Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Iphone 6

793 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 6 1GB RAM 128GB (Mobiltelefoner) 9 7,46 (12) 3 990:-
Apple iPhone 6 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,56 (86) 690:-
Apple iPhone 6 1GB RAM 64GB (Mobiltelefoner) 9 8,44 (56) Inga priser
Apple iPhone 6 Plus 1GB RAM 128GB (Mobiltelefoner) 9 7,75 (7) Inga priser
Apple iPhone 6 Plus 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,2 (19) Inga priser
Apple iPhone 6 Plus 1GB RAM 64GB (Mobiltelefoner) 9 8,5 (33) Inga priser

#751

Postad 04 april 2016 - 15:13

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Facebook appen drar mycket batteri, sen jag raderade den min batteritid har blivit mycket bättre. 

Den buggen har ju Facebook löst, nu drar den inte mer än andra appar beroende på hur mycket man har den öppen.



#752

Postad 04 april 2016 - 16:20

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Den buggen har ju Facebook löst, nu drar den inte mer än andra appar beroende på hur mycket man har den öppen.


Nej det är inte löst men det är bättre.

#753

Postad 05 april 2016 - 10:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Nej det är inte löst men det är bättre.

Stäng av notifieringar och eventuellt bakgrundsuppdatering. Det räcker att den är aktiv när man öppnar appen.



#754

Postad 05 april 2016 - 11:06

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Stäng av notifieringar och eventuellt bakgrundsuppdatering. Det räcker att den är aktiv när man öppnar appen.

Jag har stängt av notisar/bakgrundsuppdateringar helt men när jag hade facebook/Messenger appen såhär dags hade jag ca 70% batteri och nu när jag har raderat båda apparna jag har 95% batteri och jag använder mobilen lika mycket. Jag laddar min mobil nu varannan natt, riktigt nöjd med batteritiden. 



#755

Postad 05 april 2016 - 15:12

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag har stängt av notisar/bakgrundsuppdateringar helt men när jag hade facebook/Messenger appen såhär dags hade jag ca 70% batteri och nu när jag har raderat båda apparna jag har 95% batteri och jag använder mobilen lika mycket. Jag laddar min mobil nu varannan natt, riktigt nöjd med batteritiden. 

Det där är ju lätt att kolla under Inställningar-Batteri. Där kan jag lova dig att apparna ligger ungefär i den ordning som de är använda. För mig ligger Facebook t ex nu på 7% för de senaste 24h (då har jag kollat rätt ofta det senaste dygnet) och Messenger finns inte ens med på listan (då jag sällan använder den).



#756

Postad 05 april 2016 - 17:12

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Stäng av notifieringar och eventuellt bakgrundsuppdatering. Det räcker att den är aktiv när man öppnar appen.

 

 

Det är något fundamentalt fel om man måste stänga av funktioner för att hålla batteriförbrukningen likvärdig som andra appar.



#757

Postad 06 april 2016 - 15:50

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det är något fundamentalt fel om man måste stänga av funktioner för att hålla batteriförbrukningen likvärdig som andra appar.

Ja, så är det. En lösning är att ta bort appen och använda den mobila web-versionen av Facebook i safari. Det är i princip samma gränssnitt men drar inget batteri. Då får man dock inga notifieringar alls.


Redigerat av agpath, 06 april 2016 - 15:50.


#758

Postad 06 april 2016 - 15:52

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Kanske är orelevant på ios, men jag får notifikationer i webversionen i chrome på android. Bara att inte logga ut från fejjan.

#759

Postad 06 april 2016 - 18:28

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Ja, så är det. En lösning är att ta bort appen och använda den mobila web-versionen av Facebook i safari. Det är i princip samma gränssnitt men drar inget batteri. Då får man dock inga notifieringar alls.

 

 

Det kan jag leva med :)



#760

Postad 08 april 2016 - 11:44

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Bara jag som sätter på Strömsparläge så fort jag laddat telefonen? 



#761

Postad 08 april 2016 - 12:26

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Bara jag som sätter på Strömsparläge så fort jag laddat telefonen? 

Varje gång jag haft mindre än 20% batteri har telefonen frågat om strömsparläge men jag struntade i det, nu läste jag på apples hemsida och det verkar ju guld att ha den på hela tiden när man är inte hemma eller har tillgång till wifi. 

