Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Panasonic SC-PT550. 1080p. 5.1 under 4500kr

52 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Panasonic SC-PT550 (Hemmabiosystem) 0 6,5 (3) Inga priser

#1

Postad 22 maj 2007 - 17:27

Unregistered2a58fc47
  • Unregistered2a58fc47
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Jag funderar på detta paket tror ni att det kan vara något?
Frontarna kan delas och sättas upp på väggen, det är det som gör det intressant för mig.
Finns i silver och svart.
Dvd skalar upp till 1080p, vad innebär det om jag har pv60 som bara klarar 720. tror ni man kan välja att dvd skickar ut 720?
http://www.panasonic..._l15/index.html

#2

Postad 22 maj 2007 - 20:55

simonerlandsson
  • simonerlandsson
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Det tror jag nog. Är du säker på att din pv60 bara tar 720p?

#3

Postad 22 maj 2007 - 21:00

JKPN
  • JKPN
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0
Man kan välja vilken uppskalning man vill ha. Det står att den skalar upp upp till 1080p. Och dessutom tar din pana också 1080i vilket förmodligen ger bättre bild isådanafall. Verkar som ett helt ok paket faktiskt...

#4

Postad 31 maj 2007 - 02:18

Unregistered98837772
  • Unregistered98837772
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Jag har också spanat in detta systemet. Jag tänkte kombo det med en Panasonic PX70, och köra HTPC. Min fråga är, eftersom jag är så extremt dålig på kopplingar, kan jag koppla in min dator till detta hembiosystem och köra ut 5.1 ljud från diverse material på datorn genom receivern och högtalarna?

#5

Postad 31 maj 2007 - 14:57

Unregistered2e6f8d40
  • Unregistered2e6f8d40
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
hmm, jag är också ute efter ett nytt system, och detta verkar ju lite intressant.
Någon som har det hemma som har gott eller ont att säga om systemet?
Själv har jag tänkt att ha det till min samsung m86:a och kommer antagligen användas lika mycket för dvd-tittande som för htpc. Mycket musk kommer också spelas, så vore skönt att få svar med någon som testat...

Aza: Det beror ju på vad du har för utgångar på din dator/ljudkort...!?

/N

#6

Postad 31 maj 2007 - 15:48

Unregistered2e6f8d40
  • Unregistered2e6f8d40
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
En till sak, någon som vet måtten på fronthögtalarna (det är väl främst höjden jag undrar över)?

EDIT: Lugnt, inne på panasonic europe var informationen mycket mer utförlig än vad den var på panasonic.se. Där finns det mesta man behöver veta i form av specifikationer...

Redigerat av Unregistered2e6f8d40, 31 maj 2007 - 15:53.


#7

Postad 31 maj 2007 - 17:45

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Jag går och lurar på detta paket med, fast det blir nog affär först när skattepengarna kommer :)

->Aza:
Jag tror du behöver en optisk utgång på ljudkortet i din dator för att det ska funka.

Här finns lite speccar från Panasonic engelska sajt.
http://www.panasonic...0eb-k/index.htm

Redigerat av Mikael G, 31 maj 2007 - 18:08.


#8

Postad 04 juni 2007 - 20:49

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Var ute och letande runt lite i Kungens Kurva idag bland ljud/bild butikerna för att kika lite närmare men de enda som hade den ute i butiken var Media Markt. Tyvärr är det ju lite svårt att provlyssna när skiten sitter upsatt med alla burkarna på en och samma vägg :)

Sen till nästa fråga, törs man köpa hos NetSuperstore, dom är ju klart billigaste i Sverige men man blir ju mörkrädd när man läser kundrecensionerna av dom ;)

#9

Postad 04 juni 2007 - 20:59

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

  • 2 709 inlägg
  • 0

Sen till nästa fråga, törs man köpa hos NetSuperstore, dom är ju klart billigaste i Sverige men man blir ju mörkrädd när man läser kundrecensionerna av dom  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Skulle aldrig köpa av dom om jag vore dej. har hört så mycket skit om dom osv. men beslutet e ju upp till dej ;)

#10

Postad 04 juni 2007 - 21:00

simonerlandsson
  • simonerlandsson
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Skulle nog skippat netsuperstore. Sök på forumet efter netsuperstore så finns det åtmistone en avskräckande tråd om denna sk "firma".

