Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spel som du precis har spelat igenom

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1801

Postad 08 augusti 2019 - 20:13

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Wolfenstein Youngblood

 

Läste recensionerna om spelet innan jag köpte det, men tänkte att så dåligt kan det inte vara. Jag hade fel! Jag har spelat de tidigare Wolfenstein och måste säga att detta spelet verkligen inte lever upp till namnet. En svag 2:a i betyg och det är mest för att jag gillar de gamla Wolfenstein.



#1802

Postad 08 augusti 2019 - 20:57

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0
Katten....vilken var det?

#1803

Postad 10 augusti 2019 - 08:22

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Days gone

Köpte det trots låga betyg. Ja ett snitt 7/10 är generellt dåligt då det är betygsinflation.

Men vilket spel! Ett open world last of US nästan. Bra story även om ett open world aldrig blir så intensivt som ett storydrivet linjärt spel.

+ roliga strider både mot människor och freakers
+snygg och stämningsfull grafik.
+ intressant sory som var lätt att hänga med i.
+ smidigt med motorcykel
+Hordes

- generellt få buggar med uppdateringarna men i ett specifikt område laggade det lite.
- några utfyllnadsuppdrag


Tagit min andra platinum någonsin nu med!

#1804

Postad 15 december 2019 - 19:38

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Far Cry: New Dawn

 

Lite konstigt beslut att släppa det som ett fristående spel då det borde varit ett DLC till Far Cry 5 och således kosta mindre. Väntade in tills det blev billigt och köpte det nu istället. Spelmässigt väldigt likt de tidigare Far Cry vilket gör det väldigt svårt att sätta betyg. På sätt och vis känner jag mig mätt på Far Cry då det inte var så länge sedan jag spelade Far Cry 5. Samtidigt har jag inte direkt något att klaga på. Betyg 3/5.



#1805

Postad 10 januari 2020 - 00:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Darksiders III. Väldigt bra, men ligger på 64 eftersom det är lite buggigt och för svårt för de flesta till och med på normal tydligen.

 

Varierade fiender, klassiska God of War-strider, och många häftigt designade bossar. Ett bättre God of War (blandat med Souls) än nyversionen. Inga trollreskins i sikte.

 

Finns på Game Pass just nu.


Redigerat av Zoiler, 10 januari 2020 - 00:56.


#1806

Postad 28 januari 2020 - 22:07

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

blasphemous blev jag klar med idag. eller ja, klar och klar. jag fick det dåliga slutet, men det vettefan om jag orkar fixa det bra. men det var ett väldigt trevligt metroidvania-lir. rekommenderas för dom som gillar genren.



#1807

Postad 28 januari 2020 - 23:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Rage 2. Klarat av alla utposter och grejer. Skulle absolut kunna köra new game+ på nightmare men sparar mig till Eternal.

 



#1808

Postad 12 februari 2020 - 09:43

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Körde klart Super Metroid på Switch. Orkade inte 3h målet då jag sett det förr så gick för mest möjlig stash under 10h. Blev 94% på 8h. Ganska få slowdowns men kontrollen spesiellt med grappling upplevdes svårare än jag kommer ihåg.

 

Blir förvånad varje gång jag spelar igjenom det över hur stort det är och hur bra musiken och grafiken är med tanke på antalet utvecklare. Sjukt stämningsfull musik til tider.



#1809

Postad 18 februari 2020 - 01:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Vampyr. Fast nu ljuger jag jag lyckades inte spela igenom... Misstänker jag är på sista bossfighten. Har gjort en massa extra och överlevlat min karaktär men det hjälper inte då sista bossen uppenbarligen utgår efter min level. Kommer behöva nöta timmar för att hitta rätt flyt och fightingen är sista anledningen till att jag lirar detta. Sjukt synd då jag är grymt nyfiken på epilogen. Och den lär ju va unik efter mina val...

 

Sjuuukt irriterande designval ännu ett metroid prime! Metroid prime är ju förvisso rättfärdigat genom att det är hela upplägget men det här är inget fightinglir direkt med en massa utmanande bosstrider så bara onödigt.



