Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One Elite Controller

148 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 20 november 2015 - 23:54

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Bor ni i Stockholm finns den i lager på de flesta MediaMarkt-butiker.

#52

Postad 23 november 2015 - 07:30

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Det där "hacket" jag nämnde verkar ha försvunnit nu så det var kanske något skit som kommit in och nu kanske lagt sig på något "bättre" ställe :)

 

Men jädrans vad svårt jag har att anpassa mig till paddlarna på baksidan! Nu har jag till och med plockat bort alla utom en stor på vänstersidan som jag har till att hoppa med. Det borde väl hjärnan kunna hantera skulle man kunna tro :)



#53

Postad 23 november 2015 - 08:21

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Bor ni i Stockholm finns den i lager på de flesta MediaMarkt-butiker.


Har dom webhandel? Har en bokad på webhallen som jag iofs redan betalt, men hamnade inte i första batchen, kansle värt å avboka. Men bor ju på slätta ;-)

#54

Postad 23 november 2015 - 09:46

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 1
Fick mess av Inet att min höll på att packas 😊 Så imorgon hoppas jag att den kommer ❤️❤️

#55

Postad 23 november 2015 - 09:55

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag mailade webhallen om refund förut, inget svar än, finns tydligen på MM istan... trodde de var slut överallt.

#56

Postad 23 november 2015 - 11:12

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Jag mailade webhallen om refund förut, inget svar än, finns tydligen på MM istan... trodde de var slut överallt.

oj har du redan pröjsat oxå?



#57

Postad 23 november 2015 - 11:20

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

oj har du redan pröjsat oxå?


Yes via paypal, drog direkt tydligen, men inget svar än, sega dom är. Tänkte ju dra till MM på lunchrasten isf :-)

#58

Postad 23 november 2015 - 11:44

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Yes via paypal, drog direkt tydligen, men inget svar än, sega dom är. Tänkte ju dra till MM på lunchrasten isf :-)


Uselt av dom. Det är ju inte direkt svårt att makulera ordern om dom inte ens har några kontroller på lager.
Du kan inte avboka ordern på deras hemsida? Men förstår dig att du inte vill ligga ute med nästan 1500:-.

#59

Postad 23 november 2015 - 11:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Uselt av dom. Det är ju inte direkt svårt att makulera ordern om dom inte ens har några kontroller på lager.
Du kan inte avboka ordern på deras hemsida? Men förstår dig att du inte vill ligga ute med nästan 1500:-.

Jopp, går avbeställa, men hade man redan betalt så stog det att man skulle maila refund@ så gjorde det först innan jag avbokade, dom borde kunna göra det åt mig om dom svarar nångång.

Kan köpa den ändå förvisso,men har inte bråttom eg. En ny mobil på ingång så prylbehovet är fyllt just för stunden iaf :-P

Redigerat av SKIBBE, 23 november 2015 - 11:48.


#60

Postad 23 november 2015 - 13:34

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Fick mess av Inet att min höll på att packas Så imorgon hoppas jag att den kommer ❤❤

 

Yes, samma här :)



#61

Postad 23 november 2015 - 16:58

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Men jädrans vad svårt jag har att anpassa mig till paddlarna på baksidan! Nu har jag till och med plockat bort alla utom en stor på vänstersidan som jag har till att hoppa med. Det borde väl hjärnan kunna hantera skulle man kunna tro :)

Ja det blir fel i skallen. Har kört rätt så många timmar nu och det börjar bli mer naturligt. Kör med de två långa paddlarna just nu i CoD. Vänster ducka, höger hoppa. Funkar riktigt bra.
När jag kör med alla fyra så blir det för lite yta kvar för mig att greppa själva kontrollen. Jag gillar att hålla fast den liksom, inte att den bara vilar i handen. Och det går knappt med fyra paddlar, men det är väl bara en vanesak.

#62

Postad 24 november 2015 - 07:38

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

https://youtu.be/NRSgioYlw-k

 

stackars kontroll...

 

Så ska jag inte göra ikväll med min efter jag packat upp den iaf :P


Redigerat av Unregistered9a1f280a, 24 november 2015 - 07:38.


