Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption

573 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 februari 2009 - 20:20

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Ja, nu kommer uppföljaren till det gamla PS2-spelet från Rockstar. Spelet har samma grafikmotor som GTA IV och ser riktigt fint ut! Jag gillade Red Dead Revolver när jag var mindre även om jag fastnade efter första bossen ;)

Spelet är ju väldigt likt Gun, och det spelet är skitgrymt! Spelet släpps hösten 2009 till Xbox 360 och PS3.

Här finns bilder från spelet:
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

Redigerat av Kalekulan, 06 februari 2009 - 20:21.


#2

Postad 06 februari 2009 - 21:29

Rasken
  • Rasken
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Good times!

Jag gillade ettan till xboxen skarpt. Jag tycker för övrigt att det är en stor brist på westernspel i allmänhet. Gun var så bra att jag först körde det till xbox och sen köpte det till 360. Även Call of Juarez var helt okej. Och dessa tre är väl de enda westernspel jag kan komma på så här på rak arm. Jag menar, hur kan man inte gilla westerspel liksom?

Dullera på huvudgatan i en gudsförgäten håla - coolt
Vara en råbarkad man från vidderna - coolt
Rida häst - okej, lite Malin Bayard men ändå coolt

Mer Clintan till folket!

#3

Postad 06 februari 2009 - 23:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Gun var så bra att jag först körde det till xbox och sen köpte det till 360.

Jag med ;) . Bra musik.

Även varvat CoJ och Read Dead Revolver liksom Darkwatch och Oddworld: Strangers Wrath. God Hand var dock inget för mig.

Det här ser man ju fram emot, fast hoppas det inte blir FÖR mycket free roam.

#4

Postad 07 februari 2009 - 17:45

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Coolt!

Gillade verkligen Red Dead Revolver och Gun till första Xboxen så detta blir något att se fram emot!

Redigerat av Bergan, 07 februari 2009 - 17:45.


#5

Postad 07 februari 2009 - 19:49

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Guld! Det görs alldeles för lite westernspel.

GTA-motorn med westerntema...vad kan överhuvudtaget gå fel?

Undrar om kommer kunna "pimpa" hästen? Typ sätta på guldhovar och smacka på en orange långhårig filt (sådana som folk hade på moppen på 70-talet)

#6

Postad 07 februari 2009 - 21:19

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Good times!

Jag gillade ettan till xboxen skarpt. Jag tycker för övrigt att det är en stor brist på westernspel i allmänhet. Gun var så bra att jag först körde det till xbox och sen köpte det till 360. Även Call of Juarez var helt okej. Och dessa tre är väl de enda westernspel jag kan komma på så här på rak arm. Jag menar, hur kan man inte gilla westerspel liksom?

Dullera på huvudgatan i en gudsförgäten håla - coolt
Vara en råbarkad man från vidderna - coolt
Rida häst - okej, lite Malin Bayard men ändå coolt

Mer Clintan till folket!



Jag älskar liksom västern på alla sätt - film, spel, ja allt! Även jag spelade sönder Gun ;) Först körde jag igenom det 2 gånger på PC sen 1 gång på X360. Call of Juarez var också bra men väldigt kort...

#7

Postad 08 februari 2009 - 01:16

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

  • 576 inlägg
  • 0
Oooooh! Äntligen ett nytt westernspel. Jag hoppas verkligen på detta då call of Juarez inte riktigt blev så bra som det borde ha blivit. Synd det är så långt kvar bara.

#8

Postad 08 februari 2009 - 20:22

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

  • 958 inlägg
  • 0
Mums! Detta ska bli härligt att sätta tänderna i. Jag, som de flesta andra i tråden, gillar det första RDR och Gun.

#9

Postad 08 februari 2009 - 23:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Rekommenderar även att spela igenom Darkwatch och Oddworld: Strangers Wrath om man gillar västernspel. De är inte lika "realistiska" dock.

#10

Postad 04 maj 2009 - 08:35

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
IGN kommer snart att dra igång lite previews, men de verkar rätt peppade redan nu:

Red Dead Redemption is sequel to Rockstar's 2004 Western shooter. But you can pretty much forget everything you remember from Red Dead Revolver. Redemption is a whole new ballgame. And trust us when we say that once you learn about this game, it's certain to be among your most anticipated of the year.

