Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Prisvärd miniprojektor

1 svar till detta ämne projektor prisvärd mini
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 10 november 2020 - 11:08

AndieB
  • AndieB
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Hej forummedlemmar!

 

Önskar Er input och kompetens om att försöka finna en prisvärd miniprojektor.

Har en liten lägenhet med lutande tak och har tänkt att projicera mot en ljusgrå vägg där avståndet är max 3 meter (mer korrekt 270cm).

 

Tanken är enbart att titta på film, inget spelande.

 

Vad skulle ni rekommendera för prisvärd miniprojektor?

 

Önskvärd funktioner/finesser i benämningen "prisvärd":

  • WiFi
  • USB
  • Tyst (inga högljudda fläktar)
  • Bra kvalité på bild/upplösning

Om ni anser att det finns andra funktioner/finesser som är värdefulla eller viktiga, ta gärna med dem med.

 

Stort tack på förhand!

 

//AndieB

 



#2

Postad 11 november 2020 - 14:23

samsara
  • samsara
  • Forumräv

  • 540 inlägg
  • 0

Dessvärre är det så att inga butiker säljer dessa billiga miniprojektorer så det är svårt att veta hur dessa står sig i förhållande till tv apparater på runt 65 tum. Har några vänner som köpt miniprojektorer för under 4000:-  och då har det varit projektorer med led belysning. Mina vänner har efter bara något år slängt sina projektorer och investerat i vanliga 65 tums tv apparater vilket klart gett bättre bild. Dessutom har en tv apparat klart bättre ljud i förhållande till LED projektorns transistorradio högtalare. 

Har själv en bio i källaren  och 32 tums tvn i alla sovrum. Stod i valet och kvalet hur jag ska göra i vardagsrummet? Tv eller projektor för under 20000:- men det blir nog en 65 tums tv och en till hemmabio ljud anläggning. Så kan jag pyssla med annat medans jag kollar på filmer som jag tidigare sett.






Även taggad med projektor, prisvärd, mini

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.