Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 10

116 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 17 september 2009 - 21:26

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Självklar tråd.
Antar att det är fler med mig som köpt NHL 10 idag. Hur går det för er?

En del nyheter i år. Bl.a. spelet utmed sargerna som ger en extra dimension till spelet. Även hänt en del med själva spelet med puck då man tex kan slå till pucken på volley & fortsätta lira ståendes på knäna.

Nått som inte känns lika speciellt är slagsmålen. Kul en stund men när alla ska börja slåss vid varje avblåsning tröttnar man snabbt.

Har problem med att behålla vyn när man spelar 1 vs 1. Oavsett om jag väljer "hemmalag uppåt" skiftar det i varje period. Är det nån specialinställning man missat? Jag & en polare lirar ofta & har vant oss vid att spela åt samma håll matcherna igenom.

Game on! :ph34r:

Redigerat av Unregisteredee312c77, 17 september 2009 - 22:08.


#2

Postad 18 september 2009 - 00:21

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

  • 379 inlägg
  • 0
Är lite nyfiken på realismen när man spelar en hel säsong. Ovechkin och grabbarna gör väl inte 100 mål eller 200 poäng eller något sånt sjukt? Det var tråkigt i FIFA09 när vissa spelare gjorde över 50 mål på en säsong. Sånt går bort.

Hur är det med skador, kan spelare bli långtidsskadade? Då menar jag vara borta flera månader pga. brutet ben eller liknande.

#3

Postad 18 september 2009 - 02:34

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Jag bokade mitt NHL 10 från PC City i tisdags och hoppas att jag får det imorgon. Det var bra länge sedan jag körde ett NHL-spel sist (NHL 00 tror jag), så det ska bli roligt att börja spela igen.
Återkommer med intryck när jag fått provat spelet.

#4

Postad 18 september 2009 - 09:14

Pumbaa80
  • Pumbaa80
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Är lite nyfiken på realismen när man spelar en hel säsong. Ovechkin och grabbarna gör väl inte 100 mål eller 200 poäng eller något sånt sjukt? Det var tråkigt i FIFA09 när vissa spelare gjorde över 50 mål på en säsong. Sånt går bort.

Hur är det med skador, kan spelare bli långtidsskadade? Då menar jag vara borta flera månader pga. brutet ben eller liknande.


Det tråkiga med skador är att det inte står vad de är skadade för och i föregående version stod det hur många dagar de skulle vara borta från spel men nu kan det stå som följande: ***** kommer att vara skadad under en vecka eller så...

6-7 veckor har jag sett spelare som är borta hittills...

#5

Postad 18 september 2009 - 09:25

Pumbaa80
  • Pumbaa80
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Positivt i årets spel:

* Målvakternas agerande, tycker de känns mer täta och de gör lite mer spektakulära räddningar!
* Slagsmålen, i vilket inte bara behövs 2 slag för att sänka sin motståndare som i 09:an...
* Smartare medspelare! I 09:an fick jag känslan av att jag alltid var ensam och gå till anfall, de andra släpade något fruktansvärt att man höll på att bli galen!

Negativt i årets spel:

* Fler spelinställningar som jag tycker bara är rörande
* Har nästan enbart kört Elitserien än och är besviken så att det är såååå segt, känns som att åka på såpa och sen är tiden mellan knapptryckningarna till reaktionerna totalkass. Har testat NHL lite också och där är det inte lika segt utan där känns det som vanligt, reaktionstid har jag ingen aning om!

Ska spela mer, kommer nog på något mer...

#6

Postad 18 september 2009 - 10:05

Unregistereddc087bf6
  • Unregistereddc087bf6
  • Veteran

  • 1 710 inlägg
  • 0
Har endast spelat ett tio tal matcher än men än så länge är det bra. Tycker målvakterna är lite buggiga dock där de ska hämta puck bakom målet, fastnar typ i stolpen i bland.

#7

Postad 18 september 2009 - 10:28

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Finns en del inställningar för att få fart på spelet. Tyckte även det blev skillnad när jag ändrade passar från manuella till av. Pucken lämnar bladet fortare.

Målisarna är bättre på många sätt men igår var det alldeles för många ENKLA mål som ramla in, typ fisiga skott från halva plan.

