Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Välkommen till Prisjakt Version 5

171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 26 september 2008 - 08:00

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

  • 34 inlägg
  • 0
Äntligen släpps Prisjakt version 5
Läs mer här

Redigerat av jonasbonde, 06 oktober 2008 - 19:21.


#2

Postad 06 oktober 2008 - 17:20

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
schyst =)
då gäller det bara att vänta på att uppgraderingen blir klar :blush:

#3

Postad 06 oktober 2008 - 17:50

Riff
  • Riff
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Tycker direkt att det blev alldeles för mycket blått.

#4

Postad 06 oktober 2008 - 18:01

rensvind
  • rensvind
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Hej pricerunner!

#5

Postad 06 oktober 2008 - 18:05

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Härligt, jag behöver en ny stekpanna!

#6

Postad 06 oktober 2008 - 18:10

unik
  • unik
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Första intrycket är rörigt, tjockt och för grälla färger.
Men kommer oavsett ha prisjakt som startsida :blush:

#7

Postad 06 oktober 2008 - 18:15

elgholm
  • elgholm
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Gud vad buggigt.. Det fungerar ju inte att söka fram grejjer längre.. Gud vad tråkigt att man blir tvungen att gå tillbaka till pricerunner igen. Suck.

#8

Postad 06 oktober 2008 - 18:39

firefreak
  • firefreak
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Spontant väldigt rörigt. Ser väldigt mycket ut som en reklamfinansierad sida nu. Innan såg den mer användarinriktad ut. Synd.

Sen blå text på beige bakgrund, vem var snillet som kom på den oläsliga kombon?

Vid sökning av pris, vilket borde vara prisjakts huvudmål(?), får man priset så långt ner att man måste scrolla för att ens se det. Stort steg bakåt.

Ledsen att vara negativ men prisjakt använder jag dagligen. Att göra den plottrigare och mer svårläst är inte riktigt vad jag hade hoppats på.

Gör om, gör rätt!

Redigerat av firefreak, 06 oktober 2008 - 18:43.


#9

Postad 06 oktober 2008 - 18:44

Unregistered8376ac40
  • Unregistered8376ac40
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Segt och rörigt.
Usch!!!!

#10

Postad 06 oktober 2008 - 18:45

bengan83
  • bengan83
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Va trist. Det bästa med prisjakt var ju att den var enkel och lättöversådlig. Hoppas man vänjer sig men just nu känns det inte bra. Var mycket jobbigare att ta sig till en kategori och se produkterna

EDIT. Den är väldigt buggig med... Ni borde ha testat den innan ni la ut den.

Redigerat av bengan83, 06 oktober 2008 - 19:04.


#11

Postad 06 oktober 2008 - 18:46

spectrum50
  • spectrum50
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Sidorna kommer inte upp, man får trycka F5 ett antal gånger, poppar upp rutor så fort du drar musen över något, och blockerar något man vill se istället. Känns som om ni har ändrat för mycket på en gång.

#12

Postad 06 oktober 2008 - 18:47

Jallixx
  • Jallixx
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 0
Har alltid föredragit Prisjakt framför Pricerunner, då jag ogillar pricerunners design och plottrighet. Sen förstår man sig på prisjakt mycket lättare, svårt att säga direkt vad som är så bra med Prisjakt men de är bara bra.

Men nu fick jag en chock, en klar försämring, nu har ni allt som jag ogillar med pricerunner, det ser minst sagt alldeles för rörigt ut och alldeles för mycket färger. Sen som sagt så påminner hela sidan om Pricerunner nu, usch...
Sen funkar sidan väldigt segt nu och som spectrum skriver får man uppdatera sidan hela tiden då det blir en massa fel, jobbigt.

Nej jag tycker det var mycket bättre som det var...

Redigerat av Jallixx, 06 oktober 2008 - 18:49.


#13

Postad 06 oktober 2008 - 18:47

JetJaguarr
  • JetJaguarr
  • Forumräv

  • 839 inlägg
  • 0
Hade varit smidigt om man själv kunde bestämma vad man vill se på första sidan som till exempel superstart.se.
Rent generellt känns det som att idan inte är anpassad för de som är färgblinda, har dock inte testat om så är fallet.
Som tävlingsmänniska vill jag att TÄVLINGEN ska fungera, den avbröts mitt i, och nu kan jag inte komma tillbaka dit, blir bara vitt.

Edit: grammatik är bra grejer

Redigerat av JetJaguarr, 06 oktober 2008 - 18:51.


