Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One Elite Controller

148 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 04 november 2015 - 14:41

Unregistered6134983f
  • Unregistered6134983f
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 1
Som rubriken lyder, en egen tråd för Elite-kontrollern till Xbox one

#2

Postad 04 november 2015 - 14:45

Unregistered6134983f
  • Unregistered6134983f
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Är det någon som har lyckats få tag på en Elite-kontroller än? Har inte hittat någon butik som har den inne.
Bara i paket tillsammans med Hybridlagringskonsoll.

#3

Postad 04 november 2015 - 14:58

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Fick min igår från Webhallen, den känns riktigt gedigen, om den är värd priset kan väl disskuteras men det är nog den bästa handkontrollen jag haft. Jag har en tendens att nöta ut en Xbox kontroller per år så hoppas denna håller bättre. Det är verkligen enkelt att byta spakar och digitalkorset, jag har inte orkat fördjupa mig ännu i inställningarna så mycket ännu.



#4

Postad 04 november 2015 - 15:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Är det någon som har lyckats få tag på en Elite-kontroller än? Har inte hittat någon butik som har den inne.
Bara i paket tillsammans med Hybridlagringskonsoll.

 

Ska dyka upp igen i slutet av månaden, början av december.



#5

Postad 05 november 2015 - 13:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 1

Detta får bli en julklapp till mig själv ;)

Dyr, japp, men jag spelar så brutalt mycket på konsollen, att det får va värt det hela :)



#6

Postad 05 november 2015 - 18:13

whityoustone
  • whityoustone
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 2

=)

Bifogad fil(er)



#7

Postad 05 november 2015 - 18:50

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

=)


Lilla Julafton

#8

Postad 05 november 2015 - 19:07

Unregistered6134983f
  • Unregistered6134983f
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0

Fick min igår från Webhallen, den känns riktigt gedigen, om den är värd priset kan väl disskuteras men det är nog den bästa handkontrollen jag haft. Jag har en tendens att nöta ut en Xbox kontroller per år så hoppas denna håller bättre. Det är verkligen enkelt att byta spakar och digitalkorset, jag har inte orkat fördjupa mig ännu i inställningarna så mycket ännu.


Nice
Jag ser fram emot de alternativa spakarna.
Har lite saknat de konvexa sedan Xbox orginalkontroll från 2002.

#9

Postad 05 november 2015 - 21:28

whityoustone
  • whityoustone
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Va faktiskt sjuk skönt å ha den runda på vänsterspaken :)

#10

Postad 07 november 2015 - 09:13

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag köpte CoD igår. Inte spelat CoD på flera år så det var dags, var till och med lite sugen på det. Tyvärr var det ospelbart pga den obegripliga kontrollen. Jag har spelat mycket Titanfall de senaste två åren och i början tyckte jag det var väldigt likt CoD i känslan men att nu gå tillbaka till CoD är helt omöjligt för mig. Styrningen är seg, walljump känns buggigt och mesigt och siktet har alldeles för hög acceleration, jag kan inte hitta en känslighet som passar mig.

Jag MÅSTE ha en Elite handkontroll men de är ju för fan slut ÖVERALLT! :( Kommer inte kunna spela CoD innan jag har den. De svenska butikerna väntar den in i lager från 22 november ända fram till januari för vissa butiker. Dvs antagligen i mars eller nåt. Hur fan ska man få tag på en?

#11

Postad 07 november 2015 - 09:57

whityoustone
  • whityoustone
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Lugn nu på dig låter det som du kliver ur en Volvo in i en lambo, så stor skillnad är det inte. Men flikar in att eliten är fantastiskt, jag gjorde nått jag sågat å snackat skit om, jag har de runda spakarna på .

#12

Postad 07 november 2015 - 10:14

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Jag köpte CoD igår. Inte spelat CoD på flera år så det var dags, var till och med lite sugen på det. Tyvärr var det ospelbart pga den obegripliga kontrollen. Jag har spelat mycket Titanfall de senaste två åren och i början tyckte jag det var väldigt likt CoD i känslan men att nu gå tillbaka till CoD är helt omöjligt för mig. Styrningen är seg, walljump känns buggigt och mesigt och siktet har alldeles för hög acceleration, jag kan inte hitta en känslighet som passar mig.