#11

Postad 05 juni 2007 - 19:26

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Läste tråden om NetSuperstore och la ner ídén om att handla av dom rätt snabbt, skrämmande läsning var det iaf.

Nu har jag iaf beställt ett stycke Panasonic SC-PT550 från Tyskland, återstår att se när det kommer :)

#12

Postad 15 juni 2007 - 19:02

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Det var tydligen slut när jag beställde så det har dröjt ett tag men idag så gick iaf paketet iväg från Tyskland :)

Är det nån idé att byta ut dom medförjande lakritssnörena mot vettigare kablar till högtalarna i ett sånt här paket eller är det att elda för kråkorna?

#13

Postad 03 juli 2007 - 22:09

Coffen
  • Coffen
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Puttar upp denna lite, dög dom?

#14

Postad 04 juli 2007 - 20:12

Mikael G
  • Mikael G
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Puttar upp denna lite, dög dom?

<{POST_SNAPBACK}>



Om du menar kablarna så kör jag med dom som följde med. Funkar helt okej, tror det är resten av grejerna som sätter begränsningarna B)

#15

Postad 22 juli 2007 - 14:57

Janne40
  • Janne40
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Någon som vet var open/close knapper sitter på fjärren.

Har letet som bara den, men inte lyckats öppna släden/luckan med fjärren.

#16

Postad 05 augusti 2007 - 09:27

frav
  • frav
  • Lärjunge

  • 305 inlägg
  • 0
Det finns ju även ett 'Panasonic SC-PT850' som har 4st pelarhögtalare & lite mer finesser.
http://www.panasonic..._l15/index.html
http://www.panasonic...s/sc-pt850eb-k/

Är det någon som har provat detta system?

#17

Postad 06 augusti 2007 - 22:52

Erik-L
  • Erik-L
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Det finns ju även ett 'Panasonic SC-PT850' som har 4st pelarhögtalare & lite mer finesser.
http://www.panasonic..._l15/index.html
http://www.panasonic...s/sc-pt850eb-k/

Är det någon som har provat detta system?

<{POST_SNAPBACK}>


Ja, jag har ju precis köpt en PX70 och är nu sugen på ett SC-PT850 till den. Tror att det kan bli bra ihop! Men som sagt, är det någon som har erfarenhet av detta paket?

#18

Postad 13 augusti 2007 - 11:28

z@mbie
  • z@mbie
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Panasonic SC-PT850 verkar perfekt till PX70. Hittade ett test av detta system:

http://www.tech.co.u...asonic-sc-pt850

Nån som redan har detta system?

#19

Postad 13 augusti 2007 - 22:24

Erik-L
  • Erik-L
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Panasonic SC-PT850 verkar perfekt till PX70. Hittade ett test av detta system:

http://www.tech.co.u...asonic-sc-pt850

Nån som redan har detta system?

<{POST_SNAPBACK}>


Tack för länken, det är sånt man vill läsa! Köp blir det, jag har bestämt mig! Dock kanske jag borde vänta på att priset dalar lite först, men det kan kanske ta sin tid...

#20

Postad 15 augusti 2007 - 07:20

z@mbie
  • z@mbie
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Panasonic SC-PT850 kostar 399€ i tyskland, ca 3600kr!! Kanske lägger in en beställning...

http://www.redcoon.d...3/refId/idealo/

Redigerat av z@mbie, 15 augusti 2007 - 07:21.


#21

Postad 19 augusti 2007 - 22:24

Erik-L
  • Erik-L
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Panasonic SC-PT850  kostar 399€ i tyskland, ca 3600kr!! Kanske lägger in en beställning...

http://www.redcoon.d...3/refId/idealo/

<{POST_SNAPBACK}>


Oj, det var billigt! Tack så mycket för länken, det var klart intressant! Nu känns ett köp helt plöstligt mer aktuellt!

#22

Postad 20 augusti 2007 - 05:02

z@mbie
  • z@mbie
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Panasonic SC-PT850  kostar 399€ i tyskland, ca 3600kr!! Kanske lägger in en beställning...

http://www.redcoon.d...3/refId/idealo/

<{POST_SNAPBACK}>


Oj, det var billigt! Tack så mycket för länken, det var klart intressant! Nu känns ett köp helt plöstligt mer aktuellt!

<{POST_SNAPBACK}>


Redcoon levererar tydligen inte till sverige... :ph34r:

#23

Postad 04 oktober 2007 - 09:37

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Hello music/film lovers!

