Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

5 apps ni inte kan klara er utan/top5/favoriter - Android och iPhone

52 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 26 juli 2010 - 01:17

alexEn
  • alexEn
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Som stolt HTC Legend ägare så ska jag skriva upp min "apps top 5"
Skriv också gärna en beskrivning av appen!


1. Handcent SMS - En app som helt enkelt ersätter hela meddelande systemet i din Android lur.
När man har ca 1000 sms i inkorgen, kan de ibland ta upp till 10-15 sekunder att få upp en konversation, vilket kan vara extremt irriterande, men efter att ha ersatt de vanliga sms systemet med Handcent, slapp jag allt lagg och liknande.
Handcent är också mycket snyggare (liknar iphone's "smsapp" med pratbubblorna), man kan fixa bakgrunder och bestämma färger till nästan allting i appen.
Helt klart ett måste till en Android användare.


2. Advanced Taskkiller - En app som "dödar" alla apps som kör i bakgrunden. Widget medföljer (en grön android snubbe man bara klickar på, och vips så är alla apps "dödade"


3. Bonsai Blast - Ett spel där man ska få 3 eller fler kulor av samma färg i rad, och på så sätt försöka få bort alla kulor innan dom åker ner i "hålet".
Det följer med ca 50-60 banor i gratis versionen, och är helt klart ett måste! Underbart spel! (finns även för iphone)

http://www.youtube.c...h?v=dYz2OCKKfOA


4. SNesoid Emulator - Namnet säger allt. En emulator som låter dig spela SNES spel på din android.
Efter den senaste uppdateringen är det väldigt lätt att få kontrollerna som du vill, och mer "customizing".
Många frågar vart man kan få tag på SNES spel (hmm, tards?), och som sagt så är det bara att söka på "SNES ROMS"@google. Kan även göras direkt i mobilen, men eftersom att många roms är "zippade", kan man behöva ett unzipper program, så "Filer Manager" är ett bra hjälpmedel.



5. Zimly - En enormt bra mediaspelare, som är väldigt användarvänlig. Lätt att skapa spellistor, kolla på film etc. Ser även väldigt snyggt ut, så den rekomenderas verkligen.


Det var min top 5 av android apps.

#2

Postad 26 juli 2010 - 01:29

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Mina 5 androidappz

1. Spotify smidigt att inte behöva rippa musik och hålla på och kopiera över till fonen.

2. Vemringde.se appz som söker upp nummer som du inte har i telefonlistan direkt när det ringer.

3. My-msn msnapp med pratbubblor för texten

4. Alarmklock just vad det låter en enkel och smidig app för att ställa in larm, fördelen mot den inbyggda i telefonen är att det är enklare att lägga in egna ljud och liknande.

5. Prisjakt såklart, funkar mycket bra ihop med barcode scanner, det är så fint att i en affär scanna EAN och få reda på all info man behöver

#3

Postad 26 juli 2010 - 01:47

trancestar
  • trancestar
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Mina 5 favorit iPhone apps, har egentligen fler favvos men får försöka :D

1. VLC Remote Fjärrstyr VLC player över wifi på min htpc, suverän app helt enkelt

2. RadioBox Strömmande radio, använder jag hela tiden i bilen på jobbet osv

3. Spotify Dem flesta vet nog vad det är ;)

4. Navigon Navigon Navigator för iPhone GPS Program som funkar klockrent speciellt med TomToms hållare

5. iGiro Ny på min topplista :P Läser in OCRnummer och belopp från räkningar till din internetbank.

#4

Postad 26 juli 2010 - 07:21

D_One
  • D_One
  • Användare

  • 183 inlägg
  • 0
För Android,

1. Spotify - absolut värt pengarna att få all musik offline i luren överallt.

2. GTasks - Synka att-göra-listor med Google Tasks.

3. Silent Boot - Ta bort startljudet vid boot, äntligen.

4. ConnectBot - ssh klient, ett måste för unixhackern. :D

5. Official XBMC Remote - Fjärrstyr XBMC och se vem som ringer samt sms när du tittar på film.

Appen yr.no för väder är ett måste just nu på semestern, funkar bra även i Sverige.

/ D

#5

Postad 26 juli 2010 - 09:38

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
till android (orankade, drar bara namnordning på top5 typ ;P)

1. audio book player - skön spelare för ljudböcker eftersom orginalet valde att knasa sig.
2. handcent sms - förklaring ovan
3. runkeeper - håller koll på mina vandringar. var går jag, hur långt går jag, vilken hastighet osv.
4. scrambled net - riktigt roligt pusselspel. rekommenderas. skitbra att ha på toa :D
5. swedbank - så man kan hålla koll på sitt konto lite mer.

vet egentligen inte hur ###### favoriserade dessa är, men jag gillar dom ganska mycket iallafall. finns en del andra appar med som är trevliga.