#8

Postad 18 september 2009 - 11:02

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

  • 379 inlägg
  • 0

Finns en del inställningar för att få fart på spelet. Tyckte även det blev skillnad när jag ändrade passar från manuella till av. Pucken lämnar bladet fortare.

Måste ha missuppfattat, kan man stänga av passningsspelet?! Blir som att ställa 5 Ilya Kovalchuk i samma femma ;D

#9

Postad 18 september 2009 - 11:07

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Stänga av är ingen bra idé :)

Man kan ställa in för manuella passar (svårare) eller låta spelet "hjälpa till". Finns ju även en hardcore inställning som kräver mer av spelaren än vanligt. En massa så småfunktioner som jag försöker bli kompis med.

#10

Postad 18 september 2009 - 11:50

Pumbaa80
  • Pumbaa80
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Finns en del inställningar för att få fart på spelet. Tyckte även det blev skillnad när jag ändrade passar från manuella till av. Pucken lämnar bladet fortare.


Passningarna när man kör elitserien är inte så farligt efter, men tacklingar framför allt är totalt efter, missar tacklingar osv osv, men inte när man kör NHL! Någon mer som upplever denna seghet just när man kör Elitserien?

#11

Postad 18 september 2009 - 12:08

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Har i stort sett bra lirat 1 vs 1 än så länge så jag kan inte säga nått om Elitserien. Körde nyss min första "kandidatmatch". Precis som förra året är tränarens kommentarer lite off. Man kan tycka att 3 ass & 1 mål borde ge bättre kommentarer än "passa bättre & skjut mer".

Nån som fått koder att ladda hem bl.a. boost-paket att fungera?

Redigerat av Unregisteredee312c77, 18 september 2009 - 12:13.


#12

Postad 18 september 2009 - 12:09

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa detta, då jag aldrig ägt ett hockeyspel, eller fotbollspel... menöverväger detta eller fifa10, eller tom båda spelen... men det verkar vara mycket svårare att lära sig hockeyspelen eller?Går ju så jäkla fort?! :)

Redigerat av Garrett, 18 september 2009 - 12:10.


#13

Postad 18 september 2009 - 12:15

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Hockeyn känns lättare att lära sig än fotboll. Sen tror jag att NHL 10 är ett bättre/roligare spel än FIFA. Som vanligt ger en massa timmar bakom spakarna oftast utdelning :)

#14

Postad 18 september 2009 - 12:18

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Hockeyn känns lättare att lära sig än fotboll. Sen tror jag att NHL 10 är ett bättre/roligare spel än FIFA. Som vanligt ger en massa timmar bakom spakarna oftast utdelning :D


Det är dom där massa timmarna jag saknar, hä hä... men vill ändå kanske ha detta och fifa10, eftersom en del jag känner kommer skaffa dom här två spelen :) Men det är ganska lätt att komma in i om man har en halvtimme till övers varje dag till spel? :P

#15

Postad 18 september 2009 - 12:23

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0
Jag tycker det är sjukt svårt att få passningarna att sitta, kanske beror på att man är van vid att det gick så lätt på 09... Om nån vill lira så är jag gärna på!

#16

Postad 18 september 2009 - 13:55

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Jädrans bajs! Spelet hann inte hem till mig innan helgen, så nu måste jag sitta här och vänta, vänta och vänta... :)

#17

Postad 18 september 2009 - 14:38

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Allvarligt, hur faen gör man för att behålla SAMMA vy (tex uppåt) när man lirar? Hur jag än gör får man spela uppifrån å ner i andra perioden. Och det gillas inte. :)
Manualen suger dessutom rumpa då en massa inställningar inte står med där. Vad innebär tex "favorit" under inställningar? Borde ju innebära att man kan göra just favoritinställningar & köra på dem. Men icke då. Alla inställningar försvinner så fort matchen är igång.

#18

Postad 18 september 2009 - 15:53

no16
  • no16
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Allvarligt, hur faen gör man för att behålla SAMMA vy (tex uppåt) när man lirar? Hur jag än gör får man spela uppifrån å ner i andra perioden. Och det gillas inte. :)
Manualen suger dessutom rumpa då en massa inställningar inte står med där. Vad innebär tex "favorit" under inställningar? Borde ju innebära att man kan göra just favoritinställningar & köra på dem. Men icke då. Alla inställningar försvinner så fort matchen är igång.


