Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen du köpte?

950 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 april 2021 - 20:10

REPTiL3
  • REPTiL3
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0

Runnig Man är fin. Hur stor är King samlingen nu? Ställde mina tillsammans idag vart över 40 på BD iaf.
Tog fodralet till Creepshow 3 till en av mina Slasher Classics som nte hade rött fodral. Viktigast att byta på dom utan slip. Har som tur är en med slip med rött fodral så jag kan byta ut den sista utan slip som saknar rött fodral.

Hmm bra fråga, tror jag bara har strax över 20st på Blu-Ray nu, jag jobbar på det haha. Ingen dålig samling du har!

Beställde 5 stycken 88 films från franska Amazon och missade att säljren var i NJ. Tyckte staden det skulle skickas ifrån lät fransk (lol). Någon som vet hur länge det brukar ta från USA nu? 3-6 veckor innan paketet når Sverige? Verkar inte ha rört sig på en vecka iaf.

Tjatigt, fick idag hem ett brev från USA, jag beställde 18 Mars så det gick ju på exakt 2 veckor.

Veckans köp, Alice Sweet Alice hade jag redan men fick tag på ett löst slipcover. :P

Bifogad fil(er)

2 användare läser detta ämne

1 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

johan_c
Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.