Jag MÅSTE ha en Elite handkontroll men de är ju för fan slut ÖVERALLT! :( Kommer inte kunna spela CoD innan jag har den. De svenska butikerna väntar den in i lager från 22 november ända fram till januari för vissa butiker. Dvs antagligen i mars eller nåt. Hur fan ska man få tag på en?

 

Om det inte sitter i pengarna kan du ju alltid köpa en på ebay.co.uk om du vill. Finns ute där för ca 2000:-. Visst, överpriser. Men vill du ha en ASAP får du nog casha dom stålarna. Alternativt håll koll på Tradera o Blocket i dagarna.

 

Eller om det verkligen inte sitter i pengarna. Så köper du en helt ny Xbox One Elite 1TB, då får du ju med kontrollen :D :D :D om du har 5k över.

 

edit: http://www.blocket.s...23.htm?ca=6&w=3  

Skynda skynda!!!


Redigerat av Unregistered9a1f280a, 07 november 2015 - 10:20.


#13

Postad 07 november 2015 - 11:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Jag köpte CoD igår. Inte spelat CoD på flera år så det var dags, var till och med lite sugen på det. Tyvärr var det ospelbart pga den obegripliga kontrollen. Jag har spelat mycket Titanfall de senaste två åren och i början tyckte jag det var väldigt likt CoD i känslan men att nu gå tillbaka till CoD är helt omöjligt för mig. Styrningen är seg, walljump känns buggigt och mesigt och siktet har alldeles för hög acceleration, jag kan inte hitta en känslighet som passar mig.

Jag MÅSTE ha en Elite handkontroll men de är ju för fan slut ÖVERALLT! :( Kommer inte kunna spela CoD innan jag har den. De svenska butikerna väntar den in i lager från 22 november ända fram till januari för vissa butiker. Dvs antagligen i mars eller nåt. Hur fan ska man få tag på en?


Det kan inte vara så att cod suger svettig stjärtspringa då? :D
Titanfall var/är ju ett klart roligare alternativ imo.

#14

Postad 07 november 2015 - 15:29

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

  • 380 inlägg
  • 0
Kan tänka att släppa iväg min elite för 5K (med hemleverans idag) ;) haha

#15

Postad 07 november 2015 - 17:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Styrningen är seg, walljump känns buggigt och mesigt och siktet har alldeles för hög acceleration, jag kan inte hitta en känslighet som passar mig.

Så detta är ett problem med själva handkontrollen? Jag tänkte väl det, alla andra sitter säkert med Elitekontrollern i Halo 5. Det förklarar ju allting.



#16

Postad 07 november 2015 - 18:01

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Så detta är ett problem med själva handkontrollen? Jag tänkte väl det, alla andra sitter säkert med Elitekontrollern i Halo 5. Det förklarar ju allting.


På BO3 kan man ju till o med ställa in look sensitivy både vertikalt o horisontellt 👍🏻

#17

Postad 07 november 2015 - 18:08

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Det där styrkorset som är på bilden ovan, som ser ut som ett digitalt mönster, är det skönt att använda? Går det att använda? Det ser ju sjukt coolt ut men jag kan inte riktigt tänka mig in i hur det skulle kännas..



#18

Postad 08 november 2015 - 08:39

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Om det inte sitter i pengarna kan du ju alltid köpa en på ebay.co.uk om du vill. Finns ute där för ca 2000:-. Visst, överpriser. Men vill du ha en ASAP får du nog casha dom stålarna. Alternativt håll koll på Tradera o Blocket i dagarna.
 
Eller om det verkligen inte sitter i pengarna. Så köper du en helt ny Xbox One Elite 1TB, då får du ju med kontrollen :D :D :D om du har 5k över.
 
edit: http://www.blocket.s...23.htm?ca=6&w=3  
Skynda skynda!!!

Har faktiskt funderat på att köpa Elite-konsollen och sen sälja min gamla billigt till brorsan som hittills bara har PS4. Till 95% bara för att få tag i kontrollen. :)
Vet inte om jag vågar handla den där på blocket men tack för tipset. Ska iofs till Stockholm nästa helg...

Det kan inte vara så att cod suger svettig stjärtspringa då? :D
Titanfall var/är ju ett klart roligare alternativ imo.

