Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Philips 55POS9002

835 svar till detta ämne OLED 4k
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 27 september 2017 - 10:43

Wiggleforce
  • Wiggleforce
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Köpte denna TV i helgen och säger bara WOW(!) vilket djup och inlevelse TVn ger! Kommer från en Philips 37PFL8404h/12 och kände att det var dags att uppgradera sig... Rekommenderar denna TV starkt!

#52

Postad 27 september 2017 - 16:13

Unregistered3b920e87
  • Unregistered3b920e87
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Hej alla,

Har tänkt köpa denna sen i våras, bl a för inbyggd Android TV.

Ni som köpt modellen, kan ni dela med er hur Android fungerar?

Mest är jag intresserad av hur apparna för Netflix och för ComhemPlay fungerar?

Har ni testat om Netflix klarar spela upp 4K material bra? Och framför allt klarar det spela upp Dolby Digital 5.1 ljud bra, med en optisk ljudkabel (S/PDIF) ansluten till modern AVR? Hur blir ljudet?

Nu har jag en äldre Samsung HD TV serie 8, och en äldre AVR Sony. Det blir bra bild på Netflix, då jag matar TVn från en Win 10 PC via HDM, med Netflix app, och även bra Dolby digital 5.1 ljud.

Jag har provat att koppla in Android TV box från Kina, och ChromeCast Ultra i denna TV/AVR med Netflix appar, men det blir vare sig speciellt bra bild och aldrig Dolby Digital 5.1 ljud. Det ljudalternativet dyker inte ens upp i Netflix android appen under ljusinställningar. Där finns bara stereoljud…

Så jag undrar hur bra Android appar som skapats för 4k bild och Dolby Digital 5.1 ljud egentligen?

Som jmfr då jag spelar en HD kanal på ComhemPlay med högsta upplösning (ca 9 Mbits) i webbläsaren i PC ansluten till TV via HDMI, och jmfr med ComhemPlay appen via ex ChromeCast Ultra till samma TV med högsta upplösning, så är bilden betydligt bättre när källan är webbläsaren i PC datorn.

 

Jag tror på Android TV, men vill inte köpa denna Philips TV, förrän flera användare delat med sig hur det fungerar, med just Android apparna.

Jag vet att tidigare Philips modeller med Android TV saknade helt stöd för Dolby Digital 5.1 ljud. Och det vill man ju ska fungera på en så dyr o färsk TV som denna.

Jag har själv nästan bara satsat på Samsung TV tidigare. Och de inbyggda Netflix apparna har alltid fungerat klockrent för 4K och Dolby ljud, på dom senaste årens modeller från 2013.

 

Mvh



#53

Postad 27 september 2017 - 17:34

prelatur
  • prelatur
  • Lärjunge

  • 359 inlägg
  • 0

Netflix använder DD+ för att sända sitt 5.1 ljud.

Eftersom det inte går att skicka DD+ över ARC eller S/PDIF så måste något göra om ljudströmmen till t.ex. Dolby Digital 5.1 för att få ut den ut TV:n.

CC Ultra gör inte om DD+ så om den enhet den sitter i inte klarar av DD+ så blir det bara stereo från Netflix.

 

I min LG så får jag 5.1 via den inbyggda appen men inte om jag kör med CC Ultra kopplad till TV:n.

 

Update:

Det går att skicka DD+ över ARC.

Men inte så många TV eller receivers som stödjer detta.

LG OLED 2016 stödjer det inte men 2017 gör det.

Huruvida Philipsen gör det har jag ingen aning om.


Redigerat av prelatur, 27 september 2017 - 19:47.


#54

Postad 27 september 2017 - 21:23

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0
Netflix funkar givetvis utmärkt och fixar 4k, HDR och DD+ 5.1 via ARC.

#55

Postad 28 september 2017 - 07:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Går denna tv in i en Saab 9-5?

#56

Postad 28 september 2017 - 15:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Tvn går in utmärkt i Saab 9-5 så de är bara å köp ;)



#57

Postad 28 september 2017 - 18:30

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Monterad so far so good. Förutom att aktivera isf och sätta skärpefilter på noll någon given inställning för referens bild? 

 

Uppgraderade netflix till 4K. Började kolla på USS Indianapolis och de var bland de sämsta första upplevelser man kunde vänta sig. Det såg absolut apskit ut men de skulle simulera gammal film i inledningen. Men det var sämsta simulering av gamla slitna dokumentationsrullar någonsin. Resten såg mer okay ut vid en snabb titt.

