Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony 3D Personal Viewer (HMZ-T1)

438 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony HMZ-T1 (3D-glasögon) 9 7,29 (6) Inga priser
2 relaterade trådar

#401

Postad 28 augusti 2012 - 17:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 888 inlägg
  • 0
Kommer du skriva här eller vart kommer du måhända skriva intryck på riften senare. Vill inte kapa tråden för mycket :)

Spelstödet är A och O. Och det är inte alltid så lätt att få spelutvecklarna att knacka in kod. Se TrackIR och Novint Falcon.
Hade det inte vart för det hade man måhända hoppat på alfa produkten direkt.

#402

Postad 28 augusti 2012 - 17:48

Naicro
  • Naicro
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Kommer du skriva här eller vart kommer du måhända skriva intryck på riften senare. Vill inte kapa tråden för mycket :)

Spelstödet är A och O. Och det är inte alltid så lätt att få spelutvecklarna att knacka in kod. Se TrackIR och Novint Falcon.
Hade det inte vart för det hade man måhända hoppat på alfa produkten direkt.


Det är sant, men med all rätt. Tror inte TrackIR eller Novint har varit tillräckligt revolutionerande för att rättfärdiga utvecklingskostnaden, även om det är en försumbar kostnad i ett större spelprojekt. Jag tror och hoppas att så inte blir fallet med Rift, det är ju trots allt "truly immersive virtual reality" vi snackar om :)

Jag ser till att posta en noggrann recension så fort som möjligt.

Redigerat av Naicro, 28 augusti 2012 - 17:59.


#403

Postad 28 augusti 2012 - 18:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Rift är en intressant produkt men jag tror inte riktigt på det. Folk vill inte ha massa grejjer på huvudet. Iofs så börjar väl folk vänja sig lite nu med 3d-glasögon på bio osv så kanske. Vi får väl se. Krävs dock jäkligt mycket för att spelstudios ska lägga tid på att utveckla åt den. Krävs att väldigt många köper en sån produkt om det ska vara värt besväret att utveckla åt den. T1'an funkar iaf med vilken videokälla som helst. Krävs inget stöd för den eller liknande.

Redigerat av Unregistereddc471864, 28 augusti 2012 - 18:16.


#404

Postad 28 augusti 2012 - 19:58

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Utförlig analys Naicro, men som du säger upplever inte alla HMZ-T1 likadant. Jag "glömmer" inte att det är 3D då jag ser på 3D-film. 2D Blu-Ray ser ofta ut som 3D för mig. Kan det bero på att förmågan att uppfatta 3D'n varierar från person till person? I arme'n utbildades jag till avståndsmätare i eldledningen. Vi använde då för tiden ett tyskt instrument från andra världskriget (finska arme'n - inga laserinstrument på den tiden) - en sorts kikare. Vi fick först göra ett test för att se vilka som hade bra stereosyn som dom kallade det. Vissa klarade inte alls av att bedöma avstånd med den kikaren. Kan kanske vara likadant med 3D glasögon och HMZ-T1?

Om steropsis på wikipedia : http://en.wikipedia....wiki/Stereopsis

Oculuc Rift är intresant och blir troligen stort, men denna första version är mera som en prototyp för spelutvecklare. Konsumentmodellen som kommer senare (kanske nästa år) kommer att ha bl.a. högre upplösning. Men det verkar som första versionen kan ge fin upplevelse i spel om man kan leva med litet dålig upplösning. Bokade ingen på Kickstarter nu då jag har en HMZ-T1 och inte har några problem med den, men kommer att köpa nästa version då/om den kommer. Om nu inte Sony gör en ny version med större fov, headtracking etc. :P

#405

Postad 28 augusti 2012 - 20:59

Naicro
  • Naicro
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Utförlig analys Naicro, men som du säger upplever inte alla HMZ-T1 likadant. Jag "glömmer" inte att det är 3D då jag ser på 3D-film. 2D Blu-Ray ser ofta ut som 3D för mig. Kan det bero på att förmågan att uppfatta 3D'n varierar från person till person? I arme'n utbildades jag till avståndsmätare i eldledningen. Vi använde då för tiden ett tyskt instrument från andra världskriget (finska arme'n - inga laserinstrument på den tiden) - en sorts kikare. Vi fick först göra ett test för att se vilka som hade bra stereosyn som dom kallade det. Vissa klarade inte alls av att bedöma avstånd med den kikaren. Kan kanske vara likadant med 3D glasögon och HMZ-T1?

