Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kläder, stil och mode

358 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 25 augusti 2018 - 17:18

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0

Dessutom så behöver du i princip bara mäta en gång och sedan spara måtten om du inte pendlar väldigt mycket i vikt/kroppsform. Själv har jag inte den kroppsformen jag vill ha just nu så jag ligger lågt med klädinköpen för tillfället.

 

Eller kläderna oförklarligt krymper i garderoben som de gör för mig hela tiden!

 

EK



#52

Postad 26 augusti 2018 - 08:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Eller kläderna oförklarligt krymper i garderoben som de gör för mig hela tiden!
 
EK


Det kanske är musklerna som växer?

#53

Postad 28 augusti 2018 - 10:03

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

när jag är ute i butikerna och testar kläder så är det så extremt sällan dom passar mig. Kläder verkar alltid sitta dåligt på mig. 
Det verkar som att alla kläder tillverkas till muskulösa herrar med stora bröstmuskler och stora axlar och trådsmal midja.
 
ibland kan jag ha small på skjortor och t-shirts och ibland mediam.
 
Men oftast så blir small för smått och stramar över magen så jag tycker jag ser tjock ut. (Har lite lovehandles som stör mig extremt mycket)
 
medium blir oftast för stort och plufsigt. 
Men ibland hittar jag något som jag tycker passar bra och sitter mycket bättre. 
 
väldigt många skjortor och t-shirts och tröjor är också alldeles för långa för mig. så att dom går ner över röven, och det är både fit och obekvämt. 
Önskar jag hade en annan kropp.  Dessa lovehandles verkar vara omöjliga att få bort hur man än gör.


Om du som jag misstänker har 10-15 kg fett du inte vill ha och är motiverad kan jag ge dig ett program att följa som nästan garanterat tar bort dina kärlekshandtag på 2 månader. Ett i mitt tycke realistiskt program men det är inte för alla förstås.
Tröttnade själv på mina handtag och det är skönt att slippa dem.

#54

Postad 28 augusti 2018 - 10:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Om du som jag misstänker har 10-15 kg fett du inte vill ha och är motiverad kan jag ge dig ett program att följa som nästan garanterat tar bort dina kärlekshandtag på 2 månader. Ett i mitt tycke realistiskt program men det är inte för alla förstås.
Tröttnade själv på mina handtag och det är skönt att slippa dem.


Nejnej inte 10-15 kg. Har inte så mycket fel på kroppen förutom just där. Lite fram förstås . Men inte mer än 5kg skulle jag tro.
Är 173cm och väger 68-70kg

Är det ett kostschema menar du?

#55

Postad 28 augusti 2018 - 11:11

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Kombinerad kost och motion. Om det är så lite räcker det troligen med 5v.
Men oftast har man lite mer överskottsfett än man tror.

Redigerat av hassesolo, 28 augusti 2018 - 11:12.


#56

Postad 28 augusti 2018 - 11:20

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Kombinerad kost och motion. Om det är så lite räcker det troligen med 5v.
Men oftast har man lite mer överskottsfett än man tror.

Efter dom 5 veckorna behövs ett annat program som skall följas livet ut ;)



#57

Postad 28 augusti 2018 - 12:04

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Självklart. Samma på halvfart borde funka.

#58

Postad 28 augusti 2018 - 12:07

Jpo
  • Jpo
  • Användare

  • 217 inlägg
  • 0

Om du som jag misstänker har 10-15 kg fett du inte vill ha och är motiverad kan jag ge dig ett program att följa som nästan garanterat tar bort dina kärlekshandtag på 2 månader. Ett i mitt tycke realistiskt program men det är inte för alla förstås.
Tröttnade själv på mina handtag och det är skönt att slippa dem.


Kan man få ta del av detta program

#59

Postad 28 augusti 2018 - 12:45

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Det är ju bara att äta (mycket ) mindre. Västvärldens problem är ju knappast att vi får i oss för lite mat.



