Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Var är mcmike?

7 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#1

Postad 09 maj 2019 - 09:35

lajbanson
  • lajbanson
  • Användare

  • 246 inlägg
  • 0
Saknar användaren mcmike, någon som vet något? Han brukar alltid sprida positiva vibbar i diverse trådar! Men nu har han inte setts till. Hoppas det inte är pga sålig behandling från någon annan användare - vet att det var dålig stämning i Viaplay tråden med sepeciellt en användare som höll en dålig ton. Hur gör man om man swr att en användare inte beter sig lämpligt?

#2

Postad 09 maj 2019 - 12:05

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 677 inlägg
  • 0
Semester kanske? Inte så länge sen han var online.

#3

Postad 09 maj 2019 - 13:45

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 4

Saknar användaren mcmike, någon som vet något? Han brukar alltid sprida positiva vibbar i diverse trådar! Men nu har han inte setts till. Hoppas det inte är pga sålig behandling från någon annan användare - vet att det var dålig stämning i Viaplay tråden med sepeciellt en användare som höll en dålig ton. Hur gör man om man swr att en användare inte beter sig lämpligt?

 

Hoppas du menar mig. Har aldrig varit med med om en användare som genom HELA Viaplay tråden hyllat tjänsten till skyarna. 

Den är idag mkt bättre än för 3-4 år sedan men det har inte mcmike märkt av. Varit lika bra hela tiden enligt honom.

 

Andra har varit på människan också men iaf jag står för varenda ord. 

 

Men starta en tråd om en "saknad " användare? Ha ha ha. 

 

/Fredrik



#4

Postad 09 maj 2019 - 14:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 2

Hoppas du menar mig. Har aldrig varit med med om en användare som genom HELA Viaplay tråden hyllat tjänsten till skyarna. 

Den är idag mkt bättre än för 3-4 år sedan men det har inte mcmike märkt av. Varit lika bra hela tiden enligt honom.

 

Andra har varit på människan också men iaf jag står för varenda ord. 

 

Men starta en tråd om en "saknad " användare? Ha ha ha. 

 

/Fredrik

 

får man inte tycka om en tjänst menar du? Vem är du att bestämma vad folk ska tycka och inte tycka?

 

Vad är det för fel med att sakna en medlem dessutom? 



#5

Postad 09 maj 2019 - 20:24

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

får man inte tycka om en tjänst menar du? Vem är du att bestämma vad folk ska tycka och inte tycka?

Vad är det för fel med att sakna en medlem dessutom?


Tjänsten var inte bra för några år sedan, klart bättre idag gällande sporten som diskuterades då.

Var du inte med då och hade Viaplay då o kan jämföra bör du inte yttra dig överhuvudtaget.

/Fredrik

#6

Postad 09 maj 2019 - 21:20

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0
Hoppas det här är ett aprilskämt

#7

Postad 09 maj 2019 - 21:25

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

nähe  mitt inlägg fick inte va kvar varför då ha kvar hela tråden? man kan aldrig va ärlig här!

 

man får inte va kritisk och ärligt alls här om hur vissa medlemmar beter sig sorgligt nog :(


Redigerat av Duckface21, 09 maj 2019 - 21:28.


#8

Postad 09 maj 2019 - 23:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 1

Tjänsten var inte bra för några år sedan, klart bättre idag gällande sporten som diskuterades då.

Var du inte med då och hade Viaplay då o kan jämföra bör du inte yttra dig överhuvudtaget.

/Fredrik

 

det är inte bildkvaliteten jag påpekar, utan det jag påpekar är att du inte verkar tolerera att andra tycker annorlunda än du.  Om nu han tyckte att det var bra redan då, får han inte tycka det då?

 

Det är lika löjligt som att du inte får tycka en låt är bra bara för att jag tycker den är dålig.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.