#1810

Postad 21 februari 2020 - 12:49

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Hollow Knight, inget jag blev jättesåld på, vet faktiskt inte varför. Föregående metroidvania har jag tyckt om mycket mer.

Alpha Prime, ett riktigt skitspel. Ville bara ta mig igenom så satte på godmode halvvägs in så jag bara kunde springa. Redig skräp.

#1811

Postad 21 februari 2020 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hollow Knight, inget jag blev jättesåld på, vet faktiskt inte varför. Föregående metroidvania har jag tyckt om mycket mer.

 

Tog du dig ändå till slutbossen? Tar ju en del timmar. De som inte gillar det brukar ju klaga på kartdesignen och sedan lägga ner långt innan.



#1812

Postad 21 februari 2020 - 16:40

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Jag vet inte riktigt. Jag slog hollow knight, och fick sluttexterna. Men förmodligen finns där fler bossar men jag orkar verkligen inte.

#1813

Postad 21 februari 2020 - 17:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag vet inte riktigt. Jag slog hollow knight, och fick sluttexterna. Men förmodligen finns där fler bossar men jag orkar verkligen inte.

 

Jo men jag menar det är ändå 20-25 timmar så det är imponerande när du inte tyckte det var så bra  :D . Men helt klart missade du mycket, det finns områden man kan undvika helt och ändå klara spelet.

 

Jag gillade verkligen HK. Bra musik, läste till och med på om loren efteråt och den är rätt häftig när man sätter sig in i det. Tog mig säkert 40-50 timmar att utforska kartan och göra det mesta, men jag slog inte alla extrabossar från DLC etc, tror inte jag hade allt iofs.

 

6sz9ikeccfj31.jpg

 

White Palace var lite av ett h-vete måste jag säga  :P



#1814

Postad 21 februari 2020 - 17:40

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Mm jag gick runt en massa och fixade en hel del. Men det är svårt att ta del av nån story eftersom man bara får små pusselbitar då och då, och det var verkligen inte så bra att jag skulle orka kolla upp såhär i efterhand :P.

Sen är det bara jobbigt med achievements som man måste spela om för att ta, buuu!

#1815

Postad 21 februari 2020 - 17:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Mm jag gick runt en massa och fixade en hel del. Men det är svårt att ta del av nån story eftersom man bara får små pusselbitar då och då, och det var verkligen inte så bra att jag skulle orka kolla upp såhär i efterhand :P.

 

A jo, jag tyckte samma när jag väl spelade. Fattade inte mycket av storyn, det är lite som Souls. Den är djup men inte när man spelar. Kollade mest efteråt av en slump när det pratades om den på någon sida.



#1816

Postad 22 februari 2020 - 23:03

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Metro Exodus

 

Har läst böckerna i Metroserien och även spelat de två tidigare spelen. Nu när spelet kom på Game pass spelade jag igenom det. En mycket trevlig upplevelse att spela på PC trots att jag inte har tillräckligt bra hårdvara för att spela med ray tracing. Rekommenderas varmt. Att jag sedan fick det dåliga slutet var inte allt för överraskande med tanke på att jag gick fram som värsta Rambo. Fick se det bra slutet på Youtube istället.



#1817

Postad 23 februari 2020 - 09:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
God of War (ps4).
Jag varvade det här spelet igår. Det har fått mycket cred för sitt sätt att berätta, storyn och massa sånt. Själv så reagerade jag främst på att jag nästan fick panik varje gång man skulle kommunicera med midgårdsormen. Något var väldigt skrämmande med det :D

Ytterligare en sak var att jag var mycket engagerad i striderna.

Rekommenderar spelet helt klart. Om nu någon inte spelat igenom det ännu.

#1818

Postad 13 mars 2020 - 23:58

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Kingdom Come.