Jag kommer att använda det i fortsättningen  :)



#762

Postad 08 april 2016 - 12:34

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Varje gång jag haft mindre än 20% batteri har telefonen frågat om strömsparläge men jag struntade i det, nu läste jag på apples hemsida och det verkar ju guld att ha den på hela tiden när man är inte hemma eller har tillgång till wifi. 

Jag kommer att använda det i fortsättningen  :)

Eller så ser man till att alltid ha en sådan här i väskan:

usb_portable_battery_power_charger_with_



#763

Postad 08 april 2016 - 13:13

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Det enda jag märker skillnad på med Strömsparläget på/av är att jag inte får mailen uppdaterad automatiskt. Resten är försumbara :)



#764

Postad 02 maj 2016 - 19:17

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0

Fan kan någon hjälpa mig tro? Min frus Iphone 6 hittas inte av datorn. Testat allt och då menar jag allt. De tjongar inte till i datorn när jag ansluter kabeln. testat med två olika. Mobilen laddar iaf. 

 

Har sökt på nätet och alla som haft liknande bekymmer har löst det genom att installera om itunes eller apple mobile device genom enhetshanteraren men mitt problem ligger i att den HITTAR INTE mobilen. Det finns alltså inga drivrutinera att installera för den ansluts inte alls till datorn. Den laddar men jag kan inte på något vis hitta den i enhetshanteraren, drivrutinerna har jag installerat om manuellt. Har startat om tjänsten i processer.

 

Min iphone går igång direkt jag kopplar in kabeln. Kikat i kontakten men ser inget och rengjort lite med en tops och blåst ur men fortfarande hittar datorn ingenting. Känns ju jävligt surt om de är fel på enheten då min dog för 3 veckor sen efter liknande bekymmer men då tog inte mobilen laddning helt plötsligt. Så använd inga j*vla kinaladdare a la ullared i bilen för antar att den dödade min iphone och kanske också är bekymret med min frus.



#765

Postad 02 maj 2016 - 19:50

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Fan kan någon hjälpa mig tro? Min frus Iphone 6 hittas inte av datorn. Testat allt och då menar jag allt. De tjongar inte till i datorn när jag ansluter kabeln. testat med två olika. Mobilen laddar iaf. 

 

Har sökt på nätet och alla som haft liknande bekymmer har löst det genom att installera om itunes eller apple mobile device genom enhetshanteraren men mitt problem ligger i att den HITTAR INTE mobilen. Det finns alltså inga drivrutinera att installera för den ansluts inte alls till datorn. Den laddar men jag kan inte på något vis hitta den i enhetshanteraren, drivrutinerna har jag installerat om manuellt. Har startat om tjänsten i processer.

 

Min iphone går igång direkt jag kopplar in kabeln. Kikat i kontakten men ser inget och rengjort lite med en tops och blåst ur men fortfarande hittar datorn ingenting. Känns ju jävligt surt om de är fel på enheten då min dog för 3 veckor sen efter liknande bekymmer men då tog inte mobilen laddning helt plötsligt. Så använd inga j*vla kinaladdare a la ullared i bilen för antar att den dödade min iphone och kanske också är bekymret med min frus.

 

 

Testa på en annan dator till att börja med.



#766

Postad 03 maj 2016 - 07:20

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Testa på en annan dator till att börja med.

Både mobil och itunes bör vara inloggade på samma Apple-id.



#767

Postad 03 maj 2016 - 12:09

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Både mobil och itunes bör vara inloggade på samma Apple-id.


Inget krav för att det ska fungera. Datorns OS går inte genom någon process där den jämför vilket Apple-ID som är inloggad på datorn kontra iTunes.
Många som jag hjälp med sina iPhone/iPad där jag använt gästkontot på datorn med ett iTunes som inte är inloggad på något Apple-ID.
Med största sannolikhet är det ett hårvdvaruproblem,om man ska gå efter TS beskrivning.

#768

Postad 03 maj 2016 - 18:41

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0

Ja jag tror mobilen är problemet. Fungerar ändå inte. Testat på ytterliggare en dator. Misstänker en billaddare från ullared som var en j*vla pisskopia. De var med andra ord värda 150kr att spara in på en laddare när två mobiler dog av den.