#63

Postad 24 november 2015 - 07:54

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Köpte en på MM igår, Webhallen har ej svarat dock, så ligger 1400kr ytterligare back... Ska de löser väl sig 😁

#64

Postad 24 november 2015 - 08:00

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Köpte en på MM igår, Webhallen har ej svarat dock, så ligger 1400kr ytterligare back... Ska de löser väl sig

 

 

Annars så har du två sen. Bra med en i reserv :P :P :P



#65

Postad 24 november 2015 - 08:02

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Annars så har du två sen. Bra med en i reserv :P :P :P

Jo tjejen var föga imponerad av den dyra kontrollen ☺ hon mummlade förlovningsring 😁

Min högra stora paddel har lite spel, dom andra är tighta, 2x längre trigger avstånd

Update: Det är så fort jag monterar den lilla paddlen som glappet uppstår. Som att magneten påverkar den stora paddlen. Ytterst märkligt.

Redigerat av SKIBBE, 24 november 2015 - 08:46.


#66

Postad 24 november 2015 - 10:17

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Fick en ny på MM, bra service (Skövde) prövade även den nya i butiken, så nu ska den väl vara hel :-)

#67

Postad 24 november 2015 - 11:18

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Jo tjejen var föga imponerad av den dyra kontrollen ☺ hon mummlade förlovningsring 😁.


Va? Berättar du om dina inköp? 😂😂

#68

Postad 24 november 2015 - 12:56

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0

Jo tjejen var föga imponerad av den dyra kontrollen ☺ hon mummlade förlovningsring

 

Va? Berättar du om dina inköp?

Rookie mistake, nu vet du bättre till nästa gång :P



#69

Postad 24 november 2015 - 12:58

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Hämta ut den precis, ligger oöppnad i kartongen. Men vilken vikt den ligger inne med. Wooohoh

#70

Postad 24 november 2015 - 15:03

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 004 inlägg
  • 0
Köpte en idag på mediamarkt. Där fanns 2st, och minst 50 vanliga, eller Halo-edition osv.

#71

Postad 24 november 2015 - 17:31

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Hur har ni confat?

Skulle vilja få bort melee och crounch till paddlarna, men vet inte vad som känns bäst än. Får testa mig fram.

#72

Postad 24 november 2015 - 19:22

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Nu är jag konfunderad ...

Jag kan inte välja paddlarna , när jag ska mappa om thumbstick clicken till dessa.

Någon som vet så här direkt varför inte ?

#73

Postad 24 november 2015 - 23:48

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0

Nu är jag konfunderad ...

Jag kan inte välja paddlarna , när jag ska mappa om thumbstick clicken till dessa.

Någon som vet så här direkt varför inte ?

Det går, har själv click thumbstick på min övre vänstra paddel.



#74

Postad 25 november 2015 - 01:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Nu har jag testat kontrollen några timmar, och den är ju hur skön som helst :)

Brutalt bra byggkvalité, och stort plus för att det är mer tyngd i den.

Jag kör utan paddlarna, men kan tänka mig att använda två av dom.

En för sprint, och en för att hoppa, känns lagom tror jag.



#75

Postad 25 november 2015 - 05:40

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Det går, har själv click thumbstick på min övre vänstra paddel.


Rookie mistake 🙈 Jag trodde man skulle trycka på den knapp man skulle flytta på först : haha. Så går det när man inte läser o ska vara så j*vla snabb gällande instruktioner

#76

Postad 25 november 2015 - 05:50

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Nu har jag testat kontrollen några timmar, och den är ju hur skön som helst :)
Brutalt bra byggkvalité, och stort plus för att det är mer tyngd i den.
Jag kör utan paddlarna, men kan tänka mig att använda två av dom.
En för sprint, och en för att hoppa, känns lagom tror jag.

Kan inte mer än att hålla med 👍🏻 stabil kontroll.
Jag är typen Run N Gun i fps spel. Och jag kan bara säga, herrej*vlar.
Har alltid stört mig på spelare som hinner med att hinna lägga sig i närstrid. Med denna kontroll var det ju en baggis 👌🏻
Jag kör slide/crounch på en av dom vänstra paddlarna. Och sen kör jag melee på en av dom högra.
Tycker att det blev ett helt annat flow för min spelstil när jag kunde i stort sett ruscha, slajda o dra iväg hipfire på en bråkdels sekund.
Alternativt byta ut skjutningen mot melee.

