Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen jag såg...

15349 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#14051

Postad 27 augusti 2019 - 20:54

kribban
  • kribban
  • Mästare

  • 3 037 inlägg
  • 0
Tomb Raider

Tyckte den var riktigt bra. Gillade Alicia i den rollen

Redigerat av kribban, 27 augusti 2019 - 20:54.


#14052

Postad 01 september 2019 - 07:57

Unregistered648047ca
  • Unregistered648047ca
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Såg just Yes Man med Jim Carrey. (DVD)
Tyckte Jim var rätt bra när han inte var så knasig hela tiden, han kan ju faktiskt agera helt okej om han vill.
Samma gäller hans film Number 23. Där visar han att han är mer än bara just knasig och stojig.



#14053

Postad 01 september 2019 - 08:14

REPTiL3
  • REPTiL3
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0

Såg just Yes Man med Jim Carrey. (DVD)
Tyckte Jim var rätt bra när han inte var så knasig hela tiden, han kan ju faktiskt agera helt okej om han vill.
Samma gäller hans film Number 23. Där visar han att han är mer än bara just knasig och stojig.

Har du sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind? Om inte så se den! Där är han riktigt bra i en roll som inte är knasig alls, en av mina favoritfilmer  :)



#14054

Postad 01 september 2019 - 16:18

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0
Toy Story 4

Blev ett besök med Kidsen på den lokala bion idag.
Tyckte den var okej. Men gillade tredje filmen mycket bättre än denna.

#14055

Postad 01 september 2019 - 20:17

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0
Ett fall för Mr Wicher med Paddy Considine i en film om en smutsig historia i aristokratisk miljö 1800 talets England.
Bra film. Rekommenderas. SVT play

#14056

Postad 08 september 2019 - 07:34

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Aladdin, ingen kanonrulle i mitt tycke, för mycket sång :)

#14057

Postad 08 september 2019 - 21:04

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 987 inlägg
  • 0

Battle Los Angeles

 

Riktigt kass.

 

Film: 2/10

Ljud: 8/10

 

Spoiler

 



#14058

Postad 09 september 2019 - 11:14

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 959 inlägg
  • 0
Hellboy,

Vet nu inte vad som går genom huvudena som skapar dessa filmer numer. Borta är den sköna "vuxna" dialog med humor vilken alltid fick mig att skratta och njuta av filmerna med antihjältar. Hjärna har ersatts med splatter och CGI. Tyvärr inkräktar det även på skådisarna som är tvärplatta i sin framtoning.

Nej det får bli en knapp tvåa av fem avslitna lemmar.

#14059

Postad 09 september 2019 - 14:28

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Aladdin, ingen kanonrulle i mitt tycke, för mycket sång :)

 Blev också förvånad över att det var mer musikal över den, vilket för mig drog ner betyget ordentligt. Men så är jag inte road av musikaler heller.


 

Hellboy,
Vet nu inte vad som går genom huvudena som skapar dessa filmer numer. Borta är den sköna "vuxna" dialog med humor vilken alltid fick mig att skratta och njuta av filmerna med antihjältar. Hjärna har ersatts med splatter och CGI. Tyvärr inkräktar det även på skådisarna som är tvärplatta i sin framtoning.
Nej det får bli en knapp tvåa av fem avslitna lemmar.

Det var ett ganska generöst betyg ändå, jag tyckte det var mer intressant att se färg som torkar...
:)

#14060

Postad 09 september 2019 - 16:14

Unregistered648047ca
  • Unregistered648047ca
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Har du sett Eternal Sunshine of the Spotless Mind? Om inte så se den! Där är han riktigt bra i en roll som inte är knasig alls, en av mina favoritfilmer  :)

Jag har sett den, den är väldigt bra med, men var ett himla tag sedan nu, måste nog ta och kolla in den igen framöver! Tack för påminnelsen! :)



#14061

Postad 13 september 2019 - 08:57

solat
  • solat
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 1
Fick 4k-versionen av Black hawk down häromdagen och fick möjlighet att se den igår.

Såg den när den var ny som 20-åring och minns den som lite seg. Passade snart 40-åringen betydligt bättre.
Lyckas med det många moderna filmer inte klarar av att bygga upp långsamt och introducera karaktärer som man bryr sig om och inte bara ha cgi-fest.

Väldigt tät, spännande och snyggt gjord. Bild och ljud (atmos) i toppklass!

Bonus: en hel drös med välkända ansikten i var och varannan liten roll. Kul!

Redigerat av solat, 13 september 2019 - 09:02.


