Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vienna Acoustics-klubben

216 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Vienna Acoustics Strauss (Golvhögtalare) 1 8,67 (5) Inga priser
Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand (Golvhögtalare) 0 9 (5) 99 000:-
Vienna Acoustics Oratorio (Centerhögtalare) 1 8,33 (2) Inga priser
Vienna Acoustics Haydn Grand (Surroundhögtalare) 1 8,2 (4) Inga priser
Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand (Golvhögtalare) 1 9,29 (6) Inga priser
Vienna Acoustics Heritage Mahler (Golvhögtalare) 0 8,4 (4) Inga priser
Vienna Symphonic Orchestra: Highlights (DVD) (DVD-filmer) 2 5 (1) Inga priser
Vienna Acoustics Mozart Grand (Golvhögtalare) 3 8 (2) 53 000:-
Vienna Acoustics Bach Grand (Golvhögtalare) 1 (0) Inga priser
Vienna Acoustics Klimt The Music (Golvhögtalare) 1 7,5 (1) 295 000:-
5 relaterade trådar

#51

Postad 27 december 2012 - 00:00

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Jag tjötar på:-) !

Så jäkla kul att spela skivor här hemma! Även på låga volymer. Skivorna låter så mycket bättre än förut och på nästan varje skiva tänker jag: jaha finns det den detaljen i bakgrunden också? Låter elbasen så detaljerat egentligen? Är det inte bara en ton som spelas på synthen utan flera tillsammans som utgör en ljudmatta? Osv....

Ville bara dela med mig lite av lyssningsintrycken såhär på natten:-) .

Vart är ni andra Viennaägare:-) ?

Redigerat av genstruktur, 28 december 2012 - 01:41.


#52

Postad 27 december 2012 - 00:13

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Skulle gärna vilja en Strauss center. Någon som har en som kanske ska säljas?


Hittade du någon Oratorio? Har du Strauss som frontar nu?

#53

Postad 27 december 2012 - 17:24

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0

Vart är ni andra Viennaägare:-) ?


Skulle mer än gärna hängt här kan jag säga. Men tyvärr så äger jag inga Vienna. Var och klämde lite på ett par Mozart idag igen och jösses vad fina dom är, blir lika impad varje gång. Tyvärr så spelades bara akustisk tråkmusik så jag kunde inte höra dom i dess fulla glans. Men en dag står förhoppningsvis ett par här hemma.

#54

Postad 28 december 2012 - 01:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Skulle mer än gärna hängt här kan jag säga. Men tyvärr så äger jag inga Vienna. Var och klämde lite på ett par Mozart idag igen och jösses vad fina dom är, blir lika impad varje gång. Tyvärr så spelades bara akustisk tråkmusik så jag kunde inte höra dom i dess fulla glans. Men en dag står förhoppningsvis ett par här hemma.


Dessa du tänker på?

https://www.prisjakt...kt.php?p=385103

Jo jag tycker Vienna gör för jäkla fina högtalare. Det går inte att hitta ett par begagnat då? Såklart finns inte pengarna så är det inte så mycket att göra såklart. Men det som väntar på något gott :wub: .

Jag väntar här på dig i alla fall!

(Det är lite ensamt :blink: )

#55

Postad 28 december 2012 - 08:39

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Ja precis dom. En härlig kombination av hög finish och välljud. Missade ett begagnat par för ett tag sedan och grämer mig lite över det men det är bara att kämpa vidare antar jag. :)

Ska göra mitt bästa för att kunna gå med i den här trevliga klubben, ska bara skaffa ny sub, DAC och lite annat först. ;)

#56

Postad 28 december 2012 - 18:14

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ja precis dom. En härlig kombination av hög finish och välljud. Missade ett begagnat par för ett tag sedan och grämer mig lite över det men det är bara att kämpa vidare antar jag. :)

Ska göra mitt bästa för att kunna gå med i den här trevliga klubben, ska bara skaffa ny sub, DAC och lite annat först. ;)


Vilken färg är det du spanat in :) ?

Jo är väl bara att hålla ögonen öppna antar jag för fler begagnade. Känns inte som Vienna ligger ute så ofta på begagnatmarknaden dock? He he ja du har en del att köpa där först :D .

#57

Postad 29 december 2012 - 08:25

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0

Vilken färg är det du spanat in :) ?