#60

Postad 28 augusti 2018 - 13:07

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Enkel logik men som vanligt söker man efter en enkel lösning utan att man egentligen är motiverad till att göra någon förändring. Mängden energi in kontra mängden energi ut, är man mestadels stillasittande ja då stryper man intaget av energi.

#61

Postad 28 augusti 2018 - 14:17

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

  • 1 376 inlägg
  • 0

Det är kul med skor! Köpte mina första kvalitetsskor för lite drygt ett år sedan, ett par Red Wing Iron Ranger 8111. Sedan blev det ett par Red Wing Weekender Oxfords 3302 och en stund senare ett par Red Wing Iron Ranger 8086. Ska dock försöka sälja 8111-kängorna för dom är lite för stora för mig (storlek 9EE). Hade mina weekenders på semestern nu och gick 20-25k steg per dag utan problem i dom. Riktigt bra skor!

 

Något man ska ha i åtanke om man köper ett par Iron Rangers är att dom tar tid att gå in och är rätt osköna under den perioden. Speciellt amber harness lädret. Hawthorne muleskinner är mjukast och enklast att gå in. Charcoal r&t tyckte jag var ganska mycket mjukare än amber harness också.



#62

Postad 28 augusti 2018 - 14:37

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Har problem med fötterna, så jag kör Nike löparskor eller CAT till allt... har testat Rockeforts lite finare skor, det funkar ett tag, men efter ett par timmar har jag sån värk under fötterna.

Har helt gett upp fina skor, så nu är det nästan alltid löparskor till kostym! :)



#63

Postad 28 augusti 2018 - 15:30

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0

Har problem med fötterna, så jag kör Nike löparskor eller CAT till allt... har testat Rockeforts lite finare skor, det funkar ett tag, men efter ett par timmar har jag sån värk under fötterna.
Har helt gett upp fina skor, så nu är det nästan alltid löparskor till kostym! :)


Så har det varit ofta för mig också och provat allt från dyra inlägg till enklare sulor i skorna. Det som funkat bäst för mig är superfeets sulor. De har olika sulor beroende på till vilken sorts sko man använder sulorna till. Funkar helt klart bäst för mig

#64

Postad 28 augusti 2018 - 19:13

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0

Skor, vi i Skandinavien har ngt bredare fötter i genomsnitt av ngn anledning, men som tur är finns skons läst olika bredder. 

 

Normalvidden är "D", de flesta sk. läderskor tillverkas med denna vidd på lästen. "D" är oftast lite för smal för oss i Skandinavien. De flesta "konfektionsskor", typ Lloyd, ,Rockport Gant, Boss, Tiger etc finns oftast bara i "D" ute i butikerna, däremot "riktiga" skomärken, dvs. Loake och uppåt erbjuder modeller med olika brädd på lästen, jag rekommenderar att prova ett par skor med "G" vidd istället.

 

Personligen passar "D" vidd mina fötter, men fötter är precis som övriga kroppen jädrigt individuellt utformade.

 

EK


Redigerat av Unregisteredcec18524, 28 augusti 2018 - 19:13.


#65

Postad 29 augusti 2018 - 16:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Kan man få ta del av detta program


Kost: Ät endast grönsaker, frukt, ägg, kött och fisk. Rotfrukter utom potatis/sötpotatis går också bra. Ät så mycket och ofta du vill men utan att överdriva. Undvik helst stora mängder kött med väldigt hög fetthalt. Drick endast vatten, te och kaffe (utan mjölk eller socker). Har man stora problem med frukosten kan man ta osockrad kvarg med osockrad müsli.
När man har nått målvikten kan man försiktigt trappa in andra livsmedel och se om man börjar gå upp.

