Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Life is Strange

128 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 11 augusti 2014 - 15:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0
Från Square och de som gjorde Remember Me.


Postad bild

Elizabeth? Är det du??


Ah, hmm... bara digitalt =/?

What if this title was released digitally as regular episodic content, with each new chapter building and evolving based on the choices you made in previous episodes?



#2

Postad 11 augusti 2014 - 19:08

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlĂ€gg
  • 0
Ser intressant ut, kul att SE vågar sig på lite annorlunda spel.

#3

Postad 11 augusti 2014 - 22:53

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • MĂ€stare

  • 2 625 inlĂ€gg
  • 0
Ska bli kul att se vart detta tar vägen, nya IP:n är alltid kul på det här stadiet :) Gillade mycket med Remember Me, även om det inte riktigt nådde upp till sin fulla potential.

#4

Postad 14 augusti 2014 - 00:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0
Verkar vara något äventyrsbaserat pusselspel.

http://www.youtube.c...h?v=7eiU0tmVIyY

#5

Postad 07 februari 2015 - 23:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0
MHB:s recension

Trots X1-omslaget är det PS4-versionen jag spelade, hittade ingen bild bara. Ett spel som säkert gått under mångas radar, men det är rätt avkopplande som omväxling till övriga spel.

#6

Postad 09 februari 2015 - 14:54

Launch Button
  • Launch Button
  • LĂ€rjunge

  • 312 inlĂ€gg
  • 0
Tyckte att första episoden var riktigt lovande. Hyfsat snyggt och ok röster. Spelmekaniskt ligger det nära Telltales spel så har man spelat dem så vet man hur det fungerar.
Det som drog ner de lite för mig var att det är stelt skrivet, både dialog och in-game text. Det blir bättre mot slutet men de första två tredjedelarna känns det som att man bara försöker leverera information till spelaren, utan någon tanke på att det ska låta naturligt.
Ser fram emot nästa episod. Kan man bara behålla samma känsla som sista tredjedelen i första episoden kan det bli en riktig höjdare.

#7

Postad 09 februari 2015 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0
I slutet får man ju se sina val jämfört med alla andras. Mina val föll alltid i majoritetens =/

#8

Postad 21 april 2015 - 23:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Spelade nyss andra episoden och tredje kommer snart, andra episoden var riktigt bra. Det Àr helt klart unikt mot andra spel, spola tillbaka tiden för att lösa problem och vÀlja rÀtt svar i dialoger görs Ànnu bÀttre i ep. tvÄ. Speciellt sedan nÀr man i slutet av episoden inte har möjlighet att spola tillbaka tiden under en viktig hÀndelse och allt man gjort och lagt mÀrke till under hela avsnittet pÄverkar ens förmÄga att lösa situationen. GÀller att vara fokuserad sÄ man inte missar detaljer.

 

Gillade t.ex. nÀr man skulle bevisa att man kan spola tillbaka tiden för sin kompis och var tvungen att memorera hÀndelser i detalj under 30 sekunder och sedan berÀtta vidare. Fick reda pÄ mycket mer om andra karaktÀrer ocksÄ, hÀnde mycket i ep. tvÄ jÀmfört med ettan, tror den var lite lÀngre ocksÄ. Trean ska bli mycket intressant.

 

Sedan ser man Àven ens viktiga val nÀr episoden Àr slut relativt hur andra spelare har valt. Jag valde en att göra en grej som bara 8 % gjorde, ska bli intressant att se om det var rÀtt val eller inte. Alla som vill ha ett annorlunda spel dÀr ens val faktiskt Àr meningsfulla bör inte kolla lÀngre Àn sÄ hÀr. Det man gör i ep 1 pÄverkar ep 2 och sÄ kommer det att fortsÀtta fram till ep 5. Skön highschool-stÀmning ocksÄ.

 

 

Edit: Den hÀr var bra, haha. Max Àr en liten MacGyver tbh. En del spoilers.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Su3owfs3B0A


Redigerat av Zoiler, 21 april 2015 - 23:59.


#9

Postad 22 april 2015 - 08:24

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlĂ€gg
  • 0

Med tanke pÄ temat - Àr spelet nÄgot som skulle passa en tjej som tycker walking dead Àr för lÀskigt?



