Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pace DiT 8030/13 Boxer HD box med On Demand

934 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Pace DiT8030/13 320GB (Digitalboxar) 3 2,21 (27) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 07 november 2011 - 17:34

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0
http://www.boxer.se/ondemand

Redigerat av lindo, 19 november 2011 - 15:52.


#2

Postad 08 november 2011 - 15:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Specifikationer:

Bifogad fil  dti.PNG   128,03K   102 Antal nerladdningar

#3

Postad 08 november 2011 - 19:02

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

  • 2 791 inlägg
  • 0
Trevligt att ett antal Play-tjänster finns implementerade. Hoppas att även Kanal 5 och TV3 Play kommer med, även om Viasats playkanaler är nog att hoppas i onödan.

Ser fram emot lite återkoppling och recensioner från användare och sajter/tidningar.

#4

Postad 08 november 2011 - 22:56

Unregisterede5a2c6ee
  • Unregisterede5a2c6ee
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Varför kan man inte fixa On Demand till Humax BXR HD+ istället? Den boxen ska ju ha stöd för det men Boxer måste uppdatera/aktivera det.

#5

Postad 09 november 2011 - 06:52

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

  • 2 791 inlägg
  • 0

Varför kan man inte fixa On Demand till Humax BXR HD+ istället? Den boxen ska ju ha stöd för det men Boxer måste uppdatera/aktivera det.

Det kanske kommer också får vi hoppas. "Också" är ju bättre än "istället", eftersom det nu kommer ut ytterligare en box på marknaden.

#6

Postad 09 november 2011 - 07:36

Unregistered98bc0f60
  • Unregistered98bc0f60
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Jag frågade i butik om Humax lådan förra veckan och fick veta att den skulle uppgraderas
för nya tjänster innan nyår, mer ville han inte säga hoppas det stämmer.
/M

Redigerat av Unregistered98bc0f60, 09 november 2011 - 07:37.


#7

Postad 09 november 2011 - 09:32

Erik_the_Dragon
  • Erik_the_Dragon
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Jag frågade i butik om Humax lådan förra veckan och fick veta att den skulle uppgraderas
för nya tjänster innan nyår, mer ville han inte säga hoppas det stämmer.
/M


Jag ringde Humax och kollade upp detta då jag tidigare inte hört något om On Demand. Enligt killen jag pratade med så finns det inga planer från Humax på att uppgradera BXR-HD+ till en OnDemand box. Boxen har ju förvisso en Ethernetkontakt, men det betyder ju nödvändigtvis inte att den är klar för OnDemand.

Däremot sa han att de har en ny mjukvara på G, som de räknar med att kunna köra ut innan nyår, den kommer rätta till en del irriterande buggar, tex. att serieinspelning inte funkar, dålig sync på undertextningen, etc, men som sagt det är ingen OnDemand uppgradering till Humaxboxen.....

#8

Postad 09 november 2011 - 19:04

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0
Edit 20/11, 2011: Boxer har ändrat Artikelnummer.
http://www.boxer.se/...a/pace-dit-890/
URLen är numera istället >>> http://www.boxer.se/...a/pace-8030-13/

3.495:-

Bifogad fil  Pace.jpg   138,89K   23 Antal nerladdningar


Synd bara att den har så usligt liten hdd, klart svagt att inte trycka in en 1Tb!


Edit 20/11, 2011 - Det nedan är EJ giltig längre:

Frågan är också vad den egentligen heter, det står ju både 809 och 8090 på Boxers sidor?

http://www.boxer.se/...utbud/hardvara/ där står det 809, och på http://www.boxer.se/...a/pace-dit-890/ så står det 8090, men i Browserns Header står det att sidan heter "Sagem DTR94160 TA inspelningsbar digitalbox - Boxer.se" ...

Tydligen har de återanvänt 94160's sida när de fick hem den här ...


Inte heller finns den på Pace hemsida: http://www.pace.com/...ox/terrestrial/

Redigerat av anderswillhelmsson, 20 november 2011 - 10:44.


