Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Division 2

112 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Tom Clancy's The Division 2 (PC) (PC-spel) 0 0 (0) 549:-
Tom Clancy's The Division 2 (PS4) (PlayStation 4-spel) 0 0 (0) 544:-
Tom Clancy's The Division 2 (Xbox One) (Xbox One-spel) 0 0 (0) 544:-

Postad 17 mars 2019 - 02:43

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 2 630 inlägg
  • 0

Kör med ett rifle typ M1A och sen en assault rifle och en healing skill typ drone med fixer mod och t.ex. seeker mine. Håll dig hela tiden på avstånd så långt bak det går och skjut med ditt rifle sen när de kommer nära använder du assault rifle och överraska fienderna så mycket det går med seeker mine. Hittils har jag klarat av all main missions solo fram till lvl 11.

har spelat lite nu men tycker det är alldeles för svårt. fienderna tål hur mycket som helst men jag själv tål jättelite. jag är ensam och fienderna är hur många som helst och kommer från alla håll. DEssutom är det alltid idioter som bara reser sig och går mot mig och dom verkar tåla ännu mer.

SAmtidigt så kommer det radiostyrda bilar som sprängs precis brevid mig. Samtidigt som det ä nån fiende på långt håll som verkar ha nån typ av granatkastare eller nåt som brinner.

förstår faktiskt inte hur man ska klara detta . DEssutom hatar jag verkligen cover-systemet som man fastnar i hela tiden.

alldeles för stressigt och svårt för mig och jag har faktiskt inte kul när jag spelar när det är så här.

Redigerat av Zerox_no1, 17 mars 2019 - 02:46.

Postad 17 mars 2019 - 07:45

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 7 612 inlägg
  • 0
De är väl optimerat för coop. Men ingen gillar bulletsponges

Postad 17 mars 2019 - 08:49

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Forumräv

• 901 inlägg
  • 0
Spelet är riktigt bra tycker jag. Blir lite svårt emallanåt men det går bra om man har strategi hur man ska klara missions. Det är viktigt att man inte behåller samma vapen för länge för den blir sämre när du väl går upp på högre level. Använder en famas 2010 den slaktar fienden rätt fort så vidare det inte är en fiendeledare

Postad 17 mars 2019 - 09:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 11 832 inlägg
  • 0

Kör med ett rifle typ M1A och sen en assault rifle och en healing skill typ drone med fixer mod och t.ex. seeker mine. Håll dig hela tiden på avstånd så långt bak det går och skjut med ditt rifle sen när de kommer nära använder du assault rifle och överraska fienderna så mycket det går med seeker mine. Hittils har jag klarat av all main missions solo fram till lvl 11.

tack för tips. ska prova.

problemet är att även om jag är långt bak så händer det för mycket på en gång. folk som rusar mot mig från olika håll, granater och annan skit. 

Men jag ska också tillägga att jag är en helt ny pc-gamer så jag har fortfarande problem med mus och tangentbord och i stressiga situationer så trycker jag ofta fel :)

De är väl optimerat för coop. Men ingen gillar bulletsponges

vad är bulletsponges?

Postad 17 mars 2019 - 11:15

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 2 630 inlägg
  • 0

Jag spelar på Xbox.

Bullesponges är när fienderna tål jättemycket skada. Hittils tycker jag inte att det är så mycket att man kan klaga på det. Tror en del av det hänger på att många har så jäkla kass aim. lol

Ett tips om det är svårt kan ju vara att levla upp så du är två nivåer högre än vad som krävs som lägst för missions. Fiender som kastar granater får en ikon ovanför huvudet som visar när de är på väg att kasta, då ska du skjuta så de tappar den.

tack för tips. ska prova.

problemet är att även om jag är långt bak så händer det för mycket på en gång. folk som rusar mot mig från olika håll, granater och annan skit. 

Men jag ska också tillägga att jag är en helt ny pc-gamer så jag har fortfarande problem med mus och tangentbord och i stressiga situationer så trycker jag ofta fel :)

vad är bulletsponges?

Redigerat av Zerox_no1, 17 mars 2019 - 11:47.

Postad 17 mars 2019 - 12:25

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 2 630 inlägg
  • 0

Kolla den här om ni har det svårt i spelet.

Redigerat av Zerox_no1, 17 mars 2019 - 12:25.

Postad 18 mars 2019 - 09:07

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Forumräv

• 901 inlägg
  • 0
Köra solo är svårt. Men det är mest när du ska ta över områden som det är svårt tycker jag. Missions har jag inga problem med inte ens solo

Redigerat av Andreas3200, 18 mars 2019 - 09:07.

Postad 18 mars 2019 - 18:23

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 4 726 inlägg
  • 0

Postad 18 mars 2019 - 20:59

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 2 630 inlägg
  • 0

Köra solo är svårt. Men det är mest när du ska ta över områden som det är svårt tycker jag. Missions har jag inga problem med inte ens solo:

Går att utnyttja vänliga npc's från settlements. Klarade av en bounty där man skulle döda två eliter där jag lät npc:erna göra grovjobbet. :D

Postad 18 mars 2019 - 22:44

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 2 630 inlägg
  • 0

Nice!

Agents, good news! We have identified several issues that were causing skills to immediately destroy themselves and go on a 15 second cooldown. Our development team has been hard at work during the weekend and throughout today to find a fix for those problems.

We will be able to solve most of these occurrences with the brief maintenance today, March 18th at 10:15 PM CET / 5:15 PM EST / 6:15 AM KST / 8:15 ACT. The servers will be down for approximately 15 minutes and you should encounter these issues way less often from this point on.

The team is continuing their work to resolve all the remaining issues on this topic with a future patch later this week. Until then you can try to avoid the talents EXTRA and OVERLAP which seem to be the culprit and can cause skills to act up even after maintenance, albeit still much less often.

Postad 19 mars 2019 - 00:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 11 832 inlägg
  • 0
Det finns ingen Discord för mhb eller? Ifall man skulle vilja spela ihop med någon här någon gång 😊

Postad Igår, 11:56

alienrebel
  • alienrebel
  • Beroende

• 1 411 inlägg
  • 0

Har precis börjat lira detta spel och det verkar bra.

En fråga kan man typ lira hela spelet i multiplayer?

Kan tex jag och en kompis lira tillsammans och göra alla missions tillsammans? Sen kanske man behöver mer folk för vissa saker?

Redigerat av alienrebel, Igår, 11:56.

Postad Igår, 13:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 11 832 inlägg
  • 0

Har precis börjat lira detta spel och det verkar bra.
En fråga kan man typ lira hela spelet i multiplayer?
Kan tex jag och en kompis lira tillsammans och göra alla missions tillsammans? Sen kanske man behöver mer folk för vissa saker?

Ja det kan du. En av er kan hoppa in när ni vill och köra vilka uppdrag ni vill. Sen kan du fortsätta själv om du vill. Eller så ringa efter förstärkning från en random spelare som hjälper till. Det har jag gjort när jag spelat själv.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.