Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad tror forumets samlade expertis om detta paket?

44 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 03 juli 2018 - 21:29

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Jag har kikat runt lite, då jag är strikt styrd av centerns och receiverns fysiska storlek, och fastnat för det här paketet från Dynavoice med en Marantz-förstärkare.

 

Vad tror ni om detta?

https://www.brl.se/s...8.html#Prodtext

 

För att få med all viktig fakta:

Hela vardagsrummet är 3,75 x 7,20 m. med 2,65 m. i takhöjd. 
Lyssningsplatsen som är dedikerad till tv är dock bara 4,0 x 3,75 m. med soffan är av hörnmodell, och står dikt mot den väggen som är 4 meter, samt mot väggen till vänster som är 3,75 m. , tv-bänken står rakt framför soffan, mot den andra 4-metersväggen. 

Det finns alltså möjlighet att fästa högtalare på väggen, både på väggen bakom tvn och på väggen bakom soffan. 
Jag skulle dock själv helst önska golvhögtalare på varsin sida tvn. 
Golvhögtalare bak blir svårt platsmässigt så där skulle jag helst vilja ha mindre högtalare fästa på väggen. 

Lyssningsplatsen är alltså 4 meter bred och 3,75 meter djup, med 2,65 meter i takhöjd och med en vägg till vänster om soffan, och helt öppet till resten av vardagsrummet till höger. 

Angående receivern så är jag ganska säker på att vi kommer att stanna på 5.1, kanske ev. 5.2 i framtiden.
I dagsläget känns det inte som att vi kommer att bygga ut med Atmos t.ex. 
Enda kraven på receivern är väl egentligen att den har rejält med ork, samt wi-fi så man kan lyssna på Spotify via nätverket.

Så... Vad tror ni? :)


Redigerat av Unregisterede8bab951, 03 juli 2018 - 21:29.


#2

Postad 03 juli 2018 - 23:36

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Nu verkar dom ha tagit bort paketet från hemsidan...

Men det var detta paket, men med en Marantz NR1508-receiver.

 

https://www.brl.se/s...-tx-nr575e.html


Redigerat av Unregisterede8bab951, 03 juli 2018 - 23:45.


#3

Postad 03 juli 2018 - 23:56

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Frågan kvarstår: Låter högtalarna bra?



#4

Postad 04 juli 2018 - 00:50

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Eller ska man satsa på detta istället?

 

https://www.brl.se/s...iopaket-51.html



#5

Postad 04 juli 2018 - 01:00

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Eller detta?

 

https://www.brl.se/s...iopaket-51.html



#6

Postad 04 juli 2018 - 05:50

Lakritsen
  • Lakritsen
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Tre av mina kompisar har köpt detta och är sjukt nöjda. Har sett många filmer hos dom så vet hur bra det låter.

 

https://www.hembiobu...aisir-51-paket/

 

9990 om du är medlem vilket är gratis att bli.



#7

Postad 04 juli 2018 - 09:31

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Tre av mina kompisar har köpt detta och är sjukt nöjda. Har sett många filmer hos dom så vet hur bra det låter.
 
https://www.hembiobu...aisir-51-paket/
 
9990 om du är medlem vilket är gratis att bli.


Intressant. :)
Vad bör man ha för receiver för att orka driva dessa?
Klarar ett Marantz NR1508/1608 med sina 50 w per kanal av det?

#8

Postad 04 juli 2018 - 10:07

Lakritsen
  • Lakritsen
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0
Triangle är lättdrivna. Så mycket vet jag. Hembiobutiken har en grym support som kan svara på dina frågor. :)

#9

Postad 04 juli 2018 - 10:51

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

de du bör tänka på, är subben, en 10" sub på 200watt kanske inte blir nåt hårresande i en så pass stor yta du har.

Men visst, man kan ju prova, prisvärt, funkar inte subben så säljer man den o köper nytt ;)



#10

Postad 04 juli 2018 - 11:55

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Det finns ju ett Triangle-paket till, Elara.

https://www.hembiobu...n-02-tales-340/

Om man ska välja mellan Plasir och Elara, vilket skulle ni välja?

Plasir: https://www.hembiobu...aisir-51-paket/

Och, är Triangle-paketen bättre än Dynavoice-paketen?

https://www.brl.se/s...iopaket-51.html

https://www.brl.se/s...iopaket-51.html

Av ovanstående fyra högtalarpaket, vilket hade ni valt som sällskap åt en Marantz NR1508 eller en 1608?