#10

Postad 22 april 2015 - 09:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0

... Det Àr helt klart unikt mot andra spel, spola tillbaka tiden för att lösa problem och vÀlja rÀtt svar i dialoger görs Ànnu bÀttre i ep. tvÄ. Speciellt sedan nÀr man i slutet av episoden inte har möjlighet att spola tillbaka tiden under en viktig hÀndelse och allt man gjort och lagt mÀrke till under hela avsnittet pÄverkar ens förmÄga att lösa situationen. GÀller att vara fokuserad sÄ man inte missar detaljer.

...

Blev lite sugen nu. Jag gillade Shadow of Memories.



#11

Postad 22 april 2015 - 10:24

crowbar82
  • crowbar82
  • AnvĂ€ndare

  • 196 inlĂ€gg
  • 0

Med tanke pÄ temat - Àr spelet nÄgot som skulle passa en tjej som tycker walking dead Àr för lÀskigt?

 

Ja, definitivt!



#12

Postad 22 april 2015 - 12:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Med tanke pÄ temat - Àr spelet nÄgot som skulle passa en tjej som tycker walking dead Àr för lÀskigt?

Tveklöst! Oj sÄ mÄnga tjejer som hade gillat detta om de bara visste att det fanns, sÄ synd Àr det.

 

Just det ja, Glidtassen pÄ forumet skulle Àlska det ocksÄ, men han vet nog inte heller att det finns :)

 

OMG! Har de fixat citatfunktionen!?

 

 

LÀste en intressant artikel igÄr om en recensent som hade upplevt en verklig tragisk hÀndelse som liknar en som finns i spelet. Han/Hon blev rÀtt tagen, kul nÀr spel kan göra sÄ. Fast det Àr lite spoilers sÄ lÀs inte om ni inte har spelat.

 

http://www.polygon.c...strange-suicide


Redigerat av Zoiler, 22 april 2015 - 12:06.


#13

Postad 23 april 2015 - 17:30

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
Visste ingenting om detta spel innan jag rÄkade snubbla in i den hÀr trÄden.

Drog hem det och har kört nÄgon timme. Verkar riktigt lovande tycker jag. Skön stÀmning och ett vÀlkommet avbrÀck frÄn de hets-spel jag kört pÄ sistone (Hardline, Borderlands, etc)

IGN klagade mycket pÄ dialogen och karaktÀrerna, men sÄ himla illa tycker jag inte att det Àr.

#14

Postad 23 april 2015 - 17:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Visste ingenting om detta spel innan jag rÄkade snubbla in i den hÀr trÄden.

Drog hem det och har kört nÄgon timme. Verkar riktigt lovande tycker jag. Skön stÀmning och ett vÀlkommet avbrÀck frÄn de hets-spel jag kört pÄ sistone (Hardline, Borderlands, etc)

IGN klagade mycket pÄ dialogen och karaktÀrerna, men sÄ himla illa tycker jag inte att det Àr.

Va!? KaraktÀrerna Àr ju störtsköna, Max Àr en av de bÀsta kvinnliga karaktÀrerna jag sett pÄ lÀnge :)

 

Dialogen Àr ocksÄ bra imo, konstigt. LÀppsyncen Àr mindre bra.



#15

Postad 13 maj 2015 - 14:53

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
Episode 3 kommer 19maj.

#16

Postad 13 maj 2015 - 14:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

SÄg just det, lÀngtar redan :)

 

 

ÅhĂ„, inbrott pĂ„ G.

 

pGyHwcd.png


Redigerat av Zoiler, 13 maj 2015 - 14:56.


#17

Postad 19 maj 2015 - 18:46

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
Meeeeeen! Kan det slÀppas nÄn gÄng nu dÄ...

#18

Postad 19 maj 2015 - 18:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Haha, eller hur? Man vill bara ha mer.

 

Edit: Uppe nu, laddar ner det.


Redigerat av Zoiler, 19 maj 2015 - 19:06.


#19

Postad 19 maj 2015 - 22:08

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
- Ligger uppe pÄ SE PSN
- Ligger uppe pÄ US PSN

Och vart köpte jag min complete season?

HK PSN sÄklart!

Hong Kong ligger tydligen i en tidszon dÀr 19maj intrÀffar nÀsta vecka...

#20

Postad 21 maj 2015 - 09:03

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlĂ€gg
  • 0
Spelat igenom 3:an nu.

Slutet alltsÄ... Holy CRAP!