Titanfall ÄR mycket roligare och bättre, jag håller helt med! Men kompisarna spelar BO3 nu så det är väl bara gilla läget.

Kan tänka att släppa iväg min elite för 5K (med hemleverans idag) ;) haha


Affärsman. ;) Lite väl saftigt pris kanske, men jag lät nog ganska desperat i förra inlägget iofs. :D

Så detta är ett problem med själva handkontrollen? Jag tänkte väl det, alla andra sitter säkert med Elitekontrollern i Halo 5. Det förklarar ju allting.


Hehe. Nja men jag är väl van vid Titanfall helt enkelt. Det vore grymt skönt att kunna justera accelerationen i detalj som det verkar gå att göra med Eliten. Det svåraste för mig att växla mellan olika spel är just accelerationen på siktet. Inga två spel har samma känsla. Lika väl som sensitivity går att justera så borde dom även ha några olika värden för accelerationen, direkt i spelet alltså. Det vore sweet.

#19

Postad 08 november 2015 - 10:50

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Hehe. Nja men jag är väl van vid Titanfall helt enkelt. Det vore grymt skönt att kunna justera accelerationen i detalj som det verkar gå att göra med Eliten. Det svåraste för mig att växla mellan olika spel är just accelerationen på siktet. Inga två spel har samma känsla. Lika väl som sensitivity går att justera så borde dom även ha några olika värden för accelerationen, direkt i spelet alltså. Det vore sweet.

 

Håller med! Det absolut sämsta med konsol är sensen, då i fps. Dying Light har nog den bästa. TF har jag inte kört.



#20

Postad 11 november 2015 - 22:58

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Köpte en hel konsolljävel (elite). Lovar att detta var Microsofts plan hela tiden.

#21

Postad 11 november 2015 - 23:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Du är nog i en ganska exklusiv liten skara som redan har en box och köper en till för kontrollen -_-



#22

Postad 12 november 2015 - 06:29

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Köpte en hel konsolljävel (elite). Lovar att detta var Microsofts plan hela tiden.


Respekt ! 😜

#23

Postad 12 november 2015 - 08:01

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Du är nog i en ganska exklusiv liten skara som redan har en box och köper en till för kontrollen -_-

Antyder du att jag är udda på något sätt eller? o_O

Hoppas nu att kontrollen är jävligt bra... :D

Redigerat av SejLax, 12 november 2015 - 08:08.


#24

Postad 12 november 2015 - 09:52

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0

Helt rätt. Grym handkontroll, väl värd sitt pris.



#25

Postad 12 november 2015 - 14:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Antyder du att jag är udda på något sätt eller? o_O

Nej nej nej.... Inte alls :rolleyes: :D



#26

Postad 13 november 2015 - 07:53

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Helt rätt. Grym handkontroll, väl värd sitt pris.

 

Men är den värd att dra hem från Ebay från mellan 2000-2500:- ?

Eller ska man avvakta tills butikerna får in den igen.



#27

Postad 13 november 2015 - 08:18

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 4

Men är den värd att dra hem från Ebay från mellan 2000-2500:- ?

Eller ska man avvakta tills butikerna får in den igen.

Det tycker jag inte, vänta till den finns i butik. Man ska inte gynna "svartabörshajar", speciellt inte på en dussinvara.



#28

Postad 16 november 2015 - 07:29

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Ha koll på amazon.co.uk annars. Plötsligt (för en vecka sedan) var den beställningsbar där för "bara" 1700 kr. Verkar dock som att det dröjer ytterligare en vecka tills jag får hem den. Och även om den stod som att den fanns i lager tog det dem cirka 1 vecka att skicka iväg den.



#29

Postad 17 november 2015 - 08:30

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Ni har nog tur om ni hittar en innan 2016 verkar det som.

Nu har jag spelat några timmar med nya handkontrollen. Den är grym. :) Har börjat vänja mig vid paddlarna lite grann men kör bara en paddel på var sida än så länge. En för ducka och en för hoppa (i black ops).
Kör även de längsta spakarna och kunde därför kliva upp en del i sens utan problem, riktigt skönt.