Men det är en j*vla stor omställning med paddlarna i början. Blev lätt att man kom åt paddlarna av misstag. Så en paddel varje sida räcker gott o väl.
Kommer nog succecivt även byta thumbsticksen. Men i början kommer jag nöta in rörelsemönster för paddlarna så det blir naturligt.

Hur har ni confat thumbsticksen ni som kör fps? Har ni även ställt om någon sensitivity på dom?

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 25 november 2015 - 06:45.


#77

Postad 25 november 2015 - 09:44

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag har testat ändra sensitivity men den funktionen fungerar inte som den ska just nu.

För det första går det inte att göra manuella kurvor (som dom visat i reklamfilmerna), för det andra så suger de förinställda kurvorna som finns. Alldeles för grova för mig och dessutom kändes det konstigt även när jag körde de mildaste kurvorna. Hittade denna tråd som kan förklara min känsla:
https://m.reddit.com...ite_controller/

#78

Postad 25 november 2015 - 11:27

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0

Rookie mistake Jag trodde man skulle trycka på den knapp man skulle flytta på först : haha. Så går det när man inte läser o ska vara så j*vla snabb gällande instruktioner

Det kunde man göra innan de uppdaterade appen. Fattar inte varför de tog bort den funktionen eller så är jag bara blind & inte hittar den längre.



#79

Postad 25 november 2015 - 11:39

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Lirar bara Fallout, så försöker lära mig att använda paddlarna endast. Men inser att jag kommer ju ha olika config för de flesta spelen. så att lära sig att X alltid är xx-padlen är ju ingen ide. Men j*vlar vad den känns gedigen, har en klagan. varför EN grön j*vla knapp på den, när allt annat är så stiligt...

 

Hittade heller inte hur man ställde kurvorna manuellt som jag såg i trailern. Kanske kommer i en update?

 

Hade velat ha en multicolor led på hamburgeknappen, iaf så kan man sänka ljusstyrkan nu.


Redigerat av SKIBBE, 25 november 2015 - 11:40.


#80

Postad 25 november 2015 - 12:02

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Det kunde man göra innan de uppdaterade appen. Fattar inte varför de tog bort den funktionen eller så är jag bara blind & inte hittar den längre.

 

Det lustiga är att jag har två appar för configen av kontrollen. En grön och en orange/röd. Är med i preview programmet så det är nog därför. Den ena står på engelska och svenska på den andra.



#81

Postad 25 november 2015 - 12:31

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 004 inlägg
  • 0

Nu har jag testat kontrollen några timmar, och den är ju hur skön som helst :)
Brutalt bra byggkvalité, och stort plus för att det är mer tyngd i den.


Ja, efter att ha spelat en stund med den känns den vanliga kontrollen som en leksak. Gillar de långa spakarna, men paddlarna har jag inte testat än.

#82

Postad 25 november 2015 - 13:58

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Har även införskaffat mig en nu. Blir till att testa ikväll!

#83

Postad 25 november 2015 - 16:43

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Ett tips är också att ställa ner sense eller vad man säger på triggers om ni bara kör CoD där det i princip bara är 0 eller 1 som gäller. Alltså antingen helt intryckt eller inte alls intryckt. Jag kör med trigger stopsen och sedan har jag reglagen ifrån 0 upp till 1 (standard är 0 till 100 vill jag minnas), på både höger och vänster trigger.

Jag förklarar kanske inte jättebra men om ni går in i appen som konfigurerar handkontrollen och sedan in på triggers så förstår ni nog. Så att så fort man rör någon trigger så reagerar den som att du håller den fullt intryckt.

 

Kan vara bra att ha konfigurerat på den ena inställningen av de två som finns tillgängliga via switchen på handkontrollen :)

 

Jag ska prova att ha hoppa på högersidan istället för vänster. Det är attans vad svårt min hjärna har att anpassa sig efter paddlarna ;)



#84

Postad 25 november 2015 - 17:00

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Ett tips är också att ställa ner sense eller vad man säger på triggers om ni bara kör CoD där det i princip bara är 0 eller 1 som gäller. Alltså antingen helt intryckt eller inte alls intryckt. Jag kör med trigger stopsen och sedan har jag reglagen ifrån 0 upp till 1 (standard är 0 till 100 vill jag minnas), på både höger och vänster trigger.
Jag förklarar kanske inte jättebra men om ni går in i appen som konfigurerar handkontrollen och sedan in på triggers så förstår ni nog. Så att så fort man rör någon trigger så reagerar den som att du håller den fullt intryckt.