#21

Postad 22 maj 2015 - 17:06

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • MĂ€stare

  • 2 625 inlĂ€gg
  • 0

NĂ€r Ă€r sista episoden planerad att komma? Är lite sugen pĂ„ detta, gillade ju deras Remember Me :)



#22

Postad 22 maj 2015 - 17:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

De brukar uppdatera en gÄng i mÄnaden lite drygt sÄ om drygt tvÄ mÄnader.



#23

Postad 22 maj 2015 - 18:09

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • MĂ€stare

  • 2 625 inlĂ€gg
  • 1

De brukar uppdatera en gÄng i mÄnaden lite drygt sÄ om drygt tvÄ mÄnader.

Det lÄter drygt ;) ja, men det kan jag vÀl vÀnta iaf. Alltid skönare att ha alla episoderna fÀrdiga nÀr man börjar :)



#24

Postad 22 maj 2015 - 19:50

reksallad
  • reksallad
  • LĂ€rjunge

  • 273 inlĂ€gg
  • 0
Fy farao va bra det Àr. Kan inte vÀnta till episod 4.
Vad hÀndeeer!? :-O

#25

Postad 10 juni 2015 - 14:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

If you missed the news, we’ve learned this week that LIFE IS STRANGE was the second biggest trending game on YouTube in May. For a small Parisian studio, we’re both humbled and incredibly excited to be so high up this list – thanks to everybody that has taken the time to check out the game so far.

 

http://www.youtube.com/watch?v=8vL5JIwyqjM



#26

Postad 10 juni 2015 - 16:52

Launch Button
  • Launch Button
  • LĂ€rjunge

  • 312 inlĂ€gg
  • 0

 

If you missed the news, we’ve learned this week that LIFE IS STRANGE was the second biggest trending game on YouTube in May. For a small Parisian studio, we’re both humbled and incredibly excited to be so high up this list – thanks to everybody that has taken the time to check out the game so far.

 

 

Kul att höra. Blev mycket positivt överraskad av spelet. Har verkligen blivit bÀttre med varje ny episod och det har all potential att bli nÄgot riktigt speciellt i slutÀndan.



#27

Postad 28 juni 2015 - 23:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Spelat igenom 3:an nu.

Slutet alltsÄ... Holy CRAP!

 

Fy farao va bra det Àr. Kan inte vÀnta till episod 4.
Vad hÀndeeer!? :-O

 

Spelade den ocksÄ nyss i en sittning (brukar suga pÄ karamellen sÄ att sÀga och inte spela direkt nÀr den slÀpps). Kan bara hÄlla med, didn't see it coming :o


Redigerat av Zoiler, 28 juni 2015 - 23:11.


#28

Postad 09 juli 2015 - 06:13

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlĂ€gg
  • 0
Rea pÄ hela sÀsongen (iaf för +) för typ 140kr.

#29

Postad 09 juli 2015 - 12:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Rea pÄ hela sÀsongen (iaf för +) för typ 140kr.

Köp dÄ era foools! Köp!

 

 

Edit: Ingen köpte Ori och ingen kommer köpa detta? TvÄ av Ärets bÀsta spel till vrakpriser.

 

3562037-2837106678-jagua.gif

 

 

 

 

I've got insanely high standards for writing and game-quality, and money is tight so time-value is important to me, and Life is Strange is one of the greatest games in recent years. It blows anything Telltale has made out of the water by far.

Remember dialogue isn't writing. The dialogue is often flawed (it's by a mainly French team) but often great, too - and the overall universe, character and plot writing is phenomenal.

And PS I'm not even a Life is Strange fanboy. I don't fawn over it like some others here. I'm happy playing other games and, while I'll play LiS Ep 4 when it comes out, I'm not hyped or anything.

It's just legitimately a classic game and ÂŁ14 will net you 8+ hours of incredible art and entertainment right now. When the whole series is out it'll probably be 14 hours for ÂŁ14 at that price. And it is highly replayable once you get to some of the plot developments in Episodes 2 and 3. Comparing it to anything Telltale is very misrepresentative.


Redigerat av Zoiler, 09 juli 2015 - 18:57.


#30

Postad 13 juli 2015 - 08:56

walkiii
  • walkiii
  • MĂ€stare

  • 3 023 inlĂ€gg
  • 0

SĂ„ det Ă€r vĂ€rt att köpa dĂ„..  :ph34r:



#31

Postad 13 juli 2015 - 10:50

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

  • 684 inlĂ€gg
  • 0

Köp dÄ era foools! Köp!


Edit: Ingen köpte Ori och ingen kommer köpa detta? TvÄ av Ärets bÀsta spel till vrakpriser.