Dom jag tittade på häromdagen var i vit pianolack men jag skulle helst vilja ha ett svart par eller eventuellt rosewood. Fast Viennas högtalare å ju så snygga att dom passar i vilken färg som helst egentligen. :)

#58

Postad 29 december 2012 - 14:07

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Dom jag tittade på häromdagen var i vit pianolack men jag skulle helst vilja ha ett svart par eller eventuellt rosewood. Fast Viennas högtalare å ju så snygga att dom passar i vilken färg som helst egentligen. :)


Är beredd att hålla med:-) !

#59

Postad 31 december 2012 - 08:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Mina concert grand gick för 25', hade varit något dom också vill jag utlova :)

#60

Postad 15 februari 2013 - 23:34

martinanderssson
  • martinanderssson
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
Ngn som har ett par vienna till salu?

#61

Postad 08 mars 2013 - 23:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Du var ett par månader sen till ett kap :( det finns ett par baby grand på magasinet tror jag. Det är typ samma som mina concert grand :)

#62

Postad 09 mars 2013 - 23:19

martinanderssson
  • martinanderssson
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
Oj hoppas det kommer fler. Concert grand låter bra!

#63

Postad 28 mars 2013 - 20:22

SirValiant
  • SirValiant
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Goddagens! Lever den här än?
Forum har aldrig varit min grej, men nu landade jag i alla fall här ... såklart i egenskap av att vara ägare till ett par Vienna :-)
Sedan förra sommaren för att vara mer exakt och jag ångrar inte mycket att 82-kilosbjässarna fyller mitt vardagsrum med välljud :-D

#64

Postad 30 mars 2013 - 06:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Är det mahlerserien?

#65

Postad 31 mars 2013 - 06:17

SirValiant
  • SirValiant
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Nej, det är en klimtserien. Var nog otydlig men det är The Music som pryder mitt vardagsrum :-)

#66

Postad 31 mars 2013 - 10:17

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Ditt as! Högtalarna som jag tänkte skulle bli mitt mål efter beethoven consert grand! :D

Vart bor du så att man får komma förbi och lyssna? :D

#67

Postad 04 april 2013 - 22:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Nej, det är en klimtserien. Var nog otydlig men det är The Music som pryder mitt vardagsrum :-)


Trevligt! Får man se bilder? :)


Edit: Förstår inte var jag inte för mail om svar på den här tråden heller trots prenumeration :wacko:

Redigerat av genstruktur, 04 april 2013 - 22:29.


#68

Postad 05 april 2013 - 13:06

SirValiant
  • SirValiant
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Jamenvisst! När jag har klurat ut hur man gör :-/

#69

Postad 05 april 2013 - 16:12

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jamenvisst! När jag har klurat ut hur man gör :-/


Starta ett galleri kanske? :)

De låter bra antar jag? Mycket laborerande med diskanten? För det är väl på dem man kan vrida den på?

#70

Postad 06 april 2013 - 21:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Man vrider på mellanregistret och diskanten tror jag. sen har den även en statisk supertweeter. men rätta mig om jac har fel :)

#71

Postad 23 april 2013 - 06:52

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Hej

Igår beställde jag ett par Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand, så jag får väl snart anmäla mig till klubben.
Jag fick ge 33 000 kr, har jag gjort bort mig?

#72

Postad 23 april 2013 - 07:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Nya för 33? Inte alls, i sverige betalar du runt 15000 mer, så du är låååångt under listpris. Jag hade dom högtalarna i två år, är extremt extremt fina högtalare. du blir inte besviken efter att dom spelats in. enda nackdelen är att dom behöver lite utrymme :)

#73

Postad 23 april 2013 - 13:52

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Hej

Igår beställde jag ett par Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand, så jag får väl snart anmäla mig till klubben.
Jag fick ge 33 000 kr, har jag gjort bort mig?


Grattis, vad trevligt! :)

#74

Postad 23 april 2013 - 19:29

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Jag hoppas att jag blir nöjd, köpte dem pga priset. Borde vara svårt att köpa en ny högtalare för 33000 som är bättre med tanke på att dem kostar 46800 annars. Köper dem helt olyssnade, men när man köper på distans har man ju rätt att skicka tillbaka dem inom 14 dagar om man inte är nöjd...