Om steropsis på wikipedia : http://en.wikipedia....wiki/Stereopsis



Jag tror du missuppfattade lite vad jag menade där, det är inte så att jag är tvungen att kolla om 3Dn är på för att jag inte upplever en 3D-effekt, utan mer för att man får en stereoskopisk känsla även i 2D pga. avsaknaden av referenser, precis som du själv säger "2D Blu-Ray ser ofta ut som 3D för mig", det i kombination med att man saknar den där extra "punchen" i "popouts". Jag har tyvärr inget intyg från armén som kan visa på att jag har lätt för stereoskopisk avståndsbedömning :) men för att citera mig själv:

Jag hör till den kategori som absolut älskar riktigt bra 3D och har aldrig upplevt illamående eller annat obehag, vare sig på bio eller av min 3D TV / 3D projektor. Har dessutom väldigt lätt att uppfatta djup i 3D scener.



Bokade ingen på Kickstarter nu då jag har en HMZ-T1 och inte har några problem med den,



Det är riktigt kul att du är nöjd med HMZ-T1, men som tidigare sagt så har HMZ-T1 inget att göra med VR överhuvudtaget och borde absolut inte jämföras med Oculus Rift. Det enda de har gemensamt är att de sitter på huvudet men där stannar det.


Oculuc Rift är intresant och blir troligen stort, men denna första version är mera som en prototyp för spelutvecklare. Konsumentmodellen som kommer senare (kanske nästa år) kommer att ha bl.a. högre upplösning. Men det verkar som första versionen kan ge fin upplevelse i spel om man kan leva med litet dålig upplösning.

Om man tittar hur det har gått historiskt för VR så finns risken att det inte kommer en consumer av Rift, jag ser detta som ett unikt och billigt tillfälle att få testa den troligtvis bästa VR på marknaden. Skulle det nu komma en consumer-variant så kommer jag vara riktigt nöjd över att ha backat projektet och att sen ha en bit spelhistoria på hyllan är inte helt fel.

Redigerat av Naicro, 28 augusti 2012 - 21:21.


#406

Postad 28 augusti 2012 - 21:20

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Jo, menade ingen kritik eller ifrågasättning mot dig Naicro och jag såg vad du skrev. Kom bara att tänka på det där med stereopsis då jag kom ihåg att jag läst om andra som inte tycker 3D på HMZ-T1 är speciellt bra.

#407

Postad 28 augusti 2012 - 22:14

Naicro
  • Naicro
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Rift är en intressant produkt men jag tror inte riktigt på det. Folk vill inte ha massa grejjer på huvudet. Iofs så börjar väl folk vänja sig lite nu med 3d-glasögon på bio osv så kanske. Vi får väl se. Krävs dock jäkligt mycket för att spelstudios ska lägga tid på att utveckla åt den. Krävs att väldigt många köper en sån produkt om det ska vara värt besväret att utveckla åt den. T1'an funkar iaf med vilken videokälla som helst. Krävs inget stöd för den eller liknande.


Det är min initiala känsla också, men det är bla. uttalanden som dessa som gör att jag faktiskt tror på att det Oculus har tagit fram verkligen är något utöver det vanliga:

Palmer Luckey - "One of the biggest issues is getting people to believe it actually works as well as we say it does. There are a lot of VR skeptics, but once they actually try it, they are almost always blown away."

John Carmack - “A gaming experience with a level of immersion genuinely unlike anything else we have ever encountered.”

Review - There are a lot of cool gadgets out there, but I promise you that you have never seen anything like this…”

G4 - “The effect of using the Oculus Rift as you play is mind-blowing. You’re essentially transported into the game, with the headset recording every tilt and turn of your head and body.”

Redigerat av Naicro, 28 augusti 2012 - 22:15.


#408

Postad 28 augusti 2012 - 22:23

Naicro
  • Naicro
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Jo, menade ingen kritik eller ifrågasättning mot dig Naicro och jag såg vad du skrev. Kom bara att tänka på det där med stereopsis då jag kom ihåg att jag läst om andra som inte tycker 3D på HMZ-T1 är speciellt bra.


None taken :)

#409

Postad 28 augusti 2012 - 22:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Det är min initiala känsla också, men det är bla. uttalanden som dessa som gör att jag faktiskt tror på att det Oculus har tagit fram verkligen är något utöver det vanliga:

Palmer Luckey - "One of the biggest issues is getting people to believe it actually works as well as we say it does. There are a lot of VR skeptics, but once they actually try it, they are almost always blown away."

John Carmack - “A gaming experience with a level of immersion genuinely unlike anything else we have ever encountered.”

