Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Köpråd soundbar - Sonos beam vs Samsung all-in-one MS7

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 oktober 2019 - 09:54

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0

Hej!

 

Håller på att hjälpa mina föräldrar köpa nytt ljudsystem till sin TV (Samsung The Frame).

 

De har ett stort vardagsrum och öppen planlösning och sitter ~4-5 meter från TVn. De vill helst ha en soundbar som är vit/silver och utan baslåda. De kommer att använda sin soundbar både för musik och TV.

 

Eftersom jag har lite bra pris på Samsung soundbars via jobbet har jag kikat mycket på Samsung och närmare bestämt denna:

 

Ett annat alternativ är ju Sonos Beam som verkar vara ett klart smidigare alternativ men frågan är om den klarar att driva ljudet i ett så stort vardagsrum. Mina föräldrar är absolut inga audiofiler utan vill mest ha något som inte tar allt för stor plats men som ändå låter bra :) Jag misstänker att Samsungs variant är kraftfullare då den är så pass mycket större och tyngre än Sonos Beam.

 

Någon som har erfarenhet av dessa två alternativ?





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.