How can we be so sure? Well, we've seen it.


Postad bild

#11

Postad 04 maj 2009 - 13:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Spännande :)

#12

Postad 06 maj 2009 - 21:48

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Trailern ligger uppe. Läste någonstans att det är ingame hela trailern igenom. :)

För att citera från den gamla Assassins Creed-tråden:

Det här kan bli hur bra som helst!

#13

Postad 06 maj 2009 - 22:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Sweet. Underbart röstskådespeleri.

#14

Postad 07 maj 2009 - 07:55

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Känns rätt givet nu :)

#15

Postad 07 maj 2009 - 14:24

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Haha jag längtar tills det här släpps. Jag kommer bara rida runt hela tiden ;D

#16

Postad 07 maj 2009 - 22:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Yes. Äntligen ett nytt westernspel.

#17

Postad 08 maj 2009 - 12:15

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Skulle det inte ha kommit en preview igår?

#18

Postad 09 maj 2009 - 15:36

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Jodå Det finns en Preview på IGN.

Nu finns även "A man and his horse"

och Five reasons to love Red Dead Redemption


Man blev ju inte mindre sugen direkt...


EDIT: och så kom Del två av intervjun med Dan Houser...

Redigerat av {OLD}Reaper, 12 maj 2009 - 02:16.


#19

Postad 28 maj 2009 - 21:12

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
En liten First Look hos TeamXbox.

#20

Postad 15 december 2009 - 23:55

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Kolla in denna video

Har för närvarande en dregelsträng som hänger ända ned till golvet. Det här kommer att bli SJUKT bra! :)

#21

Postad 16 december 2009 - 00:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Oj, såg riktigt schysst ut :)

Som Gun fast bättre.

#22

Postad 16 december 2009 - 07:16

Mike_the_pipe
  • Mike_the_pipe
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0
Jag längtar något grymt... det skulle ju kommit ut i oktober :) redan bokat verkar sjukt nice...
Det verkar vara riktigt bra att man kan gå runt och busa med lite sido uppdrag, jaga djur på prärien, spela hasard games mm mm

Sparar min jul-ledighet till detta,, kontrollen skall GLÖDA :(

#23

Postad 16 december 2009 - 12:45

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt och sköna miljöer.

#24

Postad 17 december 2009 - 10:38

JohanS
  • JohanS
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Ojojoj, hur har jag kunnat missat detta?
Till min frus stora förtret kommer jag att ha hela maj inplanerad...

#25

Postad 17 december 2009 - 15:38

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Oj, såg riktigt schysst ut ;)

Som Gun fast bättre.


Jo, det är ju en rip-off av Gun. T.ex. med Wanted-affischerna och alla sidemissions o.s.v.

Jag älskade Gun och lär älska detta ;) Synd som fan att de inte släpper det på PC... Gissar på att de släpper det året efter release till konsol - precis som med GTA IV.

#26

Postad 17 december 2009 - 19:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jo, det är ju en rip-off av Gun. T.ex. med Wanted-affischerna och alla sidemissions o.s.v.

Mja... det är nog snarare viktiga ingredienser i ett vilda västern-spel som man måste ha med. De hade ju mycket nytt att komma med också, möjligheten att spela ond eller god är bra.

#27

Postad 17 december 2009 - 19:36

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Sjukt snyggt, ett måste köp. ;)

#28

Postad 18 december 2009 - 08:19

Mike_the_pipe
  • Mike_the_pipe
  • Användare

  • 125 inlägg
  • 0

Jo, det är ju en rip-off av Gun. T.ex. med Wanted-affischerna och alla sidemissions o.s.v.

Jag älskade Gun och lär älska detta :) Synd som fan att de inte släpper det på PC... Gissar på att de släpper det året efter release till konsol - precis som med GTA IV.



Och Gun e isåfall en rippoff på outlaws för där har dem med afficher :)

#29

Postad 18 december 2009 - 08:34

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Det där såg ju riktigt bra ut!!!