Motion: En timme cardio varannan dag. Är man ovan bör man börja med en halvtimme med låg intensitet. Är man ingen van löpare får man vara försiktig och tex cykla eller simma. Att snabbt trappa upp löpning är att be om skador.
De dagarna man inte kör cardio skall man köra ca 5-10 min magmuskelträning. Både raka och snena bukväggsmuskler skall tränas. Det finns massor av enkla program på youtube. Vi män lagrar mycket fett innanför bukmuskulaturen och när vi går ned i vikt blir bukväggen lite slapp. För en smärt midja krävs därför att man får lite spänst i denna muskulatur vilket inte kräver särskilt mycket arbete.
När man har nått målvikten kan man fortsätta motionera och äta mer eller sluta motionera och vara striktare med kosten.
Är man riktigt motiverad kan man lägga till styrkeövningar utöver magpasset så att man blir spänstigare i fler delar av kroppen.

Väg dig endast en gång i veckan. Att väga sig varje dag är dåligt för moralen då man oundvikligen kommer att väga mer vissa dagar pga naturliga variationer vätskebalansen.

Håller man detta program går man nästan säkert ned 1-2 kg i veckan tills man är rätt mager och det planar ut.

#66

Postad 29 augusti 2018 - 20:37

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

"Tills man är rätt mager"  :lol:

Jag har minsann "kraftig benstomme" och blir inte mager, även om jag väger för lite (för att vara jag)... Jag blir.. insjunken. Tvådimensionell, men fortfarande bred.  :ph34r:

Med tiden blir jag iofs säkert mager när musklerna förtvinar.

 

 

Men mycket tänkvärd information kring varför bukmuskulaturen skall tränas även under viktnedgång; trots att midjemåttet minskar.

 

Jag brukar konsekvent väga mig onsdagmorgon efter morgonpinkningen; då hinner eventuellt helgnöje normaliseras (onormal mängd mat ska ut, vätska återhämtas eller tömmas (om eventuell kolhydratsinlagring skett under helgen), och salter eventuellt återställas), och dessutom har jag inte något planerat träningspass som kan göra ett kilo hit eller dit på vätskan under tisdagkvällarna.


Redigerat av Unregistereda9666aa5, 29 augusti 2018 - 20:37.


#67

Postad 29 augusti 2018 - 21:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Mager betyder för mig låg fettprocent. Har inget med benstomme eller muskelmassa att göra IMO. En tävlingsdeffad bodybuilder i tyngsta klassen är extremt mager enligt mig.;)
edit: sorry för ot

Redigerat av hassesolo, 29 augusti 2018 - 21:09.


#68

Postad 30 augusti 2018 - 04:52

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Du har naturligtvis rätt, hassesolo, jag skojade mest.

 

Något jag stör mig på i många butiker är den skuggade spegeln och den onaturliga belysningen i provrum, som ofta highlightar konstiga saker. Lovehandles och steel nipples (ja, inte alltid) är irriterande att ha..

 

Någon som har tips på byxmärken eller hemsidor som har lite snyggare kläder än kappahl/dressman/gasp passar till grövre röv, ben och vader?

Är en t-shirt och jeans-typ i första hand, när jag inte har träningskläder.

Favoritbyxorna är, och kommer antagligen alltid att vara, Better bodies - casual pant... men de är ju inte direkt finbyxor so to speak.

 

Funderar på att sprätta ett par av dem och sy egna, men det känns som överkurs...



#69

Postad 30 augusti 2018 - 06:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Finbyxor vet jag inte men cargobyxor brukar passa folk med muskulösa underkroppar. Finare än träningsbyxor iallafall.

#70

Postad 30 augusti 2018 - 06:33

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

 Ät så mycket och ofta du vill men utan att överdriva.
 

;)



#71

Postad 30 augusti 2018 - 07:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

;)

Det funkar. Med den här dieten trycker man inte utan vidare i sig mer kalorier än man behöver. Det är inte som med en öl och pizza-måltid där man hux flux har tryckt i sig ett drygt dagsbehov på en sittning.