#14

Postad 06 oktober 2008 - 18:52

firefreak
  • firefreak
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0

Har alltid föredragit Prisjakt framför Pricerunner, då jag ogillar pricerunners design och plottrighet. Sen förstår man sig på prisjakt mycket lättare, svårt att säga direkt vad som är så bra med Prisjakt men de är bara bra.

Men nu fick jag en chock, en klar försämring, nu har ni allt som jag ogillar med pricerunner, det ser minst sagt alldeles för rörigt ut och alldeles för mycket färger. Sen som sagt så påminner hela sidan om Pricerunner nu, usch...

Nej jag tycker det var mycket bättre som det var...


Precis. Prisjakt för mig innebär (innebar) att man snabbt och överskådligt fick den infon man behövde och det gick alldeles umärkt att skicka länkar till äldre bekannta som snabbt kunde få en överblick. Att skicka en länk med det nya interfacet kommer jag inte kunna. Dom kommer se ut som levande frågetecken.


Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla låt i så fall bli att ändra designen på minhembio.com till samma.

#15

Postad 06 oktober 2008 - 19:05

Unregisteredf3125ee8
  • Unregisteredf3125ee8
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Kan man få tillbaka, iaf som alternativ, den gamla prisjakt?
Alldeles för grötigt! underkategorierna går hur som helst och gör det svårt och hitta rätt, tar ett tag och det var det som var bra med prisjakt. Det var enkelt, tyvärr som fler säger så är det här mer som pricerunner.
Allting känns för stort även i en upplösning på 1280x900.
Var tog alternativet "bild" vägen när man t.ex. tar en titt på mobiler och vill bara se hur dem ser ut? Nu måste man hålla musen över varje produkt för att bara kunna få en överblick.
Jaha, man måste vara inloggad för att få se bilder? Till vilken orsak? Min flickvän har inget konto så hon måste nu skaffa ett konto eller logga in på mitt för att kunna bara se bilder? Ologiskt.
Det är för mycket blått. Fööör mycket.

Nej tyvärr, den nya sidan känns inte alls användarvänlig...
Tråkigt nog.

En fråga bara, varför ändra på ett fungerande koncept? Även om jag är illustratör och älskar design så finns det vissa saker som bara ska vara simpelt. Prisjakt var nästan perfekt tidigare. Enligt min åsikt iaf.

Redigerat av Unregisteredf3125ee8, 06 oktober 2008 - 19:07.


#16

Postad 06 oktober 2008 - 19:05

firefreak
  • firefreak
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Kan ju för sjutton inte ens scrolla i en lång lista produkter överskådligt. Då expanderar den varje produkt man passerar så det ser ut som rena cirkusen. Fan !

#17

Postad 06 oktober 2008 - 19:06

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0

Spontant väldigt rörigt. Ser väldigt mycket ut som en reklamfinansierad sida nu. Innan såg den mer användarinriktad ut. Synd.

Sen blå text på beige bakgrund, vem var snillet som kom på den oläsliga kombon?

Vid sökning av pris, vilket borde vara prisjakts huvudmål(?), får man priset så långt ner att man måste scrolla för att ens se det. Stort steg bakåt.

Ledsen att vara negativ men prisjakt använder jag dagligen. Att göra den plottrigare och mer svårläst är inte riktigt vad jag hade hoppats på.

Gör om, gör rätt!

Måste tyvärr hålla med. Mycket rörigare än innan och inte alls lika lättöverskådlig. Blir även mycket segare än förut.

#18

Postad 06 oktober 2008 - 19:10

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Man ska kanske inte klaga innan man hunnit testa mer, men än så länge måste jag tyvärr sälla mig till de övriga.
Saknar enkelheten. Besöker inte prisjakt för att se en cool sida, jag besöker den för att jag kan få den information jag vill ha, presenterad på ett enkelt och lättöverskådligt sätt.

Första detaljen jag saknar är att man inte se totalpriset underst i sin "lista".
Använde den tex för att kunna ha spel jag är intresserad av i en lång lista, och sen enkelt se när något spel hade ändrats i pris. (Genom att se att det totala sjunkit)

Och ljusblått mot beige? :blush:

Redigerat av jaQoB, 06 oktober 2008 - 19:13.


#19

Postad 06 oktober 2008 - 19:11

EasterN
  • EasterN
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Måste tyvår hålla med all negativ kritik här. Använder prisjakt dagligen ofta för att koma till detta forum, och nu va forumlänken borta?! Har inte provat söka på några priser än.