 

Testade även lite Forza 6 men de verkar förvånansvärt svårt skala från 1080p till 4K. 5" extra gör ju sitt till också förvisso men det såg inte heller nå vidare bra ut. PC härnäst och äkta 4K då hoppas jag de klickar fullt ut. 



#58

Postad 28 september 2017 - 19:26

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0

Monterad so far so good. Förutom att aktivera isf och sätta skärpefilter på noll någon given inställning för referens bild? 
 
Uppgraderade netflix till 4K. Började kolla på USS Indianapolis och de var bland de sämsta första upplevelser man kunde vänta sig. Det såg absolut apskit ut men de skulle simulera gammal film i inledningen. Men det var sämsta simulering av gamla slitna dokumentationsrullar någonsin. Resten såg mer okay ut vid en snabb titt.
 
Testade även lite Forza 6 men de verkar förvånansvärt svårt skala från 1080p till 4K. 5" extra gör ju sitt till också förvisso men det såg inte heller nå vidare bra ut. PC härnäst och äkta 4K då hoppas jag de klickar fullt ut.


Såg inte ens 1080p bra ut?????

#59

Postad 28 september 2017 - 20:00

axion84
  • axion84
  • Forumräv

  • 748 inlägg
  • 0

Såg inte ens 1080p bra ut?????

Han har skrivit förut att han skulle sitta 30 cm från tvn.

#60

Postad 28 september 2017 - 20:13

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0

Han har skrivit förut att han skulle sitta 30 cm från tvn.


Aha men dåså :)

Redigerat av mikkiz, 28 september 2017 - 20:13.


#61

Postad 28 september 2017 - 21:39

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 0

Han har skrivit förut att han skulle sitta 30 cm från tvn.

 

OLED-panelerna är gjorda för att betraktas från minst 1m avstånd. Det är trots allt en TV ;) 

 

(man ser pixelstrukturen om man sitter för nära)



#62

Postad 28 september 2017 - 21:48

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Sitter 90 cm ifrån. De här artefakterna kan jag se på 3 meters håll enkelt. Har tydligen underskattat svårigheterna att skala upp 1080p till 4K. Bluray där lyckas de okay i alla fall ska kolla på oblivion bluray och jämföra lite med plasman. Det ser inte skit ut iaf och potentialen är ju där de ser man ju emellanåt.

 

The Hunter Call of the Wild i 4K var verkligen wow dock de enda jag kunnat testa i 4K ännu. Försökt få igång Netfix 4K men det går inte alls. Efter de kan de inte ens hålla 720p... Får se om det skärpt till sig i morgon 

 

Ageve jag ser då inte mycket till panelstruktur :). Där levererar den.


Redigerat av oqvist, 28 september 2017 - 21:50.


#63

Postad 28 september 2017 - 22:32

axion84
  • axion84
  • Forumräv

  • 748 inlägg
  • 0
http://www.rtings.co...ce-relationship

Om man scrollar ner till den här graphen
Optimal distance by resoulution
så rekomenderar dom 0.98 m för en 55" tum 4k tv
http://i.rtings.com/...-graph-size.png

#64

Postad 29 september 2017 - 07:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Det stämmer bra för denna tv. Försökte köra en uppdatering men den hängde sig på någon droid service. Ska försöka hitta den och köra via usb

#65

Postad 29 september 2017 - 08:39

Jaxione
  • Jaxione
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0

Sitter 90 cm ifrån. De här artefakterna kan jag se på 3 meters håll enkelt. Har tydligen underskattat svårigheterna att skala upp 1080p till 4K. Bluray där lyckas de okay i alla fall ska kolla på oblivion bluray och jämföra lite med plasman. Det ser inte skit ut iaf och potentialen är ju där de ser man ju emellanåt.

 

The Hunter Call of the Wild i 4K var verkligen wow dock de enda jag kunnat testa i 4K ännu. Försökt få igång Netfix 4K men det går inte alls. Efter de kan de inte ens hålla 720p... Får se om det skärpt till sig i morgon 

 

Ageve jag ser då inte mycket till panelstruktur :). Där levererar den.

 

Måste bara fråga. Varför sitter du 90cm ifrån en 55tums tv? Var bland det konstigaste jag hört



#66

Postad 29 september 2017 - 10:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Måste bara fråga. Varför sitter du 90cm ifrån en 55tums tv? Var bland det konstigaste jag hört


Vi är alla olika. Själv begriper jag inte varför folk sitter 3 meter ifrån med kass fov och mindre bildyta.

#67

Postad 29 september 2017 - 10:41

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Skulle gärna sitta ca: 1,5 meter från 65” men tyvärr tycker frun att det skulle se jäkligt konstigt ut och inte passa in i möbleringen.