#72

Postad 30 augusti 2018 - 10:58

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Det funkar. Med den här dieten trycker man inte utan vidare i sig mer kalorier än man behöver. Det är inte som med en öl och pizza-måltid där man hux flux har tryckt i sig ett drygt dagsbehov på en sittning.

Jo jag vet vad du menar. Det är svårare att få i sig pluskalorier med den dieten. Däremot så är det inte omöjligt om man nu älskar bananer, avocado, ägg, lax och makrill. Det avgörande är kaloriintaget. :)



#73

Postad 30 augusti 2018 - 11:20

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

  • 1 376 inlägg
  • 0

Skor, vi i Skandinavien har ngt bredare fötter i genomsnitt av ngn anledning, men som tur är finns skons läst olika bredder. 

 

Normalvidden är "D", de flesta sk. läderskor tillverkas med denna vidd på lästen. "D" är oftast lite för smal för oss i Skandinavien. De flesta "konfektionsskor", typ Lloyd, ,Rockport Gant, Boss, Tiger etc finns oftast bara i "D" ute i butikerna, däremot "riktiga" skomärken, dvs. Loake och uppåt erbjuder modeller med olika brädd på lästen, jag rekommenderar att prova ett par skor med "G" vidd istället.

 

Personligen passar "D" vidd mina fötter, men fötter är precis som övriga kroppen jädrigt individuellt utformade.

 

EK

 

Min fot är till bredden liiite bredare än D men volymmässigt är min fot väldigt liten. Den är bara skinn och ben så att säga, och väldigt låg trots att jag har ett högt fotvalv. Mina Iron Rangers i D passar faktiskt riktigt fint på mig men dom i EE (bredare) blir för rymliga för mina spinkiga fötter :/



#74

Postad 30 augusti 2018 - 11:34

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 0

Min yngre bror har extremt breda fötter i storlek 50.

Nästan omöjligt att hitta skor, blir inte bättre av att han är plattfot heller.



#75

Postad 30 augusti 2018 - 19:08

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

  • 1 376 inlägg
  • 0

Var in på Red Wing Stockholms hemsida och såg att dom har rea på lite grejer nu. Köpte mig ett till par skor.

rws3304_2.jpg

 

Har ett par i Hawthorne Muleskinner (beige roughout) redan men tänkte att ett par svarta kan vara trevligt ibland också. Behövde shoppa för 10kr till för att komma upp till gratis frakt så det fick bli ett par bruna flat waxed skosnören till mina 8086 Iron Rangers :) Ska lämna in dessa till skomakare för att sätta in öljetter så man inte stretchar hålen med skosnörena. Gjorde så med mina andra weekenders och det blev skitbra. Måste dock beställa ett till par skoblock, får blir från Herrstil igen för jag tycker deras fyller ut skon bra.



#76

Postad 15 september 2018 - 07:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

är ute efter ett armband. eller ett par olika om dom är smala. 

vad har ni själva? 



#77

Postad 15 september 2018 - 17:20

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0

Räcker med klockan för mig men kan annars tycka att ett paracord är rätt stiligt, finns ju en uppsjö av dom.



#78

Postad 17 september 2018 - 07:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Är sjukt sugen på att slå till på denna. Provade den för ett tag sen och den var grymt bekväm.
Lite för saftigt pris för mig egentligen men den kanske håller i många år 😊.

Vad har ni själva för skinnjackor?

Eller tipsa gärna om jackor som liknar den jag vill ha, kanske det finns billigare 😊

Bifogad fil(er)


Redigerat av andreassofus, 17 september 2018 - 09:25.


#79

Postad 17 september 2018 - 09:47

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0

Är sjukt sugen på att slå till på denna. Provade den för ett tag sen och den var grymt bekväm.
Lite för saftigt pris för mig egentligen men den kanske håller i många år .

Vad har ni själva för skinnjackor?

Eller tipsa gärna om jackor som liknar den jag vill ha, kanske det finns billigare

 

Brothers bruka köra 20% med hyfsad frekvens, signa upp för deras nyhetsbrev och vänta om du inte behöver jackan nu.