#14062

Postad 13 september 2019 - 09:49

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 2

Avengers Endgame, BD

Lite av ett antiklimax. Infinity war hade passat bättre som sista film i denna saga. För övrigt hade Captain Marvel en ful frisyr.



#14063

Postad 13 september 2019 - 09:55

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Avengers Endgame, BD

Lite av ett antiklimax. Infinity war hade passat bättre som sista film i denna saga. För övrigt hade Captain Marvel en ful frisyr.

Relevant och seriös kommentar. Låter som du stämmer in i den upprörda kören av amerikaner som inte gillade att en tjej kunde vara superhjälte och få en egen film.

 

För övrigt har Carol mycket snyggare frisyrer i serierna, om det nu är det som är viktigt.

 

Kommentaren om att det skulle slutat med Infinity War orkar jag inte ens besvara. Ursäkta, jag flyr tillbaka till Marveltrådarna på Reddit istället, där man kan ha seriösa diskussioner.



#14064

Postad 13 september 2019 - 10:30

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1

Relevant och seriös kommentar. Låter som du stämmer in i den upprörda kören av amerikaner som inte gillade att en tjej kunde vara superhjälte och få en egen film.

 

För övrigt har Carol mycket snyggare frisyrer i serierna, om det nu är det som är viktigt.

 

Kommentaren om att det skulle slutat med Infinity War orkar jag inte ens besvara. Ursäkta, jag flyr tillbaka till Marveltrådarna på Reddit istället, där man kan ha seriösa diskussioner.

 

OBS Spoilervarning avseende Infinity War!

 

Du har misstolkat mig helt. Det är oväsentligt om superhjälten är man eller kvinna men det var synd att förstöra den snygga frisyren CM hade i förra filmen. Om du vill att jag skall könsbalansera kritiken så var Tors ölmage hemsk och vi skall inte tala om Thanos punghaka... :ph34r:

 

Inifinity War hade varit ett bra slut vidhåller jag. Hälften av allt liv utsläckt och en sliten Thanos som utan ånger sörjer sina offrade döttrar på sin trädgårdsplanet. Tänkvärt och intressant.


Redigerat av hassesolo, 13 september 2019 - 11:23.


#14065

Postad 13 september 2019 - 12:15

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Inifinity War hade varit ett bra slut vidhåller jag. Hälften av allt liv utsläckt och en sliten Thanos som utan ånger sörjer sina offrade döttrar på sin trädgårdsplanet. Tänkvärt och intressant.

Hela poängen med Endgame var att ge Captain America och Iron Man ett avslut eftersom dessa inte kommer tillbaka. Alla tidsresor och tillbakablickar handlar mycket om det. Det hade inte funkat att utesluta dessa i fas 4 utan ett riktigt avslut. Jag (som kan de 22 filmerna utan och innan) tycker själv att alla tillbakablickarna var den största behållningen med Endgame.



#14066

Postad 13 september 2019 - 12:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag ser din poäng men jag håller inte helt med. Man kan tycka olika.:)



#14067

Postad 13 september 2019 - 12:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag ser din poäng men jag håller inte helt med. Man kan tycka olika. :)

Absolut och just MCU delar folk och fans eftersom det finns så många tolkningar, inriktningar och versioner.



#14068

Postad 13 september 2019 - 17:55

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 2

Relevant och seriös kommentar. Låter som du stämmer in i den upprörda kören av amerikaner som inte gillade att en tjej kunde vara superhjälte och få en egen film.

 

Nä för det har ju aldrig hänt tidigare att en tjej kan vara superhjälte. :rolleyes:  Tror nog "amerikanarna" är "upprörda" av nåt annat...



#14069

Postad 13 september 2019 - 23:12

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 1
Endgame var ju en mycket bättre film än Infinity War... den sistnämnda kändes som en riktig mellanfilm som t.ex LOTR two towers eller Last Jedi... Endgame är typ top 3 bästa MCU film enligt mitt tycke

#14070

Postad 14 september 2019 - 21:58

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Hela poängen med Endgame

Spoiler
var den största behållningen med Endgame.

Spoileralert? 👎👎
.

Redigerat av MartinAberg, 15 september 2019 - 07:15.


#14071

Postad 15 september 2019 - 06:51

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Ja, det får man verkligen säg... använd spoilertaggsfunktionen i dpecial BB kod uppe till vänster när man skriver :ph34r:  :P



#14072

Postad 15 september 2019 - 07:27

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Avengers: Endgame

Har lyckats undvika det mesta i spoilerväg, bortsett från en del bilder på instagram som man inte kunnat undvika.
Personligen hade jag väldigt höga förväntningar men trots det gillade jag filmen, man kände att det var på allvar för det var mer mörker och lite mindre humor för att vara Marvel.
Kändes som filmen lämnade många möjligheter till uppföljare/prequels i ”alla andras” filmer.

