Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 1

986 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 1 (PC) (PC-spel) 6 6,39 (40) 106:-
Battlefield 1 (Xbox One | Series X/S) (Övrigt) 6 6,4 (4) 199:-
Battlefield 1 (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 8,94 (16) 201:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PC) (PC-spel) 6 (0) 1 279:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 6 (0) 1 279:-
Battlefield 1 - Collector's Edition (exkl. Spel) (Xbox One | Series X/S) (Övrigt) 6 3,5 (1) 1 279:-

#51

Postad 29 februari 2016 - 20:49

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Precis, bara tänker tillbaka, battlefront teasade de väl om för två år sedan på e3 visserligen första gången va? Men har för mig att vi visste om både bf3 och 4 innan? Fan kommer inte ihåg och är för trött för att googla

#52

Postad 29 februari 2016 - 21:04

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

  • 2 160 inlägg
  • 0

Brukar väl historiskt vara vid E3?https://www.e3expo.com

Och göra vadå istället?


Jag kan inte svara på vad han vill att man ska göra istället.

Själv vill jag ha ett Battlefield med WW2-tema.

#53

Postad 29 februari 2016 - 21:29

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Precis, bara tänker tillbaka, battlefront teasade de väl om för två år sedan på e3 visserligen första gången va? Men har för mig att vi visste om både bf3 och 4 innan? Fan kommer inte ihåg och är för trött för att googla

 

Både bf 3 och bf 4 visade dom innan E3 tror det var någon gång i Mars båda gångerna 



#54

Postad 29 februari 2016 - 23:39

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

göra om

"Göra om"?

 

Haha jag ger upp  



#55

Postad 01 mars 2016 - 01:42

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Jag förutspår iaf att kampanjen omöjligt kan bli sämre än i BF4. Fast det sa jag ju om BF3 också och där bevisade EA med all icke önskvärd tydlighet att jag hade fel :D



#56

Postad 01 mars 2016 - 06:36

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Bryr man sig ens om kampanj i BF spelen? 👀😝
Hade gärna sett att man kan träna mot botar igen, fordon etc,tyckte det va roligare än "övningsbanan" i bf4...

Redigerat av Garrett, 01 mars 2016 - 06:44.


#57

Postad 01 mars 2016 - 06:42

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 1

Bryr man sig ens om kampanj i BF spelen?


Jajjemensan!

Dock är det ju såklart MP som är prio, men gillar fps kampanjer.

#58

Postad 01 mars 2016 - 06:51

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Tja, lyckas dom göra det intressant i SP som i gamla cod spelen, då hade jag med spelar SP :)

#59

Postad 01 mars 2016 - 08:26

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 1

Jag spelade endast bf4 kampanjen för att låsa upp vapen till mp.  :)



#60

Postad 01 mars 2016 - 09:40

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 1

Bryr man sig ens om kampanj i BF spelen?
Hade gärna sett att man kan träna mot botar igen, fordon etc,tyckte det va roligare än "övningsbanan" i bf4...

Jag bryr mig om kampanj och väldigt många gör det. Det blir för fattigt utan kampanj. Jag tyckte kampanjen i BF3 var helt ok, styrd och men ändå underhållande. Särskilt när man flög från hangarfartyget var coolt. Botar hade varit nice som ytterligare alternativ men övningsbanan är ju för att man i lugn och ro ska kunna testa utan att någon skjuter på en, och det var ju riktigt behövligt, särskilt för att lära sig flygplan och helikopter.



#61

Postad 01 mars 2016 - 10:35

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 1

Jag spelade endast bf4 kampanjen för att låsa upp vapen till mp. :)


Medhåll, tycker både trean och fyrans kampanj var kass och hade nog givit upp den efter första banan om det inte vore för upplåsning. Bad companys mer humoristiska kampanj föll mig mer på läppen. Värst av allt var nog coop i bf3. Sicken smörja

Redigerat av Johan_i_burken, 01 mars 2016 - 10:37.


#62

Postad 01 mars 2016 - 12:02

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 1

Jag kör i stort sett bara kampanjer i FPS spel den tid jag får över att spela och hade hoppats mer på kampanjerna i BF3 och BF4. Inte så att jag förväntade mig några mästerverk direkt men ändå något som var mycket bättre än det vi fick. Uppenbarligen verkar det vara fler än jag som spelar kampanjerna så hoppas att EA/Dice tänker om här för BF5 och iaf gör en viss ansträngning.