 

Kan man stämma dem?

 

skämtosido. Får fan heller inte icloud att fungera med frugans id som det har gjort med mitt. Mitt har varit kopplat till vår dator så alla bilder går direkt in där via icloud. Nu försöker jag ju föra över fruns bilder till datorn som är 420 bilder och 95 videos men datorn hittar knappt hälften när jag kopplar in sladd?

Och Icloud laddar inte upp ett skit till datorn. börjar bli less på detta men älskar verkligen iphone som produkt men de finns allvarliga brister. Upplever att de aldrig håller mer än 1 år vilket garantin också visar.

 

Insåg precis att jag kan gå in på icloud.com o där finns alla bilder o videos.


Redigerat av Fellow88, 03 maj 2016 - 19:00.


#769

Postad 04 maj 2016 - 07:29

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Inget krav för att det ska fungera. Datorns OS går inte genom någon process där den jämför vilket Apple-ID som är inloggad på datorn kontra iTunes.
Många som jag hjälp med sina iPhone/iPad där jag använt gästkontot på datorn med ett iTunes som inte är inloggad på något Apple-ID.
Med största sannolikhet är det ett hårvdvaruproblem,om man ska gå efter TS beskrivning.

Vad yrar du om? Datorn OS har 0% att göra med iTunes. I iTunes måste du vara inloggad på ditt Apple-id. Är du inloggad på något annat Apple-id än telefonen så kan du ge dig på att det kommer att strula. Jag har testat. Slutade med att iTunes tankade över en massa appar till mobilen som jag sedan inte hade lösenordet till!



#770

Postad 04 maj 2016 - 09:05

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Vad yrar du om? Datorn OS har 0% att göra med iTunes. I iTunes måste du vara inloggad på ditt Apple-id. Är du inloggad på något annat Apple-id än telefonen så kan du ge dig på att det kommer att strula. Jag har testat. Slutade med att iTunes tankade över en massa appar till mobilen som jag sedan inte hade lösenordet till!

 

 

Jag svarade TS om problemet att datorn inte känner av när telefonen ansluts till datorn.

Det problemet har ABSOLUT ingenting med ifall man är inloggad med samma Apple-ID på iTunes som man är på telefonen eller inte. Så anklaga mig inte för att yra när du inte vet vad du talar om. Eller tror du att du vet bättre än Apple också? Dom nämner inte ett ord om Apple-ID när det gäller problemet att datorn inte känner av telefonen.

https://support.appl.../en-us/HT204095


Redigerat av lappen71, 04 maj 2016 - 09:05.


#771

Postad 04 maj 2016 - 12:56

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag svarade TS om problemet att datorn inte känner av när telefonen ansluts till datorn.

Det problemet har ABSOLUT ingenting med ifall man är inloggad med samma Apple-ID på iTunes som man är på telefonen eller inte. Så anklaga mig inte för att yra när du inte vet vad du talar om. Eller tror du att du vet bättre än Apple också?

Nej, det tror jag inte. Är det ens något att fundera på om någon i ett amatörforum skulle veta mer om hur en produkt fungerar än tillverkaren själv? Men vill man inte ha amatörsvar så kanske man ska söka eller fråga på Apple-forum direkt istället för att fråga här?


Redigerat av agpath, 04 maj 2016 - 12:56.


#772

Postad 04 maj 2016 - 13:05

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Nej, det tror jag inte. Är det ens något att fundera på om någon i ett amatörforum skulle veta mer om hur en produkt fungerar än tillverkaren själv? Men vill man inte ha amatörsvar så kanske man ska söka eller fråga på Apple-forum direkt istället för att fråga här?

 

 

 

Du kommer med ett icke relevant svar som inte har något med problemet att göra.

Det problem som jag specifikt svarade på och du citerade och hävdade annorlunda.

Jag länkar till vad Apple säger om problemet och ingenstans nämner dom det du skriver som en orsak till problemet.

Så den enda som är en amatör är DU som inte kan ge ett relevant svar och sen ifrågasätter mig fast jag konfirmerar det med en länk till vad Apple säger.

 

Så än en gång Itunes på den dator du ansluter telefonen till behöver INTE vara inloggad för att datorn ska upptäcka den hårdvarumässigt.

