Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apex Legends BR [PC XBOX PS4]

75 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 februari 2019 - 22:26

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0
Respawns free to play Battle Royale spel någon som har testat det. Kikat en del på twitch och ser ut att var en blandning mellan Overwatch och Cod med snabba strider och snabba matcher ca 20 min per match om man överlever tiden ut. Just nu är det bara squad med max 3 spelare och online. Precis själv laddat ner det på xboxen och kört igenom tutorial. Iaf det jag sett och av de som kör det verkar det vara ett roligt spel.

#2

Postad 06 februari 2019 - 22:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Är det pay2win? Såg att det givetvis var proppat med mikrotransaktioner...EA som utgivare givetvis :D

#3

Postad 06 februari 2019 - 23:06

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 2

Är det pay2win? Såg att det givetvis var proppat med mikrotransaktioner...EA som utgivare givetvis :D


Inte över huvud taget men hur skulle de annars tjäna något utan mikrotransaktioner i ett gratislir? Respawn gör ett utmärkt jobb här precis som i titanfall. Detta spelet är riktigt roligt. De har fått med sig den goa spelkänslan från titanfall men tagit bort allt dubbelhopp och väggklättrande och titaner och fått till ett bra avskalat roligt spel. Tumme upp

Redigerat av Johan_i_burken, 06 februari 2019 - 23:09.


#4

Postad 07 februari 2019 - 00:25

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Har bara testat lite kort, och än så länge inget som imponerar. Men ska prova lite till innan jag kasserar det.

#5

Postad 07 februari 2019 - 08:15

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Det ska tydligen inte vara "pay to win" utan det är väl mer karaktärer samt kosmetiska tillägg som erbjuds.

Spelet är kul faktiskt. Menysystem när man lootar är bra mycket enklare än pubg's. Bra system för att peka ut saker på banan för info till de andra i laget. 

Typ: "här finns ammo, här finns ett vapen, vi går den här vägen, fiende syns vid den kullen osv".

Spelet känns polerat och kan nog bli riktigt bra efter ett par patchar.

Matchmaking är lite blandad, hamnade med ett par ryssar (man kör ju i lag om tre) där de pratade sin ryska hela tiden. Vore kanske bra om man kunde förvälja vilka språk man behärskar :)



#6

Postad 07 februari 2019 - 09:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Inte över huvud taget men hur skulle de annars tjäna något utan mikrotransaktioner i ett gratislir? Respawn gör ett utmärkt jobb här precis som i titanfall. Detta spelet är riktigt roligt. De har fått med sig den goa spelkänslan från titanfall men tagit bort allt dubbelhopp och väggklättrande och titaner och fått till ett bra avskalat roligt spel. Tumme upp

Jag har inte testat själv men pay2win har ju EA försökt med tidigare så därav min fråga.
Får testa detta, PUBG har ju blivit helt förstört i senaste updaten. Alltid ett steg fram och två tillbaka varenda gång där.

Redigerat av La Cucaracha, 07 februari 2019 - 09:19.


#7

Postad 07 februari 2019 - 09:30

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Testat en runda på PC, flyter på bra som faen... men ser på ytube att man kan ha nån jäkla transparent sköld runt en, stämmer det? Sånt gillar jag inte...  :unsure:


Jag har inte testat själv men pay2win har ju EA försökt med tidigare så därav min fråga.
Får testa detta, PUBG har ju blivit helt förstört i senaste updaten. Alltid ett steg fram och två tillbaka varenda gång där.

 

Vad har pajjat nu menar du i pubg? 

Tycker spelet flyter på bättre och bättre...  en sak är sjukt störigt, fotstegen hörs ju sjukt mycket längre nu när man går/smyger gentemot innan...

Och desynk har jag fortf råkat utför nån enstaka gång...

Men aldrig spelat nåt BR som är så spännande och adrenalinkickande som pubg än så länge :P

(edit: spelar på PC, ps4 är helt horribelt, både gällande grafik, fps, rörelse, looting etc) 


Redigerat av Garrett, 07 februari 2019 - 09:34.


#8

Postad 07 februari 2019 - 10:32

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Det tråkigaste med pubg är att det är så långsamt. Annars hade jag spelat det betydligt mer. Men jag har fastnat lite mer för cs:go danger zone. Just pga att det är så mycket snabbare. Men tänkte prova detta för att se om det är roligare.