#30

Postad 18 december 2009 - 09:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Verkar ju vara ett helt grymt spel :)
Längtar som fasen

#31

Postad 14 januari 2010 - 18:42

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

  • 1 289 inlägg
  • 0



Eftersom jag är lat så klistrar jag bara in ett från en tråd jag skapat i ett annat forum... :)

Du som inte orka läsa, börja med trailern längst ned. [smile]

Måste erkänna att jag helt missade Red Dead Revolver, jag känner igen titeln men inte mer än så. Blev därför nästan lite smått chockad efter att ha kollat i Oskars senaste tråd med bilder från spelets uppföljare Red Dead Redemption och sen sökte lite om spelet på youtube.

Kanske är det lite en generationsfråga, men jag har iaf växt upp med "vilda västern", mest i form av Macahans och framför allt då Zeb, men även lilla huset på prärien och senare naturligtvis Clintans underbara filmer där "Den gode, den onde och den fule" iaf för mig är höjdpunkten.
Även Buffalo Bill, fanns i bokhyllan när man var liten o hur ofta lekte men inte egentligen Cowboy och indian med sina vänner? Sen blev det ju även några besök på High Chaparral med både pistoler och hatten på.
Nog om det... nu kan jag inte riktigt minnas något bra spel där man fått vara Cowboy sedan Kane på C64 som kom ut för 25 år sedan, men kanske glömmer jag något?

Länk till film på hur Kane såg ut, för er som glömt eller kanske inte ens var födda då :P

Men nu är det dags, jag känner mig så otroligt hypad inför Red Dead Redemption som Rockstar games alltså släpper i släpper i slutet av April. GTA har alltid varit ett av mina favoritspel, och jag kunde nog inte längta mer efter ett spel än det här just nu.

Rockstar games känsla för karaktärer, erfarenheter av öppna spelvärldar (avsaknaden av mobilen från GTA IV) och känsla för detaljer syns överallt när man kollar på de trailers som släppts från spelet. Att spelet också verkar en smått fantastiskt spelmotor gör ju inte saken sämre.

För er som vill läsa mer...

Red Dead Redemption: How the West was Fun (från dec 09)

Del ett i en intervju med Rockstar co-founder Dan Houser. (may 09)

Del två...

Länk till spelets hemsida.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

My name is John Marston...
http://www.youtube.c...h?v=_sU0PwzdMiY

Den absolut bästa trailern ännu så länge, visar en hel del gameplay... WOW!
http://www.youtube.c...h?v=MEMxSUGZ6TU

Redigerat av zippiz, 14 januari 2010 - 19:30.


#32

Postad 14 januari 2010 - 18:44

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0
https://www.minhembi...howtopic=225699

#33

Postad 14 januari 2010 - 19:15

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

  • 1 289 inlägg
  • 0
Nu vet jag inte hur det brukar vara i det här forumet, men när en tråd som skapades för snart ett år sedan fått ett 20-tal svar så anser jag den tråden vara mer eller mindre död. Kanske fel av mig att skapa en ny tråd, men tycker detta spelet förtjänar det.

Om det ska vara "gnäll" så fort man skapar en tråd bara för att någon skapat en tidigare så tror jag inte det blir mer trådar för mig här :)

Märkte dock att jag gjorde misstaget att posta tråden här, när spelet även kommer till PS3 vilket ju var lite synd.

#34

Postad 14 januari 2010 - 20:11

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0
Det är väl lika bra att köra på i existerande tråd, om man skulle göra en sökning efter något spel (eller vad som helst) så är det mycket lättare att hitta den tråd man söker om det bara finns 1 att välja på. Du ger ju liv till tråden igen om du postar i den :)

Redigerat av stabbe, 14 januari 2010 - 20:12.


#35

Postad 14 januari 2010 - 22:42

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Håller med, bättre med bara en tråd.
Sen vi som är lite efter brukar alltid fluffa upp dom emellanåt, vi som inte köper spelen direkt och klarar av det under första helg.

Dock kan jag ju tycka att den första tråden är rätt dålig på info i första inlägget. Borde folk tänka på, att första inlägget gärna få innehålla så mycket om spelet som möjligt.

Redigerat av Really, 14 januari 2010 - 22:45.


#36

Postad 14 januari 2010 - 23:44

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

  • 1 289 inlägg
  • 0

Håller med, bättre med bara en tråd.
Sen vi som är lite efter brukar alltid fluffa upp dom emellanåt, vi som inte köper spelen direkt och klarar av det under första helg.

