Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dark Souls

187 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Dark Souls (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6,67 (2) 153:-
Dark Souls - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9 (8) Inga priser

#51

Postad 01 oktober 2011 - 18:08

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Om det är som i Demon Souls så är startklassen mer eller mindre skitsamma. Viss grundallokering av attributpoäng och startutrustningen är allt som skiljer klasserna åt.

I ett sånt här spel hade jag absolut föredragit att det inte finns några klasser och att alla grundvapen finns tillgänglig redan från start. Visserligen kan jag spela om tutorialen (om det nu finns någon i Dark Souls) med samtliga klasser men vem gör det? Det var en sådan enorm skillnad att spela Demon Souls beroende på vad vapentyp. Svärd och sköld? Tvåhands vapen? Två stycken vapen? Pilbåge? Magi?

Jag har spelat många rollspel och kan inte komma på något där ditt val av vapen gör en sådan genuin skillnad i spelupplevelsen.

#52

Postad 01 oktober 2011 - 18:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Körde Knight i Demons, nu kör jag präst ^_^

Dog en gång på tutorialen =P.

#53

Postad 01 oktober 2011 - 19:00

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Har inte spikat vad jag ska köra ännu, jag missade nästan helt magi i Demon Souls och tänkte få in lite sådant i Dark Souls. Annars är det bara bestämt att jag kommer köra med sköld och tillräckligt lätt utrustning för att kunna rulla ordentligt. Är det samma som i Demon Souls att man bara får ligga på 50% vikt för att kunna rulla fritt?

#54

Postad 01 oktober 2011 - 19:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Inte hunnit kolla så mycket ännu, prästen som inte har någon utrustning rullar fritt men det är ju självklart. Tänker precis som du, hade inte så mycket magi i Demons och gillar det jag testat hittills.

Finns ju ingen mana i Dark, man har ett visst antal spells som man regenererar vid campelden (samt liv etc).

Epic intro CGI.

#55

Postad 01 oktober 2011 - 20:50

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Jag gillar mana förändringen, även om jag inte använde magi själv i Demon Souls så såg jag folk använda det. Med ett litet förråd av old spice så kunde en magiker i stort sett blåsa sig fram genom vilken nivå som helst.

Några andra direkta skillnader mellan Demon och Dark du känt av än så länge?

#56

Postad 01 oktober 2011 - 22:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Japp, det här fryser oftare. Det har fryst sig 3 gånger på de kanske 1-5 till 2 timmarna jag spelat. Det är fan inte acceptabelt. Fryser så att man får starta om PS3:an.

Och så är det svårare än Demons, i alla fall såvida man inte tar "rätt" väg.

Jag loosade 5k exp på fusk nyss och ragequittade när det frös sig, men självklart är det lika kul som Demons så länge man får spela ostört.

#57

Postad 01 oktober 2011 - 23:13

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Läste någonstans att de arbetar aktivt på buggarna och att många täpps till allt eftersom. Fortfarande är det fruktansvärt irriterande med sånt, speciellt i ett spel som Dark Souls där inte quicksave är särskillt effektivt.

Hur fungerar den öppna värden? Har aldrig varit ett större fan av helt öppna värdar a la Elderscrolls spelen där man förvisso har mycket yta men lite substans.

Det sista gillar jag. Demon Souls hade sina skavanker men spelupplevelsen var fullständigt fantastisk.

#58

Postad 01 oktober 2011 - 23:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Den öppna världen är inte så öppen än så länge =P. Spelet är stort så det kanske kommer. Hittills har jag bara varit på ett ställe och sedan teleporterats till ett annat. Och visst, man kan gå olika vägar, men det är ju en stängd yta. Ett slott.

Frysningar gör kanske inte så mycket just för saves eftersom spelet sparar konstant så man alltid kommer där man var mer eller mindre. Men ibland kan man ju förlora en del progress. I vilket fall är det sjukt irriterande och jag hoppas det fixas omedelbums.

Jag har sett några fiender redan som jag inte förstår hur jag någonsin ska kunna besegra. Jag menar... äh, kan inte spoila men ... den är ju så stor... =/

En bra grej är förstås att man kan bära hur mycket som helst nu så man slipper larva sig med herculean ring.

