Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple tagit av mej 9 st 2 euros test transaktioner + 9 gånger bett updatera

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 02 november 2015 - 21:51

bass45cm
  • bass45cm
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Jag skulle idag uppdatera kortet i apple store för att kunna göra uppdateringar och itunes har hela tiden ca 20 gånger begärt lösenord till mitt apple konto och ca 3-4 gånger t.o.m. meddelat att felaktigt lösenord.

Och 9 gånger med ca 10 minuters intervall bett updatera betal uppgifterna och varje gång tagit från kortet 1,98,- euros test transaktion alltså tillsammans ca 17,82,- euro och några gånger så har det t.o.m. inte gått att fylla i det 3 siffriga CVV hur jag än försökt så då så har det blivit så att jag hammnat och öppna en ny sida på en webbläsare och och skriva CVV och kopiera och sammanfoga i itunes och detta har dock apple acepterat.

Har mist 17,82,- euro alltså allting jag hade på kontot men fick updatera operativsystemet i telefonen och ca 33 appar men sedan så öppnade jag itunes och då begärde itunes några gånger igen att uppdatera betal uppgifterna och några gånger förrän jag uppdaterade operativ systemet i telefonen och dom 33 st apparna.

Så då har itunes 9 gånger begärt uppdatera kort uppgifterna och varje gång tagit 1,98,- euros test avgift och kortet är splitter nytt och jag har bara gett kort uppgifterna åt apple och ingen annan utom att jag några gåger varit i bank automaten och tittat hur mycket pengar jag har på kontot och en gång lyft pengar från bank automaten och annars inte all handlat med kortet utom apple och itunes



#2

Postad 02 november 2015 - 22:35

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
Den avgiften får du ju tillbaka. Det är ju en testavgift

#3

Postad 03 november 2015 - 06:47

bass45cm
  • bass45cm
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Jag måsta döda mitt gamla kort då det blev bort tappat.

Men om man får tillbaka dom om en vecka så är det inte så farligt och inte heller om dom gör en test transaktion för att kolla att kortet fungerar.

Problemet är bara det att dom gjort 9 st test transaktioner med samma kort när det borde räcka med en test transaktion.

Men eftersom man får tillbaka dem efter en vecka så är det väl ändå ok problemet är bara det att en vecka är så lång tid när man är pank.

Men när jag får tillbaka mina 17,82,- euro så borde det väl räcka till både apple music som är 9,99,- euro per månad och en test transaktion som är 1,98,- euro och så blir det ännu över så man får en ask tobak.



#4

Postad 03 november 2015 - 10:38

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Igen: Skriver du bara om detta på forumet?

Vänd dig till Apple.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.