Kan vara bra att ha konfigurerat på den ena inställningen av de två som finns tillgängliga via switchen på handkontrollen :)

Jag ska prova att ha hoppa på högersidan istället för vänster. Det är attans vad svårt min hjärna har att anpassa sig efter paddlarna ;)

Ja, o lite träningsvärk blir det oxå i handlederna av att använda paddlarna har jag märkt. El värk är kanske fel, men det känns att man håller i kontrollen annorlunda.

Får testa det med sensen ikväll 👍🏻 Spelar du BO3 Agathorn?

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 25 november 2015 - 17:00.


#85

Postad 26 november 2015 - 07:17

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Ja, o lite träningsvärk blir det oxå i handlederna av att använda paddlarna har jag märkt. El värk är kanske fel, men det känns att man håller i kontrollen annorlunda.

Får testa det med sensen ikväll Spelar du BO3 Agathorn?

Ja jag fick också lite träningsvärk/kramp ibörjan. Samma sak med tummen när jag började med kontroll freeks:en :)

Ja jag spelar lite BO3. Inte så mycket som man skulle vilja men ibland så :) Är absolut ingen bra spelare dock, hehe.

Aqua Arcticus heter jag på xbox live. Var tvungen att googla min egna gamertag då jag var osäker på stavningen. Hittade då ett klipp jag spelat in till youtube ifrån BO1 där jag röjjer med deathmachine. Oh the good ol´ days!



#86

Postad 26 november 2015 - 07:47

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Då får vi lira lite någon gång, har addat dig precis. iliMrPinkili har jag som GT .
Blir inte så ofta som man skulle vilja lira.

#87

Postad 26 november 2015 - 16:57

Haziza
  • Haziza
  • Lärjunge

  • 389 inlägg
  • 0

Undra när Elgiganten får in kontroller? Siba, Webhallen, Inet osv har fått in då och då har jag sett på Prisjakt men icke Elgiganten, skumt! Har en på order där! :)



#88

Postad 26 november 2015 - 17:19

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Undra när Elgiganten får in kontroller? Siba, Webhallen, Inet osv har fått in då och då har jag sett på Prisjakt men icke Elgiganten, skumt! Har en på order där! :)


Om du hittar en någon annanstans så kan du väl alltid avboka ordern du har på giganten? Dumt o vänta för länge på något gott 👌🏻🙈

#89

Postad 26 november 2015 - 17:23

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Efter ca 10 timmars BO3 så sitter rörelsen med paddlarna ganska så bra.
Kör crounch på nedre vänster o melee högra uppe.
Har även en setup där jag kör reload på högra paddeln o crounch på vänstra. Detta för att kunna hålla koll på aimingen med thumbsticken medans jag reloadar.

https://onedrive.liv...thint=video,mp4

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 26 november 2015 - 17:27.


#90

Postad 26 november 2015 - 17:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

fortfarande inget svar ifrån webhallen angående min avboking på elit kontrollen... så mycket mail kan dom inte få så det tar 3 dagar att svara. Vill ha mina 1400kr!



#91

Postad 26 november 2015 - 18:01

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

fortfarande inget svar ifrån webhallen angående min avboking på elit kontrollen... så mycket mail kan dom inte få så det tar 3 dagar att svara. Vill ha mina 1400kr!


Det är ju riktigt dåligt. Jag har aldrig haft något strul med dom. Antar att det inte finns något telefonnummer som man kan ringa heller? O det är väl inte lönt att gå till något utlämningsställe som dom har , men dom kanske vet vart man ska ringa 👍🏻

#92

Postad 26 november 2015 - 18:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Det är ju riktigt dåligt. Jag har aldrig haft något strul med dom. Antar att det inte finns något telefonnummer som man kan ringa heller? O det är väl inte lönt att gå till något utlämningsställe som dom har , men dom kanske vet vart man ska ringa

Kan pröva ringa deras nr imorgon på lunch rasten. 