Det finns två saker jag stör mig lite på. För det första spakarna, jag föredrar konkava spakar och jag hade gärna haft tre olika konkava spakar att välja på. Längden på den konvexa är ett prefekt mellanläge men jag gillar inte känslan, inget bra grepp i den runda toppen. Det kanske går att vänja sig vid dock.

För det andra så har dom ljugit i marknadsföringen. Enligt de filmer jag sett så ska det gå att ställa in känslighetskurvorna på spakarna helt manuellt men i dagsläget finns bara fyra-fem förval. Jag tar för givet att det kommer senare men jag trodde givetvis den funktionen skulle finnas från början.

#30

Postad 17 november 2015 - 08:55

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Finns nu i lager igen på amazon.co.uk för 120 engelska pund



#31

Postad 17 november 2015 - 09:23

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Den är verkligen gedigen, älskar den mer och mer och ibland känns det som man verkligen har en fördel mot sina motståndare. Sen kan man faktiskt tycka att det inte är helt fair play att ha en sån här kontroll där man kan göra så många fler inställningar. Att tex kunna ställa in dead zones gör att man skjuter mycket snabbare i fps spel, alltså det tar kortare tid för vapnet att reagera och den tiden man tjänar kan vara avgörande även om den är minimal.

Känner också att man byter spelare snabbare i Fifa tex, så det är en klar fördel med denna kontroll när man väl hittar inställningar som passar just dig.



#32

Postad 17 november 2015 - 09:56

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0

Det finns två saker jag stör mig lite på. För det första spakarna, jag föredrar konkava spakar och jag hade gärna haft tre olika konkava spakar att välja på. Längden på den konvexa är ett prefekt mellanläge men jag gillar inte känslan, inget bra grepp i den runda toppen. Det kanske går att vänja sig vid dock.

MS har utsett Scuff till officiell partner så det kommer komma massor med tillbehör, utgår från att fler spakar i olika längder ingår där.



#33

Postad 17 november 2015 - 10:39

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Den är verkligen gedigen, älskar den mer och mer och ibland känns det som man verkligen har en fördel mot sina motståndare. Sen kan man faktiskt tycka att det inte är helt fair play att ha en sån här kontroll där man kan göra så många fler inställningar. Att tex kunna ställa in dead zones gör att man skjuter mycket snabbare i fps spel, alltså det tar kortare tid för vapnet att reagera och den tiden man tjänar kan vara avgörande även om den är minimal.

Känner också att man byter spelare snabbare i Fifa tex, så det är en klar fördel med denna kontroll när man väl hittar inställningar som passar just dig.

Intressant det där med dead zone. Jag beställde en nästan enbart för att få paddlarna på baksidan. Man kan alltså ställa in känsligheten för dead zone så den blir mindre? (alltså den reagerar snabbare = mindre deadzone). Jag som redan tycker dead zone är milavägs bättre i den vanlig xb1 kontrollen än den gamla 360-varianten.



#34

Postad 17 november 2015 - 10:59

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

MS har utsett Scuff till officiell partner så det kommer komma massor med tillbehör, utgår från att fler spakar i olika längder ingår där.

Fy fan vad grymt! Jag kommer köpa allt. Har prylproblem... :\

Intressant det där med dead zone. Jag beställde en nästan enbart för att få paddlarna på baksidan. Man kan alltså ställa in känsligheten för dead zone så den blir mindre? (alltså den reagerar snabbare = mindre deadzone). Jag som redan tycker dead zone är milavägs bättre i den vanlig xb1 kontrollen än den gamla 360-varianten.

Japp, det kan man.
Jag körde CoD med begränsade triggers igår men jag ställde aldrig ner dead zones även fast jag var inne i den menyn och kikade. Måste testa det ikväll.

#35

Postad 18 november 2015 - 15:19

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

I halo 5 bör man ställa om dead zones då man tydligen inte kan ladda plasma vapnet annars.



#36

Postad 19 november 2015 - 09:45

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Fick hem Eliten igår. Riktigt härlig kvalitetskänsla över hela handkontrollen! 4 knappar på baksidan var lite overkill för mig just nu men jag har kvar två stycken och mappar dessa till hoppa och ladda om i CoD, det känns hanterabart och det blir nog mer naturligt med lite övning!

Jag köpte till laddstationen med uppladdningsbart batteri också så den står så fint i hållaren när jag inte använder den.