Edit: Fan då... frös en fjärde gång igår.

En grej till som skiljer mot Demons Souls är att man inte har en central hub längre. När man dör kommer man till brasan. Förut fanns ju alla gubbar man kunde köpa av mer eller mindre på ett ställe, men nu verkar de vara mer utplacerade och svårare att hitta.


Edit: Man kanske ska prova att köra offline och se om det slutar frysa. Jag har inte laddat ner någon patch (av vad jag sett) så kanske de bara patchat den japanska versionen.

Redigerat av Zoiler, 02 oktober 2011 - 13:58.


#59

Postad 02 oktober 2011 - 14:08

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Hur levlar man upp? Gör man det vid brasorna också eller?

EDIT: det kan jag svara på själv. JA det gör man


Är lite osäker på om jag bör köpa det här spelet. Det är tydligen betydligt svårare än demons souls ;)

Redigerat av Unregistereddc471864, 02 oktober 2011 - 14:22.


#60

Postad 02 oktober 2011 - 14:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Precis, vid brasorna. Klart du ska köpa det. Att dö hör till, synd att man är född med känslor så att man blir förbannad bara.

Jag hade önskat att kunna köra det här i coop från början till slut faktiskt. Det hade varit epic. Nu kan man väl precis som i Demons bara få tillgång till coop på vissa ställen? Körde utan online i Demons men fattade aldrig hur det funkade med coop.

#61

Postad 02 oktober 2011 - 15:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
I demons souls så behövde man vara levande för att kunna bjuda in folk. Nackdelen var att man också kunde bli invaderad när man spelade levande ;) Såvitt jag vet kunde man bjuda in folk när som helst i demons souls. Man använde en blå sten tror jag. Kommer inte ihåg riktigt.

Redigerat av Unregistereddc471864, 02 oktober 2011 - 15:31.


#62

Postad 02 oktober 2011 - 16:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det var nån tjockis som sa att vi borde samarbeta och så sa han att man kan bjuda in andra spelare från vissa ställen, och det kommer vara uppenbart vilka. Fattar inte så mycket men det visar väl sig.

#63

Postad 02 oktober 2011 - 22:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Provade att köra utan online och då frös det inte en enda gång. De har alltså tydligen inte patchat EU-versionen än. Men faen vad bra spelet är :)

#64

Postad 03 oktober 2011 - 13:28

Unregistered9e4096b0
  • Unregistered9e4096b0
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0
Zoiler. När du säger präst. menar du cleric då? Antar det?
Rekommenderas den åt en nybörjare? Sitter och sneglar på den samt wanderer. :)

#65

Postad 03 oktober 2011 - 14:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Japp, präst är som bekant cleric på engelska (också).

Jadu, känns inte som att det spelar någon jätteroll vad man väljer men man får ju starkare magier när man väljer den inledningsvis. Dessutom kommer jag nog ändå använda något vapen som blir bättre ju mer INT man har och bara köra str och dex så det räcker till att använda vapnen. Blir ju något av en hybrid som både kan slåss och använda magi potent.

#66

Postad 03 oktober 2011 - 20:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ungefär som demons souls då. Man klarar sig inte endast på magi eller tvärtom. Pilbåge är nödvändigt också ;)

#67

Postad 03 oktober 2011 - 21:28

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Blir antingen wanderer eller bandit för mig. Tror jag struntar i magi initialt och bygger på det senare i spelet om jag saknar något. Bandit är den klassen som lockar mest, kommer hänga på honom en tung sköld och byta mellan stora yxor och att enbart förlita mig på sköld när jag måste vara defensiv. Mobilitet är roligare än en tung rustning.

Mitt spel skickades till mig idag från SimplyGames, med lite tur kommer det fram den 17:e så jag slipper försöka prioritera mellan mina tentor.

#68

Postad 03 oktober 2011 - 23:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ungefär som demons souls då. Man klarar sig inte endast på magi eller tvärtom. Pilbåge är nödvändigt också ;)

Visst. Spelet är ju Demons Souls. Fast bättre =P.

#69

Postad 03 oktober 2011 - 23:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Mobilitet är det viktigaste. Kan man inte rulla snabbt så är man död ;)
Tung rustning gjorde ingen nytta alls i Demons souls iaf. Antar att det är ungefär samma här.