#9

Postad 10 november 2011 - 07:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Slog ihop trådar.

Redigerat av BrittBastard, 10 november 2011 - 08:56.


#10

Postad 10 november 2011 - 16:31

fgblomqvist
  • fgblomqvist
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Det här ser ju väldigt intressant ut! Ringde och frågade lite saker och fick veta att den klarar av att spela in 2 betalkanaler samtidigt. Det har jag då aldrig sett en box klara förut. Lite synd att de inte har fått in alla play-kanaler (inte ens SVT?) samt att de över huvud taget tar betalt för play-kanalerna. Menmen, man kan väl inte få allt här i livet.

För övrigt så heter boxen DIT8090, bekräftat från boxer kundtjänst. Chansen att det blir en beställning är oerhört stor :P

#11

Postad 10 november 2011 - 17:55

alfista
  • alfista
  • Veteran

  • 2 230 inlägg
  • 0
Inte helt olik den Pace-box som säljs i Storbritannien under beteckningen Philips HDT8520, den kan man dock köpa för under 150 pund så kortläsare är tydligen dyra grejor....
Som på de flesta boxar har det varit mycket strul med mjukvaran i den, men det verkar ha lugnat sig lite nu.
Kör inte själv Boxer längre, men det skall bli intressant att se hur den här boxen funkar.

#12

Postad 10 november 2011 - 18:17

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Har hört runt lite

Boxer tog hela första batchen. Kommer ut till övriga återförsäljare nästa vecka kanske. Första OnDemand boxen, Sagem kommer också med en som är en uppdaterad variant av RT90.

På grund av Thailand så kommer vi inte se mycket billigare versioner med 320gb eller uppåt. 320gb är minst för OnDemand, varför vet jag inte. Så Sagem RT90-320 kommer komma i OnDemand funktion (Inte via uppgradering utan helt ny box).

Pace är bra saker så får se hur stabil denna är nu när det är 1 år sen Boxer HD lanserades.

#13

Postad 10 november 2011 - 18:46

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

  • 2 791 inlägg
  • 0

Det här ser ju väldigt intressant ut! Ringde och frågade lite saker och fick veta att den klarar av att spela in 2 betalkanaler samtidigt. Det har jag då aldrig sett en box klara förut. Lite synd att de inte har fått in alla play-kanaler (inte ens SVT?) samt att de över huvud taget tar betalt för play-kanalerna. Menmen, man kan väl inte få allt här i livet.

De andra HD-boxarna för Boxer kan spela in 2 betalkanaler samtidigt.
SVT Play finns med och som jag förstår det också gratis, det är därför det inte syns när de radar upp vilka som ingår för 19 kr/mån.

#14

Postad 10 november 2011 - 21:31

magnus_sat
  • magnus_sat
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
I teknisk info står det Dolby Digital Nej. Vad innebär denna begränsning ?


Pace DIT8090
· Hårddisk320 GB
· Kortet förs inUppåt
· Antal digital tuners2
· Dolby DigitalNej
· InspelningsbarJa
· DVB-T2/HDTVJa

#15

Postad 11 november 2011 - 08:34

hallanders
  • hallanders
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Funderar på den här.
Men jag kan absolut ingenting om boxar och dylikt,
kan man med denna boxen föra över inspelat material till en usb-sticka?
För att sedan lägga över det på en dvd-skiva.

mvh

#16

Postad 11 november 2011 - 09:02

Tom74
  • Tom74
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

I teknisk info står det Dolby Digital Nej. Vad innebär denna begränsning ?


Pace DIT8090
· Hårddisk320 GB
· Kortet förs inUppåt
· Antal digital tuners2
· Dolby DigitalNej
· InspelningsbarJa
· DVB-T2/HDTVJa

På Boxers hemsida så står det att den stödjer Dolby Digital.