SETTINGS -> Visual Settings -> "Kommer inte ihåg, men uppenbart vilken man skall ändra" -> Home team UP/Away team Up/Alternate/Prefer UP

Home team UP = Hemmalaget spelar uppåt
Away team UP = bortalaget spelar uppåt
Alternate = Hemmalaget spelar uppåt första och tredje perioden
Prefer UP = CPU spelar ner och du spelar upp.

Ändra innan du startar/laddar en match i menyn så har du alltid samma inställning. Ändrar du under matchens gång går inställningen tillbaka till default.

#19

Postad 18 september 2009 - 17:17

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Låter logiskt. Men känns som om jag provat alla möjliga varianter. Varför är det inte lika enkelt som i förra spelet, då man kunde ändra när man ville?!
Tackar så länge, får se om det funkar...

#20

Postad 18 september 2009 - 17:30

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0
Fick det idag, tänkte börja spela lite snart...Blir det nån MHB klubb i år också? :)

#21

Postad 18 september 2009 - 17:57

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Surt att det är förra säsongens laguppställningar i Elitserien. När uppdateras dom mån tro? Hur svårt kan det vara för EA att fixa laguppställningar åtminstone? Statsen kan dom trixa med sen, fast den stämmer ju inte ändå tycker jag.

#22

Postad 18 september 2009 - 18:02

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Har det inte alltid varit förra årets uppställning som gäller i Elitserien? De ser ju inte ens som de borde :P
MHB-lag? Absolut. Men det rann ut i sanden efter ett tag förra året. Starta du ett lag så hänger jag på :)

#23

Postad 19 september 2009 - 07:15

opox
  • opox
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Tycker också elitserien har gamla setuper av spelare och AI för spelarna är helt knäppt.
Niskala är sämre än dipenta i frölunda =)

Jag tycker det är väldigt svårt att försvara och ta pucken från motståndarna i be a pro läge. Vet inte om det beror på att jag är dålig, min karaktär är sjukt dålig på att tackla/ta puck eller om spelet är mer svårförsvarat?

#24

Postad 19 september 2009 - 07:57

no16
  • no16
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Jag som inte spelat NHL sedan typ NHL99 eller 02 eller nåt åt det hållet hänger inte riktigt med på alla kontroller. Och inte kan man läsa ut det ur manualen heller.. Men jag har för mig att EA skiter i att beskriva de mest basala kontrollerna ibland.

Tekning: måste vara R-spaken eller? enda sättet som jag kan vispa med klubban, vinner kanske en tekning av 10. ;)
Hakning: kan man inte haka längre, så man hinner ikapp?
Spurt/sprint: hur? testade att L3:a men jag vet inte om de sprintar eller ej. syns ingen skillnad

Ni andra kör ni med standard eller klassisk? Hittills kör jag med klassisk för det var så svårt att skjuta med R.

Lite synd också att det är "...welcome to stockholm sweden" i alla matcher i elitserien.

#25

Postad 19 september 2009 - 08:16

opox
  • opox
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Jag som inte spelat NHL sedan typ NHL99 eller 02 eller nåt åt det hållet hänger inte riktigt med på alla kontroller. Och inte kan man läsa ut det ur manualen heller.. Men jag har för mig att EA skiter i att beskriva de mest basala kontrollerna ibland.

Tekning: måste vara R-spaken eller? enda sättet som jag kan vispa med klubban, vinner kanske en tekning av 10. ;)
Hakning: kan man inte haka längre, så man hinner ikapp?
Spurt/sprint: hur? testade att L3:a men jag vet inte om de sprintar eller ej. syns ingen skillnad

Ni andra kör ni med standard eller klassisk? Hittills kör jag med klassisk för det var så svårt att skjuta med R.

Lite synd också att det är "...welcome to stockholm sweden" i alla matcher i elitserien.


+1
Har exakt samma tankar och åsikter om kontrollerna =)

#26

Postad 19 september 2009 - 10:55

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Kontrollerna är en stor utmaning. Speciellt om man inte spelat NHL på några år. Men jag lovar att det blir kanon när man lärt sig.