Expert rear ut paketet för 2995kr nu och jag undrar om ljudet är i klass med priset?

Tänkte mest på film ljudet men även möjligheterna att köra lite cd musik när kroppen behöver dansa.

Beskriv gärna vad ni har för synpunkter på ljudet och designen.

Mvh.

Björn

#24

Postad 04 oktober 2007 - 14:49

Murphys
  • Murphys
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
hur är detta möjligt att det är så pass mycket billigare?

#25

Postad 04 oktober 2007 - 16:06

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Tja du... utveckling, prispress, sortiment byte. Men förstår hur du menar, vem vill köpa i den första omgången när varan är ny, när den 6 månader senare är 30% billigare?

Någon som har en åsikt om ljudet annars?

#26

Postad 04 oktober 2007 - 19:53

muskeltomten
  • muskeltomten
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
nu har jag beställt Panasonic SC-PT550 på expert. det stod att varan skulle levereras inom 3-5 arbetsdagar. jag får återkomma o berätta hur ljudet är när jag har fått den <_<

#27

Postad 04 oktober 2007 - 19:59

LikeAGlove
  • LikeAGlove
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Någon som vet nåt om regionskodningen?

#28

Postad 04 oktober 2007 - 21:03

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
hmm, samma här, beställt , jag kollade in Expert priset i butik och det erbjudandet på 2995 hade gått ut igår sa de, men de skulle ändå beställa en till mig till det priset.

Internet priset tror jag ligger kvar på 2795+frakt135kr.

Så jag får väl själv skriva hur jag upplever ljudet ( avskyr egentligen att köpa grisen i säcken men va tusan <_<

#29

Postad 04 oktober 2007 - 22:40

after7days
  • after7days
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Har precis bestämt mig för att skaffa detta.
Men silver, det går bara inte.
Måste ha ett svart! Ska ringa expert i morgon.
Någon som har beställt svart?

#30

Postad 05 oktober 2007 - 00:28

LikeAGlove
  • LikeAGlove
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Jag vill också helst ha svart, dock skulle silver funka men jag är däremot väldigt nyfiken på regionskodningen om det går att koda om dessa till regionsfri

#31

Postad 05 oktober 2007 - 08:20

z@mbie
  • z@mbie
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Tja du... utveckling, prispress, sortiment byte. Men förstår hur du menar, vem vill köpa i den första omgången när varan är ny, när den 6 månader senare är 30% billigare?

Någon som har en åsikt om ljudet annars?

<{POST_SNAPBACK}>


Har SC-PT850. Enda skillnade är att PT850 har tallboy bakhögtalare + inställnings mic. Är mycket nöjd med mitt system. Bra tryck i basen. SC-PT550 är ett VÄLDIGT prisvärt system!! KÖP,KÖP!!!

Redigerat av z@mbie, 05 oktober 2007 - 08:20.


#32

Postad 05 oktober 2007 - 10:54

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Halloj, kul att få lite input om varan!
Låter bra det för en lite lätt stressad farsa som gärna vill koppla av framför TV´n med en bra film.
Jäklar vad högt jag ska spela....hoppas också cd ljudet motsvarar surround ljudet, för det finns väl en valmöjlighet att köra 2.1 när man vill lyssna på cd?

#33

Postad 05 oktober 2007 - 12:13

LikeAGlove
  • LikeAGlove
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Nu har jag precis vart och köpt mig ett också, dom hade kvar priset på Expert i Stenungsund så jag kom undan med 2995:-, ska bli spännande att koppla in det ikväll och vad det går för

#34

Postad 05 oktober 2007 - 14:48

Lillens
  • Lillens
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Nu har jag precis vart och köpt mig ett också, dom hade kvar priset på Expert i Stenungsund så jag kom undan med 2995:-, ska bli spännande att koppla in det ikväll och vad det går för

<{POST_SNAPBACK}>


Hur många optiska ingångar är det på detta, är det bara en eller?

#35

Postad 05 oktober 2007 - 16:03

Murphys
  • Murphys
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
ej i lager just nu, när tror ni att dom får in nya för samma pris?