Ja du har rätt i sak att om man synkroniserar telefonen med ett iTunes som inte har rätt Apple-ID inloggat kan det uppstår problem. Men i detta fall handlar det om en dator som INTE ens känner av telefonen så Apple-ID har ingenting med saken att göra.

 

Ja jag är en glad amatör MEN jag har haft iPod/iPhone ända sen dom lanserades så jag vet att det jag säger kan jag bygga upp med erfarenhet.

 

Kan vi lämna detta nu.



#773

Postad 04 maj 2016 - 13:09

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

 

Ja jag är en glad amatör MEN jag har haft iPod/iPhone ända sen dom lanserades så jag vet att det jag säger kan jag bygga upp med erfarenhet.

 

Kan vi lämna detta nu.

Det kan vi, men tillägget att du inte är ensam iPhone-användare. Ska du nödvändigtvis ta upp det så har jag haft oräkneliga iPhones, iPads, Mac Books mm i familjen. Sedan typ 2010, så förmodligen kanske du kan tänka dig att även jag har en viss erfarenhet.



#774

Postad 04 maj 2016 - 13:20

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Det kan vi, men tillägget att du inte är ensam iPhone-användare. Ska du nödvändigtvis ta upp det så har jag haft oräkneliga iPhones, iPads, Mac Books mm i familjen. Sedan typ 2010, så förmodligen kanske du kan tänka dig att även jag har en viss erfarenhet.

 

Likväl ger du ett svar som inte är relevant för problemet...jo jo :) :) :)



#775

Postad 04 maj 2016 - 15:16

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Likväl ger du ett svar som inte är relevant för problemet...jo jo :) :) :)

Japp, beroende på att jag missförstod frågan. :wacko:



#776

Postad 20 maj 2016 - 20:26

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Tror ni man kan köra på reklamation av fruns iPhone mot tele2? Att helt plötsligt kontakten slutar fungera och inte känns igen i datorn är ju märkligt. Laddar och allt men hittas inte i datorn alls.

#777

Postad 21 maj 2016 - 08:41

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Tror ni man kan köra på reklamation av fruns iPhone mot tele2? Att helt plötsligt kontakten slutar fungera och inte känns igen i datorn är ju märkligt. Laddar och allt men hittas inte i datorn alls.

 

Reklamera gör man om hårdvaran är defekt.

Det där låter som en felinställning så det får ni fixa själva.

Eller ställa frågan så man förstår fullt ut.



#778

Postad 21 maj 2016 - 21:26

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Felinställning nej. Den är totalt körd att koppla in i en dator. Laddar men ingen programvara skickas över till datorn. Satt den i DFU men går inte att nollställa för går inte att koppla in till iTunes. Försökt i recovery mode men går inte att ansluta till iTunes. Så mobilen är defekt

Redigerat av Fellow88, 21 maj 2016 - 21:27.


#779

Postad 21 maj 2016 - 21:28

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Felinställning nej. Den är totalt körd att koppla in i en dator. Laddar men ingen programvara skickas över till datorn. Satt den i DFU men går inte att nollställa för går inte att koppla in till iTunes. Försökt i recovery mode men går inte att ansluta till iTunes. Så mobilen är defekt

 

 

Sorry jag läste helt fel.

Den låter att vara defekt ja så reklamera den så fort som möjligt.



#780

Postad 23 maj 2016 - 10:29

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

En liten chansning, men jag har haft problem både med laddning och med dataöverföring, och det har båda gångerna suttit i att jag haft skit i "laddhålet". Rensade lite försiktigt med en tandpetare och vipps så funkade det som vanligt. Värt ett försök.



#781

Postad 09 juli 2016 - 11:34

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Får nu en varning att jag måste byta lösenkod på min telefon inom 60 min! Detta får jag varje gång telefonen varit låst ! Aldrig sett detta innan! Nån som vet vad som pågår ?

#782

Postad 10 juli 2016 - 08:47

bpl
  • bpl
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0

Får nu en varning att jag måste byta lösenkod på min telefon inom 60 min! Detta får jag varje gång telefonen varit låst ! Aldrig sett detta innan! Nån som vet vad som pågår ?

 

Låter skumt, har jag aldrig varit med om. Måste vara någon app som spökar?

 

Ta en screenshot så får vi se.