Vänster styrspak är dina skridskor & höger är såklart klubban.
Tekning görs med högerspak. Dra åt det håll du vill teka åt. Timing är allt. Kolla när domarn släpper pucken.

Lyfta klubban (hakning) ligger på X-knappen. Finns ingen specifik spurt-knapp. Gubbarna åker fortare av sig själva.

Säg till om ni vill lira online. Bästa träningen. Och jag är ingen Gretzky direkt så det är lugnt. ;)

#27

Postad 19 september 2009 - 12:22

Unregisteredcf88adec
  • Unregisteredcf88adec
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Har spelat nhl09 extremt mycket och jag måste säga att att nhl10´s nackdelar med seg reaktionsförmåga (online) och svåra passningar och nästan omöjligt att ta pucken utan att få utvisning (tackla går ju knappt längre) ;) Tar udden av detta nya spel! Hoppas på en rejäl update snart annars blir den nhl09 i fortsättningen! B)

#28

Postad 19 september 2009 - 13:51

opox
  • opox
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Kontrollerna är en stor utmaning. Speciellt om man inte spelat NHL på några år. Men jag lovar att det blir kanon när man lärt sig.

Vänster styrspak är dina skridskor & höger är såklart klubban.
Tekning görs med högerspak. Dra åt det håll du vill teka åt. Timing är allt. Kolla när domarn släpper pucken.

Lyfta klubban (hakning) ligger på X-knappen. Finns ingen specifik spurt-knapp. Gubbarna åker fortare av sig själva.

Säg till om ni vill lira online. Bästa träningen. Och jag är ingen Gretzky direkt så det är lugnt. ;)


Har provat att köra lite med de traditionella inställningarna (dvs knappar istället för spaken för att skjuta) och det var mycket lättare och roligare för mig då jag har extremt svårt med spaken.

Sitter tyvärr på mobilt bredband fram till nästa helg annars hade vi kunnat lira..

#29

Postad 19 september 2009 - 18:26

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Har det inte alltid varit förra årets uppställning som gäller i Elitserien?


I NHL 09 så är det rätt lag iaf. Det är samma lag i 09 och 10 nu. Så därför antar jag att dom kommer uppdatera laguppställningen så småningom.

#30

Postad 19 september 2009 - 19:15

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
En stor miss är kvar sen förra året. Spelat ett gäng matcher i be a pro-läget. Har A & B i statisken efter varje match. Ett gäng assist & några mål. Då blir jag helt ologiskt nerflyttad till farmarligan. Visst det ingår i spelet men då får det finnas lite hjärna bakom oxå. ;)

#31

Postad 19 september 2009 - 20:10

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0

Kontrollerna är en stor utmaning. Speciellt om man inte spelat NHL på några år. Men jag lovar att det blir kanon när man lärt sig.

Vänster styrspak är dina skridskor & höger är såklart klubban.
Tekning görs med högerspak. Dra åt det håll du vill teka åt. Timing är allt. Kolla när domarn släpper pucken.

Lyfta klubban (hakning) ligger på X-knappen. Finns ingen specifik spurt-knapp. Gubbarna åker fortare av sig själva.

Säg till om ni vill lira online. Bästa träningen. Och jag är ingen Gretzky direkt så det är lugnt. ;)

Jag vill lira! adda mig, FBKMAN.

#32

Postad 19 september 2009 - 21:12

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Det här funkar inte längre, jag spelade NHL 09 på Xbox och köpte NHL 10 till PS3. Men kontrollen är så vidrig så jag laddade hem demot till Xbox och där känns som ett helt annat spel. Så nu ska jag nog köpa det till Xbox istället.

#33

Postad 19 september 2009 - 21:23

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0

Det här funkar inte längre, jag spelade NHL 09 på Xbox och köpte NHL 10 till PS3. Men kontrollen är så vidrig så jag laddade hem demot till Xbox och där känns som ett helt annat spel. Så nu ska jag nog köpa det till Xbox istället.

Surt... Jag lirade också NHL09 till xbox, men har det till PS3 nu. Jag har dock vant mig vid kontrollerna, så jag är med i matchen ;)

#34

Postad 19 september 2009 - 21:38

Lekott
  • Lekott
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Ruggigt ny här...

MEN! Spelsugen och EASHL-sugen om det finns planer på att starta lag.