#36

Postad 07 oktober 2007 - 13:59

miss_peel
  • miss_peel
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
Ni som köper detta, kom ihåg att fråga på affären ifall de har en fjärrkontroll som kan göra spelaren regionsfri. Köpte detta nu på expert och får jaga runt hela stan efter en sådan kontroll. Går tyvärr inte att göra regionsfri på annat sätt. :)

#37

Postad 07 oktober 2007 - 19:50

LikeAGlove
  • LikeAGlove
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

Ni som köper detta, kom ihåg att fråga på affären ifall de har en fjärrkontroll som kan göra spelaren regionsfri. Köpte detta nu på expert och får jaga runt hela stan efter en sådan kontroll. Går tyvärr inte att göra regionsfri på annat sätt.



Dom hade inte den fjärren där jag köpte min heller, säg till om du hittar nåt ställe som har. För övrigt är jag hittills nöjd med paketet

#38

Postad 08 oktober 2007 - 08:50

miss_peel
  • miss_peel
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Dom hade inte den fjärren där jag köpte min heller, säg till om du hittar nåt ställe som har. För övrigt är jag hittills nöjd med paketet


Fick ett tips av affären att man skulle ringa till Panasonic så skulle dom kunna berätta vart närmaste stället som hade en sådan fjärr fanns. Annars har jag sett diverse skumma sidor på nätet där man kan beställa en hemmagjord i värsta fall.

Redigerat av miss_peel, 08 oktober 2007 - 09:58.


#39

Postad 10 oktober 2007 - 09:50

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Nu har jag precis vart och köpt mig ett också, dom hade kvar priset på Expert i Stenungsund så jag kom undan med 2995:-, ska bli spännande att koppla in det ikväll och vad det går för

<{POST_SNAPBACK}>


Hur många optiska ingångar är det på detta, är det bara en eller?

<{POST_SNAPBACK}>

Det är en optisk ingång på den, ja.

Återkommer senare om ljudkvalitet när jag testat lite mera, men kan ju säga att filmen Master and Commander har en del riktigt bra ljudvågor att komma med!

#40

Postad 10 oktober 2007 - 15:21

Zenil
  • Zenil
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0

Nu har jag precis vart och köpt mig ett också, dom hade kvar priset på Expert i Stenungsund så jag kom undan med 2995:-, ska bli spännande att koppla in det ikväll och vad det går för

<{POST_SNAPBACK}>


Hur många optiska ingångar är det på detta, är det bara en eller?

<{POST_SNAPBACK}>

Det är en optisk ingång på den, ja.

Återkommer senare om ljudkvalitet när jag testat lite mera, men kan ju säga att filmen Master and Commander har en del riktigt bra ljudvågor att komma med!

<{POST_SNAPBACK}>



Ser fram emot ett utlåtande :)
Förövrigt, ingen som tästat paketet innan, SC-PT350 med trådlösa högtalate?

Redigerat av Zenil, 10 oktober 2007 - 15:32.


#41

Postad 10 oktober 2007 - 19:25

muskeltomten
  • muskeltomten
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Så nu har man fått den och ljudet är bra för dom pengarna enligt mig.
men det är ju lite surt att man inte fick med mikrofonen för automatisk högtalarinställning, ska höra med affären om dom kunde fixa en till mig.

Jag undrar också hur man får bioljud från digitalboxen och datorn jag får bara ljud från fronthögtalarna?? jag är helt borta, det skulle uppskattas med lite hjälp. :)

#42

Postad 10 oktober 2007 - 20:05

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Agående ljudet så är det nog endast 2.1 ( front och sub) när det gäller digitalboxen om du nu inte har en digital utgång i din digitalbox, då kan det hända ( om jag inte fattat det fel) att du dels får bättre ljud och troligtsvis också surround när de sänder det...vete tusan hur det är med det.

Själv så kör jag ljudet ut från boxen med en rca sladd ( röd och vit märkning ) och sedan in i dvd/förstärkaren där det står aux in. Samma märkning.

#43

Postad 11 oktober 2007 - 19:41

muskeltomten
  • muskeltomten
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
ok va synd.
men hur är det med pc ljudet, går det att få surround? för att på mitt förra hembio anläggning som för övrigt sög hårt, så kunde man få surround ljud från pc. de är lite synd för jag hade förväntat mig att det skulle gå :rolleyes: går det inte på nåt viss att fixa en billig lösning??

Redigerat av muskeltomten, 11 oktober 2007 - 19:42.


#44

Postad 11 oktober 2007 - 20:26

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Säkert bättre möjligheter där skulle jag tro ,för på ett ljudkort av någorlunda klass så finns det säkert en optisk utgång av någe slag, men sök gärna i forumet för vidare expertis...lycka till!