Ja, det får man verkligen säg... använd spoilertaggsfunktionen i dpecial BB kod uppe till vänster när man skriver :ph34r: :P

Fick fixat mitt inlägg nu i alla fall 😉

Edit: Stavfel

Redigerat av MartinAberg, 15 september 2019 - 07:28.


#14073

Postad 15 september 2019 - 11:43

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 1

Jaws på Bluray 5 av 5 i betyg.

 

Det var ett tag sen jag såg den och minns inte om jag sett den på BD tidigare fastän jag ägt den länge. Det är ju sjukt bra bild på utgåvan och jag har precis läst klart boken vilket ökade suget att se den igen.

Filmen skiljer sig en hel del från boken samtidigt som den följer den troget. Filmen är ju betydligt bättre än boken och jag har alltid gillat filmen och nu den senaste sittningen så slog det mig hur väl Steven har lyckats med allt, karaktärerna är ju spot on, skådisarna gör ett utmärkt arbete. Filmens pace/takt är också väl avvägt. Det tar bara 15min in i filmen för Kintner att bli äten, jag hade för mig att det tog kanske 30min. Tycker även att dom lyckats riktigt bra med hajen, finns ett par scener där den ser riktigt bra ut och då menar jag inte när dom använde en riktigt haj. Sen finns det scener där den inte riktigt övertygar men jag gillar faktiskt practical över CGI-hajar.

Frågan är hur det kommer sig att dom inte kan göra såna här filmer nu för tiden? 

 

Sen var det första gången jag la märke till att Quint knivade hajen och därför man fick en närbild när han sätter den i båtens trä ett par minuter innan. Själva utförandet är ju inte i detaljerat så man behöver vara lite uppmärksam.

jaws_blu-ray_nordic-30519546-frntl.jpg



#14074

Postad 15 september 2019 - 15:42

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

  • 775 inlägg
  • 0

Några exempel från senaste tiden

 

Once upon a time in Hollywood.

 

Detta gillade jag. Det händer mycket men det gäller att man ser det.

 

Spoiler

 

438 dagar

Två svenska journalister ger sig in i Etiopien för att söka en "sanning". Vad som hände har väl inte undgått någon. Sevärd men inte så mycket mera.

Spoiler

 

Det: kapitel 2

Vad skall man säga, har man sett kapitel 1 vill man se kapitel 2? Filmen är för lång och en ganska snäll "skräckfilm".


Redigerat av Mr_Tom, 15 september 2019 - 15:49.


#14075

Postad 15 september 2019 - 16:21

Unregistered648047ca
  • Unregistered648047ca
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Såg på Star Trek (2009) PÅ (DVD). Är inget inbitet fan av gamla serien direkt sådär, men köpte den för jag ville se om dom hittat på nåt nytt.
Tyvärr tyckte jag den var halvtrist och helt gjord i den här (Hollywoodaktiga, familjevänliga typiska actionstilen). Precis Som nyaste The Predator var. Nej, tycker dom borde komma bort från det där och börja göra filmerna mer råa igen.



#14076

Postad 15 september 2019 - 19:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 1
Bumblebee. 1/5

#14077

Postad 15 september 2019 - 19:47

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 1

Bumblebee. 1/5


Oj.. tyckte den var en av de bättre i serien :)

#14078

Postad 15 september 2019 - 19:54

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
De absolut sämsta i marvelväg jag sett :P

#14079

Postad 15 september 2019 - 20:11

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0

Jaws på Bluray 5 av 5 i betyg.
 
Det var ett tag sen jag såg den och minns inte om jag sett den på BD tidigare fastän jag ägt den länge. Det är ju sjukt bra bild på utgåvan och jag har precis läst klart boken vilket ökade suget att se den igen.
Filmen skiljer sig en hel del från boken samtidigt som den följer den troget. Filmen är ju betydligt bättre än boken och jag har alltid gillat filmen och nu den senaste sittningen så slog det mig hur väl Steven har lyckats med allt, karaktärerna är ju spot on, skådisarna gör ett utmärkt arbete. Filmens pace/takt är också väl avvägt. Det tar bara 15min in i filmen för Kintner att bli äten, jag hade för mig att det tog kanske 30min. Tycker även att dom lyckats riktigt bra med hajen, finns ett par scener där den ser riktigt bra ut och då menar jag inte när dom använde en riktigt haj. Sen finns det scener där den inte riktigt övertygar men jag gillar faktiskt practical över CGI-hajar.
Frågan är hur det kommer sig att dom inte kan göra såna här filmer nu för tiden? 
 