 

Jag har inga skinnjackor i min garderob så den biten lämnar jag till ngn annan.

 

EK


Redigerat av Unregisteredcec18524, 17 september 2018 - 09:48.


#80

Postad 17 september 2018 - 18:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Brothers bruka köra 20% med hyfsad frekvens, signa upp för deras nyhetsbrev och vänta om du inte behöver jackan nu.

 

Jag har inga skinnjackor i min garderob så den biten lämnar jag till ngn annan.

 

EK

 

 

jag behöver en jacka nu tyvärr.. blev av med min jacka nyss så jag har bara en vinterjacka. känns drygt att gå med hela hösten :)



#81

Postad 21 september 2018 - 17:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Var denna modellen fin tycker ni? Fanns både mocka och skinn.

Bifogad fil(er)



#82

Postad 21 september 2018 - 18:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Köpte dessa istället. Ett par vagabond. Lite mörkare som jag ville ha samt mycket mycket bekvämare. Samt troligtvis bättre kvalitet 😊

Bifogad fil(er)



#83

Postad 24 september 2018 - 12:29

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

  • 1 376 inlägg
  • 0

Var denna modellen fin tycker ni? Fanns både mocka och skinn.

 

Ser att du redan köpt en annan sko, men tänkte säga vad jag tycker om dom där två ändå. Den övre har jag delade åsikter om. Jag gillar mocka, men det var en väldigt hög och rund "toe box"  på den och av någon anledning så tänker jag bara ridkänga när jag ser den. Den nedre har en lite mer slimmad profil och ser mer "business" ut tycker jag. Dock så gillar jag inte den ljusa sulan till det där lädret. Tycker att skorna du köpte är dom bästa av dom tre utseendemässigt. Om det är äkta skinn så se till att behandla dom innan användning. Ser ut som nubuck/mocka så du lär nog vilja använda någon slags impregneringsspray speciellt för sådant läder innan du börjar använda dom, speciellt i blöta förhållanden.



#84

Postad 24 september 2018 - 12:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ser att du redan köpt en annan sko, men tänkte säga vad jag tycker om dom där två ändå. Den övre har jag delade åsikter om. Jag gillar mocka, men det var en väldigt hög och rund "toe box" på den och av någon anledning så tänker jag bara ridkänga när jag ser den. Den nedre har en lite mer slimmad profil och ser mer "business" ut tycker jag. Dock så gillar jag inte den ljusa sulan till det där lädret. Tycker att skorna du köpte är dom bästa av dom tre utseendemässigt. Om det är äkta skinn så se till att behandla dom innan användning. Ser ut som nubuck/mocka så du lär nog vilja använda någon slags impregneringsspray speciellt för sådant läder innan du börjar använda dom, speciellt i blöta förhållanden.


Tack Ala.
Har nu använt skorna några dagar och trivs mer oC mer i dom. Dom är grymt snygga ihop med mina nya jeans ich skinnjacka.
Köpte även impregneringsspray och behandlade dom.
Testa att ställa dom under rinnande vatten och vattnet bara rinner av utan att göra skon fuktig.

Är riktigt nöjd att att jag köpte dessa istället för någon av dom två andra. Så mycket snyggare och bekvämare 😊

#85

Postad 05 oktober 2018 - 11:51

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Shoppade lite höstkläder igår.
Det blev en tröja från danska Ankerjendt.
En skön halsduk i siden.
En mössa i lyxig cashmere från skotska Johnston of Elgin.
En skjorta från Tiger i någon slags flanell. Tjock och mjuk bomull.

Bifogad fil  6628A148-AB6C-4C8E-87FD-7C9D132212F2.jpeg   274,68K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  A1536F31-C82D-4EA7-8874-2CFFA5760F88.jpeg   110,5K   0 Antal nerladdningar

#86

Postad 07 oktober 2018 - 09:50

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Var bara tvungen att posta den här bilden på Rod Stewart som jag såg på nätet. Snacka om stil, ha,ha!