Rea pÄ Ori?!¿ NÀr, var, hur?

#32

Postad 13 juli 2015 - 14:58

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • LĂ€rjunge

  • 477 inlĂ€gg
  • 0

Köpte igĂ„r och spelade  tills man trĂ€ffar rektorn. Verkar rĂ€tt bra faktiskt, ska nog dra igĂ„ng ps4an nu :)



#33

Postad 13 juli 2015 - 15:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Rea pÄ Ori?!¿ NÀr, var, hur?

 Lol? Du svarade ju t o m i Ori-trĂ„den.

 

 

SĂ„ det Ă€r vĂ€rt att köpa dĂ„..  :ph34r:

Normalt nÀr man lÀser speltrÄdarna pÄ Gaf sÄ brukar det vara de som gillar det och de som ogillar det. I Life is Strange-trÄden finns bara de som gillar det ;)

 

Köpte igĂ„r och spelade  tills man trĂ€ffar rektorn. Verkar rĂ€tt bra faktiskt, ska nog dra igĂ„ng ps4an nu

 

TÀnk Àven pÄ att första kapitlet Àr det sÀmsta. The shit hits the fan i tvÄan och trean, det Àr dÄ ens val börjar betyda mest. Första Àr egentligen en introduktion.


Redigerat av Zoiler, 13 juli 2015 - 15:10.


#34

Postad 13 juli 2015 - 19:34

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

  • 684 inlĂ€gg
  • 0

Lol? Du svarade ju t o m i Ori-trÄden.


Jaha, du menar valves prissÀnkning som var av misstag? Den var ju bara nÄgon timme om ens det.

Jag gick in för att kolla priset sÄ fort jag sÄg det och dÄ var det tillbaka pÄ orginapris.

Förresten, vet vi hur det har hanterats? Är det valve som tar kostnaden?

#35

Postad 13 juli 2015 - 20:11

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • LĂ€rjunge

  • 477 inlĂ€gg
  • 0

TÀnk Àven pÄ att första kapitlet Àr det sÀmsta. The shit hits the fan i tvÄan och trean, det Àr dÄ ens val börjar betyda mest. Första Àr egentligen en introduktion.

Har nu hoppat ut genom fönstret och börjar vÀl nÀrma mig slutet pÄ första delen antar jag.

Gillar stÀmningen i spelet, musiken Àr riktigt bra och höjer upplevelsen. Det Àr vÀldigt harmoniskt spelet samtidigt som det bjuder pÄ mystik.

 

Va tvungen att köpa season pass nu, tur att det Àr rea pÄ PS store :)



#36

Postad 13 juli 2015 - 20:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Jaha, du menar valves prissÀnkning som var av misstag? Den var ju bara nÄgon timme om ens det.

GÀller att vara pÄ hugget ;) . Vet inte hur de har hanterat det, fast det Àr egentligen inte nÄgon förlust för det innebÀr mest att de som köper nu för 5$ köper tidigare Àn de skulle, för det kommer ju sjunka till det priset om nÄgot Är sÀkert i nÄgon rea.

 

Va tvungen att köpa season pass nu, tur att det Àr rea pÄ PS store :)

 

Good man :) . Spelet Àr vÀrt fullt retailpris enligt mig sÄ det Àr ett kap.

 

Efter första kapitlet var jag intresserad men inte övervÀldigad (som kan ses i min recension av första kap.), men nu har spelet höjts ordentligt efter följande kapitel. Vad ska hÀndaaaaaa?



#37

Postad 15 juli 2015 - 18:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 1

wW7opG9.png

 

tumblr_nlpn8wCBrm1qds1dho1_500.gif

giphy.gif



#38

Postad 16 juli 2015 - 12:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0
Hey everyone, just Scott saying hello!

Pleased to say that the LIS team won two awards for best narrative and best new IP at the Develop Awards last night.

Thank you to all our fans and community for your on-going support. Can't wait for you to play Ep4

 



#39

Postad 16 juli 2015 - 18:09

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

  • 684 inlĂ€gg
  • 0
Köpte det igÄr fÄr börja med det imorgon nÀr jag kommer hem. FÄr se vad man tycker!

#40

Postad 16 juli 2015 - 21:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Köpte det igÄr fÄr börja med det imorgon nÀr jag kommer hem. FÄr se vad man tycker!