#6

Postad 26 juli 2010 - 14:11

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0
Räckte det inte med den här tråden:
https://www.minhembi...s...0&start=150
Apparna blir ju knappast bättre iom att det skrivs om dom i flera olika trådar, som mer eller mindre handlar om samma sak.
:D

Redigerat av mrNoodles, 26 juli 2010 - 14:12.


#7

Postad 26 juli 2010 - 14:45

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Räckte det inte med den här tråden:
https://www.minhembi...s...0&start=150
Apparna blir ju knappast bättre iom att det skrivs om dom i flera olika trådar, som mer eller mindre handlar om samma sak.
:D


Jag tycker det är viss skillnad på att räkna upp 5 appar man använder och gillar mot att man tex frågar efter en app man behöver, eller tipsar någon som frågat efter en app. I den tråden du länkar så kan jag tipsa nån om en app som denne frågar efter men som jag själv inte har något behov eller direkt kunskap om, så får frågeställaren testa den själv och bilda sig en uppfattning.

Dessutom vänder denna tråd sig både till iphone-folket och andreoid-folket redan har det tipsats om en app som finns till iphone och som jag hoppas finns eller kommer till andreoid och det är iGiro.

#8

Postad 26 juli 2010 - 16:27

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0
Usch och fy!!!
Blanda inte ihop android med ifån.......... :D

#9

Postad 26 juli 2010 - 17:06

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • Lärjunge

  • 261 inlägg
  • 0
ANDROID


PhoneMyPc Ser allt som händer på min pc skärm och kan även styra den, tex kolla vad som händer hemma genom webkameran när man e på jobbet, sjukt bra app.

Saldo ser mina banksaldon direkt i luren och får notifieringar när det dras något från kontot.

Navigon enl mig det bästa gps programmet

Snowstorm En bra väder widget app

Wavesecure skyddar din androidmobil om du skulle få den snodd, tex tjuven sätter in ett nytt simkort så får han ett varningsmedelande och så skickas hans position och mobilnr till dina förvalda nummer tex nån polare.

Mina 5 Android apps men det finns många fler!

#10

Postad 28 juli 2010 - 04:42

zyntax81
  • zyntax81
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 1

Usch och fy!!!
Blanda inte ihop android med ifån.......... ;)


Tänk vad mycket du utfärdade med ditt tomte inlägg.
Varför har så många Android användare blivit totala småbarn?

#11

Postad 28 juli 2010 - 07:11

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0

Mina 5 favorit iPhone apps, har egentligen fler favvos men får försöka ;)

1. VLC Remote Fjärrstyr VLC player över wifi på min htpc, suverän app helt enkelt

2. RadioBox Strömmande radio, använder jag hela tiden i bilen på jobbet osv

3. Spotify Dem flesta vet nog vad det är :P

4. Navigon Navigon Navigator för iPhone GPS Program som funkar klockrent speciellt med TomToms hållare

5. iGiro Ny på min topplista :( Läser in OCRnummer och belopp från räkningar till din internetbank.

iGiro ska jag lätt skaffa när jag får min iPhone. Är så jäkla trött på att skriva in ocr nummer, och tycker det borde finnas något lättare sätt. Nu finns det:)

#12

Postad 03 augusti 2010 - 17:10

hjärter kung
  • hjärter kung
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Mina 5 måste-ha-apps till iPhone (utan inbördes rangordning):

ShoppingList - Inköpslista, funkar som ToDo-lista också

XBMC-remote - Fjärrkontroll till XBMC. Klockrent när man har ordnat upp allt i Library i XBMC.

Sleep Cycle - Väckarklocka som väcker en när man sover som lättast.

Prisjakt - Perfekt med streckkodsscanern när man är på stan och vill hitta sakerna billigare.

AirVideo - Streama och konvertera filmer och musik från din dator. Det kan live-konvertera filmerna. Men jag använder det mest till att bara konvertera TV-serier så att jag kan lägga in dem på mobilen.

#13

Postad 15 februari 2011 - 19:19

Toad
  • Toad
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
GiroPayment - Androidapp för att skanna betalningsinformation på giroinbetalningar och automatiskt fylla i bankens inbetalningsformulär. Måste ha ett chrome-tillägg (heter också GiroPayment).