#63

Postad 01 mars 2016 - 12:33

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

ingen kampanj alls i battlefront så de går kanske åt det hållet med nästa bf, men vem vet :D



#64

Postad 01 mars 2016 - 13:22

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

ingen kampanj alls i battlefront så de går kanske åt det hållet med nästa bf, men vem vet :D

 

Är kampanjerna inte bättre än de är nu så tycker jag nog gott dom kan skippa det helt i kommande versioner, vet inte riktigt vem som skulle förlora något på det annat än möjligtvis marknadsavdelningen på EA som inte får lite snygga bilder och videos att visa upp (har aldrig kört Multiplayer men förmodar att det är snyggare "sekvenser" i single player läge).



#65

Postad 01 mars 2016 - 13:57

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Är kampanjerna inte bättre än de är nu så tycker jag nog gott dom kan skippa det helt i kommande versioner, vet inte riktigt vem som skulle förlora något på det annat än möjligtvis marknadsavdelningen på EA som inte får lite snygga bilder och videos att visa upp (har aldrig kört Multiplayer men förmodar att det är snyggare "sekvenser" i single player läge).

Grafik i kampanj är definitivt bättre än i mp. Marknadsföringsavdelningen kan dock visa upp snyggare grafik än vad som sen ges, det har man ju gjort i en rad spel, så det är inget hinder. Men många gillar kampanj, det är ett mer komplett paket och enbart online är skakigt för spelet blir värdelöst om det inte finns spelare.  



#66

Postad 02 mars 2016 - 12:16

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Värst av allt var nog coop i bf3. Sicken smörja


Själv älskade jag (och min sambo) den. Sammarbera med en vän ger mig väldig tillfredställelse. Där krävdes det två att klara det felfritt, inte att bara en spelar och den andre är ett bihang. Uppskattar battlefronts coop-mission också även fast dem är lite mer fria tyglar...

#67

Postad 04 mars 2016 - 08:31

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Jag kommer inte ihåg svårighetsgraden som problemet utan att det var en buggfest. Var några år sedan nu så kommer inte ihåg exakt vad som hände längre men så jag vill minnas det var det allt annat en en trevlig upplevelse.

#68

Postad 06 mars 2016 - 12:01

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Både bf 3 och bf 4 visade dom innan E3 tror det var någon gång i Mars båda gångerna


Kom på nu att ea har ju inte ens bås på e3 utan kör ju något eget event några dagar innan. Då lär det visas upp kan jag tänka mig.

http://www.vg247.com...2016-kicks-off/

#69

Postad 06 mars 2016 - 16:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Hade jag inte sett. Men spelar ingen roll, presskonferensen är det viktiga. Dvs, Mass Effect: Andromeda :)



#70

Postad 06 mars 2016 - 16:26

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Det är många som verkar skippa e3 båsen. Ea, Activision, Disney och wargaming. Börjar e3 tappa i status kanske?

#71

Postad 06 mars 2016 - 16:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Nej de är väl ändå där i LA väl? Det handlar nog om att vilja spara pengar, kostar miljontals dollar att ha bås.

 

Eller ja, för Activision så visar Sony CoD på deras konferens.

 

We’re proud to be participating in this premier video game event, but won’t have an Activision booth on the show floor.

 


Redigerat av Zoiler, 06 mars 2016 - 16:42.


#72

Postad 06 mars 2016 - 16:46

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Ja Activision är där men har ingen egen show, de kommer visa cod under Sonys konferens, vad har de mer? Destiny är väl en bit bort samt skylanders typ. Förstår att det kostar deg men för besökarna måste det ju kännas bra mycket fattigare. Är ju ändå långt ifrån alla som får plats i de olika presentationerna.
Var lite för sen efter din ninjaedit. :)

#73

Postad 27 april 2016 - 13:05

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag tror det kommer att stjäla showen på E3. Episk trailer med WW hype deluxe. Till och med jag kommer att förboka och drömma om tyska pansarvagnar, propellerflygplan och tiden när män fortfarande var män.