Review - There are a lot of cool gadgets out there, but I promise you that you have never seen anything like this…”

G4 - “The effect of using the Oculus Rift as you play is mind-blowing. You’re essentially transported into the game, with the headset recording every tilt and turn of your head and body.”


Problemet är att det är en för dyr produkt. Folk gnäller på att spel är dyra. Om de inte ens är villiga att spendera 400-500 för ett spel så är det knappast villiga att spendera 4000-5000 på ett par glasögon. Det blir kanske ett par tusen som köper en sån här produkt. Nördarna/teknikfreaksen kanske köper det men den stora massan kan inte bry sig mindre.

När man måste ta till kickstart för att få in pengar för att inte ens de inblandade företagen vill satsa ngt så är det ett dåligt tecken. De tror inte själva på sin produkt. Jag hoppas jag har fel men jag är rädd för att jag har helt rätt.

#410

Postad 28 augusti 2012 - 22:40

Naicro
  • Naicro
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

När man måste ta till kickstart för att få in pengar för att inte ens de inblandade företagen vill satsa ngt så är det ett dåligt tecken. De tror inte själva på sin produkt. Jag hoppas jag har fel men jag är rädd för att jag har helt rätt.


Där måste jag säga att du är helt fel ute. Oculus hade fundings för en fullskalig produktion sedan tidigare, de använder enbart Kickstarter för att få ut SDK samt HMD till utvecklare så att det ska finnas spelstöd vid den kommersiella lanseringen. I dagsläget tar Oculus $300 för ett devkit och i bästa fall går de inte minus per såld enhet.

Problemet är att det är en för dyr produkt. Folk gnäller på att spel är dyra. Om de inte ens är villiga att spendera 400-500 för ett spel så är det knappast villiga att spendera 4000-5000 på ett par glasögon. Det blir kanske ett par tusen som köper en sån här produkt. Nördarna/teknikfreaksen kanske köper det men den stora massan kan inte bry sig mindre.


Deras målsättning är att consumer ska hållas i samma prisklass, dvs runt $300 (ca 2000kr) vilket är mindre än vad man få betala för en vettig spelskärm (eller 5500kr mindre än HMZ-T1 om man ska hålla sig till trådämnet lite:)

Redigerat av Naicro, 28 augusti 2012 - 23:18.


#411

Postad 29 augusti 2012 - 16:37

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Jag känner Palmer som är hjärnan bakom Rift och jag hjälper han även med mjukvara, min FreePIE gör att trackern kommer fungera för de flesta spel

https://github.com/A...almgren/FreePIE

En annan kille håller på att hacka DirectX för att anpassa spelen för Rift, så när den väl släpps kommer det nog finnas en del stöd, dock kommer det inte vara plug and play som med en T1an

http://www.mtbs3d.co...hp?f=26&t=14970

#412

Postad 30 augusti 2012 - 13:04

Naicro
  • Naicro
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Jag känner Palmer som är hjärnan bakom Rift och jag hjälper han även med mjukvara, min FreePIE gör att trackern kommer fungera för de flesta spel

https://github.com/A...almgren/FreePIE

En annan kille håller på att hacka DirectX för att anpassa spelen för Rift, så när den väl släpps kommer det nog finnas en del stöd, dock kommer det inte vara plug and play som med en T1an

http://www.mtbs3d.co...hp?f=26&t=14970


Fett!

#413

Postad 01 september 2012 - 13:01

Dämpa
  • Dämpa
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Inga kommentarer om T2:an som visades upp tidigare i veckan?
Ljudförändringar och bekvämare att använda i vart fall.

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Redigerat av Dämpa, 01 september 2012 - 13:48.


#414

Postad 01 september 2012 - 20:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Finns en tråd om T2an

#415

Postad 02 september 2012 - 13:37

danelk
  • danelk
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Inga kommentarer om T2:an som visades upp tidigare i veckan?
Ljudförändringar och bekvämare att använda i vart fall.

http://www.youtube.com/watch?v=brJHhsKvahE&feature=youtu.be


Kändes som jag kollade på tv-shop.
Ser iofs inte spec bra ut att ha egna hörlurar och t2, verkar som hörlurarna inte kommer riktigt i kontakt med huvudet

#416

Postad 02 september 2012 - 15:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
ÄR mest skeptiskt till priset som är 2000 dyrare för i princip ingenting nytt mer än att den är lite lättare.

#417

Postad 02 september 2012 - 16:13

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Ser inte mycket bekvämare ut

#418

Postad 02 september 2012 - 23:36

danelk
  • danelk
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Men vad f'n är grejen... folk har SAGT att dessa är obekväma, obalanserade och har ej imponerande OLED upplösning. Varför inte ta till det och fråga "oss" som har T1 vad skulle vi vilja ändra på och agera därefter... Re-designa och gör dessa användar vänliga!