//EasterN

#20

Postad 06 oktober 2008 - 19:12

firefreak
  • firefreak
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Jag skrev det här i bugg-tråden och jag hoppas kommentaren tas på allvar och inte som flaming.

"Ledsen att säga det men det saknas en funktion för att snabbt och smidigt söka efter pris på en produkt. "

Jag försökte precis söka på några produkter jag behöver inhandla och det är lite som med Vista. Massa hjälpmedel som mest är i vägen och grafik som stör.

Bling bling tillhör visst nya generationen på allt här i världen. Någon som vet en annan enkel sida att söka pris på?

Känns som att mina inlägg kommer att modereras bort dessutom.

Redigerat av firefreak, 06 oktober 2008 - 19:19.


#21

Postad 06 oktober 2008 - 19:20

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0
Vi har prestanda problem just nu men jobbar hårt på att fixa till det (Tyvärr måste man köra live för att hitta alla prestanda fel, 1500 samtidiga användare gör helt andra saker än 5).

En bra buggrapport är verkligen en tillgång, skriv gärna sådana så vi kan fixa felen :blush:

//Jonas

#22

Postad 06 oktober 2008 - 19:21

Unregistered4775cfde
  • Unregistered4775cfde
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Ett stort misslyckande!

Jag har alltid använt prisjakt men efter idag är det tveksamt om jag kommer besöka sidan igen.
Hoppas verkligen ni byter tillbaka till gamla designen.

#23

Postad 06 oktober 2008 - 19:41

stepanoff
  • stepanoff
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
If it ain´t broke DON´T fix it. Alltså: om man har världens bästa internetsida. Ändra inte på den!

Jag tittade i kategorin tft-skärmar och ville sortera fram alla släppte mellan 2007-2008. Till min förvåning hade jag intervallet år 0-år 2008. Jag kunde alltså snabbt välja bort alla skärmar producerade under medeltiden men det var omöjligt att stoppa "slide-baren" till 2007. Numera värdelös funktion alltså.

Jag håller också med folk om att det känns som en sida som fokuserar på annonserna. Man får koncentrerar sig gör att se innehållet. Men det var väl bara en tidsfråga...

men men man skall väl inte kasta yxan i sjön ännu. Det är förhoppningsvis bara barnsjukdomar och layouten vänjer man sig vid så småningomäven om allt verkar stirrigt just nu.

/stepanoff

#24

Postad 06 oktober 2008 - 20:01

krillepille2
  • krillepille2
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Citerar Anders Bagge: "Jag har tre ord att säga, det är Aj, aj, aj!"

Det här var inte bra. Väldigt rörigt, och som någon sa så blir det rena rama cirkusen när man ska klicka på något då man får fram massa info om produkten om man hoovrar över den.


:-/

#25

Postad 06 oktober 2008 - 20:07

Thide
  • Thide
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Tråkigt att säga det. Men det nya designen är hemsk.

Gå tillbaka till den gamla, den var PERFEKT.

Sidan är nu seg, svårnavigerad, ful. Jag tror inte det är någonting man vänjer sig vid, det är otroligt jobbigt att bara vara på sidan.

#26

Postad 06 oktober 2008 - 20:09

UltimatePlayer
  • UltimatePlayer
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
Ska det inte gå att minimera de expanderade produkterna? Tack och lov kan man ju ställa in så att produkter bara expanderas med klick, men kan man inte minimera dem efter känns det ju rätt meningslöst.

#27

Postad 06 oktober 2008 - 20:27

johwig
  • johwig
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Tycker som en av föregående talare lite väl blått jobbigt att läsa den blåa texten!

Lite för mycket som skall fungera och jävligt rörigt blev den gamla var en bra blandning av modernare teknik och enkelhet!

minhembio design är lugnare!

Redigerat av johwig, 06 oktober 2008 - 20:33.


#28

Postad 06 oktober 2008 - 20:28

gorby
  • gorby
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Det här va inte bra. Klart nerköp. Varför kan ni inte fixa en portal för portabla enheter typ PSP och mobiler?

Hur mycket buggar som helst. Det här kan inte vara testat många sekunder...

#29

Postad 06 oktober 2008 - 20:33

durand
  • durand
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0
Usch. Segt (då menar jag inte laddning utan grafiskt) och rörigt. Svårare att hitta mindre specifika kategorier nu än tidigare.

#30

Postad 06 oktober 2008 - 20:48

Unregistered2743ab77
  • Unregistered2743ab77
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Som många säger här JÄVLAR VAD det blev grötigt här.. riktig kasst.

Tycker vi tar tillbaka titelt från den designer som gjort den nya layouten.