Förstår inte folk som sitter 3-4m ifrån 55-65”, på det avståndet räcker det ju gott och väl med 720p och finns ingen anledning att ens diskutera 4K.

#68

Postad 29 september 2017 - 10:54

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Skulle gärna sitta ca: 1,5 meter från 65” men tyvärr tycker frun att det skulle se jäkligt konstigt ut och inte passa in i möbleringen.

Förstår inte folk som sitter 3-4m ifrån 55-65”, på det avståndet räcker det ju gott och väl med 720p och finns ingen anledning att ens diskutera 4K.


Hehe jo de förstår jag drog till lite varför jag inte förstod. Misstänker de är möblemang som får prioritera över bra bild allt som oftast. Med ambilight så får jag bättre effekt att dra ut tvn från väggen så jag gör alla fel enligt designoraklen :). Fast just den biten märker jag inte mycket av då tvn täcker upp där jag ser skarpt. Har tvn för högt också då jag sitter i en låg cockpit så behöver fixa en låg tv bänk med rum för fötterna under.

För övrigt philips vs Sony 1-0. Du kan släcka ner den fula philips loggan helt

#69

Postad 29 september 2017 - 13:18

Unregistered3b920e87
  • Unregistered3b920e87
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Netflix funkar givetvis utmärkt och fixar 4k, HDR och DD+ 5.1 via ARC.

Tack för svaret. Har ni testat Netflix spela upp Dolby Digital Plus 5.1 ljud, med en optisk ljudkabel (S/PDIF) till en förstärkare som stöder DD+?



#70

Postad 29 september 2017 - 13:35

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Förstår inte folk som sitter 3-4m ifrån 55-65”, på det avståndet räcker det ju gott och väl med 720p och finns ingen anledning att ens diskutera 4K.

720p Oleds är iofs ganska ovanliga så vad spelar det för roll. :)



#71

Postad 29 september 2017 - 13:38

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Skulle gärna sitta ca: 1,5 meter från 65” men tyvärr tycker frun att det skulle se jäkligt konstigt ut och inte passa in i möbleringen.
Förstår inte folk som sitter 3-4m ifrån 55-65”, på det avståndet räcker det ju gott och väl med 720p och finns ingen anledning att ens diskutera 4K.

Satt 3m ifrån ett tag och Netflix 4k material såg ändå klart bättre ut än andra grejer för att inte tala om HDR-material. Högre bit rate osv gör ändå stor skillnad oavsett avstånd.

Redigerat av Chamber, 29 september 2017 - 13:39.


#72

Postad 29 september 2017 - 13:43

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

The Hunter Call of the Wild i 4K var verkligen wow dock de enda jag kunnat testa i 4K ännu. Försökt få igång Netfix 4K men det går inte alls. Efter de kan de inte ens hålla 720p... Får se om det skärpt till sig i morgon 
 
Ageve jag ser då inte mycket till panelstruktur :). Där levererar den.


https://www.avforums...2120393/page-22 är det detta problemet du snackar om? Många 2017-apparater är drabbade. Hände även min Sony a1e.

#73

Postad 29 september 2017 - 15:31

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Tack för svaret. Har ni testat Netflix spela upp Dolby Digital Plus 5.1 ljud, med en optisk ljudkabel (S/PDIF) till en förstärkare som stöder DD+?

Nix.

#74

Postad 29 september 2017 - 15:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Ja exakt så. Hur i hela friden lyckas dom. Det roliga är att när jag testar Netflix appen nedladdningshastighet får jag samma som via pc. Så den ska inte ha problem kommunicera med min dual band router. Har ju även uppdateringen jag inte får installera för själva tvn.

#75

Postad 29 september 2017 - 16:39

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Ja exakt så. Hur i hela friden lyckas dom. Det roliga är att när jag testar Netflix appen nedladdningshastighet får jag samma som via pc. Så den ska inte ha problem kommunicera med min dual band router. Har ju även uppdateringen jag inte får installera för själva tvn.


Har ju pågått ett tag nu, en fix verkar en bit bort. Påminner om hur Microsoft helt och hållet skiter i att Xbox One Släpps kör allting i HDR på Netflix i snart ett år nu. Sony gör samma misstag med PS4 pro och verkar inte bry sig heller.

#76

Postad 29 september 2017 - 16:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Har ju pågått ett tag nu, en fix verkar en bit bort. Påminner om hur Microsoft helt och hållet skiter i att Xbox One Släpps kör allting i HDR på Netflix i snart ett år nu. Sony gör samma misstag med PS4 pro och verkar inte bry sig heller.

hmm förstår jag det rätt nu att på xbox one (inte S) så kör de all netflix i HDR? Eller kör varken de eller Sony HDR eller UHD? 