Av all kritik som kommit (vikt / obekväma)... så tar de bort hörlurar !?

Som att lämna bilen på vinterdäcks-byte och så tar de och dammsuger den innifrån istället.


synd att sony alltid ska vara så jäkla envis med att "tro" att veta vad konsumenten vill ha istället för att lyssna till kritik och önskemål och agera utifrån det...

det är ju inte så konstigt varför det gått dåligt för Sony senaste åren.

Redigerat av danelk, 02 september 2012 - 23:39.


#419

Postad 02 september 2012 - 23:46

danelk
  • danelk
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Inga kommentarer om T2:an som visades upp tidigare i veckan?
Ljudförändringar och bekvämare att använda i vart fall.

http://www.youtube.com/watch?v=brJHhsKvahE&feature=youtu.be



Haha notera i början (0:20), T2 sitter snett på hennes huvud... och var är kabeln !?

Så jag antar att man får grym 3D upplevelse när T2 inte är på... kan tänka mig mörket i 3D... måste vara enorm upplevelse.

usch ne nu ska jag inte va taskig

Edit: 1:33 = o.O !?!?

Redigerat av danelk, 02 september 2012 - 23:47.


#420

Postad 03 september 2012 - 00:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 1

Men vad f'n är grejen... folk har SAGT att dessa är obekväma, obalanserade och har ej imponerande OLED upplösning. Varför inte ta till det och fråga "oss" som har T1 vad skulle vi vilja ändra på och agera därefter... Re-designa och gör dessa användar vänliga!

Av all kritik som kommit (vikt / obekväma)... så tar de bort hörlurar !?

Som att lämna bilen på vinterdäcks-byte och så tar de och dammsuger den innifrån istället.


synd att sony alltid ska vara så jäkla envis med att "tro" att veta vad konsumenten vill ha istället för att lyssna till kritik och önskemål och agera utifrån det...

det är ju inte så konstigt varför det gått dåligt för Sony senaste åren.


Sony i ett nötskal tyvärr. De är bra på ny teknik men de är usla på kundnytta.

#421

Postad 03 september 2012 - 07:52

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 1
Det som borde förbättrats i prioritetsordning från viktigast till mindre viktigt

Komfort, Exit pupil (Större fokusområde), Mer FOV, totalmörka och inga optkreflexler, design som fixar alla hörlurar, 1080p*


*Tänk på att du inte kan gama i 1080p så för mig är det ingen viktig feature tills standarden stödjer 1080p&60hz

Redigerat av CyberVillain, 03 september 2012 - 07:54.


#422

Postad 03 september 2012 - 07:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 1
Håller med i samtliga punkter. Man kan ju hoppas de håller på att bygga en balanserad hjälm/glasögon men att de inte hunnit få ut den i år så de släpper en halvhjärtad uppdatering sålänge.

Bygg in dem i ett par "skidglasögon" som vissa privatpersoner gjort. Då får man totalt mörker och komfort iaf.

Redigerat av Unregistereddc471864, 03 september 2012 - 07:58.


#423

Postad 03 september 2012 - 13:17

danelk
  • danelk
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Det som borde förbättrats i prioritetsordning från viktigast till mindre viktigt

Komfort, Exit pupil (Större fokusområde), Mer FOV, totalmörka och inga optkreflexler, design som fixar alla hörlurar, 1080p*


*Tänk på att du inte kan gama i 1080p så för mig är det ingen viktig feature tills standarden stödjer 1080p&60hz

Håller med i samtliga punkter. Man kan ju hoppas de håller på att bygga en balanserad hjälm/glasögon men att de inte hunnit få ut den i år så de släpper en halvhjärtad uppdatering sålänge.

Bygg in dem i ett par "skidglasögon" som vissa privatpersoner gjort. Då får man totalt mörker och komfort iaf.


+1

#424

Postad 03 september 2012 - 13:21

Unregistered3a29f2ae
  • Unregistered3a29f2ae
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Har mailat sony ang när man kan få prova ett demoex i förra veckan men inte fått något svar... Kommer säkert inte få något svar heller :)

#425

Postad 09 november 2012 - 20:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Har beställt en VT50 istället så jag säljer min HMZ-T1 till ett bra pris. Skynd fynda ;)

https://www.minhembi.../marknad/332953

#426

Postad 11 november 2012 - 15:13

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
De två kanske inte riktigt täcker samma behov dock ;)

#427

Postad 11 november 2012 - 15:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

De två kanske inte riktigt täcker samma behov dock ;)


Det tycker jag nog att de gör. Dessutom har en tv högre upplösning.