Helt fantastiskt lir. Lyckas verkligen suga in en i medeltiden. Absolut det rpg som gett en mest genom alla tider. Stridssystemet kräver träning men gillar det skarpt. Hade fungerat så sjukt bra i VR!

De bygger helt klart upp för en uppföljare så får hoppas på den.

 



#1819

Postad 14 mars 2020 - 10:14

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Kladade det för en månad sedan så lite sen, men Metal Gear Solid 5. Bra spel, dock sämst i serien. Jag gillade inte open world upplägget. Känns som de klistrat och knåpat storyn för att den ska knyta an till Metal Gear på NES. Ocelot och hans personlighet och samarbete med Liquid Snake i MGS1 känns väldigt avlägset från den person han är i MGS5. Allt för att återskapa BIG BOSS dröm antar jag.

#1820

Postad 22 mars 2020 - 07:40

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Death Stranding. Bra spel med en viss förbättringspotential. Jag hade velat se fler NPCs och kunnat röra mig mer inom alla ”knutar/städer”. Storymässigt kunde Kojima skött pacingen mycket bättre. Det händer oproportionellt mycket mer under sista tredjedelen av spelet.

Annars hade jag riktigt roligt med att planera rutter och i början jobba med stegar och rep för att senare skapa mina genvägar med broar och ziplines. Välplacerade väderskydd och skyddsrum gjorde också sitt.

Eller varför inte återskapa motorvägarna. Det kändes ganska bra att kunna lasta en lastbil med tre ton metall och keramik och bara köra upp det till destinationen.

Jag spelade på Hard och jag tror att det är ett måste om spelmekaniken ska bli spännande. Allt bygger på att det är svårt att frakta varor utan modern teknologi. Terrängen blir ett pussel som ska lösas.

Jag gillade det, men förstår att det här är inte för alla.

#1821

Postad 22 mars 2020 - 11:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Har du kört euro truck eller american truck simulator? Är det samma drivkraft i detta så att säga. Bortsett från att truck simulator inte är svårt så länge man inte har för bråttom/håller fokus :)



#1822

Postad 22 mars 2020 - 12:03

Glink
  • Glink
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Read dead redemption 2 till PC.

 

Svår att betygsätta. Ett fantastiskt spel med en otrolig potential så skulle jag säga. 

Öppna världen och grafiken är helt otrolig faktiskt, bästa jag spelat. Dessutom stor karta och jag gillar western temat.

 

Vad gäller handlingen är jag väldigt kluven, tycker inte den är så bra faktiskt även om jag gillade Arthur. 

För lång och inte så trovärdig. Hade varit bättre spel med en annan handling tycker jag.

 

7/10. Striderna, handlingen och för mycket häst ridande drar ner för mig. 


Redigerat av Glink, 22 mars 2020 - 12:12.


#1823

Postad 22 mars 2020 - 14:28

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Har du kört euro truck eller american truck simulator? Är det samma drivkraft i detta så att säga. Bortsett från att truck simulator inte är svårt så länge man inte har för bråttom/håller fokus :)

Nej tyvärr. Jag har inte spelat något av de. :)

#1824

Postad 01 april 2020 - 18:33

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Homefront revolution klarade jag precis. Hyfsat enformigt fps, med ett fruktansvärt tråkigt slut som mer var film än spel.

#1825

Postad 04 april 2020 - 20:03

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Spec ops the line
Hur kan dom ha så kass kontroll? Fan bara att rippa direkt från gears of war! Storyn är bra, men den hade nog påverkat mer om jag inte redan visste om den. Men den påverkade väl en del ändå antar jag.

The final station
Småtrevligt lir med en story jag inte riktigt vet om jag förstår. Möjligt att man hade fått mer info om man hållt fler personer vid liv.

#1826

Postad 07 april 2020 - 19:10

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Children of Morta [Switch]

 

Spelade först detta i couch coop hemma hos en vän och fastnade direkt. Du tar rollen som familjen Bergson, denna familj har ett äventyr framför sig då en form av korruption har tagit fäste i närheten av deras hem. Som spelare styr du en av familjemedlemmarna åt gången och skall bege dig ner i grottorna för att besegra korruptionen.