Sen var det första gången jag la märke till att Quint knivade hajen och därför man fick en närbild när han sätter den i båtens trä ett par minuter innan. Själva utförandet är ju inte i detaljerat så man behöver vara lite uppmärksam.
jaws_blu-ray_nordic-30519546-frntl.jpg

Det var rätt kul och se pölen de spelade in filmen i på Universal Studios. Den är inte stor. Skickligt gjort att få det se så realistiskt ut

#14080

Postad 15 september 2019 - 20:24

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

De absolut sämsta i marvelväg jag sett :P

Vilken Bumblebee snackar du om egentligen? 🙄🙄

#14081

Postad 15 september 2019 - 20:40

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 1

Det var rätt kul och se pölen de spelade in filmen i på Universal Studios. Den är inte stor. Skickligt gjort att få det se så realistiskt ut

 

Pölen? Filmen spelades in utanför Rhode Island inte i nån studio.



#14082

Postad 15 september 2019 - 23:08

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 987 inlägg
  • 0

Bumblebee. 1/5

 

De absolut sämsta i marvelväg jag sett :P

 

Bifogad fil  Skärmavbild 2019-09-16 kl. 00.06.04.png   75,97K   1 Antal nerladdningar



#14083

Postad 16 september 2019 - 06:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1

Spoileralert?
.

Om man inte har sett en film efter ett halvår så får man skylla sig själv. Hur många år efter en release måste man använda spoilertag? Disney släppte själva på spoilerblocken i juli när Far from Home släpptes, varvid alla forum på t ex Reddit också gjorde det. Jag förstår inte varför detta lilla forum då skulle utgöra någon skillnad? Beats me.



#14084

Postad 16 september 2019 - 06:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0

Skärmavbild 2019-09-16 kl. 00.06.04.png


Lol ja sorry. Men de var även sämre än Marvel är mer korrekt :P

#14085

Postad 16 september 2019 - 07:04

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 959 inlägg
  • 0
Godzilla - King Of The Monsters

Ja vad ska man säga om denna kavalkad i infravågor. Frågan kanske snarare bör ställas till grannarna.

Vet inte om jag sett någon film som skakat fram så mycket liv i subben samt hela systemet. Det formligen manglades konstant från och med start av film. Ljudet/dialogen var generellt medioker medan basen blir ett minne för livet.

Storyn var något pressad och CGI-arkitekterna jobbade garanterat övertid inför premiären.

Får bli 3 av 5 förbannade grannar. Det höga betyget pga trycket i basen.

Redigerat av PML73, 16 september 2019 - 07:13.


#14086

Postad 16 september 2019 - 07:13

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 940 inlägg
  • 0

Om man inte har sett en film efter ett halvår så får man skylla sig själv. Hur många år efter en release måste man använda spoilertag? Disney släppte själva på spoilerblocken i juli när Far from Home släpptes, varvid alla forum på t ex Reddit också gjorde det. Jag förstår inte varför detta lilla forum då skulle utgöra någon skillnad? Beats me.

 

Det är just därför jag aldrig kollar såna  trådar på större forum, pga av spoilerrisk... knappt jag vågar kolla sweclockers ibland, för blev spoilad en gång där av en film som inte ens släppts på BD :)

Men men, strunt samma, ingen större skada skedd. Är man riktigt rädd för spoilers får man väl hålla sig väck. :) Men här just i denna tråden har jag fått många tips om filmer jag aldrig annars skulle sett.

 

Såg Alladin nu helgen med familjen, den va ok, men har för mig den animerade va bättre... Will Smith räddar filmen mycket tycker jag... Dottern höll med mig med...



#14087

Postad 16 september 2019 - 08:52

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 4

Om man inte har sett en film efter ett halvår så får man skylla sig själv. Hur många år efter en release måste man använda spoilertag? Disney släppte själva på spoilerblocken i juli när Far from Home släpptes, varvid alla forum på t ex Reddit också gjorde det. Jag förstår inte varför detta lilla forum då skulle utgöra någon skillnad? Beats me.

Fast det där är ju en rätt trist inställning.
Filmen släpptes för en vecka sedan på skiva och alla har inte möjlighet att gå på bio.

Spoiler

Redigerat av MartinAberg, 16 september 2019 - 09:28.


#14088

Postad 16 september 2019 - 08:58

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 672 inlägg
  • 0

Pölen? Filmen spelades in utanför Rhode Island inte i nån studio.


Missuppfattade nog guiden där,det var nog tänkt att göra en del scener där eller spelades nåra in.