#70

Postad 04 oktober 2011 - 00:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Du tar ju mindre skada ju mer armor du har. Mobilitet krävs i vissa situationer men skölden håller bra.

En annan sak jag märkt är att utrustningen tål mer innan den går sönder. Min sköld har tagit massa smällar men inte tappat alls mycket durability.

#71

Postad 04 oktober 2011 - 08:41

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag har bara påbörjat Demon Souls men det här måste man ju bara ha också. Man får typ... sova mindre

#72

Postad 04 oktober 2011 - 08:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Du tar ju mindre skada ju mer armor du har. Mobilitet krävs i vissa situationer men skölden håller bra.

En annan sak jag märkt är att utrustningen tål mer innan den går sönder. Min sköld har tagit massa smällar men inte tappat alls mycket durability.


Det bästa är att se till så man inte blir träffad :D Sköld bör man ha så bra det bara går men sen så bör man prioritera rörelse annars har man inte en suck mot snabba monster eller mot bossarna för de dödar en på max ett par träffar.

#73

Postad 04 oktober 2011 - 10:43

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0


Det bästa är att se till så man inte blir träffad :D Sköld bör man ha så bra det bara går men sen så bör man prioritera rörelse annars har man inte en suck mot snabba monster eller mot bossarna för de dödar en på max ett par träffar.


Precis så jag upplevde Demon Souls, bra armor hjälpte till i och med att jag kunde tillåta mig själv att vara slarvig med lättare fiender. Men när det verkligen behövdes fanns det inte på kartan att jag skulle försöka ta ett slag och hoppas att min armor duger.
Dock kör jag stenhårt på sköld, den är förbannat händig och passar bra med min rullande spelstil.

#74

Postad 04 oktober 2011 - 11:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jepp för att överleva de här spelen så är det 3 saker som gäller. Rulla, rulla och sen rulla ;)

Redigerat av Unregistereddc471864, 04 oktober 2011 - 11:52.


#75

Postad 04 oktober 2011 - 12:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0


Det bästa är att se till så man inte blir träffad :D

Good fucking luck -_-

#76

Postad 04 oktober 2011 - 15:40

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
"The trick is to shoot them while avoiding their attacks"" :D

#77

Postad 04 oktober 2011 - 17:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Min recension upplagd. Läs och våndas över väntan =P.

#78

Postad 05 oktober 2011 - 12:21

Nanoo
  • Nanoo
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Riktigt bra recension! Väntan är i stort sett olidlig nu...i min värld är det årets spelsläpp så förväntningarna är skyhöga. Är inte det minsta orolig att dem inte blir inbefriade... Dark Souls är spelglädje när den är som störst, jag lovar ;)

#79

Postad 06 oktober 2011 - 18:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Grymt bra recension...
Kanske är detta spelet som får mig att starta playan igen

#80

Postad 07 oktober 2011 - 07:02

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Fick spelet igår och hade tid att lira strax över en timme innan jag var tvungen att stänga ner. Startade upp som bandit och tog mig igenom första tutorial nivån snabbt och enkelt. Flög vidare till nivå två där jag sökte mig uppåt och måste säga att spelet verkligen är Demon Souls fast bättre än så länge. Jag gillar hur det fungerar med life potions, att samla gräs känns väldigt gammalt idag.

I övrigt så är det ju samma spel nästan, smidigare menyer, bättre grafik och mer av samma goda.

#81

Postad 07 oktober 2011 - 08:57

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0
Kanske blir en trevlig julklapp det här :)

#82

Postad 07 oktober 2011 - 09:09

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Quantity Title Price Each Estimated Delivery Time 1 Dark Souls - Limited Edition EUR 40.91 10-15 days*

Zavvi... just det, tog ju en stund och få det skickat! :) fan...

Men har ju lite kvar att göra i Demon's souls så lika bra

#83

Postad 07 oktober 2011 - 12:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Måste säga en grej jag glömde i recensionen att fysiken är ju imponerande som vanligt när man slår sönder tunnor och allt, men den är inte imponerande när man drar runt döda fiender som trasdockor. Speciellt inte när det är en 20 ton tung stenriddare man just dödat som flyger runt som en tyngdlös vante.

