - 18:40

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Ny beta uppdatering för mediacenter:

 

Improvements of version 4.18.212 (beta)
Improvements:

  • Android, iOS: It is now possible to close the window for changing images by pressing the cross at the top right of the window.
  • It is now possible to change the module in showcase directly from the showcase.
  • It is now possible to remove a movie from the Next proposal list after entering this list.
  • Modification of the list of visible modules by default when resetting the list of modules.
  • Various interface improvements.

Fixes :

  • Zappiti Media Player: Getting technical video information works again.
  • The manual identification window now works again when there are many videos to identify.
  • Fixed a problem with refreshed viewing status of an episode and previous episodes.
  • Windows, OSX: The right arrow dedicated to scrolls the fanarts has been repositioned correctly.
  • The passage from one synopsis to another by doing left / right has been repaired.
  • Android, iOS: Fixed a visual problem when moving a category.
  • Fixed a red background display issue with the Classic theme.
  • Fixed a proposal problem for the next episode when the synopsis was displayed.
  • Windows: Fixed an issue that prevented importing a local file from the image change window.
  • Zappiti Media Player: Fixed a focus problem when moving through the remote control menus while having the showcase in the background.
  • Correction of the display aspect ratio of the proposed images in the image change window.
  • OSX: Fixed a problem accessing network files from OSX.
  • Fixed a problem with the application when switching to child mode.
  • Fixed a password validation issue in the Zappiti account authentication window.


#410

Postad 07 augusti 2018 - 16:51

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

..


Redigerat av Mentos, 27 september 2018 - 21:51.


#411

Postad 07 augusti 2018 - 16:55

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=qbFc_QWo-Ew



#412

Postad 27 september 2018 - 21:52

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Stöd för BD menyer på g

 

Bifogad fil  zappiti.JPG   22,77K   2 Antal nerladdningar

 

 



#413

Postad 28 september 2018 - 13:59

ncc1701e
  • ncc1701e
  • Forumräv

  • 502 inlägg
  • 0

Stöd för BD menyer på g

 

attachicon.gifzappiti.JPG

Spännande :)



#414

Postad 22 oktober 2018 - 00:06

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Ny beta bios ute med stöd för bd menyer...
http://www.zappiti.c...mware-beta.html

#415

Postad 05 november 2018 - 09:28

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Enligt deras spec. så stöds SSA/ASS-undertexter. Min ni som har en, stöds det bara som "textfil" eller klarar den även stil, placering, färg och typsnitt som man kan speca i en ASS-undertext?



#416

Postad 20 augusti 2020 - 10:30

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

  • 1 344 inlägg
  • 0

Den nyare Pro modellen vann Eisa award är det någon som testat den?



#417

Postad 20 augusti 2020 - 11:15

PEH61
  • PEH61
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0

Den nyare Pro modellen vann Eisa award är det någon som testat den?

Jag har den och frågan är o hur stort steget är från den lilla, skulle inte köpa den idag då det förmodligen kommer nya modeller med nyare chip snart.



#418

Postad 20 augusti 2020 - 15:45

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Det går rykten om att Zappiti släpper nya maskiner i vinter med Realteks nya chip 1619. Om det blir med eller utan stöd för Dolby Vision (inte riktigt alla varianter dock) finns det ingen information om än.

 

Dune har ju släppt en ny spelare nyligen med Realtek 1619, Dune HD 4k Pro II. De första kunderna har idag fått Zidoo´s nya spelare med Realtek 1619DR, som klarar vissa Dolby Visionvarianter.  



#419

Postad 22 augusti 2020 - 22:16

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

  • 1 344 inlägg
  • 0

Det går rykten om att Zappiti släpper nya maskiner i vinter med Realteks nya chip 1619. Om det blir med eller utan stöd för Dolby Vision (inte riktigt alla varianter dock) finns det ingen information om än.

Dune har ju släppt en ny spelare nyligen med Realtek 1619, Dune HD 4k Pro II. De första kunderna har idag fått Zidoo´s nya spelare med Realtek 1619DR, som klarar vissa Dolby Visionvarianter.


Hmm låter som man ska vänta lite 2.1 struntar jag egentligen i men ma vet aldrig.