#17

Postad 11 november 2011 - 09:16

prelatur
  • prelatur
  • Lärjunge

  • 359 inlägg
  • 0

Funderar på den här.
Men jag kan absolut ingenting om boxar och dylikt,
kan man med denna boxen föra över inspelat material till en usb-sticka?
För att sedan lägga över det på en dvd-skiva.

mvh

Nej det kommer inte att gå.
Att förhindra att detta går att göra har branschen jobbat länge väl för att uppnå.

För att bli Boxer godkänd så skall allt som man spelar in kodas med en för box+disk unik nyckel.
Så även om man kan kopiera ut till USB så kan man bara använda det för backup för just denna boxen.
Det går inte spela upp det i annan likadan box.

#18

Postad 11 november 2011 - 10:15

hallanders
  • hallanders
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Ok. Tack för svar.

#19

Postad 11 november 2011 - 12:30

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Har letat efter info vilka program som kommer finnas tillgängliga på SVTr men inte hittat något än <_< , misstänker att det blir begränsat till SVTs egna produktioner. Kommer sällan ihåg att ställa in timerinspelning och skulle gärna se att t.ex HBO serier fanns med i samma omfattning som på SVTPLAY.

Läste boxers manual för on demand och hittade tyvärr ingen info om fjärrstyrning av boxen via nätet. Hade gjort boxen komplett enligt mig.

Redigerat av mico01, 14 november 2011 - 14:00.


#20

Postad 11 november 2011 - 15:17

dmr
  • dmr
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0
Beställd :)

#21

Postad 14 november 2011 - 13:54

andekar
  • andekar
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0
Mycket intressant!!

Vad kan denna box?

Spela in och titta samtidigt, ja!
Spela in 2 st betalprogram samtidigt?

Spela in hela serier automatiskt?

#22

Postad 14 november 2011 - 14:09

Equinoxe
  • Equinoxe
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0
Vet någon om den ligger och spelar in det program man tittar på för att närsomhelst kunna spola tillbaka och se om? Det står något om 3 h, men man vet ju aldrig... Boxer krängde för typ ett år sedan en box med dubbla mottagare och hdd som inte gick att spola tillbaka.

#23

Postad 14 november 2011 - 14:20

andekar
  • andekar
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0

Vet någon om den ligger och spelar in det program man tittar på för att närsomhelst kunna spola tillbaka och se om? Det står något om 3 h, men man vet ju aldrig... Boxer krängde för typ ett år sedan en box med dubbla mottagare och hdd som inte gick att spola tillbaka.


Har hittat svar på flertalet frågor i On-Demand manualen:
http://www.boxer.se/...r On Demand.pdf

Det är 2h automatisk inspelning.
Den spelar in hela serier.

#24

Postad 14 november 2011 - 17:10

Mongroovy
  • Mongroovy
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Är superpeppad på att höra omdömen om både tjänsten och boxen! Ge oss :)

#25

Postad 15 november 2011 - 08:07

andekar
  • andekar
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0
Någon som börjat få hem denna??
Upp med Era omdömen! :)

#26

Postad 15 november 2011 - 11:29

nissetib
  • nissetib
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Beställde en i lördags. Hon sa den skulle komma i denna vecka. Hoppas den kommer snart. Är sjukt sugen på att se hur den funkar.

#27

Postad 15 november 2011 - 12:02

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Börjat dyka upp hos handlare nu:

http://www.netonnet....13/163682.5341/

3490 SEK. Strax under Humax BXR-HD+.

Mindre hårddisk, lite billigare men mer funktioner.

#28

Postad 15 november 2011 - 14:07

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0

Börjat dyka upp hos handlare nu:

http://www.netonnet....13/163682.5341/


Det där leder till en box som heter 8030, inte 8090 som denna tråd handlar om, så vad är skillnaden, undrar man ...

#29

Postad 15 november 2011 - 14:15

andekar
  • andekar
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0

Det där leder till en box som heter 8030, inte 8090 som denna tråd handlar om, så vad är skillnaden, undrar man ...