 

Sen blir det "meh" som alla Battlefield-spel. :P  ;)



#74

Postad 27 april 2016 - 15:57

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

 tiden när män fortfarande var män.

Haha :D



#75

Postad 27 april 2016 - 16:09

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 1

Jag tror det kommer att stjäla showen på E3. Episk trailer med WW hype deluxe. Till och med jag kommer att förboka och drömma om tyska pansarvagnar, propellerflygplan och tiden när män fortfarande var män.

 

Sen blir det "meh" som alla Battlefield-spel. :P  ;)

 

Tycker bf1942, bf2, och bf4 varit grymt bra... förutom att det blivit nästan omöjligt att flyga med joystick nu för tiden!!  <_<



#76

Postad 29 april 2016 - 16:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Oj, här gjorde jag en ny tråd i PS-forumet när det redan finns en :). Trailer 6 maj.

 

 

Join the DICE team online on May 6 at 22:00 CEST and witness live the World Premiere of the new Battlefield™ trailer.

 

Get insight into the minds of the developers as you hear from the Creative Director Lars Gustavsson and Lead Producer Aleksander Grøndal on the past, present and the future of Battlefield.

Enlist today to become a Battlefield Insider. Get in-game rewards, exclusive content, and a sneak peek at news about Battlefield (plus news about other EA games, services, and events).



#77

Postad 29 april 2016 - 17:06

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Känns som att intresset för detta är stort:

"Server Error

Something has gone wrong. Please check back soon.

bf>" :(

#78

Postad 30 april 2016 - 07:24

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Spännande. Kan det bli PS VR stöd i nya?



#79

Postad 30 april 2016 - 07:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Spännande. Kan det bli PS VR stöd i nya?


Spontant är min tanke nej, alldeles för låg fps för vr. Bf4 höll ju inte ens stabila 60fps,krävs ännu högre (90fps) för en behaglig vr upplevelse.

#80

Postad 30 april 2016 - 08:31

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Jo det stämmer förstås. Men de gör ju en PS VR version av Battlefront som väl också bygger på deras Battlefield plattform.



#81

Postad 30 april 2016 - 08:34

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
På pc då kanske.. där kan man ju få stabil fps :P
Bf sw håller bra och stabil fps på ps4a, men där är ju inte världen förstörbar som i bf4... 👀

Redigerat av Garrett, 30 april 2016 - 08:36.


#82

Postad 30 april 2016 - 09:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Jo det stämmer förstås. Men de gör ju en PS VR version av Battlefront som väl också bygger på deras Battlefield plattform.

 

Det lär nog inte se ut som det Battlefront som släpptes. Well, beror på om PS4k kan fixa det med någorlunda samma grafik :) 



#83

Postad 30 april 2016 - 12:54

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Kanske blir en mix av vilka tidsepoker... en del maps i ww2, en del i Vietnam, och en del i nutid med tidsenliga vapen och fordon för olika maparna, hade vart kul. :)


Redigerat av Garrett, 30 april 2016 - 12:55.


#84

Postad 30 april 2016 - 14:53

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Själv tror jag på ett "Battlefield 2242", typ ren space-age...  fortsätter lite på vågen med star-wars battlefront. Allt annat har dem redan gjort. å andra sidan hindrade det inte dem från att följa upp BF3 med BF4 som båda är "battlefield 2" i ren tidsepok. Om dem skiter i tidsepok-tjosan så skulle jag tro på en anti-ISIS-kampanj...

Det sistnämnda skulle få mig att hetta till rejält i brallan.. jag är ju ett stort fan av Medal of Honor Warfighter. Skulle se fram emot lite guerilla warfare.



#85

Postad 30 april 2016 - 14:57

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Glömde... BF är i händerna av EA och det lilla jag känner till om dem så skulle jag tro att dem skulle med glädje släppa 10x versioner av samma spel bara får att dra in pengar på folk som slentrianmässigt köper allt dem spottar ur sig.



#86

Postad 02 maj 2016 - 13:08

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Njae... det kunde varit många gånger värre, det kunde varit activision... VP för EA kommer ju från DICE, vilka har relativt stort styre själva över produkten.Så även om det finns likheter, så tror jag nog att det finns nog med skillnader, om inte annat tillräckligt med maps, för att göra det värt det. Bara en sån sak att de faktiskt lät det gå 2 år mellan releaserna av BF3(Oct 2011) och BF4(Oct 2013) och nu är de uppe i snart 3 år på BF4 så.