Hade gärna sett att man lirade själv istället, är det nåt som kommer tro?

#9

Postad 07 februari 2019 - 11:02

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Det tråkigaste med pubg är att det är så långsamt. Annars hade jag spelat det betydligt mer.


Det där är ju upp till en själv, spela Sanhok och hoppa där det är lite ös, sen kan man ju välja att campa in vinst, eller röja hela vägen. :)


Redigerat av Garrett, 07 februari 2019 - 11:07.


#10

Postad 07 februari 2019 - 11:26

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Inte bara actionmässigt, utan även ui, typ. Det är segt med vapen, segt att plocka bort grejer, spelet har lite sirapsflyt överlag. Kanske mycket som är fixat nu, har inte spelat på ett tag.

#11

Postad 07 februari 2019 - 11:32

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Vad har pajjat nu menar du i pubg?
Tycker spelet flyter på bättre och bättre... en sak är sjukt störigt, fotstegen hörs ju sjukt mycket längre nu när man går/smyger gentemot innan...
Och desynk har jag fortf råkat utför nån enstaka gång...
Men aldrig spelat nåt BR som är så spännande och adrenalinkickande som pubg än så länge :P
(edit: spelar på PC, ps4 är helt horribelt, både gällande grafik, fps, rörelse, looting etc)

Först och främst har byggnader börjat ladda in när man mer eller mindre är på marken. Dvs det är otroligt lätt att fastna i höghus/torn osv om du inte vet att dom är där och kan på så vis undvika att flyga där. När skalen på byggnaderna väl laddat så är det inte säkert inredningen och loot har gjort detsamma. Plötsligt står du i ett helt tomt rum i kanske 5-10 sek innan trappor m.m laddar in...helt stört. Vi har vid två eller tre tillfällen åkt genom kartan då vi kört jeep, man landar i vatten och simmar under kartan på ngt märkligt sätt. Simmar man neråt brukar man plötsligt teleportera sig till vägen igen. Detta är Vikendi och på Xbox One X. Övriga maps har jag iaf inte stött på samma problem på sistone även om det många gånger är långt från perfekt.
Sen vet jag inte vad dom gjort med ljudet på flygplanen som kommer med drops, nästan helt omöjligt att lokalisera genom ljudet.

Redigerat av La Cucaracha, 07 februari 2019 - 11:33.


#12

Postad 07 februari 2019 - 12:07

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Då kör ni på konsol, inte alls konsolvänligt, pubg...  :unsure:

Kör med 120-240 fps på dator high/ultra, på ps4an tror jag det är 15-25 typ  :o

Sorry, men det är lite fel tråd detta ju... handlar ju om Apex Legends här ju :P

 

Kan man inte köra solo just nu i AL? Och sen kommer det finnas 4 i squad eller? 



#13

Postad 07 februari 2019 - 12:15

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Dublett, fan är det med forumet?

 

Är nåt konstigt med forumet, tar flera minuter ibland innan inläggen postas...  :o



#14

Postad 07 februari 2019 - 12:36

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Kan man inte köra solo just nu i AL? Och sen kommer det finnas 4 i squad eller?


Nä man är alltid en squad på tre men om du känner för att köra Rambo är det ju bara att avvika ifrån dem.

#15

Postad 08 februari 2019 - 23:30

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Bara jag som har problem med EA’s servers typ konstant? Inte direkt förvånad dock...

#16

Postad 08 februari 2019 - 23:42

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Jag har också stora problem med att ansluta då och då. 😐

#17

Postad 09 februari 2019 - 09:01

Subs2000
  • Subs2000
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0
Samma här, förstör tyvärr mycket av spelupplevelsen att krångla med det för jämnan:/

#18

Postad 09 februari 2019 - 12:24

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Det var inte jättekul att spela som solo med randoms tyvärr. Hade man tur hamnade man med folk som ändå hade viss koll. Sista typ tre-fyra rundorna hamnade jag med folk som uppenbarligen hade noll koll och eftersom man droppar i grupp blir det svårt att förutse vad idioter ska göra. Att sega i droppen och springa in i områden där flera andra teams droppat 10 sek tidigare betydde ju instadöd.