PSN: Lekott

#35

Postad 20 september 2009 - 12:54

no16
  • no16
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Spelar gärna online också PSN: keane1969

Fråga: kedjebyten görs automatiskt per default? Tidigare kunde man lätt välja vilken kedja som skulle in i tekningspauserna (eller har jag drömt detta) men hur fan gör man det nu?

Fråga: Lätt att ta sig in i zon, men hopplöst svårt att få nån att hänga med, nån mer som tycker detta? Väldigt svårt att få passningar att gå fram i offensiv zon?

Fråga: Har testat både standard och klassisk kontroller. Klassisk känns enklare från det man var van vid, men det känns också som om man missar en del funktioner. Ni som har kört mkt NHL de sista åren - är det lika bra att vänja sig vid den där j-a högerspaken?

Fråga: fint när man är ensam med målisen, tidigare var det nåt specialkommando, nån som vet vad det är nu? Bara att vobbla lite med högerspaken eller?

Annars måste jag säga att det är lika kul som när jag spelade sist för en sisådär7-8 år sedan.

#36

Postad 20 september 2009 - 13:29

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Kedjebyten kan man styra själv. Kolla inställningarna.
Det är absolut värt att kämpa på med den j-a högerspaken. Höjer nivån på spelet.

Hålla in L1 & joxa med klubban ger extra kontroll över klubban = finter.

Jag kommer nog lira senare. Efter all fotboll på TV :)

Ska lägga till era psn-id såklart.
Mitt: pinheadgbg

#37

Postad 20 september 2009 - 18:30

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

En stor miss är kvar sen förra året. Spelat ett gäng matcher i be a pro-läget. Har A & B i statisken efter varje match. Ett gäng assist & några mål. Då blir jag helt ologiskt nerflyttad till farmarligan. Visst det ingår i spelet men då får det finnas lite hjärna bakom oxå. :D


Hehe, jag blev nerflyttad efter att fått matchstraff i en match. Och jag har väl spelat en 10-15 i farmarligan, pumpar in poäng som back men är kvar där än. :)

#38

Postad 20 september 2009 - 19:50

Lekott
  • Lekott
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Hallå alla NHL10-pojkar och flickor (om det finns några).

Tänkte höra om ni var intresserade av att var med i en Minhembio.com liga? Där vi kan mäta våra krafter mot varandra :) Som enväldig härskare har jag döpt ligan till: minhembio, förkortning mhb. Lösenord: mhb.

Eftersom det bara finns 12 lag i Elitserien så får det bli 12 användare... Jag tänkte att det var en trevlig idé att lira med Elitserie-lag, eftersom vi måste bevara den svenska hockeyn :D

Så sök nu upp ligan eller hojta till så lägger jag till er.

#39

Postad 20 september 2009 - 20:50

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Jag har provat NHL 10 lite nu under kvällen och det första jag upptäckte var att kontrollen var rätt utmanande. Spelade mycket NHL 00 och 01 när de spelen var färska, men det var ju några år sedan dess och kontrollen har förändrats rätt mycket i de senare NHL-spelen.
I början spelade jag pinsamt dåligt. Det blev bara en massa felpassningar och de fåtalet fjösarskott jag producerade var inte ens i närheten av motståndarlagets målbur. Frustrationen var hög och jag funderade på att lägga ned NHL helt och hållet för all framtid.
Men skam den som ger sig! Nu har jag spelat i några timmar och jag börjar faktiskt få kontroll på kontrollen (haha), så om jag får träna i några dagar till kanske jag vågar möta någon online... Och vet ni vad? Spelet är skitkul och jag har fastnat rejält för det. Det finns inga gränser på glädjen när man trycker in ett snyggt mål och man nästan känner fjärilar i magen när motståndarlaget trycker på och skapar en fet målchans.

Kort och gott: Har du aldrig spelat NHL, eller precis som jag, haft ett uppehåll på många år, så lovar jag att det kommer vara rätt svårt i början. Men ge för fasen inte upp på en gång utan träna, träna och träna lite till så kommer det förr eller senare.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 20 september 2009 - 20:56.


