Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Astro Bot: Rescue Mission (PSVR)

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Astro Bot: Rescue Mission (VR-spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 9,29 (6) 225:-

#1

Postad 11 oktober 2018 - 12:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Det här MÅSTE ni spela!
Ärligt talat, så är det här det roligaste 3D plattforms spelet, sen Super Mario Galaxy.
Det HÄR är vad Odyssey borde ha varit, när det gäller plattformandet och världarna.

Enkla och tajta kontroller, mysiga världar, och spektakulära bossar. Det känns faktiskt som ett Nintendo spel :)

Likt Moss, så styr man inte bara Astro Bot’n, utan man hjälper till med att spruta vatten, krossa väggar, kasta rep m.m.

Det här är ett av de få Vr spel idag, som känns som ett ”riktigt” spel. Och det är inte över efter bara ett par timmar, utan det är bra valuta för pengarna :)

Astro Bot borde banne mig bli Playstations officiella maskot!

Hoppas det kommer fler spel framöver :)

https://youtu.be/GVcm9yZ4Ml4
https://youtu.be/Rm0xFeQPLP8
https://youtu.be/jICsYQbSUeQ

#2

Postad 15 oktober 2018 - 19:19

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Ingen som spelar?

Det ska släppas en demo i shoppen under veckan.

Detta gav verkligen en välbehövlig energi kick till PSVR :)

#3

Postad 15 oktober 2018 - 20:41

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Får testa demo-varianten. Ser ut som viss risk gör åksjuka.

#4

Postad 15 oktober 2018 - 23:02

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Ser ut som viss risk gör åksjuka.

 

Ingen fara på den punkten.

Världen scrollar långsamt framåt, och stannar, när man ska traska runt på sidorna eller bakom spelaren.

Det ser värre ut än vad det är, när man tittar på videos, där man följer POV från spelaren som flackar runt med "kameran".


Redigerat av Svante Skoog, 15 oktober 2018 - 23:03.


#5

Postad 16 oktober 2018 - 00:29

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0
Håller med köpte det själv samma dag de släpptes så jäkla roligt spel ni som inte spelat ni måste testa det!!!

#6

Postad 16 oktober 2018 - 16:08

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Bossen i värld 3 var en redig utmaning.
Va bra nära att hiva VR hjälmen genom fönstret.
Men bara man lärde sig mönstret, så gick det hyfsat bra, även om det mest kändes som ren tur på slutet :D
Riktigt bra bossar. Det va typ detta jag ville ha i Mario Odyssey.

Gillar att banorna blir större och större, och det händer nånting nytt hela tiden. Bra replay value också på banorna. Har missat en del robotar, då dom är bra gömda.

Dom där challenge banorna är banne mig inte att leka med. Ruskigt roliga, men även brutalt frustrerande emellanåt :D

Alltså, det här känns verkligen som ett AAA spel från Nintendo.
Och om dom får tummen ur, och gör VR i framtiden, så är det detta stuket jag vill ha på spelen :)

Redigerat av Svante Skoog, 16 oktober 2018 - 16:08.


#7

Postad 17 oktober 2018 - 14:10

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Jag laddade ner demot igår. Visst var det gulligt men jag fick inte riktigt feeling. Gorilla-bossen var i och för sig cool!

 

Det är uppenbarligen mig det är fel på men kan också vara det att min hjärna är helt inställd på RDR2 och inte vill att jag ska ha kul med några andra spel inför nästa fredag.



#8

Postad 17 oktober 2018 - 14:22

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Klarade nyss spelet, och det här var banne mig det roligaste spelet jag kör i år :)

 

Speciellt spök (lite Luigis Mansion känsla där) och Ninja banorna var rediga höjdpunkter.

Slutbossen var rejält underhållande också :)

 

Det krävdes en Japansk studio för att göra ett RIKTIGT bra VR spel ;)


Jag laddade ner demot igår. Visst var det gulligt men jag fick inte riktigt feeling. Gorilla-bossen var i och för sig cool!

 

Det är uppenbarligen mig det är fel på men kan också vara det att min hjärna är helt inställd på RDR2 och inte vill att jag ska ha kul med några andra spel inför nästa fredag.

 

Det blir grymt mycket mer spektakulära världar längre in i spelet. De banorna som är med i demo:n, är de kortaste och lättaste. Dom borde valt lite senare banor. Rekommenderar att du ändå testar fullversionen i framtiden, när du är klar med RDR2 ;)



#9

Postad 17 oktober 2018 - 16:27

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Ingen fara på den punkten.
Världen scrollar långsamt framåt, och stannar, när man ska traska runt på sidorna eller bakom spelaren.
Det ser värre ut än vad det är, när man tittar på videos, där man följer POV från spelaren som flackar runt med "kameran".

OK, låter bra. Ska ladda ned demot och testa. Just nu är det bara Firewall som körs i VR här.

Ska testa en dag när jag inte är yr den början, dvs inte idag.

#10

Postad 18 oktober 2018 - 14:36

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Klarade nyss spelet, och det här var banne mig det roligaste spelet jag kör i år :)

..

 

Det blir grymt mycket mer spektakulära världar längre in i spelet. De banorna som är med i demo:n, är de kortaste och lättaste. Dom borde valt lite senare banor. Rekommenderar att du ändå testar fullversionen i framtiden, när du är klar med RDR2 ;)

Hehe. Ja, nån gång måste jag ju ge de små robotarna en ärlig chans.

Det är högst oklart när jag blir klar med RDR2... jag ber att få återkomma i oktober 2019 :)



#11

Postad 27 december 2018 - 02:25

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
Fick psvr i julklapp inklusive massa spel.
Men då jag ännu inte har själva konsollen så blev idag första gången jag testade på riktigt hos en kompis och herre j*vlar vilken MAKALÖS upplevelse det är!!
Då har jag ändå testat det ett antal ggr och älskar vr, blev ändå golvad av the last guardian, vr mission i battlefront (!!!!!) och astro bot!!
Wow wow wow!!!
Varför är inte ALLA spel i vr nuuu!!
Ge mig fh4 och bf5 i vr och my life is complete!

Enda jag måste klaga på, jag älskar 3d film och såg fram emot detta som det ultimata sättet att se dom på.... Njaaa...
Ryckigheten i bilden gjorde det nästan omöjligt att se, tog bort 24p och då blev det åtminstone ok, och gjorde bilden så stor som möjligt.
Fick några grymma moments då i några filmer, men den låga upplösningen och ryckigheten e lite jobbig.
Kommer trots det avnjuta massa 3d film nu genom psvr!

Nu måste jag bara köpa en pro...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.