Överlag så kändes spelet roligare än COD Blackout iom klasserna. Dock så saknar det hela känslan som PUBG har, det är dessutom svårt att ställa om hur man ska spela när man suttit mycket med PUBG. Sen kan jag lite ogilla hela systemet med sköldar osv vilket gör att folk tål orimligt mycket stryk.

#19

Postad 11 februari 2019 - 09:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Galet svårt spel för egen del. Blir totalägd av varenda 1337-cod-sNaJpZzzz unge :P
Går väldigt snabbt och har svårt för hela hoppa/skjuta/glida gameplayen. Har helt enkelt blivit för gammal antar jag. Hoppas dom fixar duo’s och solo’s så man får fler möjligheter beroende på hur många man är.

#20

Postad 11 februari 2019 - 09:50

bkam
  • bkam
  • Forumräv

  • 701 inlägg
  • 0

Det var inte jättekul att spela som solo med randoms tyvärr. Hade man tur hamnade man med folk som ändå hade viss koll. Sista typ tre-fyra rundorna hamnade jag med folk som uppenbarligen hade noll koll och eftersom man droppar i grupp blir det svårt att förutse vad idioter ska göra. Att sega i droppen och springa in i områden där flera andra teams droppat 10 sek tidigare betydde ju instadöd.

Överlag så kändes spelet roligare än COD Blackout iom klasserna. Dock så saknar det hela känslan som PUBG har, det är dessutom svårt att ställa om hur man ska spela när man suttit mycket med PUBG. Sen kan jag lite ogilla hela systemet med sköldar osv vilket gör att folk tål orimligt mycket stryk.

 

Gillar spelet men håller med när det kommer att man måste köra med 2 andra. Känns trist att va beroende av 2 andra när dom inte bryr sig om att spela som ett team. Så frågan är om folk kommer lära sig och anpassa sig till det eller om det är det som kommer döda detta spel..... 



#21

Postad 11 februari 2019 - 12:05

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Håller själv Blackout som lite roligare än detta och kontrollen är lite smidigare i det med granater och health främst.
Men det här är fortfarande bra och när man väl börjar köra är det svårt slita sig. Saknar också duo och hoppas dom lägger till det framöver.

#22

Postad 11 februari 2019 - 12:52

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag tycker inte att det verkar tillföra något särskilt till BR-genren utom att matcherna är korta. Har tittat en del på när folk streamar detta och det är väldigt fult designmässigt anser jag. De som spelar verkar iofs ha kul så nåt bra måste det vara.



#23

Postad 11 februari 2019 - 13:03

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Designmässigt, menar du temat? Isf är de väl på att de bygger på estetiken i Titanfall världen.

Fördelen med enklare värld är att low end pc och konsoler kommer nära 60fps.

Själv har jag velat spela pubg men det går bara inte i 30fps imo, så detta verkar ju ganska najs med 60fps. Om jag kan offra bfv tid så blir det nog att köra några rundor framöver.

Det som de verkar tillföra är ett GUI som funkar för handkontroll.
Hög fps, nytänk med hjältar,

Pubg är sämst på loot med handkontroll, även om de är lika för alla.

Det jag märkte vid mina 2 matcher var att jag saknar uniform soildier aim direkt... Man är bf skadad och det är en funktion som borde finnas i alla spel!

Redigerat av SKIBBE, 11 februari 2019 - 13:07.


#24

Postad 11 februari 2019 - 13:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag menar hur själva världen ser ut. Ful. Som Halo typ.
Detta är förstås förhållandevis oviktigt i en MP, men ändå...

#25

Postad 11 februari 2019 - 13:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag provade en match i helgen. Tyckte det gav mersmak! :)



#26

Postad 11 februari 2019 - 13:41

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

det ÄR ett grymt bra spel, sen om man gillar att det är snabbt och battle royal är en annan sak, men flytet, movement, hitbox, vapnen riktigt bra, om ni gillar det kolla in titanfall 2 också riktigt bra spel!



#27

Postad 11 februari 2019 - 14:59

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Håller själv Blackout som lite roligare än detta och kontrollen är lite smidigare i det med granater och health främst.
Men det här är fortfarande bra och när man väl börjar köra är det svårt slita sig. Saknar också duo och hoppas dom lägger till det framöver.