#14

Postad 15 februari 2011 - 19:31

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Mina Android (även jag utan rangordning):

Advanced Task Killer - Bra att ha
IMDB - ETT MÅSTE!
Vem ringde - Tar fram nummer som du inte har inlagt
Bankdroid - Alla vet vad denna är bra till redan
AndChat - IRC klient för telefonen

#15

Postad 15 februari 2011 - 21:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Iphone

1.Twitter
2. Facebook
3. Skånetrafiken
4. Texttv
5. Remote

#16

Postad 15 februari 2011 - 23:24

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0
Mina topp 5 för Android är:

*PowerAMP - Exceptionellt bra musikspelare.
*X-Plane - Mycket trevlig flygsimulator redan i första versionen.
*AndExplorer, Root Explorer och Astro - bra filhanterare.
*Documents To Go - Utmärkt Officeprogramvara (från UIQ, S80, Palm).
*K-9 Mail - Utmärkt mailklient.

#17

Postad 16 februari 2011 - 16:18

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Mina toppapps för iPhone:

RunKeeper
Viber och Skype (same shit, typ)
Sleep Talk
Sleep Cycle
Swedbank

#18

Postad 16 februari 2011 - 21:41

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0

Iphone

1.Twitter
2. Facebook
3. Skånetrafiken
4. Texttv
5. Remote


På tal om Texttv.. hur funkar den där appen egentligen? Är det texter den läser in eller screenshot bilder? Fördelen jag kan se med en sådan applikation är väl att man sparar på data trafik just pga att det är bara text men om den laddar ner bilder som screenshot på text tv så innebär det ju kanske att man inte sparar så mycket trots allt. Testade applikationen på en kompis telefon och där verkar animationerna tyda på att det är bilder...

#19

Postad 17 februari 2011 - 09:30

sisa123
  • sisa123
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

På tal om Texttv.. hur funkar den där appen egentligen? Är det texter den läser in eller screenshot bilder?

Apparna för Text-Tv är inget bra, de har svårt att förstora så att inte texten hamnar utanför skärmen, och man då är tvungen att skrolla i sidled, inte bra.

Men om man kör med http://mobil.svt.se/2.27903/svt_text så går det mycket bättre.

Text-Tv kan ju nås även från bara http://mobil.svt.se .
Eller den vanliga http://svt.se/svttext .

På de adresserna så anpassar sig ju texten automatiskt till skärmens bredd, är antagligen webbläsaren som gör det.

#20

Postad 17 februari 2011 - 11:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

På tal om Texttv.. hur funkar den där appen egentligen? Är det texter den läser in eller screenshot bilder? Fördelen jag kan se med en sådan applikation är väl att man sparar på data trafik just pga att det är bara text men om den laddar ner bilder som screenshot på text tv så innebär det ju kanske att man inte sparar så mycket trots allt. Testade applikationen på en kompis telefon och där verkar animationerna tyda på att det är bilder...


Har aldrig gjort av med mer än 4-500MB data i månaden och då använder jag de 5 apparna jag listat flera gånger om dagen. Speciellt mycket trafik drar de nog inte.

#21

Postad 17 februari 2011 - 22:35

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Tänkte mer på om man sparade något på att använda texttv appen istället för vanliga mobilsidor med nyheter. Här i Sverige spelar det inte så stor roll men när man är kanske utomlands.

Hur som helst tackar för tipset med webb åtkomsten till texttv.

#22

Postad 17 februari 2011 - 22:39

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
1. Utan tvekan Spotify
2. Facebook
3. Break
4. RB Rate Beer-scores
5. Aftonbladet

Jag vill också ge Plants vs Zombies ett hedersomnämnande som exceptionellt bra iphonespel.

#23

Postad 17 februari 2011 - 22:43

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

  • 1 194 inlägg
  • 0
Iphone

1. Facebook
2. Spotify
3. Res i STHLM
4. Swedbank
5. iGiro

#24

Postad 21 februari 2011 - 12:06

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0
Jag har pillat en hel del med Androidkonfiguration de senaste dagarna och uppdaterar därför med en ny topp 5:

1. LauncherPro. Extremt bra launcher. Jag har tidigare varit ett Sense-fan men har tänkt om fullständigt och kör nu med denna istället. Möjligheterna att finjustera widgets, ändra storlek, få in fler widgets på varje skärm m.m är super.

2. WidgetLocker. Äntligen något som delvis kan utmana S2U2. Mycket bra låsskärm. Utmärkt att kunna lägga in widgets där och få upp exakt det man vill ha.

3. Scrollable News Widget. En elegant RSS-widget som ger en bra, scrollbar nyhetsläsning. Enda nackdelen är att den kräver en annan launcher än Sense.