#420

Postad 25 augusti 2020 - 19:11

Unregisteredaa095de4
  • Unregisteredaa095de4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Håller på att planerar lite och har läst om zappiti som verkar grym. Funderar på att klicka hem en sån nu. Tänkte ta den lilla och testa först. En sak som slog mig dock. Finns det svenska appar, som HBO nordic, viaplay och säg svt play finns dom och så fall funkar bra? Fått tjejen att börja kolla på GOT så vore nice att kolla på denna. 



#421

Postad 26 augusti 2020 - 00:43

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0

Tidningen Sound & Vision testade Zappiti 4K HDR för ett tag sen. Finns att läsa här: https://www.soundand...a-system-review



#422

Postad 26 augusti 2020 - 06:11

nimman
  • nimman
  • Lärjunge

  • 466 inlägg
  • 0

Hej 

 

Nu ställer jag den dummaste frågan av alla :)

Jag älskar konceptet och vill gärna digitalt lagra alla mina DVD:er och Bluray filmer...

 

Men vad är den billigaste och lättaste lösningen att rippa ner filmerna till en zappiti?

För som jag förstår är det egentligen en NAS med en riktigt bra UI (förenklat) och den har egentligen inte bluray-brännare/cd-läsare

 

Mvh Peter Faste



#423

Postad 26 augusti 2020 - 08:08

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Vill du komma billigast möjligt undan så får du rippa filmerna (via datorn) och spara på en/flera USB-diskar, sen dela ut via Windows eller koppla de externa diskarna fysiskt till tex. tv:n. Vill du ha en bättre lösning så skaffar du en billig 2-bay NAS (behöver inte vara något speciellt då du antagligen inte kommer att transcoda något på NAS:en) och sen en uppspelare och här finns en det en hel del att välja på.

Själv kör jag en Synology NAS med 2 externa USB diskar påhängda (utöver de interna diskarna) och sen Apple TV på med inFuse på 3 tv-apparater.

Det som tar tid är att rippa alla filmer, sen äter det GB beroende på om man gör 1:1 kopia på filmerna (vilket man antagligen vill) eller komprimerar dom.

Visst, sen finns det ”rip NAS:ar” med optisk läsare men utan att ha kollat upp priser så känns det dyrt.

#424

Postad 26 augusti 2020 - 09:31

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Håller på att planerar lite och har läst om zappiti som verkar grym. Funderar på att klicka hem en sån nu. Tänkte ta den lilla och testa först. En sak som slog mig dock. Finns det svenska appar, som HBO nordic, viaplay och säg svt play finns dom och så fall funkar bra? Fått tjejen att börja kolla på GOT så vore nice att kolla på denna. 

 

 

Det är dåligt med sånt... går att sideloada några med android, men blir ju tabletversioner... iaf när jag ägde den... till såna appar är apple TV överlägsen

Men... sjukt bra bild när man streamar MKV, BD iso etc! Ibland ångrar jag mig lite att jag sålde den, blir lite bättre bild på den än apple TV, just vid streaming av egenripade filmer. :)


Redigerat av Garrett, 26 augusti 2020 - 09:34.


#425

Postad 26 augusti 2020 - 10:31

Epin
  • Epin
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Det är dåligt med sånt... går att sideloada några med android, men blir ju tabletversioner... iaf när jag ägde den... till såna appar är apple TV överlägsen

Men... sjukt bra bild när man streamar MKV, BD iso etc! Ibland ångrar jag mig lite att jag sålde den, blir lite bättre bild på den än apple TV, just vid streaming av egenripade filmer. :)

 

hmm...nu använder jag inte min 4K HDR One till appar utan streama film från NAS, men jag har för mig att jag inte hade några problem att köra iptv, SVT Play, Viaplay mm när jag testade det? Det går väl att installera på vanligt sätt direkt från play store?

 

Rekommenderar dock att man använder en USB-mus eller liknande för att navigera. Jag köpte något billigt USB-tangentbord med inbyggd musplatta från från Aliexpress. Funkar utmärkt i dom lägena!



#426

Postad 26 augusti 2020 - 10:49

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

hmm...nu använder jag inte min 4K HDR One till appar utan streama film från NAS, men jag har för mig att jag inte hade några problem att köra iptv, SVT Play, Viaplay mm när jag testade det? Det går väl att installera på vanligt sätt direkt från play store?

 

Rekommenderar dock att man använder en USB-mus eller liknande för att navigera. Jag köpte något billigt USB-tangentbord med inbyggd musplatta från från Aliexpress. Funkar utmärkt i dom lägena!