Ja det är lite märkligt att man inte bara kan kasta iväg en granat i panik med LB/RB eller motsvarande på PS4. Det är ju lite samma upplägg som PUBG på den fronten.

Jag menar hur själva världen ser ut. Ful. Som Halo typ.
Detta är förstås förhållandevis oviktigt i en MP, men ändå...


Men det är helt klart en fördel precis som skibbe säger att man får bra flyt på konsolerna istället för nån trist 30 fps-tillställning pga flashig grafik. Sen har jag personligen inga problem med denna typen av design. Overwatch har jag haft löjligt kul med och det är ju liknande.

#28

Postad 11 februari 2019 - 20:17

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Vad neggo ni verkar. Det här spelet är ju ett kul välpolerat spel gratis. Tyckte det var grymt! Första BR-spelet jag gillar
Vad neggo ni verkar. Det här spelet är ju ett kul välpolerat spel gratis. Tyckte det var grymt! Första BR-spelet jag gillar

#29

Postad 11 februari 2019 - 20:26

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Jag hoppas bara dom kommer med solo snart. Här sällan tid att få ihop kompisar, och inte kul att spela med randoms

Nån som sett nåt om det?

#30

Postad 11 februari 2019 - 21:03

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Vad neggo ni verkar. Det här spelet är ju ett kul välpolerat spel gratis. Tyckte det var grymt! Första BR-spelet jag gillarVad neggo ni verkar. Det här spelet är ju ett kul välpolerat spel gratis. Tyckte det var grymt! Första BR-spelet jag gillar


Inte så neggo egentligen. Gillar att se Shroud krossa men det är nog inte för mig. Inget solo och för lång ttk. Verkar flyta på bra tekniskt på PC. Inte en alfa eller beta direkt.

Redigerat av hassesolo, 11 februari 2019 - 21:17.


#31

Postad 12 februari 2019 - 10:17

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Solo läge är på gång tydligen. Apex blev en riktig kanonsucce verkar det som, så gissningsvis kommer dom jobba rätt bra på att bygga ut spelet regelbundet för att behålla sina potentiella loot-boxköpare
 


Redigerat av UprightCitizen, 12 februari 2019 - 14:01.


#32

Postad 12 februari 2019 - 13:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Apex blev en riktig kanonsucce verkar det som

 

25 miljoner spelare, 2 miljoner samtidigt. Men kommer ju växa. De kan inte klaga iaf. 



#33

Postad 12 februari 2019 - 14:03

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Ja, inte fortnitepublik ännu, och det lär det inte få heller. Tror inte det kommer fastna lika bra på kidsen, 25M är inte så tokigt :)



#34

Postad 12 februari 2019 - 14:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag kollade precis Fortnite, 8,3 miljoner samtidigt är deras rekord. Över 200 miljoner spelare. Kan bli tufft ja.

 

PUBG:s rekord är 3,2 milj samtidigt. Inom räckhåll.


Redigerat av Zoiler, 12 februari 2019 - 14:17.


#35

Postad 12 februari 2019 - 14:59

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Prövade idag när grabben sov. Match 5 totalt. Gick och blev #1 hade iofs endast 2 kills och tillförde väl minimalt. Men att vinna squad på match 5 är ju något som är en omöjlighet i pubg . Kanske lirat 100 matcher squad (inte random) och aldrig vunnit 😋

#36

Postad 12 februari 2019 - 15:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Prövade idag när grabben sov. Match 5 totalt. Gick och blev #1 hade iofs endast 2 kills och tillförde väl minimalt. Men att vinna squad på match 5 är ju något som är en omöjlighet i pubg . Kanske lirat 100 matcher squad (inte random) och aldrig vunnit 😋


Vi har väl visst vunnit squad i PUBG...en gång iaf :P
Men ja, Apex verkar man ha klart större chans att vinna överlag.

Jag tror absolut Apex kommer dra mycket folk från både Fortnite, Blackout och PUBG. Själv blev jag otroligt less på PUBG efter att ha köpt deras rätt menlösa ”map-pass” enbart för att upptäcka nya buggar och massa saker som blivit sämre på konsol.

#37

Postad 12 februari 2019 - 16:12

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag gillar fortnite pga flytet,det bara funkar. Men 3:e person och byggandet gör att jag inte vill spela det.