#11

Postad 04 juli 2018 - 12:16

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

du kommer att falla på subben oavsett, och Dynavoice är nog inget att lägga pengar på om du inte är 18 år och behöver en dunka på paket för fester... 

 

Lägg de pengarna du har på 3 bra högtalare fram(eventuellt en sub om ekonomin tillåter), eller 5 högtalare runt om och vänta på en sub till du har lite extra pengar....

 

Du bör ha en receiver på minst 5x100 watt om de ska låta nåt i ett sånt stort rum anser jag. 50 watt är för klent..

 

Att låta omgivningen på ett forum välja till dig genom: "Har en polare som har detta låter grymmt" kommer du inte långt.

jag trodde du hade varit på Hifiklubben och lyssnat?? börja där om du har en möjlighet, att låta andra välja högtalare till dig är som att låta andra välja vilken mat du ska äta, kommer inte funka..

 

Att ge rekommendation är en sak, och ge tips om Subb och receiver är lättare, men högtalare låter så olika, så du kanske mer ska precisera VAD du ska lyssna på, vilka krav du har, är de tryck för att impa på polarna, eller ska de låta bra och upplöst? finns ju massor att gå på här...

 Att ge en lista på 5 olika paket och undra vilket som är BÄST, de fattar jag inte vart man kommer vidare med..

 

I de rummet du har, om du ska lyssna på blandat med musik o film, du vill ha lite tryck i basen och de ska gå djupt men ändå vara rapp vid musik, samtidigt vill du ha lite upplösning och detaljer i dina högtalare, då bör du lyssna på högtalare i den kategorin och avgöra själv,,, men du kommer nog vilja ha en 12" subb som är lite rapp och har minst 500 watt om du ska kunna få något tryck i de rummet, receivern bör ha 100 watt per kanal så du inte ligger på gränsen av vad de klarar av.. det är mina tips....


Redigerat av hundrakg, 04 juli 2018 - 12:17.


#12

Postad 04 juli 2018 - 12:20

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

jag säger som tidigare, XTZ 12.17 eller Klipsch 112 eller SVS av något slag, undvik dalis 12F sub.... undvik allt under 300 watt.

 

receiver minst 5x100 watt... Marantz 6012 var väl bra?

 

Högtalare, vet ej, man får lyssna här, eller precisera vad man vill ha... Dalis Zensor låter bra för MIG, och många andra, men de beror på kraven så klart.. vissa gillar disco tryck, andra finlir...



#13

Postad 04 juli 2018 - 16:41

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

 

jag trodde du hade varit på Hifiklubben och lyssnat?? börja där om du har en möjlighet, att låta andra välja högtalare till dig är som att låta andra välja vilken mat du ska äta, kommer inte funka..

Har tyvärr 30 mil till närmaste butik, som är Umeå... :(

Men, men... Jag får försöka ta mig dit någon dag i framtiden.

Finns det ingen Hi-Fi-butik i närheten av Luleå/Pite/Boden? Med närheten menar jag med en omkrets runt 10 mil.


Redigerat av Unregisterede8bab951, 04 juli 2018 - 16:45.


#14

Postad 04 juli 2018 - 17:07

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

ok, fattar, trodde du bara inte hade orkat åka dit :), då är det en annan femma, då får man väl lita på forumet, problemet är bara att 10 kycklingar kacklar på rätt bra, hehe.....

 

Mitt råd är, köp en sub med lite kraft, kommer behöver för ditt utrymme, samt en receiver med ca 100watt per kanal, de kommer du vilja ha.... högtalarna är en smaksak så klart... men som jag sa, absolut inget fel på Zensor serien om du nu skulle köpa dessa... Triangle vet jag inget om, kan ju vara bra också...... däremot är Dynavoice mer ämnat åt unga männskor som gillar lite dunk ändå tycker jag.... tror de brister en del i upplösning och detaljer..



#15

Postad 04 juli 2018 - 17:15

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

måste du ha golvhögtalare?

 

Annars kunde du ju haft Zensor 1 fram och deras stora Center Vokal, så sparar du et par tusen kr till en bättre sub. Sen kan du köra deras Zensor Pico som bakhögtalare, känner en polare som har detta och de låter riktigt bra och räcker till, bra dialog i filmer iomed större center, sedan spelar Zensor 1 + en större Sub typ XTZ12.17 riktigt bra till musik också om man kör 2 kanals. Valet av mindre Zensor Pico bak är för att bakkanalerna klarar sig på dessa små som är lättplacerade också..