4. XDA-Developers. Praktiskt sätt att läsa detta forum.

5. PureMessage Widget. Mycket effektiv widget för kommunikationshistorik (samtal, mail, SMS etc). Rekommenderas.

#25

Postad 21 februari 2011 - 12:24

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Android:

1. Power Amp - Bästa musikspelaren jag har testat. Min andra app jag köpte av 2.
2. SwiftKey Keyboard - Fantastiskt tangentbord som vet vad du skall skriva innan du själv vet det! Min första betalapp.
3. Unified Remote - Styr din dator med din Android lur på bästa möjliga sättet. Ny version är i betastadiet.
4. Setting Profiles tillsammans med Volume Locker - Skapa hur många ljudprofiler du vill och lås alla oavsiktliga ljudförändringar.
5. Runner - Perfekt när man skall ut och röra på sig. Som att springa med en PT.
6. ColorNote Notepad Notes - Väldigt enkelt att göra olika listor när man skall till exempel handla mat.

Nu blev det 7 stycke men WTF :)

EDIT:
Hur kunde man glömma GPSen? :wub: Brut Google Maps gör jobbet! Dock skall denna googlas fram. Finns ej på Market.

EDIT 2:
STHLM Traveling (SL) - bättre än SL's sida
App 2 SD - Håller koll på appar med App2SD stöd. Rensar även cashminnet.
Soccer Scores - FotMob - Missa aldrig dina lags matcher!
Bankdroid - håller koll på dina bankkonton.
Wifi Analizer - verktyg för Wifi.

Nu blev det 2,5 femmor :lol:

Redigerat av master_of_rock, 21 februari 2011 - 12:48.


#26

Postad 18 mars 2011 - 17:15

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Voddler finns ju nu till iPhone, funkar klockrent!! :P Väntar bara på att den också portas om till iPad.

#27

Postad 21 april 2011 - 19:29

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
Min Iphone topp5 som jag inte klarar mig utan. Går telefonen sönder idag köper jag en ny imorgon på grund av dessa appar.

1. RDP Remote Desktop. Fjärranslut till dator via 3g/wifi, Ett måste för mig.
2. Airvideo. Tillgång till filmfiler som du har på din dator via 3g/wifi, mkv med subtitles funkar t.ex. klockrent.
3. TED Mobile. Har man 20 minuter över så finns det garanterat en video för dig, att lära sig något nytt har aldrig varit roligare!
4. Spotify.
5. Bejeweled 2. Ibland måste man ju spela lite oxå.

#28

Postad 06 maj 2011 - 17:29

ekke
  • ekke
  • Veteran

  • 2 466 inlägg
  • 0
1. Tapatalk. För att ha koll på forumen
2. STHLM traveling. Måste veta vilken buss jag ska ta.
3. Spotify
4. App för banken
5. XBMC remote

Dessa appar använder jag oftast. SEdan finns det andra som man bara måste ha, t.ex. Vem ringde.

#29

Postad 27 maj 2011 - 20:08

Meganeoman
  • Meganeoman
  • Beroende

  • 1 161 inlägg
  • 0
ANDROID

1. Tapatalk (forum app)
2. Bankdroid (koll på saldona)
3. Gtasks (todo list)
4 . Go Launcher EX
5. Air Control (riktigt beroende framkallande spel)

#30

Postad 03 juni 2011 - 07:46

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
1. Business calender
2. Air controll
3. Note everything
4. TV-guide
5. Hitta.se

#31

Postad 09 juni 2011 - 10:36

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

  • 626 inlägg
  • 0
iphone;
Airvideo - Omubärligt, helt sjukt att något så enkelt inte finns på Windows (klient dvs.)
iPeng - I'd be lost without you :)
GoodReader - För att starta torrents hemma
Danske Bank
Week Cal

typ

#32

Postad 05 augusti 2011 - 13:31

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
För närvarande är de fem tidsfördriven till iphone:

Hemnet
PQ2 (Puzzlequest 2)
Zombie GS
iSwap Faces (säkert övergående men kul nu...)
Angry Birds

Till android:

Kompletteras när jag ser min telefon, minns knappt vad jag använder :)

#33

Postad 26 november 2011 - 20:55

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

  • 1 883 inlägg
  • 0
Iphone

SHB
Swedbank
Xe-Currency
Klart.se
Getaway

#34

Postad 26 november 2011 - 21:54

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
iPhone

Reeder
Swedbank
Spotify
Radiobox
Sugarsync

#35

Postad 09 december 2011 - 17:53

Flash78
  • Flash78
  • Forumräv

  • 784 inlägg
  • 0
Lånar tråden lite, Letar efter en Android som visar var alla offentliga toaletter finns i stockholmcity. Nån som vet om det finns någon? Tror det ska finnas en om jag inte blandar ihop den med den som finns till Iphone.