 

Inte som att jämföra med någon annan serie som lyckats få upp 9 titlar i samma serie sedan 2007, det är ju som en veckotidning liksom.

 

Sedan har de ju också satsat på andra titlar också... ny Mirrors edge om 30 dar, de har Unravel, etc. Å andra sidan, så gjorde de ju Battlefront så casual att det föll som en sten på PC. Fantastiskt snyggt, men jag trodde aldrig jag skulle hoppa över att köpa DLC'n och allt för ett star wars FPS, men nope. Känns liksom inte som det är något liv I det längre.

 

Men, men, 4 dagar kvar så får vi se. Sen är det ju så, att det verkar som det är modern military shooters som den stora massan vill ha, även om jag helst gärna ser en 2143 baserade på senaste DLC'erna för BF4. Däremot... WW2, kan gott stanna där det hör hemma, och det är i historien.



#87

Postad 02 maj 2016 - 13:25

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 1
Jag är peppad inför fredag. ska bli riktigt intressant att se vad dem har att komma med... hoppas faktiskt på nutid men kalla kriget eller WW2 hade ju varit nice det med.

#88

Postad 02 maj 2016 - 15:44

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Jag är sjukt peppad inför fredag, alltid kul och få se nästa Battlefield. Men jag vill helst inte se framtid, det har jag fått nog av tack vare cod! ww2 skulle kunna funka. Jag gillar dock nutid, men hur mycket mer och annorlunda kan dom göra det mot bf4? Då blir det som att köpa ett nytt dlc bara.  :)



#89

Postad 02 maj 2016 - 15:56

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Nya cod är redan en besvikelse...

Aja men en uppdaterad, mer optimerad dx12 frostbite motor,som inte toklaggar när stora byggnader rasar.. bättre nätverkskod.
Vr-stöd osv osv. Sen kan det vara som bf4 :-)

Ännu större kartor? Fler spelare. (Radera gärna flyget, är ju nötter som vägrar spawna om dom inte får sitt favorit fordon)

#90

Postad 02 maj 2016 - 16:23

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Va, nej, inte slopa flyg! Men ge oss tillbaka känslan med joystick som i gamla bf spelen, behöver dock ej va så overkill som i bf2 :P

#91

Postad 02 maj 2016 - 16:24

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Utan flyg, inget BF så enkelt är det bara.

 

Då kan man lika gärna leka CoD.



#92

Postad 03 maj 2016 - 01:47

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

- - -

.. . bättre nätverkskod.
- - -

 

Hur menar du nu, BF4 har redan typ, bland spelvärldens bästa nätverkskod. Och över allt annat när du jämför med storleken på banorna och simulationen som krävs. Bättre tickrate, kostar mer pengar, då du bara kan köra hälften så många servrar på varje hårdvara.

Alla ändringar som DICE LA gjort var ju enormt mycket, och, viktigt... att du kör kör på 60Hz tick eller bättre servrar, gärna har iaf en 90 eller 120hz display, etc, så finns det nog inget som slår BF4 Inte om du går utanför arena-shooters, och då är det ändå inte med mycket.För några patchar sedan så var det annorlunda, men kör du med 90+Hz på monitorn, och minst på en 60Hz server(simulationsrate) + så blir det svårt att få ner det mera om inte paketen ska gå snabbare än ljuset.  Det är helt enkelt vissa saker som är svårt att komma undan med om du fortfarande ska följa fysikens lagar.

 

Nu förutsätter jag att du redan har sett alla Battle(non)sense videos om netcoden

 

Om det är någon som är intresserad av netcode, så har Battle(non)sense jämfört BF (2 - 4) med både CS GO här. Har även gått igenom division, Rainbow 6, etc. Han har även gått igenom hur DICE har byggt upp det med olika zoner för olika snabba uppdateringar för att minska ner bandbredd och även kunna göra det bättre att spela via snålare förbindelser, etc. Skott/hälsa, uppdateras snabbare, detsamma gäller inom en kon framåt, och en kortare kon, bakåt, etc. Sedan får man ju tänka på att BF similar ett jäkla massa saker som t.ex. hitscan spel inte behöver bry sig om alls.