Nice! Ta din tid med det bara... sÀtt dig ner med din favoritdryck i fÄtöljen och kanske en cookie? Ta pÄ dig hörlurarna och koppla av.

 

TÀnk pÄ att det Àr viktigt att lyssna pÄ allt, interagera med allt och komma ihÄg sÄ mycket som möjligt. Lev dig in i vÀrlden sÄ att du kan ta rÀtt beslut senare. TÀnk dig att du sjÀlv vore dÀr, detta Àr som ett interaktivt Veronica Mars.

 

BLI Max Caulfield.



#41

Postad 17 juli 2015 - 09:07

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • AnvĂ€ndare

  • 136 inlĂ€gg
  • 0

Köpte season pass igÄr och körde igenom första avsnittet. Jag gillar det! Det Àr lite Beyond two souls vibbar över det, som jag Àlskade!

 

HÄller pÄ med Dying light för tillfÀllet sÄ detta var perfekt sidospel att ta det lugnt med. :)



#42

Postad 17 juli 2015 - 12:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Köpte season pass igÄr och körde igenom första avsnittet. Jag gillar det! Det Àr lite Beyond two souls vibbar över det, som jag Àlskade!

 

HÄller pÄ med Dying light för tillfÀllet sÄ detta var perfekt sidospel att ta det lugnt med. :)

Kul! Vi blir fler och fler och om du tycker första Àr bra... :)



#43

Postad 17 juli 2015 - 12:06

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • MĂ€stare

  • 3 633 inlĂ€gg
  • 0
Blev ett köp. Hoppas du inte blÄst mig nu zoiler för dÄ j*vlar!

#44

Postad 17 juli 2015 - 12:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Blev ett köp. Hoppas du inte blÄst mig nu zoiler för dÄ j*vlar!

 

Haha, har du sett nÄgon som inte gillat det i trÄden? Det gÄr inte att ogilla helt enkelt, kassaskÄpssÀker insats :)

 

37319437.jpg 



#45

Postad 17 juli 2015 - 23:44

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

  • 684 inlĂ€gg
  • 0
Har nu spelat igenom första episode och har en kĂ€nsla av att Life is strange har sabbat mina Ă€nnu ospelade telltale spel. Även kul att se att Sverige Ă€r representerad. Fast Ă„ andra sidan gillar ju Japan svensk musik.

Redigerat av Palter, 18 juli 2015 - 00:10.


#46

Postad 18 juli 2015 - 01:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Vad gjorde du för val?

 

Första bilden i lÀnken nedan, spoilers för de andra episoderna om du blÀddrar för lÄngt ner sÄ blÀddra bara till första bilden.

 

http://www.ign.com/w...nge/All_Choices

 

Mina val var alltid majoritetens i första ep.



#47

Postad 18 juli 2015 - 07:01

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

  • 684 inlĂ€gg
  • 0

Spoiler
Vad gjorde du för val?
 
Första bilden i lÀnken nedan, spoilers för de andra episoderna om du blÀddrar för lÄngt ner sÄ blÀddra bara till första bilden.
 
http://www.ign.com/w...nge/All_Choices
 
Mina val var alltid majoritetens i första ep.

 
Oj dĂ„, fick gĂ„ tillbaka och titta efter 

Spoiler
. Tyckte jag hade varit noggrann men tydligen inte tillrĂ€ckligt. 

 

Annars sĂ„ 

Spoiler
vilket tydligen var fel val :rolleyes:

 

I övrigt sÄ:

Spoiler



#48

Postad 18 juli 2015 - 13:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlĂ€gg
  • 0

Det Ă€r det dom som Ă€r sĂ„ kul, tror nĂ€stan ingen kommer göra samma val i alla episoderna för vi Ă€r olika individer  :)

 

Dock skiljde vi oss bara pÄ rektorn.



#49

Postad 18 juli 2015 - 22:53

Palter
  • Palter
  • ForumrĂ€v

  • 684 inlĂ€gg
  • 0
Kommit en liten bit pÄ EP 2 och det som slÄr mig Àr hur bra musik spelet har. De fÄr verkligen till rÀtt stÀmning genom deras musikval.

#50

Postad 18 juli 2015 - 23:01

Goyt
  • Goyt
  • AnvĂ€ndare

  • 237 inlĂ€gg
  • 1

Köpte detta spel med och har nu kört fÀrdigt Ep3. Fantastiskt spel.. Rekommenderas verkligen. Vill ha mer av det nu!





0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.