#36

Postad 09 december 2011 - 18:46

lassehin
  • lassehin
  • Lärjunge

  • 454 inlägg
  • 0

Lånar tråden lite, Letar efter en Android som visar var alla offentliga toaletter finns i stockholmcity.


Det där hade väl inget med 5 Favoriter att göra, använd "* Officiell tråd - Android apps/spel * istället.

#37

Postad 09 december 2011 - 18:58

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Iphone

Aftonbladet
Sonos
Spotify
Pioneer iControllAV2
imessage

#38

Postad 09 december 2011 - 21:13

Flash78
  • Flash78
  • Forumräv

  • 784 inlägg
  • 0
Nä de har det inte de vet jag, Lassehin. Jag lånade denna tråd för att jag inte hittade den officiella då jag skulle göra inlägget.

#39

Postad 19 januari 2012 - 08:54

Unregisteredd8624e75
  • Unregisteredd8624e75
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0
Har skrivit ihop en lista på androidappar jag tycker man bör installera på sin telefon här: http://www.googleand...na-du-maste-ha/

#40

Postad 16 februari 2012 - 06:02

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Utan någon som helst rangordning.

1. Bankdroid - skitsmidig app/widget för att se hur mycket man har kvar på kontot/kontona.
2. Twitter - alla vet väl vad det är? :P
3. Flashlight - Underbart på fyllan ;)
4. MX Video Player - Bästa videospelaren till android.
5. Facebook - Är väl ganska så solklar :P

#41

Postad 18 februari 2012 - 15:00

leroj
  • leroj
  • Amatör

  • 66 inlägg
  • 0
1, Advance Task killer
2, Subsonic
3, Text-tv
4, Foobar2000 remote
5, MPC remote

#42

Postad 18 februari 2012 - 15:22

jonte
  • jonte
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
1. Swedbank
2. Turf
3. Endomondo
4. Integra remote
5. Tapatalk

#43

Postad 24 juli 2012 - 11:00

Unregistered71d085f7
  • Unregistered71d085f7
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Xperia Mini Pro här

1. WhatsApp
2. V-Kontakte (samt music player widget)
3. Advanced Task Killer (ett måste på telefonjäveln)
4. Nordea
5. Västtrafik SMS-biljett

#44

Postad 24 juli 2012 - 11:13

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
kan dra lite iphone jailbreak och vanliga apps

1. cyntact: visar bilder på kontakt listan finns på cydia
2. mywi: använder telefonen som en wifi router finns på cydia
3. Memstatus: visar minne finns på appstore
4. StreamToMe: består av 2 program en app på telefon och en i datorn..
dator delar ut videos och musik telefon ansluter med 3g eller wifi och streamar det Finns på appstore
5. TomTom GPS behöver inte säga mer :P appstore

Redigerat av Duckface21, 24 juli 2012 - 11:24.


#45

Postad 24 juli 2012 - 11:23

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Svårt å göra en lista på bara 5 appar då man använder så många regelbundet :)

twitter
imessage
tellevent - styra lampor
plex - media center lösning
spotify

#46

Postad 24 juli 2012 - 11:32

Unregisteredbae06969
  • Unregisteredbae06969
  • Veteran

  • 1 862 inlägg
  • 0
Go Laucher EX
Go Weather EX
Go Locker
Swedbank
Di Radio

#47

Postad 11 augusti 2012 - 01:27

Unregistered76d3abd9
  • Unregistered76d3abd9
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
iPhone

Spotify
Handelsbanken
SMHI
Sonos
Facebook


#48

Postad 25 september 2012 - 19:48

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Mina fem favoritappar (och faktiskt nästan de enda jag använder utöver dem som inte redan var förinstallerade på min HTC Desire, som talk, maps, gmail etc). Surt att ha så lite minne, så jag får verkligen prioritera vad jag laddar ner.

1. Sonos
2. Nästa tur
3. Sveriges Radio
4. Prisjakt
5. Viaplay

#49

Postad 25 oktober 2012 - 13:54

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Samsung galaxy S2 (och Samsung TV):

* Samsung Remote (fjärrkontroll till TV:n)
* Samsung TV Media Player (typ "Airplay" till TV:n, streama bilder, filmklipp och Youtube till TV:n)
* Endomondo
* Netflix
* ISS Detector

Och som bonus:
* Star Chart

#50

Postad 25 oktober 2012 - 14:34

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0
iPhone:

Swedbank
Spotify
iTV Shows 2
iMDB
Instagram

(Ej inräknat de som följer med telefonen)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.