#783

Postad 10 juli 2016 - 09:11

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Jag var tvungen att byta till ett sexsiffrig kod så var det löst ! Märkligt !

#784

Postad 10 juli 2016 - 10:23

magnus76
  • magnus76
  • Veteran

  • 2 450 inlägg
  • 0
På iPhone 6s används väl en sex siffrig kod, men inte på iPhone 6?

#785

Postad 10 juli 2016 - 10:38

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

På iPhone 6s används väl en sex siffrig kod, men inte på iPhone 6?


Har inget med vilken telefon du har utan vilken version av iOS.
Pre iOS 9 kunde man bara ha 4 siffror men med lanseringen av iOS 9 kunde man ha 6.
Troligtvis är denna uppmaning från iOS att utöka säkerheten för dom som inte ändrat från 4 till 6 siffror.

#786

Postad 10 juli 2016 - 11:58

bpl
  • bpl
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0

Det går att ha fyrsiffrig kod också. Touch ID och lösenkod -> Ändra lösenkod -> Lösenkodsalternativ.



#787

Postad 01 augusti 2016 - 08:03

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Skärmen på min iPhone 6 sprack precis när jag satt i samtal. Har inte sprickor eller tappat telefonen tidigare, så jag blev rätt paff när det sprack till i örat och hela skärmen var full med sprickor...

 

Kanske en hint att jag ska satsa på Android som nästa telefon ;)



#788

Postad 04 juni 2017 - 10:17

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0
Jag har fått problem med min kamerarulle på min IPhone 6s. Vissa miniatyrbilder är grå i rullen och klickar man på gråa rutan kommer bilden fram. Nån som har en aning hur man fixar det ?

#789

Postad 16 juni 2017 - 11:33

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Lånar tråden, är egentligen en iCloud/iOS fråga men en av enheterna är en iPhone 6 iaf....

Får upp samtalshistoriken från min jobbmobilen (iPhone) på min privata iPhone, har stängt av samtalskoppling och sms koppling men trots det så ser jag samtalsloggen i min privata iPhone.

Har stängt av "samtal på andra enheter" på båda telefonerna. Jag kanske har missförstått funktionen dock, kanske endast hindrar att det ringer på båda telefonerna men att samtalsloggen syns ändå.

Bifogad fil  IMG_9613.PNG   262,93K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av lobo, 16 juni 2017 - 11:35.


#790

Postad 16 juni 2017 - 12:38

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0
[quote name="lobo" post="4436736" timestamp="1497609187"]Lånar tråden, är egentligen en iCloud/iOS fråga men en av enheterna är en iPhone 6 iaf....
Får upp samtalshistoriken från min jobbmobilen (iPhone) på min privata iPhone, har stängt av samtalskoppling och sms koppling men trots det så ser jag samtalsloggen i min privata iPhone.
Har stängt av "samtal på andra enheter" på båda telefonerna. Jag kanske har missförstått funktionen dock, kanske endast hindrar att det ringer på båda telefonerna men att samtalsloggen syns ändå.
attachicon.gifIMG_9613.PNG[/quote

Kan det ha att göra med att du använder samma appleid på bägge.

#791

Postad 16 juni 2017 - 12:42

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Ja, samma Apple-ID används men trodde att avaktiveringen av samtalskopplingen skulle avhjälpa detta.

#792

Postad 18 juni 2017 - 11:29

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Jahapp, dottern tappade min gamla 6a i golvet, någon som har bytt skärm själv? Finns ju rätt mycket i Kina att beställa för småkronor, annars tror jag nog den åker på tippen.



#793

Postad 18 juni 2017 - 13:57

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0

Jahapp, dottern tappade min gamla 6a i golvet, någon som har bytt skärm själv? Finns ju rätt mycket i Kina att beställa för småkronor, annars tror jag nog den åker på tippen.


Kolla youtube,där finns säkert enkla steg för steg videor.

#794

Postad 13 juli 2017 - 14:26

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Köpt displayer från Kina och bytt på iPhone 5, iPhone 6 samt en iPad mini. Funkat bra alla gånger, finns bra och pedagogiska videos på tuben. Har du planer på att byta fler gånger så skulle jag dock rekommendera att köpa riktiga verktyg, de som i regel följer med skärmen är skräp.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.