 

Ok, kanske blivit förbättring mot när jag ägde den gällande såna appar. :)

Men som sagt, sjukt bra kvalle när man streamar film från NAS, eller vart man bhar filmerna! :) 



#427

Postad 29 augusti 2020 - 08:49

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0

Zappitis nya spelare är tydligen så buggiga att dom fick stänga ner forumet pga alla klagomål.



#428

Postad 29 augusti 2020 - 09:04

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Zappitis nya spelare är tydligen så buggiga att dom fick stänga ner forumet pga alla klagomål.

 

 

Ojdå... blir det fixat?! Eller är det  returer som gäller, kan det vara så illa?  :o



#429

Postad 29 augusti 2020 - 11:28

Epin
  • Epin
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Zappitis nya spelare är tydligen så buggiga att dom fick stänga ner forumet pga alla klagomål.


Källa på det och vilka modeller är det vi pratar om?

#430

Postad 29 augusti 2020 - 17:31

Unregisteredaa095de4
  • Unregisteredaa095de4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Hade precis bestämt mig för att köpa en men sen såg jag att hembiobutiken står listade som ÅF på deras sida men jag hittar inget på deras sajt om det. Köper gärna från någon i Sverige. 

https://www.zappiti.com/where-to-buy



#431

Postad 29 augusti 2020 - 17:53

Epin
  • Epin
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Hade precis bestämt mig för att köpa en men sen såg jag att hembiobutiken står listade som ÅF på deras sida men jag hittar inget på deras sajt om det. Köper gärna från någon i Sverige. 
https://www.zappiti.com/where-to-buy

Hmmm.... Dom kan ha lagts upp precis. Var inne där för några dagar sen och då fanns bara Tekmata i Sverige vad jag kan komma ihåg... Vad det nu är för nåt företag?

Hade precis bestämt mig för att köpa en men sen såg jag att hembiobutiken står listade som ÅF på deras sida men jag hittar inget på deras sajt om det. Köper gärna från någon i Sverige. 
https://www.zappiti.com/where-to-buy


Köpte för övrigt från zappiti store Europe utan några problem, men det är ju skönt att ha en fysisk butik i närheten.

#432

Postad 29 augusti 2020 - 18:25

Unregisteredaa095de4
  • Unregisteredaa095de4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Hmmm.... Dom kan ha lagts upp precis. Var inne där för några dagar sen och då fanns bara Tekmata i Sverige vad jag kan komma ihåg... Vad det nu är för nåt företag?

Köpte för övrigt från zappiti store Europe utan några problem, men det är ju skönt att ha en fysisk butik i närheten.

 

Jo så kan det va. Slängde iväg ett mail till dom och frågade, whats up. Får se vad dom svarar. 
Yes köper gärna av någon plus att jag gärna själv skulle vilja klämma och känna lite på den. 
Någon som har erfarenhet av hembiobutiken? Jag funderar på att köpa en ny projektor.



#433

Postad 29 augusti 2020 - 18:28

nimman
  • nimman
  • Lärjunge

  • 466 inlägg
  • 0

Jo så kan det va. Slängde iväg ett mail till dom och frågade, whats up. Får se vad dom svarar.
Yes köper gärna av någon plus att jag gärna själv skulle vilja klämma och känna lite på den.
Någon som har erfarenhet av hembiobutiken? Jag funderar på att köpa en ny projektor.


Jag är jättenöjd om de tar in Zappiti. Kan inte bli bättre!
Personligen kan jag inte rekommendera dem mer än vad som går, 11/10 i bemötandet och alltid bra priser och speciellt om man handlar flera saker år gången.
Projektorer är de bra på med, åk dit och dema så hjälper dom till
De är kanon!!

#434

Postad 29 augusti 2020 - 18:32

Cpt_Easy
  • Cpt_Easy
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Japp, Hembiobutiken är proffs. 



#435

Postad 04 september 2020 - 10:26

Unregisteredaa095de4
  • Unregisteredaa095de4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Jag ringde dom nu, de kommer få leverans vilken dag som helst på dom :) Jag kommer åka upp nästa vecka och kolla in den. Verkade som sköna snubbar. :)



#436

Postad 04 september 2020 - 10:27

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Ohhhhh ja! Det är dom!
Dom och therock är kungar i hembiovärlden!

@Lordmarc, sa dom vilka modeller som kommer in?


Redigerat av Garrett, 04 september 2020 - 10:43.