 

Svårt att svara på om det är värt pengarna (över 2000 kr för min del med laddaren och beställt ifrån amazon) för alla men för min del känns det verkligen så!

 

De konvexa styrspakarna kan jag inte alls med så jag kör med konkava/originalet, dock med den högsta varianten på den högra sidan.



#37

Postad 19 november 2015 - 09:51

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

I halo 5 bör man ställa om dead zones då man tydligen inte kan ladda plasma vapnet annars.

Låter mer som att man inte kan använda sig av trigger stops i det spelet. Ser inte vad dead zones skulle påverka.



#38

Postad 20 november 2015 - 09:41

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Igår när jag spelade så började den vänstra analoga styrspaken att "hacka" lite. Svårt att förklara men om jag drar runt styrskapen i dess ytterlägen så var det ungefär som att den hakade fast vid samma ställe vid varje varv runt. Inget jättehack men tillräckligt för att vara irriterande. Speciellt när jag bara använt kontrollen i 2 timmar och den kostade 1700 spänn. Aja hoppas det försvinner eller att jag vänjer mig.

Har ni andra upplevt samma sak som äger kontrollen?



#39

Postad 20 november 2015 - 09:55

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Det har inte kommit in något vid basen till den joystick som hackar?

#40

Postad 20 november 2015 - 15:20

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Det har inte kommit in något vid basen till den joystick som hackar?

Inte vad jag kan se när jag rör runt den, nej



#41

Postad 20 november 2015 - 18:30

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Nja det har jag inte märkt av. Men jag

Igår när jag spelade så började den vänstra analoga styrspaken att "hacka" lite. Svårt att förklara men om jag drar runt styrskapen i dess ytterlägen så var det ungefär som att den hakade fast vid samma ställe vid varje varv runt. Inget jättehack men tillräckligt för att vara irriterande. Speciellt när jag bara använt kontrollen i 2 timmar och den kostade 1700 spänn. Aja hoppas det försvinner eller att jag vänjer mig.
Har ni andra upplevt samma sak som äger kontrollen?

Nej, det har jag inte märkt av. Men jag har kännt nåt liiitet litet glapp nån gång när jag dragit runt styrspakarna flera varv snabbt i ytterläget. Men under spel har jag inte kännt minsta ojämnhet. Jag är förvånad att de sitter så stabilt med tanke på hur enkla dom är att lyfta bort.

Redigerat av SejLax, 20 november 2015 - 18:31.


#42

Postad 20 november 2015 - 18:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jar hacken ni beskriver på min vanliga kobtroll, plasten som är ojämn eller nåt, blir en massa vitt pulver också när plasten slits.

#43

Postad 20 november 2015 - 18:39

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Jar hacken ni beskriver på min vanliga kobtroll, plasten som är ojämn eller nåt, blir en massa vitt pulver också när plasten slits.


Typisk resultat av "run n' gun" spelstil 😂😂

#44

Postad 20 november 2015 - 18:49

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Typisk resultat av "run n' gun" spelstil 😂😂


Haha ja, springer man inte snabbare ji hårdare man trycker? :-P

#45

Postad 20 november 2015 - 18:56

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Haha ja, springer man inte snabbare ji hårdare man trycker? :-P


Jo, det vill jag påstå jag med. 😂

#46

Postad 20 november 2015 - 22:10

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Finns för tillfället 12 st på lager på "Inet", för 1399:- inkl frakt :)

http://www.inet.se/p...sjakt#/moreinfo

 

Bara att hoppas att man inte får nåt måndags ex :D


Redigerat av Svante Skoog, 20 november 2015 - 22:12.


#47

Postad 20 november 2015 - 22:29

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Fan för dig....

Den egna julklappshögen växer o växer...😂😂😂

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 20 november 2015 - 22:29.


#48

Postad 20 november 2015 - 22:46

whityoustone
  • whityoustone
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Fan för dig....
Den egna julklappshögen växer o växer...


Bara börja beta av :)

#49

Postad 20 november 2015 - 23:40

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Bara börja beta av :)


Mm...

Bara 7 kvar på Inet nu

#50

Postad 20 november 2015 - 23:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Japp! Beställt en från Inet.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.