#40

Postad 20 september 2009 - 21:14

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Frågan är om det är värt att köpa NHL10 för fullpris om man inte är nån jättefantast och inte kommer lira så himmla mycke online. Eller om det isåfall är bättre att satsa på NHL09 som går att hitta billigt. Är det nån stor skillnad på spelen ni som lirat båda?

#41

Postad 20 september 2009 - 21:32

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Man kan säga att det som var bra i NHL 09 har blivit ännu bättre i 10:an.

Jag lirar gärna online i lag. Man kan ju lira flera i varje lag mot varann & få lite träning samtidigt. Kan annars vara lite drygt att möta annat folk online då allt blir en enda egotävlan om poäng.

#42

Postad 21 september 2009 - 17:13

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Eftersom det bara finns 12 lag i Elitserien så får det bli 12 användare... Jag tänkte att det var en trevlig idé att lira med Elitserie-lag, eftersom vi måste bevara den svenska hockeyn ;)


Jag är intresserad, hur många fler är det? Och, online i lag....hur många kan tänka sig det?

Redigerat av Unregistered28641812, 21 september 2009 - 17:13.


#43

Postad 21 september 2009 - 17:20

Lekott
  • Lekott
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Man kan säga att det som var bra i NHL 09 har blivit ännu bättre i 10:an.

Jag lirar gärna online i lag. Man kan ju lira flera i varje lag mot varann & få lite träning samtidigt. Kan annars vara lite drygt att möta annat folk online då allt blir en enda egotävlan om poäng.


Jag har precis skapat en MHB-klubb. Du får mycket gärna gå med i den! Det gäller er andra med på forumet, jag skiter i om ni har erfarenhet från tidigare NHL-spel, bara att ni vill vara med och kämpa med blod svett och tårar räcker :lol:
Segrarna och skönspelet lär komma med tiden.

Så sök nu upp MHB HC under EASHL, så grejar vi ett sammtrimmat gäng och lirar brallorna av alla alibiklubbar där ute ;) Eller skriv ner era PSN här söker jag upp er och bjuder in er!

#44

Postad 21 september 2009 - 17:24

Lekott
  • Lekott
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Chris

Min PSN är Lekott.

Gå gärna med i ligan: minhembio och klubben MHB HC. Just nu är vi tre stycken i minhembio-ligan. MHB HC startade jag för fem minuter sedan, så några fler medlemmar än jag finns inte än, men jag räknar med dig Chris:). Har du några nära "bekanta" som vill lira, skrik till ;)

#45

Postad 21 september 2009 - 17:27

Jolinjom
  • Jolinjom
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Vad heter erat be a pro lag?

#46

Postad 21 september 2009 - 17:51

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Chris

Min PSN är Lekott.

Gå gärna med i ligan: minhembio och klubben MHB HC. Just nu är vi tre stycken i minhembio-ligan. MHB HC startade jag för fem minuter sedan, så några fler medlemmar än jag finns inte än, men jag räknar med dig Chris:). Har du några nära "bekanta" som vill lira, skrik till :)


Okej. Jag söker upp ligan och går med i den. Men till MHB HC så är det väl invite som gäller? Mitt psn id: seagal88

#47

Postad 21 september 2009 - 19:05

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Jag är gärna med i ett MHB-lag. sign me up! :)
psn-id: pinheadgbg

#48

Postad 22 september 2009 - 08:22

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0
Jag har nu lagt in en massa låtar i spelet, sjukt nice att höra New york new york med Sinatra när Rangers äntrar isen! Finns en sida med massor av hockeymusik, allt är gratis. Sjukt nice! :)

#49

Postad 22 september 2009 - 11:14

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Möjligen länk till denna sida? :)

#50

Postad 22 september 2009 - 11:48

Lekott
  • Lekott
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
MC75

Jag tror att jag lyckades bjuda in dig till MHB-laget igår, men nätet var lite vajsing... Om du inte fått inbjudan så sök gärna upp klubben själv, sen är det bara att skicka en förfrågan i spelet så att säga... jag fixar ïn dig när jag är hemma från jobbet.

Tänkte få till lite matcher med MHB HC ikväll efter kl 18, så ni som är sugna gå gärna online runt 18:00 och fram till 21.

Ni som inte joinat EASHL-klubben MHB HC, GÖR DET! sök efter klubben eller lämna PSN här, så söker jag upp er.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.