Frågan är om det ändå inte är samma box vi pratar om...

Enligt Dilog (som är distributören) är 8030 angiven... Kanske det är på samma sätt som för vissa andra elektronik prylar att man döper samma maskin lite olika och på det sättet blir alla unika... och man kan inte åberopa "Lägsta prisgaranti".

#30

Postad 15 november 2011 - 14:21

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0
Då kan vi ju döpa om tråden till "Pace DiT8030 / Pace DiT8090 Boxer HD box med On Demand".

#31

Postad 15 november 2011 - 14:21

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Frågan är om det ändå inte är samma box vi pratar om...


Skulle tro det. På Boxers hemsida namnges den först som DIT8090 sedan 8030/13.
http://www.boxer.se/...a/pace-8030-13/

Beställde en sådan Pace direkt på Boxers hemsida för 1995:- (förlängning med 12 månader) och timmar senare fick jag ett kundbrev från Boxer om samma erbjudande fast till priset 1495:-....Hubba!
Ringde kundtjänst och frågade om jag istället kunde ändra orden till det billigare priset. Tjejen hos kundtjänst fixade till detta och blev 500:- rikare på ett samtal.
Passade på att fråga om det var möjligt att med Dongel köra trådlöst istället för trådat och fick till svar att det är möjligt och Dongeln behöver troligtvis inte vara fabrikatbunden utan det kan fungera med vilken som helst...S--t bra!

Redigerat av hozza, 15 november 2011 - 16:50.


#32

Postad 15 november 2011 - 19:02

emplant
  • emplant
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Jag fick ringde boxer och ville beställa 12-månaders förlängning och en On demand-box men tjejen jag talade med visste inget om mailerbjudandet och påstod att det skulle bli 24-månader förlängning om jag ville få boxen för 1495:-
Så det blev ingen affär.....
Jag skickade vidare mailet till kundtjänst och undrade hur de skulle ha det. Få se om de står för sitt erbjudande.

#33

Postad 15 november 2011 - 23:38

Unregistered87a6509e
  • Unregistered87a6509e
  • Användare

  • 116 inlägg
  • 0

Passade på att fråga om det var möjligt att med Dongel köra trådlöst istället för trådat och fick till svar att det är möjligt och Dongeln behöver troligtvis inte vara fabrikatbunden utan det kan fungera med vilken som helst...S--t bra!


Vilken typ av dongel menar du? Jag funderar på alternativ till den här eladaptern: http://www.boxer.se/...hardvara/zyxel/

#34

Postad 16 november 2011 - 07:56

andekar
  • andekar
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0
Hur kommer det sig att man inte ser röken av denna box på Prisjakt??
Vem lägger till nya prylar?


Tittar man på Dilog.se skriver de på första sidan:
"Nu lanseras Boxer On Demand som stöds av Pace nya box. Dilog är partner till Pace i Sverige och kommer att leverera boxarna.
Först ut är DiT-8030/13"

Undrar vad De menar med "först ut"? :huh:
Kommer det någon annan box i kölvattnet?

Redigerat av andekar, 16 november 2011 - 08:40.


#35

Postad 16 november 2011 - 08:53

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Vilken typ av dongel menar du? Jag funderar på alternativ till den här eladaptern: http://www.boxer.se/...hardvara/zyxel/


Jag frågade om USB-dongel kopplad direkt till Pace lådan. Kanske ska man ta det med en nypa med salt med tanke på att svaret kom från kundtjänst om en ny produkt som dom inte är riktigt bekant med ännu, men om det fungerar så är det s--t bra.

