Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

1555 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 april 2019 - 16:48

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 7 722 inlägg
  • 0

Ace Combat 7.

Gillas skarpt grym story så här långt och sköna voice overs... Kanske skulle vart lite mer over the top ala Ace Combat 6 nästan lite väl seriös ton men expendables liksom.

Lättdrivet körs på 4k monitorn och inga hack på maxinställningar. Ett lir som närmast måste köras i Vr eller på stor monitor.

Inget direkt joystickstöd är ju bara för dåligt. Har gjort en konsolgrej med thrustmaster och erbjudit dem exklusivitet på någon T1600 joystick.

Postad 20 april 2019 - 12:25

karlnr9
  • karlnr9
  • Forumräv

• 963 inlägg
  • 0
Cuphead till switch.
Har tittat en del på detta på Twitch, då det endast var tillgängligt till Xbox och PC.
Blev rejält nöjd när jag hörde att det skulle släppas till Switchen.

Spelar bara 2 player hela tiden med min son.
Otroligt härlig grafik och musik.
Sen är det även ordentligt svårt och man måste traggla sig igenom banor och bossar för att lära sig deras "strategier".

Roligaste spelet hittills i år! 👍🏼

Postad 31 maj 2019 - 07:28

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Destiny

• 17 580 inlägg
  • 0
Jag har börjat med Dragon Quest XI.
Inte så värdigt många timmar in ännu, men vågar på rak arm säga att det verkligen känns som ett väldigt välgjort och genomarbetat spel. Grafiken med en PRO och 4K-tv är abyssmalt bra. Kanske det snyggaste spelet denna generation.

Spelet är väldigt laid back. Bara positivt att säga men vill inte säga mer eftersom spelet ska vara rätt långt :)

Postad 01 juni 2019 - 05:38

PML73
  • PML73
  • Mästare

• 3 173 inlägg
  • 0

Skaffade mig en Xbox X och en G920 så jag har återigen börjat med motorsport. Har börjat lite smått med Forza Motorsport 7 för uppvärmning, Project Cars 2 ligger och väntar i lådan. :wub:  Kanske en Playseat vore kul att dra till med. 

Damen fick samtidigt The WItcher III som hon just börjat med efter Zelda BOTW.

Postad 01 juni 2019 - 13:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 36 460 inlägg
  • 0

Damen fick samtidigt The WItcher III som hon just börjat med efter Zelda BOTW.

Perfekt, istället för att samla krokobajs kan hon göra alla frågetecken, typ samma sak  :D

Postad 01 juni 2019 - 13:21

PML73
  • PML73
  • Mästare

• 3 173 inlägg
  • 0

Perfekt, istället för att samla krokobajs kan hon göra alla frågetecken, typ samma sak  :D

Det var precis min tanke. Hon var på väg att bli omedgörlig. Skratt

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.