#428

Postad 11 november 2012 - 19:07

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 1
Svårt att montera på huvudet dock ;)

#429

Postad 11 november 2012 - 19:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jepp men man slipper också få grymt ont i huvudet när man använder en tv :)
Har aldrig lyckats få HMZ-T1 att passa bra hur jag än gör. Det är outhärdigt att ha den på huvudet längre än 45 minuter åt gången. Att det sen aldrig är helt skarp bild är smått irriterande också.

Redigerat av Unregistereddc471864, 11 november 2012 - 19:37.


#430

Postad 11 november 2012 - 19:46

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 1
Nej, jag håller med.. Men känslan av att bilden sitter på huvudet i kombo med head tracking är fan nice tom med en HMZ. Men man kan bara hoppas att det kommer ett företag som tar detta på allvar. Med lite tur klarar Oculus Rift av att leverera

#431

Postad 12 november 2012 - 07:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Oculus rift är dock ngt helt annat. Där prioriterar man stor fov för att få en känsla av att man är inne i spelet. Det får man aldrig med en HMZ då den har så liten fov. 45 grader tror jag den har. HMZ passar nog bättre till film dock.

#432

Postad 12 november 2012 - 10:08

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 1
En Rift och en HMZ går iallafall att jämföra, en TV och en HMZ fyller två helt olika behov. Min åsikt iallafall

#433

Postad 19 maj 2013 - 01:51

danelk
  • danelk
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Jag tror rift kommer slå stort, HMZ öppnade bara upp ögonen och mycket besvikelse medans rift verkar rätta till besvikelsen i VR-världen.

Sony känns dock inte riktigt hundra med sina nya saker. Får en stark känsla av att dom släpper nya saker bara för att testa... sen satsar dom inget mer på det utan låter nåt annat företag ta över / äga marknaden.

HMZ är grymt nice, bara att det hade verkligen behövt 101% av Sonys energi för att lyckas (design, komfort, headtrackning, kompatibilitet med andra enheter och slutligen enkelt att utveckla för andra områden än bara film och spel).
Sony hade alla förutsättningar till att lyckas på HMD marknaden men i brist på kärlek o entusiasm... ja... det blev som det blev... det är nog Rift som får den marknaden nu.

Jag fick min hmz slutet av 2011 och jag använde dessa till nyår (2011-2012)... o några gånger efter det sen har dom bara legat i skåpet o skräpat... jag tar gärna INTE fram dom för o spela... även om 3D är grymt. Även om Crysis2 var super-fett-jäkla-grym i HMD så down-äger diskomforten så mycket att jag inte ens testat Crysis 3 med dessa...
Ser faktiskt fram emot Rift... och hoppas med hela hjärtat på att konsument varianten kommer stödja konsoler också!!!

Redigerat av danelk, 19 maj 2013 - 01:55.


#434

Postad 27 maj 2013 - 21:31

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Efter att ha ägt Riften i några veckor så kan jag konstatera att de kompletterar varandra rätt bra. Riften är inte redo för att spela genom ett helt spel då upplösningne och bildkvaliten är för dålig. Dock är det sjukt nice och testa olika VR demon.

Sonyn (Moddad för konfort) funkar mycket bättre för dagens spel som inte är VR-förberdda

#435

Postad 15 juli 2013 - 14:58

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Rift är väl inte riktigt för konsumenter ännu nej. T1 har jag nu använt sedan mitten av maj ifjol, varje dag. Tycks ha använt den så mycket att den vill lägga av. Nu får jag inte igång den mera. Orange och röd lampa lyser som de ska på boxen, men inget händer när jag trycker på strömknappen. Kan ju vara brott på kabeln :(

#436

Postad 15 juli 2013 - 18:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 888 inlägg
  • 0
Vilken är snällare mot ögonen. Alltså gällande ögontrötthet inte upplösning eller bildkvalitet :)

#437

Postad 12 juli 2014 - 15:39

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 888 inlägg
  • 0
Bump använder någon av er som köpt HMZ-T1 och T2 dem någonsin numera eller?

#438

Postad 14 juli 2014 - 14:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 888 inlägg
  • 0
Ingen använder den längre alltså :)

#439

Postad 14 juli 2014 - 15:04

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Ingen använder den längre alltså :)


Finns väl andra slutsatser också, allt ifrån att de är så bra att de inte hinner besöka forumet längre....eller att folk i juli har annat för sig än att hänga här...vad det nu skulle vara? :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.