#36

Postad 16 november 2011 - 09:12

Unregistered508e5cf4
  • Unregistered508e5cf4
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0
Nånstans läste jag att boxen inte hade stöd för wifi. Så det där med dongel tror jag inte på. Boxers kundtjänst är ju inte de mest kompetenta inom teknik direkt. Vad de menade var säker att det går att få det att fungera genom att föra signalerna genom eluttagen med en http://www.boxer.se/...hardvara/zyxel/

#37

Postad 16 november 2011 - 09:27

hozza
  • hozza
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Nånstans läste jag att boxen inte hade stöd för wifi. Så det där med dongel tror jag inte på. Boxers kundtjänst är ju inte de mest kompetenta inom teknik direkt. Vad de menade var säker att det går att få det att fungera genom att föra signalerna genom eluttagen med en http://www.boxer.se/...hardvara/zyxel/


Än så länge är informationen lite knapphändig för denna maskin för Svenska marknaden. Så här står det för maskiner för Engelska marknaden för drygt ett år sedan:
http://www.pace.com/...-top-box-range/

Hoppas gör man och testa gör man när lådan kommer hem!

#38

Postad 16 november 2011 - 13:17

mico01
  • mico01
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Jag fick ringde boxer och ville beställa 12-månaders förlängning och en On demand-box men tjejen jag talade med visste inget om mailerbjudandet och påstod att det skulle bli 24-månader förlängning om jag ville få boxen för 1495:-
Så det blev ingen affär.....
Jag skickade vidare mailet till kundtjänst och undrade hur de skulle ha det. Få se om de står för sitt erbjudande.


Klickade på länken i mailerbjudandet från boxer och nu står det att " tryckfelsnisse " varit framme och att erbjudandet om ondemandbox för 1495kr endast gäller vid 24 mån bindningstid. :angry: Uselt att inte boxer kollar sina uppgifter bättre innan massutskick sker.
Kontaktade kundservice men de hade i vanlig ordning ingen koll på att mailutskick hade skett och kunde heller inte göra någon " deal " med en trogen kund. Hade CD haft " svtplay " i sitt utbud skulle de få en kund genast <_<.

#39

Postad 16 november 2011 - 13:39

prelatur
  • prelatur
  • Lärjunge

  • 359 inlägg
  • 0

Jag frågade om USB-dongel kopplad direkt till Pace lådan. Kanske ska man ta det med en nypa med salt med tanke på att svaret kom från kundtjänst om en ny produkt som dom inte är riktigt bekant med ännu, men om det fungerar så är det s--t bra.

Från användarmanualen:

Jag har inget bredbandsuttag i TV-rummet, kan jag hämta signalen trådlöst?
Ja, med så kallade elpluggar kan du flytta internetsignalen från ditt modem till TV:n via elnätet. Gå in på www.boxer.se för ytterligare information. Boxen har inget stöd för WiFi för tillfället.

Så det där med WiFi dongel skulle jag nog ta med en nypa salt.
http://www.boxer.se/...On%20Demand.pdf

#40

Postad 16 november 2011 - 14:31

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0
Beställde en i söndags, hoppas den kommer snart. Har dock aldrig använt en inspelningsbar box, eller någon typ av on demand tjänst. En stor anledning till att vi köpte en box var för att kunna hyra film via SF och i andra hand för att kunna spela in. Play-kanalerna och lite HD-kanaler (om än bara svt vad jag läst mig till) var ju bara lite bonus. 2090 med eladaptern. Och eladaptern blir intressant att se hur bra den funkar!

#41

Postad 16 november 2011 - 16:33

nissetib
  • nissetib
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Beställde en box, som sagt i lördags. Va kontakt med dom idag eftersom jag, enligt inlägg härovan, oxå vill ha det lägre priset då man binder sig för 24 mån. Hon sa att boxen kommer i början av nästa vecka. Så det som jag läste nånstans att det är en lev.tid på ca 10 dagar stämmer nog.

#42

Postad 16 november 2011 - 21:23

fragge
  • fragge
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0
Ja, den här är ju helt klart intressant.
Jag pratade med en tjej på Boxer idag och det är 1495:- 24 månader och 1995:- 12 månader som gäller.
Hon hävdade att dom hade levererat ut massor av boxar och att det var flera som ringt för hjälp med installationen, konstigt att ingen här har fått den ännu.
Det som verkar lite skumt är "SVRr" tjänsten, enligt henne är det ett urval av dom program som finns på SVT Play, alltså inte hela SVT Play. Vilket urvalet är finns det ingen information om någonstans.