#77

Postad 29 september 2017 - 17:06

Chamber
  • Chamber
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

hmm förstår jag det rätt nu att på xbox one (inte S) så kör de all netflix i HDR? Eller kör varken de eller Sony HDR eller UHD? 
.


Glömde S:et. Xbox One S kör allting i HDR. Startar man Netflix med en 4k hdr-tv startas HDR direkt och allting körs i HDR. Apple 4k verkar göra samma grej men där kan man åtminstone ändra manuellt och det blir säkert fixat sedan också.

#78

Postad 29 september 2017 - 17:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

På gamla Xbox One kan jag välja HDR eller ej? Eller måste jag köra PS 4 Pro för att få igång HDR?

 

HDR är man ju helt lost på går de ens försöka kalibrera hdr med testbilder eller något eller hur vet man vilket hdr läge som är mest referens?



#79

Postad 29 september 2017 - 22:26

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Den har tydligen kört någon uppdatering i standby under natten.

 

Testat lite och i microsoft edge och på xboxen får jag netflix att fungera bra. Det är fortfarande skräp direkt ur tvn. Jag blir lite frustrerad över att jag inte kan kolla exakt vilken bitrate jag kör om det är bara 1080p eller om det är mer på pc eller xbox one. Men snyggt är det iaf.

 

Dock efter uppdateringen så är jag låst vid ycbcr420 och 8 bitars färgdjup och kan bara välja begränsad i dynamiskt område på pcn. Tidigare kunde jag välja full. Har testat både med inställningen för pc på och av. Fick nu till det inte hundra vad jag ändra på dock :). I rgb läge kan jag välja full om det nu är önskvärt.


Redigerat av oqvist, 29 september 2017 - 23:29.


#80

Postad 30 september 2017 - 09:43

Swepiraten
  • Swepiraten
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Ni borde se denna video på eran TV  Hela finns på tuben. När ni ska imponera på polarna ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=4DjdJydl-ds


Redigerat av Swepiraten, 30 september 2017 - 09:47.


#81

Postad 30 september 2017 - 11:51

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 1

Den var snygg på bärbara laptopen iaf :)



#82

Postad 30 september 2017 - 16:13

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Har beställt och väntar förbrilt! 😀
Kommer inte förrän den 18e Okt. Under tiden... Jag ska sätta upp tvn på väggen och vart grymt besviken över att strömkontakten pekar rakt bakåt från tvn! ALLA andra in och utgångar pekar neråt eller åt sidan. Men den enda man inte kan vara utan... Dom måste ha fått hjärnsläpp på designavdelningen.
Strömkabeln som följer med är visserligen vinklad, men står ändå ut mellan 3 och 4 cm. Är den någon som på rak arm vet en mer slimmad Kabel? Vill ju inte att kontakten riskerar att knäckas varje gång man fäller in stativet liksom.

#83

Postad 30 september 2017 - 16:58

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Borde ju gå att köra med kortare stift. De sticker inte ens in halvvägs.

 

Grym tv Forza 7 såg brutalt bra ut. Aldrig sett mer detaljer i 2D. 3D är ju ett annat ballgame :)


Redigerat av oqvist, 30 september 2017 - 17:02.


#84

Postad 30 september 2017 - 17:17

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Frågan är ju då vart man hittar det. Är ju inte superlätt att söka på sån kabel. Någon som vet en bra nätbutik med STORT utbud på kablar av olika slag?

#85

Postad 30 september 2017 - 18:51

Vincentboy
  • Vincentboy
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
https://www.netonnet...ASABEgJgHfD_BwE

Är det en sån du menar ?

Redigerat av Vincentboy, 30 september 2017 - 18:52.


#86

Postad 30 september 2017 - 19:05

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Nästan. En sån här var det jag letade efter. 😄
https://m.conrad.se/...aa-m&pi=1503260

#87

Postad 02 oktober 2017 - 08:50

XINS
  • XINS
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Är det någon annan här som använder inbyggd DVB-S tuners med CanalDigital och tycker ni isåfall att det fungerar bra?

 

Jag lämnade tillbaka en 55POS901 för 2 veckor sedan och har nu haft en 55POS9002 i en vecka ungefär. Beskrivningen på supportsidan när det gäller 9002 är att den skall ha 2 DVB-S mottagare vilket den inte har. Men oavsett gränssnittet är väldigt segt och jag får inte USB disken att bli formaterad för inspelningar, detta är då samma USB disk som jag tidigare hade kopplad till 901´an.