#84

Postad 08 oktober 2011 - 12:28

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

  • 522 inlägg
  • 0
Någon som vill lira co-op?

PSN StatusX6

#85

Postad 08 oktober 2011 - 13:09

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Lira co-op? Nu har jag inte kommit särskilt långt men går det att bestämma vem man vill lira med i Dark Souls? Jag tyckte att hela det här "främlings" konceptet var bäst, att man aldrig visste vem som hjälpte eller för den delen dödade en.

#86

Postad 08 oktober 2011 - 14:19

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

  • 522 inlägg
  • 0

Lira co-op? Nu har jag inte kommit särskilt långt men går det att bestämma vem man vill lira med i Dark Souls? Jag tyckte att hela det här "främlings" konceptet var bäst, att man aldrig visste vem som hjälpte eller för den delen dödade en.


Jo du har en poäng där. Minns att jag spelade co-op men en vän över telefon.

#87

Postad 08 oktober 2011 - 22:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nej det är svårt att bestämma. En måste vara i human form och en måste vara hollow. Sen får man inte vara längre än 10% ifrån varandra lvlmässigt heller. Så om en är lvl 20 så måste den andra vara 18-22 annars kommer det inte matcha. Sen får man försöka hitta ngn plats att summon där ingen annan gör det så man inte blir summonad till ngn främlings-spel ;)

Jag gillar dock att man uppmuntras att hjälpa folk för man får humanity för bossarna vilket man sen själv kan använda för att få hjälp med sina egna bossfighter.

#88

Postad 08 oktober 2011 - 23:47

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Kommit en bit in i spelet nu, två bossar nere och varit framme och sniffat på en tredje. Spelar som bandit och kör mer eller mindre med start utrustningen, yxan har fått ett par uppgraderingar och utrustningen har blivit utbytt till marginellt bättre grejer. Överlag vet jag inte om jag håller med när folk säger att det är svårare än Demon Souls. Förvisso har jag inte kommit långt in och jag har en god spelvana sedan Demon Souls men än så länge tycker jag att spelet inte är svårare, kanske till och med lite lättare. Jag gillar verkligen att det är så öppet, traskar rundor och hittar nya områden titt som tätt. Ofta är det ett område som jag märker att jag är på tok för låg level för och blir då snabbt ihjälslagen och tillbaka vid elden.

Det som irriterar mig mest är att man inte kan byta target när man låst. Om jag inte missminner mig kunde jag i Demon Souls låsa och sedan byta mellan olika mål genom att röra på R3. I dark souls måste jag först slå av target och slå på den igen för att byta lock on mål.

Läser lite Wikis om områden och bossar jag sedan innan besökt. Kul att fylla på med saker jag eventuellt missat.

#89

Postad 08 oktober 2011 - 23:52

Unregisterede3ba728d
  • Unregisterede3ba728d
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Kommit en bit in i spelet nu, två bossar nere och varit framme och sniffat på en tredje. Spelar som bandit och kör mer eller mindre med start utrustningen, yxan har fått ett par uppgraderingar och utrustningen har blivit utbytt till marginellt bättre grejer. Överlag vet jag inte om jag håller med när folk säger att det är svårare än Demon Souls. Förvisso har jag inte kommit långt in och jag har en god spelvana sedan Demon Souls men än så länge tycker jag att spelet inte är svårare, kanske till och med lite lättare. Jag gillar verkligen att det är så öppet, traskar rundor och hittar nya områden titt som tätt. Ofta är det ett område som jag märker att jag är på tok för låg level för och blir då snabbt ihjälslagen och tillbaka vid elden.

Det som irriterar mig mest är att man inte kan byta target när man låst. Om jag inte missminner mig kunde jag i Demon Souls låsa och sedan byta mellan olika mål genom att röra på R3. I dark souls måste jag först slå av target och slå på den igen för att byta lock on mål.

Läser lite Wikis om områden och bossar jag sedan innan besökt. Kul att fylla på med saker jag eventuellt missat.


När du låst en fiende med R3-knappen, kan du visst röra på R3 spaken för att välja en annan fiende...dock är det lite väl precist system, som kräver att man rör spaken snabbt och i rätt riktning till det nya målet.