Dock kan jag ju tycka att den första tråden är rätt dålig på info i första inlägget. Borde folk tänka på, att första inlägget gärna få innehålla så mycket om spelet som möjligt.



Ok, vill inte låta gnällig men då återgår jag nog till loading igen. Tyckte bara nivån här inne verkade trevlig, men om man inte skapar nya trådar så känns forumet rätt tråkigt och dött. Visst, det kanske är lättare att hitta tråden om just det spelet man söker, men speciellt roligt att gå in i forumet blir det inte när där bara ligger gamla trådar.

På övriga många forum brukar nya trådar startas hela tiden, så fort det kommer nyhter eller liknande om spel osv. Först när spelet är släppt märker man om någon tråd blir officiellt. Föredrar helt klart när det är så, istället för att när man loggar in på ett forum bara ser en massa gamla trådar och måste skrolla igenom mängder med ibland helt ointressant text för att hitta något läsbart.

Sen är det ju så att första inlägget väldigt sällan kan innehållla speciellt mycket information om ett spel, ta red dead som exempel... när den skapades för ett år sedan fanns det knappt någon info.

Synd, jag tyckte det verkade lite kul att köra även speldelen här inne, men nä.. jag vill ha massor av nya trådar och intressanta saker att läsa :)

#37

Postad 14 januari 2010 - 23:46

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Synd, jag tyckte det verkade lite kul att köra även speldelen här inne, men nä.. jag vill ha massor av nya trådar och intressanta saker att läsa :)

Om det kommer intressant information skrivs den i rätt tråd och den bumpas och man ser att det finns nya inlägg, vad är fel med det?

#38

Postad 15 januari 2010 - 00:24

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Nytt inlägg = inte gammal tråd...

Sen är det väl upp till trådskaparen att fräscha upp första inlägget.

APjobbigt med flera trådar om samma spel!

#39

Postad 15 januari 2010 - 11:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Well, det är ju ett litet dilemma. Samtidigt som en tråd (per forum brukar det ju bli) är det bästa så man slipper det klusterfuck av trådar som uppstår när man söker på t ex Loadings forum efter Red Dead Redemption och inte har en aning om vilken tråd man ska posta i (om man inte har nyheter utan bara vill säga något) så är det alltid roligare när man lagt ned jobb på att göra ett fint förstainlägg.

Vi hade ju som ambition när vi drog igång spelforumet på allvar runt 2005 att försöka hålla viss struktur i speltrådarna

https://www.minhembi...howtopic=110910

Men eftersom många struntade i det så blev det till slut att man lät trådar som inte följde mallen få vara kvar ändå. Zippis tråd är bättre eftersom den är gjord senare då det finns mer info, det är sådana trådar vi vill se och jag tycker man bör uppskatta jobbet som ändå lagts ned från början och viljan att vara med på forumet.

Inte för att zippis är ny även om han låtsas som det, han var med och skapade gamertaglistan :)

Visst, det kanske är lättare att hitta tråden om just det spelet man söker, men speciellt roligt att gå in i forumet blir det inte när där bara ligger gamla trådar.

Men om man uppdaterar dem ständigt så blir det ju ändå inte gammalt. Oskar Skog som postar nyhet efter nyhet automatiskt skulle lika gärna kunnat posta de nyheterna i existerande trådar. Allt som diskuterats kring spelets nyheter i flera år faller liksom bort när en officiell tråd skapas.

#40

Postad 15 januari 2010 - 12:06

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
läste rykten om att rockstar haft stora problem med Red Dead och att dom måste sälja runt 5milli för att ta igen utgifter......jag kan hjälpa dom en 1st iaf.

#41

Postad 15 januari 2010 - 12:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

läste rykten om att rockstar haft stora problem med Red Dead och att dom måste sälja runt 5milli för att ta igen utgifter......jag kan hjälpa dom en 1st iaf.

Bra reklamkampanj :)

#42

Postad 15 januari 2010 - 16:09

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

  • 1 289 inlägg
  • 0

Inte för att zippis är ny även om han låtsas som det, han var med och skapade gamertaglistan :D


Men om man uppdaterar dem ständigt så blir det ju ändå inte gammalt. Oskar Skog som postar nyhet efter nyhet automatiskt skulle lika gärna kunnat posta de nyheterna i existerande trådar. Allt som diskuterats kring spelets nyheter i flera år faller liksom bort när en officiell tråd skapas.