#75

Postad 23 april 2013 - 21:25

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag hoppas att jag blir nöjd, köpte dem pga priset. Borde vara svårt att köpa en ny högtalare för 33000 som är bättre med tanke på att dem kostar 46800 annars. Köper dem helt olyssnade, men när man köper på distans har man ju rätt att skicka tillbaka dem inom 14 dagar om man inte är nöjd...


Låter förträffligt!

Har faktiskt inte hört dem utan bara bethoven baby gran och mina strauss då. Vad man har läst och från de Vienna jag har så tror jag dock inte att du kommer att bli besviken men det kan man aldrig så noga veta såklart. Hoppas du kommer bli nöjd i alla fall! Återkom med intryck och bilder :) .

#76

Postad 23 april 2013 - 22:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Lyssnar du akustiskt, klassiskt och liknande så är det en förträfflig högtalare. kanske lite sämre på hårdrock imho

#77

Postad 29 april 2013 - 09:39

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Nu har jag lyssnat lite under helgen och måste säga att än så länge låter dem fruktansvärt likt mina tidigare högtalare, Dali Mentor 6. Kan förvisso bero på att min utrustning fortfarande är den samma (Onkyo 5507, Emotiva XPA 2), rumskalibrering är gjord vilket borde betyda att försteget går mot samma referens (därav liknande ljud) och rummet är ju fortfarande det samma. Märker inte lika stor skillnad mellan direct-mode och stereo längre, var ganska stor skillnad på Dali.

Under veckan skall jag byta tillbaka till Dali igen för att se om jag märker någon skillnad. Efter själva bytet var det precis som att jag inte bytt högtalare alls.

Blir jag nöjd, finns det ett par Dali Mentor 6 + 2*3 meter taralabs bi wire kabel till salu :rolleyes:

#78

Postad 29 april 2013 - 13:29

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Nu har jag lyssnat lite under helgen och måste säga att än så länge låter dem fruktansvärt likt mina tidigare högtalare, Dali Mentor 6. Kan förvisso bero på att min utrustning fortfarande är den samma (Onkyo 5507, Emotiva XPA 2), rumskalibrering är gjord vilket borde betyda att försteget går mot samma referens (därav liknande ljud) och rummet är ju fortfarande det samma. Märker inte lika stor skillnad mellan direct-mode och stereo längre, var ganska stor skillnad på Dali.

Under veckan skall jag byta tillbaka till Dali igen för att se om jag märker någon skillnad. Efter själva bytet var det precis som att jag inte bytt högtalare alls.

Blir jag nöjd, finns det ett par Dali Mentor 6 + 2*3 meter taralabs bi wire kabel till salu :rolleyes:


Ah vad tråkigt eller vad man skall säga? Nu har jag inte hört Mentor 6 eller de Vienna du köpte men man trodde väl ändå att skillnaderna skulle vara större.

#79

Postad 29 april 2013 - 16:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Som musikälskare har jag utnämt (tillsammans med robert) dalis mentor-serie som den enda bra som dali gör. den är monsturöst bra, och när jag tänker efter kan karaktären vara mycket lik. jag får för mig att dalis diskant är vassare och basen tjockare men att båda högtalarna spelar varmt och rätt tjock fluff.

Någon som förstod något där? Genis? :D

#80

Postad 29 april 2013 - 20:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Som musikälskare har jag utnämt (tillsammans med robert) dalis mentor-serie som den enda bra som dali gör. den är monsturöst bra, och när jag tänker efter kan karaktären vara mycket lik. jag får för mig att dalis diskant är vassare och basen tjockare men att båda högtalarna spelar varmt och rätt tjock fluff.

Någon som förstod något där? Genis? :D


Inte riktigt :) . Men det låter som jag får ta och gå in och lyssna på något ur Mentroserien någon dag i alla fall!

#81

Postad 19 juli 2013 - 12:59

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Har en Vienna acoustics maestro - center i rosewood till salu, om någon är iintresserad.

#82

Postad 20 juli 2013 - 21:16

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Finns ett par mahler här i umeå till försäljning. Är lite lite sugen :D

#83

Postad 20 juli 2013 - 21:44

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Finns ett par mahler här i umeå till försäljning. Är lite lite sugen :D


Såg det förut! Jo de lär ju låta ännu bättre än mina antar jag, dvs grymt! ;-)
Förstår att du blev sugen, det blev jag med:-D.

#84

Postad 25 augusti 2013 - 16:56

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Hade en vän över på besök igår och vi lirade en hel del skivor.

