Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hur ska en bra Tv-Bänk se ut????

64 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 04 september 2002 - 18:29

Unregisteredcc82d64c
  • Unregisteredcc82d64c
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0
Jobbar som prd ansvarig på en möbelkedja i Sverige och tänkte fråga hur Du vill att en bra Tv-Bänk ska se ut.

Vi hade en modell idenstsk med MIO´s "Bora" och "Beetle" förra året men dessa gick inte igenom vårt varuråd trots påtryckningar från mig med flera [V] (Dom är ju snusksnygga! )


Det måste ju vara rimliga ideer som går att lillverka tíll acceptabla priser..

På tal om pris; vad får en bänk kosta tycker Du?

Alla ideer mottages tacksamt.

PS:Japp.... jag har dessa snygga bänkarna hos mig [:D][:D][:)]

#2

Postad 04 september 2002 - 18:35

Assman
  • Assman
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
Såhär ska en bänk se ut. Kolla sign. Mio, ikea mfl har minbänkar, större behövs tycker jag och kraftigare konstruktioner till bra priser. 0-3000:-?

#3

Postad 04 september 2002 - 18:37

Unregisteredcc82d64c
  • Unregisteredcc82d64c
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0
Sträck på dig , har redan varit inne "hos dig " och kollat. [:D]

#4

Postad 04 september 2002 - 18:48

Unregistered3e35add6
  • Unregistered3e35add6
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Det beror väll lite på vad man har för utrusting och inredning. men en tv bänk som man får plats med centern är bra. då ska man såklart få plats med resten också, så som dvd, förstärkare, video och cdspelare..... men jag har faktiskt inte sett speciellt många tv bänkar(inom rimliga priser) som har plats för center precis under tvn.

Nån smart lösning för sladdarna kan nog vara att betänka. Den borde också vara lite "ställbar" (hyllor å sånt)..

att den ska klara 50kg+ är väll inget jag borde behöva säga.