 

Detta är ett RPG i stil med Diablo men också en Roguelike, familjemedlemmarna är av olika klasser och de klassiska finns med: lönnmördaren, krigaren, magikern, bågskytten osv. Du bör spela alla, dels för att karaktärerna du spelar mycket med till sist måste vila men också för att de hjälper varandra genom de skills du låser upp på varje karaktär. 

 

När du dör börjar du om i familjens hem och kan använda det guld(eller morv som det kallas i spelet) du samlat för att köpa diverse uppgraderingar. Det är även här du får storyn berättad för dig.

 

Jag gillade:

Gameplayet

Karaktärerna/klasserna

Berättandet

Grafiken

 

Jag ogillade:

Det sprudlar inte av variation

 

9 svärd av 10 möjliga!



#1827

Postad 13 april 2020 - 15:51

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Assassin's creed unity

Helt ok. Det är ett ac, man får det man förväntar sig. Kontrollen gör dom som dom vill med och gör lite småförändringar vilket inte alltid är till godo.

#1828

Postad 13 april 2020 - 17:36

bodom
  • bodom
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
God of war. Mycket bra spel. Vart platinum. Lite väl mycket saker att leta reda på, men skönt att slippa svårighetsgrad trophys. Fick kämpa lite med en viss boss... ;) Shadow of tomb raider på tur nu :)

#1829

Postad 13 april 2020 - 18:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Claire til PS4 ihop med dottern. Spelet glitchar vid första save til svårighetsgrad Nightmare så det blev ganska så stressigt mot slutet. Kul och lagom läskigt för en 12-åring. Massa trophys!



#1830

Postad 13 april 2020 - 20:42

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 1
Spelade igenom The last of us igen.
Fantastiskt spel på så många sätt. Ser enormt mycket fram emot tvåan. Även om jag har svårt att se hur det ska kunna toppa detta spel.

#1831

Postad 02 maj 2020 - 17:46

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

assasins creed syndicate. fortfarande, det är ett ac, man får det man förväntar sig. lite för mycket fluff kanske. har andra världskriget och jack the ripper kvar (plus lite andra smågrejer), får se om jag orkar ta tag i det eller går direkt till origins.



#1832

Postad 04 maj 2020 - 16:46

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

körde igenom jack the ripper med, ganska tufft. men på nåt sätt har dom lyckats göra kontrollen än mer irriterande i detta dlc än huvudspelet, förstår inte det. men men, det var intressant.



#1833

Postad 05 maj 2020 - 12:16

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0

The Witcher 3 + dlc. 

Skaffade denna samling för några år sen, när det begav sig, och detta välputsade mästerverket håller naturligtvis än. 

Dock lite intressant att jag tidigare helt missat att köra igenom "Blood & Wine". Blev en trevlig överraskning, när jag nu bara tänkte återuppleva en gammal goding.  



#1834

Postad 05 maj 2020 - 12:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Testa  Kingdom Come. Bräcker Witcher 3 :)



#1835

Postad 29 maj 2020 - 19:38

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Mafia II

 

Jag spelade Mafia II när det kom ut för många år sedan och det var verkligen bra. Inte lika hög klass som Mafia I men det hade jag inte heller räknat med. Nu släpptes "ny" version av spelet och jag spelade igenom det. Verkligen svårt att betygsätta spelet. Det håller fortfarande mycket hög klass men det var inte mycket förändringar som de hade gjort. Jag fick uppdateringen gratis genom att jag hade den gamla versionen på Steam. Hur som helst, betyget blir 7/10. 



#1836

Postad 11 juni 2020 - 17:25

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 1

duke nukem forever

 

fyfan



#1837

Postad 11 juni 2020 - 20:17

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

duke nukem forever

fyfan

😂 Jag orkade inte ens förbi första ”bossen”. Någon stor snubbe i början. Typ 5 min in.