#14089

Postad 16 september 2019 - 09:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1

Spoilers skall alltid undvikas.



#14090

Postad 16 september 2019 - 09:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Fast det där är ju en rätt trist inställning.
 

Det argumentet håller dåligt på Reddit, Quora, Twitter, Facebook, Movieweb eller vad man nu följer som filmintresserad. Varför skulle detta i sammanhanget pyttelilla forum utgöra ett undantag?

 

Redan i maj skrevs detta: https://nypost.com/2...id-set-footage/


Redigerat av agpath, 16 september 2019 - 09:39.


#14091

Postad 16 september 2019 - 09:39

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 3

För att vi är mer omtänksamma? Och vi ser filmerna hemma långt efter biopremiären. Det är ju ett hembioforum.


Redigerat av hassesolo, 16 september 2019 - 09:41.


#14092

Postad 16 september 2019 - 09:42

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

För att vi är mer omtänksamma? Och vi ser filmerna hemma långt efter biopremiären. Det är ju ett hembioforum.

Spelar det någon roll om hela internet, alla vänner och kollegor spoilar en film i månader innan BD-release. I detta fall världens mest inkomstbringande film som typ alla redan har sett på bio? Du förutsätter att man låser in sig i en grotta och bara läser detta forum?



#14093

Postad 16 september 2019 - 09:44

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0

"För att vi är mer omtänksamma? Och vi ser filmerna hemma långt efter biopremiären. Det är ju ett hembioforum."

 

+1


Redigerat av 50plus, 16 september 2019 - 15:34.


#14094

Postad 16 september 2019 - 09:47

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 2
Jag hade klarat mig från spoilers på endgame. Mina vänner och arbetskamrater kanske har bättre spoilervett.

#14095

Postad 16 september 2019 - 10:10

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1
+ att de flesta jag känner är totalt ointresserade av Marvelfilmer.

#14096

Postad 16 september 2019 - 10:22

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 4

Det argumentet håller dåligt på Reddit, Quora, Twitter, Facebook, Movieweb eller vad man nu följer som filmintresserad. Varför skulle detta i sammanhanget pyttelilla forum utgöra ett undantag?

Redan i maj skrevs detta: https://nypost.com/2...id-set-footage/

Jamen herregud vad rätt du måste ha, ursäkta mig för min trångsynthet om en värld där man bryr sig om sina medmänniskor.
Vi får be forummods att plocka bort spoiler-taggen då för den är ju uppenbarligen helt onödig i dagen samhälle där man kan utgå från att alla som är intresserade ser filmen första dagen...

Edit: Kan tillägga att jag anpassat mitt flöde på Instagram för att undvika just en massa spoilers!

Redigerat av MartinAberg, 16 september 2019 - 10:24.


#14097

Postad 16 september 2019 - 11:18

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 987 inlägg
  • 0
Det är ju enkelt att använda spoilerfunktionen som sagt, så varför inte göra det?

Utan mellanslag:

[ spoiler ] Är Thanos med i Endgame? [ / spoiler ]

Korrekt skrivet:

Spoiler


#14098

Postad 16 september 2019 - 11:51

Colonel
  • Colonel
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 1

Spelar det någon roll om hela internet, alla vänner och kollegor spoilar en film i månader innan BD-release. I detta fall världens mest inkomstbringande film som typ alla redan har sett på bio? Du förutsätter att man låser in sig i en grotta och bara läser detta forum?

 

Eller så kan man ta till sig av vad andra skriver  och ber om i tråden här och visa varandra hänsyn. 

Jag har fått mängder med tips på filmer jag inte sett, nya som gamla, i den här tråden och uppskattar också att spoliers undviks

 

Nu åter till ämnet

 

Senaste sedda filmen från min sida: Rocketman om Elton John där Taron Egerton gör huvudrollen riktigt bra. Filmen var bra, kanske runt 6-7/10 



#14099

Postad 18 september 2019 - 23:33

Niskalaukaus
  • Niskalaukaus
  • Lärjunge

  • 254 inlägg
  • 0

Såg en jäkligt bra film idag på Cnema i Norrköping.

Glada Tider, Kverulanten.

Det är en finsk dramakomedi så verkligen fler borde se. 

Av alla vi som var på biografen så var det väl bara min kompis som var helsvensk.

Han tyckte om den lika mycket som jag.

https://www.youtube....h?v=Qga6pR3VhjY


Redigerat av Niskalaukaus, 19 september 2019 - 09:13.


#14100

Postad 19 september 2019 - 09:18

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 861 inlägg
  • 0
Trailern är på finska. Kanske gick få tysk textning iof :)



2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.