Högtalarskydden åkte av och det spelades lågt och högt(även jättehögt ibland, som jag aldrig spelar annars). Fifan vad bra de låter Straussen! Tyckte inte det lät ansträngt ens på jättehöga volymer(måste få tag i någon med db-mätare och mäta, så jag vet hur högt jag spelar egentligen och vad de klarar av). Nu när jag fyllt upp soffan så låter basen bättre och det gör såklart att allt annat kommer fram mer, det låter bättre helt enkelt(även om det fortfarande finns en del basbummel kvar i vissa frekvenser)! Spelade igenom många skivor som jag inte lyssnat på i Straussen än och det är så kul att höra hur de förändras i karaktären. Sjukt ändå hur samma skiva kan låta så olika, en del information man inte hört innan helt klart. :)

Ena frontskyddet var tyvärr sönder när jag köpte högtalaren. Påverkar varken funktion eller utseende men jag tror ändå att det gör att jag tar av skydden mindre sällan, det som är sönder är lite krångligare att sätta på. Borde se om det går att ordna på något sätt. Undras om man kan köpa ett nytt, högtalare görs inte längre? Någon som har en bra ide annars?

Redigerat av genstruktur, 25 augusti 2013 - 16:56.


#85

Postad 26 augusti 2013 - 22:21

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Hej

Måste ju återkoppla. Jag har sålt mina dali, det tog ganska lång tid innan viennorna blev inspelade. Viennorna har en mycket varmare karaktär, men är fortfarande mycket detaljerad. Det är lika mycket bas som tidigare, men mer kvalitativ och renare sådan. Mellanregistret är mer framträdande och ger röster en bättre balans i ljudbilden. Har beställt ett nytt försteg, ett marantz 8801, så jag hoppas att marantz och viennorna ska komma överens.

Synd att jag inte såg att du säljer din maestro center genstruktur, beställde en för några veckor sedan...

#86

Postad 27 augusti 2013 - 06:22

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Hej

Måste ju återkoppla. Jag har sålt mina dali, det tog ganska lång tid innan viennorna blev inspelade. Viennorna har en mycket varmare karaktär, men är fortfarande mycket detaljerad. Det är lika mycket bas som tidigare, men mer kvalitativ och renare sådan. Mellanregistret är mer framträdande och ger röster en bättre balans i ljudbilden. Har beställt ett nytt försteg, ett marantz 8801, så jag hoppas att marantz och viennorna ska komma överens.

Synd att jag inte såg att du säljer din maestro center genstruktur, beställde en för några veckor sedan...


Ahh så du behöll Viennorna i alla fall. Kul att du blev nöjd till slut ändå :) . Återkom med intryck när ditt nya försteg har kommit!


Ja det var verkligen synd, både för dig och mig, kunde vi tjänat en hacka båda två :wacko: . Avbeställa? :)

Redigerat av genstruktur, 27 augusti 2013 - 06:23.


#87

Postad 27 augusti 2013 - 15:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
viennorna är riktigt fina. dom är enormt varma i karaktären och enda anledningen till varför jag sålde mina var eftersom jag upplevde att dom var lite för odetaljerade faktiskt. lite för runda i diskanten. dock så är det enormt underbara högtalare till akustisk musik och alla former av röster. saknar dom en skvätt...

#88

Postad 27 augusti 2013 - 17:59

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

viennorna är riktigt fina. dom är enormt varma i karaktären och enda anledningen till varför jag sålde mina var eftersom jag upplevde att dom var lite för odetaljerade faktiskt. lite för runda i diskanten. dock så är det enormt underbara högtalare till akustisk musik och alla former av röster. saknar dom en skvätt...


Men du skall väl ha den där Klimt till slut? :)

Vart tog han vägen som hade dem, som postade i tråden i somras förresten?

Redigerat av genstruktur, 27 augusti 2013 - 17:59.


#89

Postad 31 augusti 2013 - 08:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Klimt? Nja, jag har ju blivit diy-frälst så risken finns att det bli sånt ska jag erkänna :D

#90

Postad 31 augusti 2013 - 10:33

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Klimt? Nja, jag har ju blivit diy-frälst så risken finns att det bli sånt ska jag erkänna :D


Hette den inte klimtseries, den där värstingviennan du skulle ha?