#437

Postad 04 september 2020 - 13:21

Unregisteredaa095de4
  • Unregisteredaa095de4
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Dom skulle börja med ONE SE och PRO HDR eller va den heter och testa. Killen där va riktigt taggad på dom. :)



#438

Postad 04 september 2020 - 13:32

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Ok, ingen mini alls på tal?
Nästan sugen på att köpa den igen, blir sjukt bra bild(och ljud) när man streamar ripat material från NAS/dator

#439

Postad 04 september 2020 - 14:20

nimman
  • nimman
  • Lärjunge

  • 466 inlägg
  • 0
Min fru är sugen på att göra mig av med 1500dvder och 1000st blurays....detta blir min räddning!

#440

Postad 04 september 2020 - 17:31

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

  • 1 344 inlägg
  • 0

Zappitis nya spelare är tydligen så buggiga att dom fick stänga ner forumet pga alla klagomål.


Konstigt vilket forum? dem har vunnit i alla tidningar och i alla forum vad jag läst .

Jag kommer beställa en 4k pro


Redigerat av frollic, 09 september 2020 - 12:57.


#441

Postad 04 september 2020 - 22:36

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Konstigt vilket forum? dem har vunnit i alla tidningar och i alla forum vad jag läst .
Jag kommer beställa en 4k pro


Undrar detsamma, vart han hört detta


Redigerat av frollic, 09 september 2020 - 14:31.


#442

Postad 09 september 2020 - 16:56

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Undrar hur den hanterar HDR-SDR konvertering av ripade uhd fier...?

när jag spelar upp med appleTV, så testat plex, då kan det bli lite grådassigt, och med infuse, blir  för mycket starka färger... vanligt rött, bli illrött osv...  :mellow:



#443

Postad 09 september 2020 - 17:00

Epin
  • Epin
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Undrar hur den hanterar HDR-SDR konvertering av ripade uhd fier...?
när jag spelar upp med appleTV, så testat plex, då kan det bli lite grådassigt, och med infuse, blir  för mycket starka färger... vanligt rött, bli illrött osv...  :mellow:


Nu för tiden hanterar den det riktigt bra, även om jag fortfarande föredrar färdigkenodat SDR-material. Men du har svårt att se skillnad idag.

#444

Postad 14 september 2020 - 11:06

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Nu för tiden hanterar den det riktigt bra, även om jag fortfarande föredrar färdigkenodat SDR-material. Men du har svårt att se skillnad idag.

 

 

Har du jämfört med appleTV? :)



#445

Postad 14 september 2020 - 11:19

Epin
  • Epin
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Har du jämfört med appleTV? :)

 

nej tyvärr, aldrig ägt någon.



#446

Postad 25 september 2020 - 21:50

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

  • 1 344 inlägg
  • 0
Min pro kom idag ska testa lägga bilder etc men ser lovande ut struntar i 2.1 då jag kör projektor

#447

Postad 26 september 2020 - 23:04

Crille99
  • Crille99
  • Forumräv

  • 801 inlägg
  • 0
Kan senaste firmware lira mvc 3D? Läste att det inte var möjligt längre...?

#448

Postad 28 september 2020 - 08:22

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

  • 1 344 inlägg
  • 0
Matade in en hårddisk med 9000 avsnitt serier trodde den skulle få spader men läste av allt och fixade hela videowall utan problem helt fantastiskt maskin.

#449

Postad 28 september 2020 - 08:47

nimman
  • nimman
  • Lärjunge

  • 466 inlägg
  • 0

Matade in en hårddisk med 9000 avsnitt serier trodde den skulle få spader men läste av allt och fixade hela videowall utan problem helt fantastiskt maskin.


Har beställt en 16tb HDD. Varit orolig över precis samma sak men det här låter lovande :)!

#450

Postad 28 september 2020 - 09:31

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Låter väldigt smidigt.

Jag fick min Zidoo Z9X i fredags, och scrappern var inte riktigt lika felfri kan jag erkänna. Ungefär 30% hitta den, resten fick jag söka manuellt (4 knapptryckningar per sökning). Den har dock hittat allt jag sökt på, avsnitt gick att köra "batch" på. Kan väl avslutningsvis nämna att det går att spara sitt bibliotek, när man väl fått ordning på det. Nu när det väl är avklarat, så ser det väldigt bra ut.

 

Sorry för OT, men tyckte det var värt att erbjuda en jämförelse. 





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.