Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Förslag på appar?

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 11 februari 2011 - 22:16

Maria83
  • Maria83
  • Lärjunge

  • 356 inlägg
  • 0
Jag har precis köpt en iphone 4. Jag har aldrig ägt en iphone tidigare och är helt grön. Jag skulle vija har lite förslag på appar att ladda ner.

Jag har gjort lite kategorier på appar som ni gärna får fylla på med förslag. Om dom kostar pengar, skriv gärna hur mycket dom kostar.

Träning:


GPS:


Musik:


Spel:


TV/Film:


Övrigt:

Redigerat av Maria83, 11 februari 2011 - 22:32.


#2

Postad 11 februari 2011 - 22:28

Unregisteredc41c7708
  • Unregisteredc41c7708
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

Jag har precis köpt en iphone 4. Jag har aldrig ägt en iphone tidigare och är helt grön. Jag skulle vija har lite förslag på appar att ladda ner.

Jag har gjort lite kategorier på appar som ni gärna får fylla på med förslag. Om dom kostar pengar, skriv gärna hur mycket dom kostar.

Träning:Runkeeper eller Endomondo


GPS:Google app, hitta.se, eniro.se


Musik:


Övrigt:dropbox, doodle jump, mega jump, angry birds, fragger, whatsapp, viber, arla köket, teneln radio, police radio, klart.se, yr.no, trafikinfo, cnn, aftonbladet, tv.nu, tv-guide, svtplay, tv4play, mentometer, kanal5play, imdb, bilregistret, prisjakt, blocket och en ficklampa, det är vad jag har installerat hittills.



#3

Postad 12 februari 2011 - 11:20

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

  • 1 567 inlägg
  • 0
Träning:
Jag använder Runkeeper för att ha koll på rundorna. Betalvarianten var gratis i Januari, vet inte om den är det fortfarande, annars finns en free-variant med lite mindre funktioner.


GPS:
Använder i stort sett inget annat än den inbyggda maps.


Musik:
Finns inget behov att ha någon annan spelare än den inbyggd. Men jag har Shazam för att hitta namnet på en låt man hör. Finns både i gratis och betalvariant.
SR Play för att lyssna på radio.

Spel:
Mina mest använda är: Angry Birds - 7kr och Card Shark (tror den kostade 15kr)

TV/Film:
TV.nu för att ha koll på vad som går och även lägga in påminnelser.
IMDB - för att hitta namnet på den där skådespelaren/filmen :-)

Övrigt:
Facebook & Twitter så klart.
Sen använder jag Instapaper för att läsa artiklar. Det är en Read-it-later-tjänst som kostar 38:- men är väl värd sina pengar. Finns även i en gratisvariant.
Tågtavlan för att ha koll på mitt pendlande. Finns även i gratisversion.
Evernote för anteckningar. Jag & min fru har samma konto. Så lägger jag till en anteckning så har hon den även i sin iPhone.
Week Calendar - 15kr. För att få veckovy i kalendern.

#4

Postad 13 februari 2011 - 21:38

Unregistered4a0ef99c
  • Unregistered4a0ef99c
  • Användare

  • 160 inlägg
  • 0
va fan är grejen med appar egentligen ? är de inte bara en shortcut väg för att snabbt komma till hemsidan istället för knappa in adressen ?

vad är grejen liksom?

när det gäller spel fattar jag ju

men inte när det börja komma appar från banker o tidningar t.ex vad är de som är så speciellt grymt med deras appar som inte finns när man besöker de via hemsidan på mobilen?

#5

Postad 14 februari 2011 - 00:01

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Finns ju sjukt mycket olika appar. De är ju inte bara som att komma till en hemsida (oftast).

NågrA av mina:

Sl
Plastic bullet - kamera
Picture show - kamera
8 mm - video
Tiltshiftgen - kamera
Xe converter
Photoshop express
Koka ihop - mat
Svt play
Tv4 play
Kanal5 play
Imdb



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.