Detta känns som en oseriös sida från tidigt 90-tal som en finnig 13åring bakat ihop.

#31

Postad 06 oktober 2008 - 20:57

AlbinAV
  • AlbinAV
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Usch. Segt (då menar jag inte laddning utan grafiskt) och rörigt. Svårare att hitta mindre specifika kategorier nu än tidigare.


Vad har hänt. Prisjakt ser helt plötsligt ut som Pricerunner. :blush:

Text ska vara svart, inte blå!!!!!

Redigerat av AlbinAV, 06 oktober 2008 - 20:59.


#32

Postad 06 oktober 2008 - 21:01

Misja_92
  • Misja_92
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
OjOj vad dåligt

#33

Postad 06 oktober 2008 - 21:08

Booyaka
  • Booyaka
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Måste hålla med om att det blev mycket rörigare och inte lika snyggt nu efter 'uppgraderingen'. Lite konstruktiv kritik...

  • Dålig kontrast (Exempelvis vit text på ljusblå bakgrund och röd text på blå eller orange bakgrund)
  • För litet avstånd mellan många element, särskilt under produktvisningen.
  • Butikslistningen där fältet med butiksinformation automatiskt expanderar vid mouse-over gör att det är för mycket som rör sig på skärmen. Bättre tidigare där man enbart fick mer info om man höll musen över pluset, när man verkligen vill ha det.
  • Kolumnen med länkar direkt till butikerna är för smal, man ser inte hela länken. (t.ex. https://www.prisjakt...kt.php?p=269990 )


#34

Postad 06 oktober 2008 - 21:09

AlbinAV
  • AlbinAV
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

En fråga bara, varför ändra på ett fungerande koncept? Även om jag är illustratör och älskar design så finns det vissa saker som bara ska vara simpelt. Prisjakt var nästan perfekt tidigare. Enligt min åsikt iaf.

Kan bara hålla med. Alla lämnade pricerunner för att vi ogillad eutseendet. Helt plötsligt försöker Prisjakt se ut som Pricerunner. Obegripligt!

Jag är oerhört besviken. Trivs inte alls på prisjakt längre. Så katastrofalt fult att man mår illa. Byt tillbaka snälla! Alla tycks ju vara överens om att det här är ett stort steg tillbaka!

#35

Postad 06 oktober 2008 - 21:26

kronofogden
  • kronofogden
  • Amatör

  • 55 inlägg
  • 0
Lyssna nu prisjakt: Var nu smarta och "stoppa" lanseringen innan det har gått för långt. Ni har fortfarande chansen att rätta till det här. Just nu sitter nog pricerunner o co och gnider fingrarna för fullt.

Redigerat av kronofogden, 06 oktober 2008 - 21:29.


#36

Postad 06 oktober 2008 - 21:26

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

  • 2 709 inlägg
  • 0
NEJ NEJ NEJ !! Va har ni gjort med min favvo sida ?? :blush:
Total katastrof tyvär. Som många andra redan sagt så är det alldeles för grötigt och en massa plotter. Börjar likna pricerunner som är kass. Sen blå text :blush: hur tänkte ni där? klart som korvspat att det ska vara svart text.

Nää snälla ni, fixa så man kan få tillbaka den gamla versionen för som som vill !Har inte läst ett enda positivt inlägg om den här nya designen än så ni borde ta ert förnuft till fånga och ändra tillbaka då det är vi som använder sidan :lol:

#37

Postad 06 oktober 2008 - 21:28

Unregistered1544
  • Unregistered1544
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Sällar mig till övriga som yttrat kritik om "nya" prisjakt. En av anledningarna till att jag använt mig mycket av Prisjakt är sidans enkelhet. Nu är det plottrigt och rörigt. Visst går det att vänja sig vid, men varför kapsejsa en fullt fungerande sida? Inför åtminstone möjligheten att välja "gamla" prisjakt om man så önskar. Eller städa upp den nya versionen rejält.

#38

Postad 06 oktober 2008 - 21:33

GambitSWE
  • GambitSWE
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0
tummen ner här med... man kan inte lätt överblicka produkterna utan att flera expanderas av misstag....väldigt jobbiga färger...relativt seg att ladda...noop...många minus..tyvärr...

#39

Postad 06 oktober 2008 - 21:36

johanpop
  • johanpop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

tummen ner här med... man kan inte lätt överblicka produkterna utan att flera expanderas av misstag....väldigt jobbiga färger...relativt seg att ladda...noop...många minus..tyvärr...

håller med dig att det var lite segare och jag tyckte även lite rörigare men du kan ställa in så att listorna inte autoexpanderas under din profil i dina inställnignar

#40

Postad 06 oktober 2008 - 21:37

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Håller tyvärr med alla andra här. Grötigt och rörigt. Jag fick en chock när jag gick in och klickade på en produkt jag sökt på. Vart tog enkelheten vägen?