 



#88

Postad 02 oktober 2017 - 09:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Gick 901F sönder?

Någon här som har en ps4? Får inte tillgång till rgb läget

#89

Postad 02 oktober 2017 - 11:45

Prius
  • Prius
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Min 9002 drar ca 16watt i standby, deklarerad 0,3watt. Testat stängt av wifi o allt annat, ingen skillnad :-/
Nån annan som kan mäta på sin?

#90

Postad 02 oktober 2017 - 11:48

prelatur
  • prelatur
  • Lärjunge

  • 359 inlägg
  • 0

Enligt flatpanels recension så drar den mer under 5-10 minuter efter avstängning. 

Det är rensning av panelen som körs så att det inte blir några inbränningar.

 

http://www.flatpanel...l&id=1505461623



#91

Postad 02 oktober 2017 - 12:06

Prius
  • Prius
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0

Enligt flatpanels recension så drar den mer under 5-10 minuter efter avstängning. 
Det är rensning av panelen som körs så att det inte blir några inbränningar.
 
http://www.flatpanel...l&id=1505461623


Den drar 15watt fast den varit avstängd hela natten

#92

Postad 04 oktober 2017 - 23:07

Racer
  • Racer
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0

Även jag har beställt den från Elgiganten till det fina priset av 16990kr. Hoppas den kommer bli en bra ersättare till vardagsrumstvn. Viktigast där är ju att Barnkanalen ser lika bra ut som på min gamla plasma som sa upp sig i söndags.

Kollade F1 och bilden försvann, bara ljudet funkade så jag gick till sovrummet och startade tv:n där, kollade 5min sen gick den också sönder men där är det bild men inget ljud...  :D



#93

Postad 05 oktober 2017 - 05:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Va fasen har du något problem med strömmen i hemmet :)



#94

Postad 05 oktober 2017 - 12:07

Racer
  • Racer
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Nä det tror jag inte... Kör 380v som alla andra 😂

#95

Postad 05 oktober 2017 - 18:02

nagelsax
  • nagelsax
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Nån annan här som har problem att spela upp videor på youtube i 50 och 60 fps? För mig laggar det rätt rejält.... :/



#96

Postad 10 oktober 2017 - 20:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Hur kalibrerar ni gråskalan smidigast? Verkar ha lite crush black på sista två stablarna i dve. Flatpanelhds kalibrering varför använder de sharpness=2? Verkar som man ska köra sharpness=0 för ingen tillagd kantskärpa?



#97

Postad 11 oktober 2017 - 21:10

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Android 7.0 på G, http://www.flatpanel...l&id=1507199176

”.... With Android version 7.0 – or Android Nougat – the TVs gain support for HLG (Hybrid Log Gamma), which is a HDR format for live broadcast and streaming. Another new feature is support for Chromecast 4K, meaning that when casting from 4K sources such as YouTube and Netflix you will now get video in full resolution.

Philips has told us that the update will also bring HDR and Dolby Digital Plus support to the Amazon Video blog.....”

”...Android 7.0 (Nougat) on Philips TV

When: Week 38 and onwards
Affected models:
2016 Philips Android TV (end on 01 – i.e. 6501)
2017 Philips Android TV (ends on 02 –i.e. 7202)
New features:
Improved Overall system performance
Amazon HDR Support
Amazon DD+ Support
Improved Browser compared to Android M
HLG (Hybrid Log Gamma) functionality
Chromecast 4K support
Multiple Google accounts support for your TV
Support of cable operator Teleing for Slovenia
Reduced Upgrade time (in progress)
Enhanced Security (SELinux Policies)
App recording...”

Redigerat av lobo, 11 oktober 2017 - 21:12.


#98

Postad 15 oktober 2017 - 16:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Att smarttv ska fungera klockrent känns fortfarande som en utopi. Har bara testat svtplay och tv4play och de fungerar faktiskt. Försökte få igång svtplay på föräldrarnas samsung. Har väl 2-3 år på nacken och det är redan kört.



#99

Postad 15 oktober 2017 - 20:44

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Verkar redan ha hittat ett problem. Min Bluetooth verkar ha ha slutat fungera...
Sen undrar jag om någon här vet hur man ska kunna spela upp sina 4k Videos...? Har dom i mkv, men tvn fixar inte det, och strömma via plex funkar inte då mina datorer är för gamla för att fixa transcoding i 4k. Tips mottages gärna.

#100

Postad 16 oktober 2017 - 10:05

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Tillbaka på 16990kr hos EG.

https://www.elgigant...P_PRISJAKT_EGAB




Även taggad med OLED, 4k

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.