Men om det bara är stabil och sköter inspelningarna som den skall är den nog ett givet köp.

#43

Postad 17 november 2011 - 09:46

Unregistered8f6eb6ec
  • Unregistered8f6eb6ec
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Jag har ställt frågan om vad SVTr egentligen är till Boxer-Robert på Facebook :-)

#44

Postad 17 november 2011 - 09:58

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Beställde en box, som sagt i lördags. Va kontakt med dom idag eftersom jag, enligt inlägg härovan, oxå vill ha det lägre priset då man binder sig för 24 mån. Hon sa att boxen kommer i början av nästa vecka. Så det som jag läste nånstans att det är en lev.tid på ca 10 dagar stämmer nog.


Ajfan, jag höll ju tummarna lite för att kunna få leka med den under helgen.. :)

#45

Postad 17 november 2011 - 11:05

Unregistered8f6eb6ec
  • Unregistered8f6eb6ec
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Svar från Boxer-Robert:

SVTr innehåller ett urval av program från SVT:s kanaler. Urvalet gör SVT och det baseras på de rättigheter de får för ett program. Vissa program har rättigheter för att ligga på SVTPlay och vissa för SVTr. Boxer styr inte över dessa rättigheter alls.

#46

Postad 17 november 2011 - 19:53

dmr
  • dmr
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

Beställde en box, som sagt i lördags. Va kontakt med dom idag eftersom jag, enligt inlägg härovan, oxå vill ha det lägre priset då man binder sig för 24 mån. Hon sa att boxen kommer i början av nästa vecka. Så det som jag läste nånstans att det är en lev.tid på ca 10 dagar stämmer nog.


Hmm, jag beställde i fredags och fick nöja mig med följande svar när jag ringde i går för att kolla status:
"Den är tyvärr slut i lager men skickas så fort vi får in den igen".

#47

Postad 17 november 2011 - 22:16

nissetib
  • nissetib
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Hmm, jag beställde i fredags och fick nöja mig med följande svar när jag ringde i går för att kolla status:
"Den är tyvärr slut i lager men skickas så fort vi får in den igen".


Låter också konstigt. Hon på Boxer´s kundtjänst kunde t om se att det fanns en box reserverad för mig. Dvs en box men mitt "namn" på men att det tar tid innan dom packat och skickat dom som beställt tidigare. Frågan är vad tusan det är som gäller?

#48

Postad 19 november 2011 - 10:57

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0

"Den är tyvärr slut i lager men skickas så fort vi får in den igen".

Dvs en box men mitt "namn" på men att det tar tid innan dom packat och skickat dom som beställt tidigare. Frågan är vad tusan det är som gäller?


De har helt enkelt inga hemma, se vad det står på t ex NetOnNets hemsida: http://www.netonnet....13/163682.5341/

Åter i lager ca: 2011-11-21



#49

Postad 19 november 2011 - 21:10

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

  • 1 819 inlägg
  • 0
Någon som vet om denna box är att föredra framför Humax? Ungefär samma pengar om man förlänger sitt abonnemang. Sitter på köp-knappen och funderar...
Har funderat på andra lösningar än Boxer, men ska flytta nästa år är det tänkt. Lättare att ta med sig en box, än att behöva plocka ner parabolantenn osv.

#50

Postad 20 november 2011 - 02:52

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0

Någon som vet om denna box är att föredra framför Humax?


Ja, det verkar ju som denna är betydligt bättre.

Men det är ju synd att den inte har det som densamma har när den heter Philips, bl.a. snabbspolning med 128x istället för bara 64x, och en hårddisk på 500Gb istället för bara 320Gb.

http://www.philips.c...=specifications

Men det kanske den har när nästa version kommer ...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.