Bifogad fil  1D3C963F-3D44-4602-8CB6-844F6575452A.jpeg   121,88K   0 Antal nerladdningar

#87

Postad 07 oktober 2018 - 17:56

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0

Även jag har uppdaterat inför hösten.

2 x Italien och 1 x Sverige 

 

EK

Bifogad fil(er)



#88

Postad 07 oktober 2018 - 21:41

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Roddans utstyrsel skulle man på casual friday på jobbet......

#89

Postad 07 oktober 2018 - 22:14

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Typ sådär man för sig direkt när man kommer hem från jobbet ju. In genom dörrn; avklädning till tisha och fillingar. *check* Andas ut..

Iofs urtvättade fillingar med resår.. och kanske inte riktigt lika skimpy.

 

+ mjukbyxor

- gammal hemel som förväntas funka, men kanske inte gör det helt och hållet när man startar upp det efter sommaren...



#90

Postad 17 oktober 2018 - 12:17

Caulfield
  • Caulfield
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0

Ni som reser mkt i jobbet - sponsrar era arbetsgivare med bättre laptopväska i talen runt 3 till 4000 ?  



#91

Postad 17 oktober 2018 - 12:20

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Ni som reser mkt i jobbet - sponsrar era arbetsgivare med bättre laptopväska i talen runt 3 till 4000 ?


Fria att beställa och upp till chefen att godkänna, så är det för oss iaf.

#92

Postad 20 oktober 2018 - 23:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 3

3-4k för en laptop väska

Låter ju helt sjukt 



#93

Postad 21 oktober 2018 - 07:37

Caulfield
  • Caulfield
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0
Ja det är det ju kanske - men inte om du reser mkt och har behov av en med smarta fack och en bra planering . Resandet sliter oxå otroligt mkt på en väska så det behöver vara schysst kvalite

#94

Postad 15 november 2018 - 18:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

någon som brukar handla/har handlat på H&M ? hur är kvaliteten på kläderna där? 



#95

Postad 15 november 2018 - 18:21

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

fyrkantigt...

Köpte mycket barnkläder där förut, och t-shirts blir generellt korta och breda..



#96

Postad 15 november 2018 - 19:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

fyrkantigt...
Köpte mycket barnkläder där förut, och t-shirts blir generellt korta och breda..


Är inte säker på vad du menar med fyrkantigt ?

Att dom blir korta är nästan en fördel för mig som är kort, alla kläder som finns är nästan alltid för långa för mig. Finns inget som är värre än för långa skjortor och tröjor.
Men att dom blir breda är kanske inte så bra 😀

#97

Postad 16 november 2018 - 08:02

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 2

Att ens nämna H&M i den här tråden känns som hädelse   ;)  deras kläder är skit, butikerna är skit och personalen ointresserad. Verkar mest anpassat för fjortisbrudar och gamla tanter......



#98

Postad 16 november 2018 - 08:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Ett tips på ett par snygga skor på rea .

För er med 45or .

Archie Tan Calf Brogue

 

https://www.grandpas...tan-calf-brogue



#99

Postad 16 november 2018 - 09:28

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Att ens nämna H&M i den här tråden känns som hädelse   ;)  deras kläder är skit, butikerna är skit och personalen ointresserad. Verkar mest anpassat för fjortisbrudar och gamla tanter......


Jag skulle vilja påstå att de är helt ok för priset.

#100

Postad 16 november 2018 - 09:49

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0

H&M har en produkt som hittat in i min garderob; v-ringad tunn "under t-shirt", kostar typ ingenting och tål tvätt efter tvätt då det går åt en om dagen och gör så samma skjorta kan användas 2 dagar (dock aldrig två dagar i rad), vilket gör att det går 2,5 skjortor per vecka och skjorttvätt endast behöver ske lite drygt var 6:e vecka  :lol: .

 

EK





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.