Det har inte varit en ända positiv kommentar hittils om "nya prisjakt", och jag hoppas verkligen att ni bakom tar till er detta.

Redigerat av belzebubb, 06 oktober 2008 - 21:39.


#41

Postad 06 oktober 2008 - 21:39

Valdr Galga
  • Valdr Galga
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Trots en snabb dator känns hemsidan både slö och svårnavigerad. Hoppas verkligen inte att minhembio.com får samma nedgradering.

Konstruktiv kritik: Behåll de nya nyttiga funktionerna men återgå till det gamla utseendet, med färre rörliga objekt.

#42

Postad 06 oktober 2008 - 21:43

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0
Ok, det kommer att ta ett tag att vänja sig det kan vi inte ändra på :blush:

Däremot, så skall vi titta på hur expansionerna hanteras och färgsättning samt kontrast.

//Jonas

#43

Postad 06 oktober 2008 - 21:46

kronofogden
  • kronofogden
  • Amatör

  • 55 inlägg
  • 0
Vart tog funktionen att sortera priser med frakt inräknad vägen, eller har jag missat något stort? :blush:

EDIT: Misstag av mig... Sorry.

Redigerat av kronofogden, 06 oktober 2008 - 22:17.


#44

Postad 06 oktober 2008 - 21:47

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

  • 2 709 inlägg
  • 0

Ok, det kommer att ta ett tag att vänja sig det kan vi inte ändra på :blush:

Däremot, så skall vi titta på hur expansionerna hanteras och färgsättning samt kontrast.

//Jonas


Kan man inte lägga in som alternativ att få välja den gamla versionen ist för dom som vill ?
För som det känns nu så går detta bara inte att stå ut med tyvär :blush:

#45

Postad 06 oktober 2008 - 21:48

Squalo
  • Squalo
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
DET HÄR ÄR JU FÖR FAN HELT ÅT ****!!!

1. För det första så ser man ju för fan inte dom första 4-5 bokstäverna i varje produkts namn.

2. För det andra så ser man ju för fan inte vilken kategori en produkt ligger i när man t.ex. sorterar på dagens lägstapriser.

3. För det treje finns det för fan ingen ###### anledning till att visa en obetydligt mindre bildjävel på produkten när man för musen över den!

4. För det fjärde så är dom två ###### graferna i miniformat helt ###### odugliga när inte en jävel kan se dom så ###### ihoptryckta.

Det är helt åt ****.

Har ni er ###### verksamhet kär så byter ni genast tillbaka till förra versionen innan imorgon lunch!

Jag lämnar prisjakt för Pricerunner nu.

#46

Postad 06 oktober 2008 - 21:50

Unregistered1544
  • Unregistered1544
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Vart tog funktion sortera priser med frakt inräknad vägen? :blush:


Detta undrar jag också. Ganska central funktion i mitt tycke. :blush:

#47

Postad 06 oktober 2008 - 21:53

johanpop
  • johanpop
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Går det fixa bättre stöd för Safari? Upptäckte jag fick byta till firefox för att tex lista top 100 från förstasidan mao en del länkar går inte klicka på

#48

Postad 06 oktober 2008 - 22:00

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Värst är nästan ändå det där vita fältet som flyttas kors och tvärs när man för muspekaren över dom olika butikerna när man har sökt. Otroligt störande och opraktiskt. Hur tänkte ni där egentligen?

Redigerat av belzebubb, 06 oktober 2008 - 22:03.


#49

Postad 06 oktober 2008 - 22:07

agakhan
  • agakhan
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0
Var tog möjligheten att klicka på Forumet i Prisjakt?
Jag vill ha möjligheten att se på listan över produkter utan att flashfunktionerna poppar upp. Måste kunna röra musen över produkterna utan att det irriterar med flashfunktionerna utan att jag bett om dem. Jag ska göra ett val om jag vill se detta.

Redigerat av agakhan, 06 oktober 2008 - 22:10.


#50

Postad 06 oktober 2008 - 22:10

jonasbonde
  • jonasbonde
  • Master of Who?

  • 1 832 inlägg
  • 0

Detta undrar jag också. Ganska central funktion i mitt tycke. :blush:


Öhh.. det är inte ändrat.

//Jonas



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.