 

Bara ett nytt val att göra..



#16

Postad 04 juli 2018 - 20:38

Lakritsen
  • Lakritsen
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Subben som följer med Triangle paketet gör verkligen inte bort sig. Sjukt bra muller i den. Framför allt ren och precis bas. Och den går djupt.



#17

Postad 04 juli 2018 - 22:53

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Nu har jag handlat! :)

Hittade ett paket med en Denon AVR-44400H och en uppsättning Dali Zensor 5.1 för 27.000:- inkl. frakt, vilket väl måste anses vara ett klipp?

https://www.audiblef...t=3392718503962

#18

Postad 05 juli 2018 - 04:59

Lakritsen
  • Lakritsen
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 1

Grattis! Mycket nöje med ditt nya system! :)



#19

Postad 05 juli 2018 - 09:16

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 1

de kommer bli bra :), lycka till..

 

Jo allt är ju relativt med hur man upplever bas, oftast tycker man basen hörs djupare än vad den är, 30HZ är inte djupt , men visst de duger väl.... dock missar man 50% av de nedre registret i oktav vad man kan höra.. men de man inte hör, är inget man missar heller, kanske?


Redigerat av hundrakg, 05 juli 2018 - 09:17.


#20

Postad 05 juli 2018 - 09:21

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Tack! :)
Jag är väldigt nyfiken på hur detta kommer att låta.
Det är som sagt mitt absolut första ”riktiga” hemmabiosystem.
Jag har heller aldrig haft någon bekant som haft något annat än ett 5.000-kronorssystem från typ Elgiganten...
Vad jag vet har jag aldrig hört ett lite seriösare system faktiskt.

#21

Postad 05 juli 2018 - 09:38

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

Tack! :)
Jag är väldigt nyfiken på hur detta kommer att låta.
Det är som sagt mitt absolut första ”riktiga” hemmabiosystem.
Jag har heller aldrig haft någon bekant som haft något annat än ett 5.000-kronorssystem från typ Elgiganten...
Vad jag vet har jag aldrig hört ett lite seriösare system faktiskt.

alltid lika kul med nytt :)



#22

Postad 05 juli 2018 - 09:41

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Ja, speciellt som jag aldrig har lyssnat på något liknande någon gång.



#23

Postad 05 juli 2018 - 14:13

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Såg nu att receivern är tre millimeter för hög för att gå in i facket i tv-bänken.

Visst kan man ta bort fötterna på receivern så att den blir lägre? Eller påverkar det kylningen negativt?

 

Dessutom upptäckte jag att det följde med 30 meter sådan här högtalarkabel: https://www.brl.se/s...ASAAEgK9cPD_BwE

 

Är den bra nog, eller ska jag köpa annan kabel? 



#24

Postad 07 juli 2018 - 17:00

Unregisteredea38b0cd
  • Unregisteredea38b0cd
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Tjena, ja kylningen påverkas rejält vid trånga utrymmen, och kan orsaka att förstärkaren lägger av helt eller bränner några komponenter i den, stereo bänk eller väl ventilerat utrymme med hyffsat rejäl luftspalter är att rekommendera 👌👌😊😊

#25

Postad 08 juli 2018 - 00:43

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Det får helt enkelt bli fläktar...
Hur ska jag välja att koppla dom?
En som trycker ut varmluften och en som suger in friskluft, att båda suger in friskluft, eller att båda trycker ut varmluft?
Åt vilket håll går fläktarna i receivern? Suger dom in friskluft eller trycker dom ut varmluft?

#26

Postad 08 juli 2018 - 06:42

Unregisteredea38b0cd
  • Unregisteredea38b0cd
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Vad har du för receiver?