#93

Postad 26 november 2015 - 18:11

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Ja, dom har ju maffiga telefontider 😂 11-16 👍🏻

#94

Postad 27 november 2015 - 12:25

Agathorn
  • Agathorn
  • Forumräv

  • 636 inlägg
  • 0

Jag har haft dåliga erfarenheter vid ett par tillfällen innan med webhallen. Ena var förbokningen av Xbox One (ändrade leveransdatum hela tiden och när den gick att köpa ifrån många andra ställen så hade de fortfarande den inte i lager och ingan aning om när den skulle komma in) och det andra tillfället minns jag tyvärr inte. Sedan dess försöker jag faktiskt undvika dem. De har väl hyffsade omdömen annars på prisjakt så jag hade kanske bara otur, vem vet?



#95

Postad 27 november 2015 - 15:11

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0
Efter allt tjatande här så körde jag inom MM på vägen hem. Oturligt nog hade de massor med elitekontroller så jag var tvungen att köpa en :)

Testat den endast två matcher direkt ur lådan och det kommer ta lååång tid att vänja sig. Men den känns solid.

#96

Postad 27 november 2015 - 20:39

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 1
Nu efter lite mer testande var det bara att inse att det är svårt att lära en gammal hund att sitta.
Med 4 paddlar hoppade jag, laddade om, bytte vapen och meleeade vilt vid varje gunfight. Plockade bort tre paddlar och använder bara en som A, hopp. Så nu kan jag hoppa och sikta samtidigt. Baby steps.... 😊

#97

Postad 01 december 2015 - 17:22

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Japp! Beställt en från Inet.

Gick sådär, faktiskt. Lagersaldo enligt Inetdatas websida när jag beställde var 4 st. Detta var ju, som synes på mitt inlägg jag citerar, en bit före tolvslaget på natten en fredag. Jag beställde den till butiken på Ringön, Göteborg, för avhämtning (dvs jag betalade inte vid beställning).

 

En timme, ca, senare sitter jag och spelar med ett par kompisar, nämner att Inetdata hade kontrollen inne. En kompis gick in på Inetdatas hemsida (alltså ca 01:00, kan ha varit 01:30 också), saldot som visades var 3 st. Han beställde hem och betalade med kort. Han fick sin kontroll tisdag eller onsdag förra veckan.

 

Jag ringde nu och min hade inte kommit till butik. Mycket märkligt, men jag utgår då från att de prioriterar de som faktiskt har betalat, de går inte efter beställningstidpunkt. Riktigt dåligt av Inetdata, tycker jag.



#98

Postad 01 december 2015 - 17:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Idag fick jag mail om att cashen var på väg. Tack webhallen för inga svar och långsamt jobbande.

Ej lirat något snabbt fps med kontrollen än. Men ändå nöjd över köpet. Känns riktigt dyr i handen :-P

#99

Postad 01 december 2015 - 21:11

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Gick sådär, faktiskt. Lagersaldo enligt Inetdatas websida när jag beställde var 4 st. Detta var ju, som synes på mitt inlägg jag citerar, en bit före tolvslaget på natten en fredag. Jag beställde den till butiken på Ringön, Göteborg, för avhämtning (dvs jag betalade inte vid beställning).

En timme, ca, senare sitter jag och spelar med ett par kompisar, nämner att Inetdata hade kontrollen inne. En kompis gick in på Inetdatas hemsida (alltså ca 01:00, kan ha varit 01:30 också), saldot som visades var 3 st. Han beställde hem och betalade med kort. Han fick sin kontroll tisdag eller onsdag förra veckan.

Jag ringde nu och min hade inte kommit till butik. Mycket märkligt, men jag utgår då från att de prioriterar de som faktiskt har betalat, de går inte efter beställningstidpunkt. Riktigt dåligt av Inetdata, tycker jag.


Trist, jag beställde nog under samma kväll som dig. Saldo var 11 när jag beställde. Tog köpet mot Faktura, o två dagar ef hade jag kontrollen.

#100

Postad 01 december 2015 - 21:16

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Idag fick jag mail om att cashen var på väg. Tack webhallen för inga svar och långsamt jobbande.

Ej lirat något snabbt fps med kontrollen än. Men ändå nöjd över köpet. Känns riktigt dyr i handen :-P


Skönt att pengar är på väg. 👍🏻 till deras försvar kanske det rör sig om personalbrist med tanke på deras stort nedlagda arbete till och under Black Friday?!? Men det kan inte ha tagit många klick för att annulera köpet o refunda.

Håller med att den känns dyr ;) . Har kört några timmar BO3 o den funkar fint, bra respons på inställningarna.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.