#90

Postad 09 oktober 2011 - 01:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Japp, det går att byta på samma sätt. Dock lite petigt.

#91

Postad 09 oktober 2011 - 10:50

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Läst runt lite och ni tycks båda ha rätt, får försöka ytterligare. Har varit till min absoluta nackdel i många strider än så länge.

Håller just nu på att pumpa dexterity så att jag kan använda en halberd. Älskar dess kombination av "thrust" attacker som gör att jag kan attackera bakom en sköld i kombination med dess underbara två hands attacker som förvisso lämnar en helt öppen alldeles för länge men som levererar en jäkla smäll.

Fortfarande inte använt magi alls och funderar på om och när jag ska ta upp det. Nu initialt är det str / dex för vapen och allt annat i endurance som gäller. När dessa capats så kanske det blir lite magi. Kommer satsa en del i resistance / health etc men är skeptisk till det när allt som bör krävas är en bra sköld och bra precision från min sida.

#92

Postad 09 oktober 2011 - 10:55

cocobahia
  • cocobahia
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Fundering, när/var kan man plocka upp nån healing spell? Mina 5 pots tar slut rätt fort :)

#93

Postad 09 oktober 2011 - 11:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Blev så peppad att jag i brist på dark souls startade upp demons souls igen :)
Inte klarat första varvet än så de finns en del att pyssla med innan jag kan lägga vantarna på dark souls

#94

Postad 09 oktober 2011 - 12:04

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Fundering, när/var kan man plocka upp nån healing spell? Mina 5 pots tar slut rätt fort :)


Använd humanity vid en brasa. Först måste du vara levande vilket kräver 1x humanity. Sen använder du "kindle" vid brasan vilket gör att du får 10 pots varje gång du vilar där.

Har än så länge gjort det vid min brasa i firelink shrine och kom precis på att det kanske går att göra en gång till. Värt att testa åtminstone.

#95

Postad 09 oktober 2011 - 12:06

cocobahia
  • cocobahia
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Jag hittade snubben som kunde lära mig en healing spell, tyvärr kräver den 12 faith vilket jag inte är i närheten av :)

#96

Postad 10 oktober 2011 - 10:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Min "gubbe" är lite av allt just nu. Har både healingspells å alla 4 soul arrow spellsen. 16 int, 12 faith, 20 vit och 20 end. Bra med lite spells på avstånd. Funderar på att lägga en massa på att få upp end och str nu så jag kan köra tyngre utrustning och vapen. Jag är inte världsbäst på att undvika attacker så min plan är att blocka och sen krossa fienden med ett gigantiskt vapen. Det kräver dock mycket end samt jag måste öka min str ordentligt. Kommer nog powerlevla fram till helgen innan jag kör vidare.

#97

Postad 10 oktober 2011 - 10:32

cocobahia
  • cocobahia
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Jag har mest kört på str och end, kanske borde fixa nån healingspell. Jag lyckades få tag på en hyffsad sköld av en black knight, sen använder jag svärdet från draken. Ringen som man får från bossen längst ner i tornet är riktigt användbar :)

#98

Postad 10 oktober 2011 - 10:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Oj du fick skölden? Den ska tydligen vara riktigt bra. Det är tydligen lite random vad black knights droppar. Jag fick svärdet som iofs är rätt schysst. OM jag hade kunnat använda det ;)
Healingspellen underlättar lite men det är inget man använder i strid för den tar för lång tid. Bara 5 casts också. Finns iofs fler healingspells men då måste man ha ännu mer faith

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 oktober 2011 - 10:40.


#99

Postad 10 oktober 2011 - 11:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Såja....Blev helt enkelt tvungen att byta in en massa spel och bita i det sura äpplet och köpa en limited..

Nu till det svåra ...Vad ska man starta som?
Körde som Thief i demons souls och de var inte lätt att starta med men jag dras som alltid till den typen av klass..
Nått förslag på en bra klass att starta med?

#100

Postad 10 oktober 2011 - 11:17

cocobahia
  • cocobahia
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Jag kör som warrior, har även testat wanderer. Egentligen spelar klassen ingen större roll, om du vill kan du starta som warrior och sen sätta alla stats i int/faith etc så har du en caster :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.