#27

Postad 08 juli 2018 - 07:19

Unregisteredea38b0cd
  • Unregisteredea38b0cd
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
https://www.ebay.com...trol/1940216648 dessa funkar fint 👌

#28

Postad 08 juli 2018 - 07:20

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

Det får helt enkelt bli fläktar...
Hur ska jag välja att koppla dom?
En som trycker ut varmluften och en som suger in friskluft, att båda suger in friskluft, eller att båda trycker ut varmluft?
Åt vilket håll går fläktarna i receivern? Suger dom in friskluft eller trycker dom ut varmluft?

eftersom du har öppet framtill så hade jag kopplat fläktarna så bägge suger ut värmen baktill, att låta en fläkt blåsa in luft i ett utrymme som är öppet framtill ger nog ingen fördel.... skillnad i en dator låda, där är lådan sluten.... där kan man ha en som suger in luft och en som blåser ut.


hoppas han inte ska ha dom uppe på receivern isf, platsen uppe är noll nu :)



#29

Postad 08 juli 2018 - 09:41

Unregisteredea38b0cd
  • Unregisteredea38b0cd
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

eftersom du har öppet framtill så hade jag kopplat fläktarna så bägge suger ut värmen baktill, att låta en fläkt blåsa in luft i ett utrymme som är öppet framtill ger nog ingen fördel.... skillnad i en dator låda, där är lådan sluten.... där kan man ha en som suger in luft och en som blåser ut.

hoppas han inte ska ha dom uppe på receivern isf, platsen uppe är noll nu :)


L 9.69 x W 6.89 x H 2.99 inches är måtten på fläktarna, är ju alltid problematiskt med att lösa kylningen när det är tight om utrymme.taget från denons hjälp forum, (we recommend a minimum of 5 inches of ventilation space on top and 2 inches on either side of the receiver/amplifier to reduce the risk of the amplifier overheating and tripping the Protection Circuit when playing at moderate to high volume output levels. For added protection, you may also incorporate the use of an external cooling fan to exhaust heat away from the top of the unit.) risken finns att det blir problem med garantier ifall den blir överhettad och komponenter tagit skada pga planering i för trångt utrymme.

#30

Postad 08 juli 2018 - 10:49

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

jo, men iomed han har typ någon cm kvar ovanför toppen av receivern när den står i facket så är ju frågan om värmen kommer ut, även om de  finns fläktar bak,,, visst fläktarna bak suger ut värmen en del av de som finns i lådan, men jag är ändå rädd att värmen ej kommer ut från receivern,,,, den ska ju stiga upp genom de små springorna i plåten, är det då bara någon cm där, så vetifasiken om någon fläkta baktill hjälper..... Hade man kunnat sätta fläktarna uppe på skivan på tvbänken så hade de nog funkat bra.. men de kan man ju inte kanske..



#31

Postad 08 juli 2018 - 12:43

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Vad har du för receiver?


DENON AVR-X4400H

#32

Postad 08 juli 2018 - 13:05

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

eftersom du har öppet framtill så hade jag kopplat fläktarna så bägge suger ut värmen baktill, att låta en fläkt blåsa in luft i ett utrymme som är öppet framtill ger nog ingen fördel.... skillnad i en dator låda, där är lådan sluten.... där kan man ha en som suger in luft och en som blåser ut.


hoppas han inte ska ha dom uppe på receivern isf, platsen uppe är noll nu :)

 

Tanken är att helt ta bort bakstycket.

Facket är 21,5 cm högt invändigt.

Jag kommer att ha drygt fyra cm luft ovanför receivern när den väl är inne i facket.

Jag tror inte att receivern kommer att få plats med bakstycket på tv-bänken kvar, dessutom måste jag ta bort bakstycket för att få in receivern, då det sitter en dekorlist i framkant på tv-bänken vilket gör att receivern måste skjutas in i bänken bakifrån.

 
Det är en sådan här tv-bänk vi har. https://www.mio.se/p...skagen/27296997
Facken är 51,4 cm brett x 21,5 högt x 39,6 cm djupt, mätt innanför dekorlisten på framsidan.
Receivern är 434 × 167 × 389 mm. inkl. högtalaranslutningarna.
 
Visst skulle det gå att montera fläktar i bänkskivan, men då skulle nog sambon ha en hel del åsikter.
​Tanken är att montera fläktar i avdelaren, så att dom blåser ut varmluften till det intilliggande facket i tv-bänken, där centerhögtalaren ska ligga.
Jag vill helst slippa montera fläktar på tv-bänkens gavel, av estetiska skäl.

Redigerat av Unregisterede8bab951, 08 juli 2018 - 13:21.


#33

Postad 08 juli 2018 - 16:18

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 1

kör på så då, du mä'rker snabbt om de blir för varmt, kolla en 2 timmars film vid lagom hög nivå en dag när det är varmt, funkar de då, så är du nog hemma..... annars kan du börja tänka på fläktar o annat...



#34

Postad 08 juli 2018 - 16:37

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Är det någon som vet hur fläktarna i receivern går?
Suger dom nedre in luft underifrån och dom övre blåser ut luft uppåt, eller hur funkar det?