#1838

Postad 11 juni 2020 - 20:24

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Testa Kingdom Come. Bräcker Witcher 3 :)

Helst i VR va?

#1839

Postad 11 juni 2020 - 20:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

😂 Jag orkade inte ens förbi första ”bossen”. Någon stor snubbe i början. Typ 5 min in.


Fick verkligen tvinga mig igenom, så j*vla uselt. 🤮

#1840

Postad 11 juni 2020 - 23:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Helst i VR va?

Inget VR stöd tyvärr.



#1841

Postad 06 juli 2020 - 20:23

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Quantum Break

 

Det blev aldrig av att jag spelade Quantum Break när det släpptes 2016. Köpte det på någon rea senare och sedan har det blivit liggande. Passade på att spela igenom det nu under semestern när regnet vräkte ner. Tyckte inte att filmerna på över 2 timmar var någon höjdare, men själva spelandet var desto bättre. Ger det 5/10 i betyg.



#1842

Postad 10 juli 2020 - 23:14

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Dead rising 4

 

Fortsätter att spela gamla spel på min semester. Nu tog spelade jag ut Dead rising 4 och måste säga att det är den sämsta delen i serien. Jag verkligen uppskattat de tidigare spelen, men detta var märkbart sämre. Trots deta ger jag betyget 5/10 då jag är svag för zombiespel.



#1843

Postad 11 juli 2020 - 20:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

supraland

 

väldigt skoj metroidvania i 3d. lär väl köpa dlc inom kort med. 100% huvudspelet.



#1844

Postad 13 juli 2020 - 10:49

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Minecraft Dungeons inkl första DLC’n. Har haft ganska många timmars kul med detta. Tyvärr blev spelet för lätt efter ett tag även på svåraste nivån vilket gjorde det trist.
Riktigt kul ihop med nån vän dessutom, uselt att man inte kan söka random spel online utan det verkar begränsat till vän-listan.
Skulle iaf ge spelet 6/10, lättsamt dungeon crawler som ändå har ett gäng timmars spelglädje om man börjar söka efter hemligheter osv.

#1845

Postad 13 juli 2020 - 11:22

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Minecraft Dungeons inkl första DLC’n. Har haft ganska många timmars kul med detta. Tyvärr blev spelet för lätt efter ett tag även på svåraste nivån vilket gjorde det trist.
Riktigt kul ihop med nån vän dessutom, uselt att man inte kan söka random spel online utan det verkar begränsat till vän-listan.
Skulle iaf ge spelet 6/10, lättsamt dungeon crawler som ändå har ett gäng timmars spelglädje om man börjar söka efter hemligheter osv.


Skulle du säga att det passar att spela med en 12-åring som gillar minecraft?

#1846

Postad 13 juli 2020 - 11:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 1

Skulle du säga att det passar att spela med en 12-åring som gillar minecraft?


Absolut, nog ganska perfekt spel då man ändå kan anpassa svårighetsgraden mycket....förutom när det blir för lätt :P

Redigerat av La Cucaracha, 13 juli 2020 - 11:30.


#1847

Postad 14 juli 2020 - 21:15

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Skulle du säga att det passar att spela med en 12-åring som gillar minecraft?

Jag körde det med grabben som fyller 6år. På gränsen till för svårt för han bitvis men funkar nog perfekt för nån som är lite större

#1848

Postad 15 juli 2020 - 22:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Surge 2.

 

Bra spel. Fräscht med scifi, men hade kunnat vara utan comic relief i Iron Maus.

 

Kommer att prova första spelet nu.



#1849

Postad 25 juli 2020 - 13:32

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

carrion

 

riktigt bra metroidvania i skräcktappning. lite väl kort, men förhoppningsvis kommer det mer och eller moddar som kan ge mer.



#1850

Postad 26 juli 2020 - 19:29

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Control

 

Fortsätter spela spel från finska Remedy. Denna gången blev det Control. Ett mycket bättre spel än Quantum break som jag spelade tidigare i somras. 7/10, snudd på 8.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.