Där fångar Apex mitt intresse

Pubg har för mig aldrig presterat och buggfyllt sen dag 1 (på konsol iaf)

Får se hur jag gör med mitt fps:ande bfv är ju det jag nöter och det dras ju också med buggar och saker som behöver omdesignas, men all tid jag har lagt ner och är på g att låsa upp saker känns svårt att bara avbryta (tidsbegränsade uppdrag jag levlar osv)

Sen har jag bara tid för ett spel att fokusera på 😋 och på dagtid när grabben sover blir det ju bara random games aka solo i bf och isf Apex...

#38

Postad 12 februari 2019 - 16:22

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Man får ju räkna att det bara är 60 pers i apex vs 100 annars så det gör ju det blir lättare komma högre placerad.

#39

Postad 12 februari 2019 - 19:23

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Vad neggo ni verkar. Det här spelet är ju ett kul välpolerat spel gratis. Tyckte det var grymt! Första BR-spelet jag gillar
Vad neggo ni verkar. Det här spelet är ju ett kul välpolerat spel gratis. Tyckte det var grymt! Första BR-spelet jag gillar

Ja det var ett redigt gubbagnäll ;). PUBG, som jag betalat för, har aldrig fungerat så bra som Apex gjorde vid release tex. Jag ger tumme upp till Apex så här långt!

Redigerat av genstruktur, 12 februari 2019 - 19:25.


#40

Postad 12 februari 2019 - 21:04

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 1
Apex är helt fantastiskt, har fått tillbaka suget att spela tv-spel, vilket har vart borta nått år.

Adda linusjohansson82 på PSN, om ni är sugen på lite squadplay :).

#41

Postad 13 februari 2019 - 12:40

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 1

Bådar gott, laddade hem det igår och imorgon drar fru + barn iväg över helgen = speltid för pappa! 



#42

Postad 14 februari 2019 - 08:08

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Please hoppas dom fixar nån slags matchmaking snart. Det måste ju även vara trist för dom som är överlägsna att konstant vinna hur lätt som helst varje match. På Xbox är det iaf väldigt ofta man blir totalägd av folk som har från 300 kills uppemot 1000.

#43

Postad 17 februari 2019 - 14:02

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Hehe jo man dominerar ju inte direkt :). Väldigt bra spel dock!

#44

Postad 17 februari 2019 - 14:22

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 1
Nu kanske ni kommer skratta åt mig...

Men upptäckte precis att man kan hålla inne X ist för att panik trycka vid lootning speciellt i början....

#45

Postad 27 februari 2019 - 09:26

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Hur går det för alla, spelas det fortfarande, har vi några Xbox nytillkomna lirare?

Funderingar kring spelet
Senaste rönet hitboxes?

Favvo hjälte?

#46

Postad 27 februari 2019 - 12:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Tamejfan ett av de roligaste spelen som släppts på länge :D

#47

Postad 27 februari 2019 - 14:16

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Förutom spel jag spelar med sonen så är Apex det enda jag spelat det senaste.  :D Blir mest Bloodhound och Lifeline för mig och jag är inte bra nog för att behöva bry mig om storleken på hitboxes. ;)



#48

Postad 28 februari 2019 - 08:38

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Ja riktigt skoj, är en kombo av 60fps på konsol och extremt lite strul med sjukt bra gui.

Jag vill lira Pathfinder men jag är inte skillad nog med grappling hooken 😋

Körde Gribaltar igår och det var skoj. Men jag presterar ju bäst med dom "bästa" Lifeline, Wraith och Bangalore.

Hoppas det kommer lite nytt content snart igen och att dom balanserar och skiftar metan.

Skulle kunna tänka mig att Caustics gas ulti skulle göra lika mycket skada som Bangalore/Gribraltars ulti, menar nu gör den ju nada skada, bara slowdown som kanske tillförnågot inte så att man kan döda någon.

#49

Postad 28 februari 2019 - 09:25

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Är ganska säker på att caustics poison gas gör skada, fast inte så mycket. 



#50

Postad 28 februari 2019 - 09:28

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Är ganska säker på att caustics poison gas gör skada, fast inte så mycket.


Ja jag överdrev 😋 men är typ 1-2dmg per sekund vad jag upplevt.

Inget som man slänger ut för att ta ner sköldarna på fienden.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.