Haha, ja det stämmer att jag inte är ny det var ju faktiskt så att jag för några år sedan försökte köra lite mer här men forumet känns inte så levande när det inte skapas nya trådar. Problemet är ju just det, någon som skapar en tråd om red dead för ett år sedan då det inte fanns så mycket information o man kanske bara vill posta en tråd om något coolt spel man läst om eller vad som helst. Ingen som helst avsikt att göra någon "seriös tråd" av det hela när den skapas...

Sen fyller folk på i den tråden, någon kanske går in en eller två gånger men ser inget speciellt och sen "boom" så kommer det massa ny information, kanske helt plötsligt ett spel som skulle intressera mängder med människor om de bara läste tråden. Men eftersom de tidigare varit inne och tittat i tråden går de kanske inte in igen om det inte var något intressant då. Därför tycker jag det är helt okej att man skapar nya trådar med jämna mellanrum, det får naturligtvis inte gå till överdrift och trådar som används bör man ju inte strunta i bara för att få möjligheten att skapa en ny tråd.
Kanske var mitt ett gränsfall, jag sökte ärligt talat inte i forumet utan kollade bara om någon forumtråd var kopplad till spelet på prisjakt vilket det inte var.

Håller fast vid att man när trådar varit orörda ett tag och det inte finns någon officiell tråd så tycker jag det är läge för att skapa en ny. Det är ju halva nöjet med att gå in på ett forum, bara för att se vad det finns för nya trådar.


EDIT:
Skulle också helt klart föredra att PS3 och Xbox slogs ihop, de flesta spel kommer till bägge konsolerna. Många äger bägge o forumet skulle få mer intressanta trådar på en och samma sida.
Men det kanske är bara jag som känner så också, o jag har väl egentligen inga problem med att fortsätta hänga på mitt "vanliga forum". :)

Redigerat av zippiz, 15 januari 2010 - 16:13.


#43

Postad 15 januari 2010 - 16:15

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Sjukt snyggt, är det senaste trailern? :)
http://www.youtube.c...h?v=L8jhHiJFAWs

#44

Postad 15 januari 2010 - 16:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

EDIT:
Skulle också helt klart föredra att PS3 och Xbox slogs ihop, de flesta spel kommer till bägge konsolerna. Många äger bägge o forumet skulle få mer intressanta trådar på en och samma sida.
Men det kanske är bara jag som känner så också, o jag har väl egentligen inga problem med att fortsätta hänga på mitt "vanliga forum". :)

Jag är väldigt glad att 360 och PS3 har varsin del i forumet, på det sättet slipper man det där fåniga kriget mellan konsollerna, som garanterat skulle poppa upp hela tiden annars.

#45

Postad 15 januari 2010 - 20:00

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Sjukt snyggt, är det senaste trailern? :)
http://www.youtube.c...h?v=L8jhHiJFAWs



spelet ser helt magiskt välgjort ut.
grymt levande, stämningsfull värld.
sen är det imponerande hur naturligt alla rörelser i spelet ser ut.

#46

Postad 28 januari 2010 - 19:16

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Nya screenshots

Bifogad fil(er)



#47

Postad 28 januari 2010 - 22:11

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
En till gameplay series-video: Weapons and Death

"Dead Eye Targeting" kan bli riktigt skoj att leka runt med. :)

#48

Postad 28 januari 2010 - 22:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Mest givna spelköpet det här året.

#49

Postad 28 januari 2010 - 22:33

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Det här verkade inte värst.

#50

Postad 28 januari 2010 - 23:05

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0

Det här verkade inte värst.


Kunde inte ha sagt det bättre själv, håller med till 100%.


Edit: Äntligen lite Hands On, denna hos IGN.

If you haven't been paying attention to Red Dead Redemption, you should start right now.


There are a lot of great looking games on the horizon in 2010. Some will wind up being hits. Others may end up being duds. Red Dead Redemption is on track to be a hit. It's beautiful. It handles well. It's got that "fun factor" that some have said was missing from GTA IV. It's still going through optimization, bug fixing, and tuning and it already looks like a winner. Mark your calendars for the end of April. You've got a date with the Wild West.


Redigerat av {OLD}Reaper, 29 januari 2010 - 00:28.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.