Hörde förresten på radion idag att SR skulle börja med digitala radio sändningar via det digitala marknätet ( boxer)
Om man har en digitalbox med optisk( digital) utgång så blir det nog perfekt att lyssna på radio i surround ljud och med en heelt annan kvalitet än dagens brusiga analoga sändningar!
Vet ej när de skulle börja, men alltså ännu en anledning för mig att kolla upp hur det är med min egen digitalbox...för visst tusan ska det gå att koppla in skönt digitalt ljud till våran panasonic maskin!

#45

Postad 18 oktober 2007 - 14:38

spicata
  • spicata
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Hej

Har kört nu några filmer och jag kan säga att för de pengarna så finns det inte mycket tvekan...slå till bara!

Den läser obehindrat de format som jag prövat och menyerna är ganska enkla att förstå utan koll i manualen.
Släden har ett behagligt ljud och känsla av kvalitet infinner sig när man använder sig utav de övriga reglagen/ knappar.
Dosan kunde iof vara lite mera påkostad men so what...

Ljudet har bra substans och basen levererar som den ska, inga överraskningar utan ett paket fyllt av bra innehåll.
Inställning för tidsfördröjning utav elementen, om högtalarna kommer allt för långt från varandra finns förstås men den funktionen har jag ännu inte testat

Radions inställningar är bra, även om jag nu endast har fått in P4 på den medföljande sladden.

CD ljudet har bra stuns beroende på CD kvalitet, men jag tycker nog att center högtalaren låter lite tunt när man kör på lite ljudtryck. Vid radio och CD så går det automatiskt ut 2.1 ljud, vilket är bra då man slipper pilla så mycket i menyerna.
Finns också en USB ingång ( vilket jag inte testat) där man exempelvis kan spela upp filmer ifrån.

Har inga som helst bekymmer än så länge, men jag skriver en rad om det uppstår några förstås.

// Björn

#46

Postad 22 oktober 2007 - 09:27

muskeltomten
  • muskeltomten
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
läste instruktionsboken och pilade lite på fjären och vips hade jag ljud från alla högtalare när man tittar från datorn, tittar på tv och lyssnar på radio. Ni kanske visste de redan, men instruktionerna hur man gör finns på sid 31-32. Då kan man få lite surround ljud känsla från tv tittande ialf

#47

Postad 22 oktober 2007 - 19:31

miss_peel
  • miss_peel
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
Har fått den regionsfri nu, skicka PM om ni vill veta hur.

#48

Postad 23 oktober 2007 - 17:41

after7days
  • after7days
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
lite offtopic, men iaf.

Beställde systemet för över två veckor sen från Technistore.
Ringer idag, nästan 3 veckor efter beställning då dom lovat det skulle ta två veckor. Dom sa senast i fredags att systemet skulle komma på tisdagen då de har leveranser på Tisdagar och Fredagar.

Ringer idag... o dom säger att systemet ska komma in den 20 nov.
Vilka idioter (ursäkta, men blir så less).

Avbeställde det direkt o ska ta det från några andra. Snacka om att man känner sig blåst.

#49

Postad 26 oktober 2007 - 08:46

z@mbie
  • z@mbie
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

lite offtopic, men iaf.

Beställde systemet för över två veckor sen från Technistore.
Ringer idag, nästan 3 veckor efter beställning då dom lovat det skulle ta två veckor. Dom sa senast i fredags att systemet skulle komma på tisdagen då de har leveranser på Tisdagar och Fredagar.

Ringer idag... o dom säger att systemet ska komma in den 20 nov.
Vilka idioter (ursäkta, men blir så less).

Avbeställde det direkt o ska ta det från några andra. Snacka om att man känner sig blåst.


Jag beställde ett SC-PT850 från Technistore, och fick det levererat på 1 vecka. Antagligen är det panasonic som har problem med leveranserna, inte Technistore.

#50

Postad 02 november 2007 - 00:08

airm85
  • airm85
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Har någon lyckats får ut ljudet från TV till SC-PT55 med HDMI?

Jag har en Panasonic 42PV60 plasma där hemmabion är kopplad till HDMI 1.
I inställningarna på hemmabion, under HDMI fliken, har jag ställt Audio funktionen på ON.

Jag får dock inte ut något ljud från tv:n.

Någon som har lyckats?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.