 

Det korta svaret är att BF4, är snabbare än vad BF2 var på Lan, och om du kör på minst 60Hz Tick servrar, även är snabbare än counterstrike. Men det förutsätter (förutsätter 60Hz Tick server, snabb display och <35ms ping).

 

Netcode Delay: Battlefield vs CS:GO - Äldre video, innan de släppte sommarpatchen 2015. Men efter de börjat jobba på netcoden.

https://www.youtube....h?v=B40u12etY_U

 

BF 120Hz Tickrate: (How) Does it Work?

https://www.youtube....h?v=7nO9bZm8ceY

 

Battlefield 4 Holiday Patch - Netcode, Fixes, Tweaks and a Free Map

https://www.youtube....h?v=8OSGmYXwLJ0

 

Resten av videona.

https://www.youtube....UTh0r1ty/videos

 

Det som är riktigt bra är att han är extremt pedagogisk I sina förklaringar. Så även de som inte är galningar i likhet med undertecknad och har jobbat med nät i ett över ett decennium har en bra chans att få grepp om vad som egentligen händer under huven.

Bifogad fil(er)


Redigerat av Damocles, 03 maj 2016 - 01:55.


#93

Postad 03 maj 2016 - 06:57

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Finns ingen som har under 35ms på ps4/one
Ingen som har stabila 60fps däe heller

Och ms har ju t.ex rätt hårda krav hur mycket bandbredd ett spel får nyttja. Även om jag just nu inte minns om det är en flaskhals för dice.

Redigerat av SKIBBE, 03 maj 2016 - 07:06.


#94

Postad 03 maj 2016 - 08:59

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
Men är det verkligen nätverkskoden det är fel på då SKIBBE? Det jag förknippar med bra/dålig nätkod är att man dör bakom hörn etc och det gör man väldigt sällan nuförtiden trots att frameraten inte är stabil

Känns som att One/ps4 har för svag hårdvara och att Dice måste optimera och behandla Battlefield lite annorlunda till konsol... Jag hoppas att Dice optimerar antal spelare för respektive konsol/pc och inte bryr sig om att alla ska ha samma upplevelse för det blir det inte ändå. CQLarge är ospelbart enlgit mig på konsol men hade dem bara hållt nere på spelarantalet till 40 på konsol och balansera antal fordon där efter så tror jag att det skulle flyta på minst lika bra som Battlefront.

#95

Postad 03 maj 2016 - 09:04

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Japp hårdvaran begrånsar mycket i cqlarge, och färre spelare hade varit optimalt. Men när dom erbjuder 64+2 spelare,då tycker jag att det skall vara en bra upplevelse, och då måste ju således något optimeras mer. Om det är bättre netcode, lägre upplösning, färre animationer...

Jag personligen hade gärna sett 720p ist för 900p på one, skulle säkert boosta allt fint.

Blir ju fedt med en ps4.5 för spel som bf5 lite avis att One ej kommer släppa en uppgradering, jag hadr köpt direkt!

#96

Postad 03 maj 2016 - 10:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Blir ju fedt med en ps4.5 för spel som bf5 lite avis att One ej kommer släppa en uppgradering, jag hadr köpt direkt!

Det vet vi inte ännu, det är 50/50 att de gör känns det som.



#97

Postad 03 maj 2016 - 10:15

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Battlefields nätkod är en av dem bästa just nu. Bara hoppas på att bf5 kommer va lika bra från start.

#98

Postad 05 maj 2016 - 20:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

giphy.gif

 

Vad tror ni han ser? Titans? Dinosaurier?

 

wallpaper_red_alert_2_02_16001.jpg

 

?

 

Bonusfråga: Vilken låt spelas i huvudet när ni ser bilden?


Redigerat av Zoiler, 05 maj 2016 - 20:54.


#99

Postad 05 maj 2016 - 21:01

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

giphy.gif
 
Vad tror ni han ser? Titans? Dinosaurier?


Var kommer denna bild ifrån?

#100

Postad 05 maj 2016 - 21:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Det var nån teaser jag såg på gaf, det var det enda de visade inför premiären imorgon.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.