#35

Postad 08 juli 2018 - 23:05

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0
Du kan eventuellt behöva vinklade hdmi då dessa brukar ta en del djup om de håller acceptabel kvalitet. Sub-kabeln bygger också lätt 5-6 cm då man inte vill böja den alltför snävt. Jag brukar tänka att det är bra med 6-7 cm mer djup på platsen än själva recievern.
Förutsatt att man inte ordnar signalkablar men 90 gr vinkel då...

Grattis till trevlig anläggning!

/r

#36

Postad 10 juli 2018 - 01:17

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Vad tror ni om öppet bakstycke och en sådan här monterad i gaveln?
Receivern kommer att stå i ett av dom yttersta facken.

https://www.amazon.c...AB9MCMC7VEE55JZ

#37

Postad 10 juli 2018 - 01:30

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Eller denna: http://www.rackfans.com/TV440.html

#38

Postad 10 juli 2018 - 12:33

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Vad tror ni om öppet bakstycke och en sådan här monterad i gaveln?
Receivern kommer att stå i ett av dom yttersta facken.
https://www.amazon.c...AB9MCMC7VEE55JZ


Ser ut som en bra färdigbyggd lösning tycker jag. Den andra är avsedd för rack och då är ljudnivå lågprioriterat så den verkar låta en hel del.

För att följa upp mitt förra inlägg så mätte jag min x3400 som har samma djup som x4400 och när jag trycker den ordentligt mot väggen bygger den ca 43 cm från vägg till och med volymkontroll. Det som tar i först är en Nikabe Hdmi. Mitt tips i all välmening är att kolla upp att det funkar med din möbel innan du sätter sågen i den...

/R

#39

Postad 10 juli 2018 - 12:41

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Aha.. Då är jag med. Kanske jag inte behöver ta loss bakstycket då.
I så fall kan jag ju sätta fläktar bak istället.
Tack för tipset.

#40

Postad 10 juli 2018 - 20:03

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Kom på att bakstycket måste bort ändå.

Får inte in receivern framifrån, den är tre mm. för hög.



#41

Postad 10 juli 2018 - 20:17

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

 

Tanken är att helt ta bort bakstycket.

 

 

 

Menar du för facket eller hela baksidan?

Jag tog bort hela bakstycket på en tv-bänk en gång, den blev VÄLDIGT ostabil. :rolleyes: så det var inte att tänka på.

Kanske inte blir så på din men ha det i åtanke.



#42

Postad 10 juli 2018 - 20:23

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Menar du för facket eller hela baksidan?

Jag tog bort hela bakstycket på en tv-bänk en gång, den blev VÄLDIGT ostabil. :rolleyes: så det var inte att tänka på.

Kanske inte blir så på din men ha det i åtanke.

 

Bara för det aktuella facket.

Tack för varningen. :)



#43

Postad 10 juli 2018 - 20:44

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Nu verkar dom ha tagit bort paketet från hemsidan...

Men det var detta paket, men med en Marantz NR1508-receiver.

 

https://www.brl.se/s...-tx-nr575e.html

 

https://www.ljudfoku...k=bestall_steg1

 

500 spänn billigare för exakt samma grejer!

 

Har själv M65:orna hemma och de spelar helt okej till film etc. Men är du ute efter till mycket musik etc, så hade jag satsat pengarna på något annat.

 

EDIT

 

Såg att du redan skaffat system! :) Grattis till ett fint köp!


Redigerat av Mushunt, 10 juli 2018 - 20:58.


#44

Postad 14 juli 2018 - 15:26

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

Blomqvist, kolla anonserna, finna ett par zensor1 och dali 12 sub billigt, köp dom, 2 subbar är aldrig fel o du ville väl ha ett par Z1:or till..



#45

Postad 14 juli 2018 - 17:44

Unregisterede8bab951
  • Unregisterede8bab951
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Blomqvist, kolla anonserna, finna ett par zensor1 och dali 12 sub billigt, köp dom, 2 subbar är aldrig fel o du ville väl ha ett par Z1:or till..

 

Tack. :)

Har dock redan beställt två par Zensor 1:or, och skulle jag föreslå ytterligare tillökning till hemmabion skulle jag nog leva ganska farligt.

Jag har dessutom precis beställt en 75-tums TV, för ibland är det lättare att be om ursäkt än om lov, men det får finnas gränser...  :ph34r:





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.