#91

Postad 03 september 2013 - 13:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
the music? tror nog det. men efter att ha märkt hur otroligt mycket jag får för pengarna av att bygga eget (subbarna jag bygger kommer prestera ut 2 dd15 för 90.000, och dom har kostat runt... max 12 att bygga =)) så det är den linjen jag är inne på för tillfället. men det kan säkert ändras det med =)

#92

Postad 03 september 2013 - 13:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

the music? tror nog det. men efter att ha märkt hur otroligt mycket jag får för pengarna av att bygga eget (subbarna jag bygger kommer prestera ut 2 dd15 för 90.000, och dom har kostat runt... max 12 att bygga =)) så det är den linjen jag är inne på för tillfället. men det kan säkert ändras det med =)


Så kanske den hette!

Ja det är klart att bygga eget verkar oslagbart prismässigt. Men är det inte svårare att bygga en fullregisterhögtalare än en sub?

#93

Postad 03 september 2013 - 17:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
när man talar om trollen. ett par the music finns nu ute. 79.000 dkr. som hittat =D

jag tror faktiskt inte att det är svårare, om jag får bygga på mitt sätt med enskilda kamrar. då gör man bara flera lådor, drar sladdar emellan dom och slutligen limmar ihop dom så att man inte märker att dom inte sitter ihop. råsimpelt efterblivet. perfekt för någon med tummen på axeln.

#94

Postad 03 september 2013 - 18:56

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

när man talar om trollen. ett par the music finns nu ute. 79.000 dkr. som hittat =D

jag tror faktiskt inte att det är svårare, om jag får bygga på mitt sätt med enskilda kamrar. då gör man bara flera lådor, drar sladdar emellan dom och slutligen limmar ihop dom så att man inte märker att dom inte sitter ihop. råsimpelt efterblivet. perfekt för någon med tummen på axeln.


He he, en del cash det! Vart var den annonsen?

Så kanske det är. Jag trodde det var mer att tänka på vid själva baffeltillverkningen än med en sub. Utformningen för spridningsmönster och så vidare. Men det finns väl säkert färdiga beprövade ritningar att följa på högtalare antar jag.

Hoppas jag kan få sålt min Viennacenter snart. Han du sålde dina frontar till vill inte ha en center också? :)

#95

Postad 04 september 2013 - 22:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag får för mig att det är lite samma sak men mindre. Liknande formler man räknar med och sånt, bara mindre. Ska man ha basport och sånt så blir det dock lite mer komplicerat :)

Tja, man vet aldrig. Inget napp alls?

#96

Postad 05 september 2013 - 20:58

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag får för mig att det är lite samma sak men mindre. Liknande formler man räknar med och sånt, bara mindre. Ska man ha basport och sånt så blir det dock lite mer komplicerat :)


Tja, man vet aldrig. Inget napp alls?


Så kanske det ligger till, kan för lite om det faktiskt. Var mest hörsägen :-).

Har haft några på gång men inget napp än. Får kanske lägga ut den på blocket igen, annonsen har gått ut.

Redigerat av genstruktur, 05 september 2013 - 20:59.


#97

Postad 05 september 2013 - 21:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
vi får fråga dom som vet! =D
mitt resonemang kommer från att högtalare har mindre volym än subbar typ, that's all i know =)

det är märkligt det där. jag har haft ute ett par högtalare två-tre omgångar utan att ha fått ett enda napp. nu när jag slängde ut samma högtalare var det tre som hörde av sig och två ville köpa. igår reste dom vidare.

#98

Postad 06 september 2013 - 11:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

vi får fråga dom som vet! =D
mitt resonemang kommer från att högtalare har mindre volym än subbar typ, that's all i know =)

det är märkligt det där. jag har haft ute ett par högtalare två-tre omgångar utan att ha fått ett enda napp. nu när jag slängde ut samma högtalare var det tre som hörde av sig och två ville köpa. igår reste dom vidare.


Kanske för att det varit sommar? Jag får nog lägga ut den igen helt enkelt.

#99

Postad 08 september 2013 - 11:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Testa, förr eller senare så får man napp. Även fast märket är lite sällsynt och imo passar bättre till musik än film :)

#100

Postad 08 september 2013 - 14:53

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Testa, förr eller senare så får man napp. Även fast märket är lite sällsynt och imo passar bättre till musik än film :)


Skall lägga ut den i veckan tror jag!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.