Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nya prisjakt SÄMST, var klagar man?

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 20 januari 2021 - 14:39

FRS05
  • FRS05
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 8

Hej

 

Vart klagar man egentligen om jag tycker nya prisjakt är det sämsta som hänt jorden? Totalt ALLT som var bra med prisjakt har man ändrat på.

 

Prisjakt har jag och alla bland mig alltid använt för deras funktioner att jämföra produkter och filtrera på olika krav. Nu har de lagt mindre energi på det och gömt allt i någon konstig "modern" flik som hoppar fram och tillbaka i vänsterkant. Typiskt påkommet av en nyexaminerad student som vill göra något cooolt eller någon som inte förstår sig på hur användaren vill ha det utan gör det efter eget huvud.

 

TACK OCH LOV finns gamla prisjakt kvar! Hoppas det inte finns planer på att skrota det? Den dagen blir den sista dagen jag och alla jag känner kommer sluta använda prisjakt. Tycker även de gömmer fliken vart man kommer in till gamla prisjakt med.

 

Det ända som är bra med det nya prisjakt är att grafiken är modernare. Med det sagt inte sagt att jag gillar färgvalet något vidare. Det gamla är mer neutralt. Gillar varken skrikigt och vitt som nya är eller sådant är trams med "dark mode" som också är "modernt" hos en del som gör sidor.

 

Verkar som prisjakt gjort NOLL koll på vad användarna vill ha och har kopierat pricerunner. Vilket är en skitsida men som man likaväl kan använda nu istället för prisjakt.....

 

Tyvärr hårde ord för ännu en sida/företag som bara ändrar för ändrandets skull och för att några ska ha kvar sina anställningar och att det ska hända något. Varför inte UTVECKLA en produkt som är bra. Istället för att göra om allt bara för att det är roligt och kostar massa pengar. Ser tyvärr denna tendensen alltför mycket i dagens samhälle. Jag älskar teknik och utveckling. Men när man ändrar bara för någon tycker vi ska göra det och förstöra hela företaget förstår jag mig inte på.


Redigerat av frollic, 20 januari 2021 - 22:37.


#2

Postad 20 januari 2021 - 22:38

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Prisjakt har en chat man kan spy galla i, föreslår att du testar den vägen.

 

Här läser dom iaf inte ;)


Redigerat av frollic, 21 januari 2021 - 10:41.


#3

Postad 21 januari 2021 - 16:07

Bogge
  • Bogge
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Hej

 

Vart klagar man egentligen om jag tycker nya prisjakt är det sämsta som hänt jorden? Totalt ALLT som var bra med prisjakt har man ändrat på.

 

Prisjakt har jag och alla bland mig alltid använt för deras funktioner att jämföra produkter och filtrera på olika krav. Nu har de lagt mindre energi på det och gömt allt i någon konstig "modern" flik som hoppar fram och tillbaka i vänsterkant. Typiskt påkommet av en nyexaminerad student som vill göra något cooolt eller någon som inte förstår sig på hur användaren vill ha det utan gör det efter eget huvud.

 

TACK OCH LOV finns gamla prisjakt kvar! Hoppas det inte finns planer på att skrota det? Den dagen blir den sista dagen jag och alla jag känner kommer sluta använda prisjakt. Tycker även de gömmer fliken vart man kommer in till gamla prisjakt med.

 

Det ända som är bra med det nya prisjakt är att grafiken är modernare. Med det sagt inte sagt att jag gillar färgvalet något vidare. Det gamla är mer neutralt. Gillar varken skrikigt och vitt som nya är eller sådant är trams med "dark mode" som också är "modernt" hos en del som gör sidor.

 

Verkar som prisjakt gjort NOLL koll på vad användarna vill ha och har kopierat pricerunner. Vilket är en skitsida men som man likaväl kan använda nu istället för prisjakt.....

 

Tyvärr hårde ord för ännu en sida/företag som bara ändrar för ändrandets skull och för att några ska ha kvar sina anställningar och att det ska hända något. Varför inte UTVECKLA en produkt som är bra. Istället för att göra om allt bara för att det är roligt och kostar massa pengar. Ser tyvärr denna tendensen alltför mycket i dagens samhälle. Jag älskar teknik och utveckling. Men när man ändrar bara för någon tycker vi ska göra det och förstöra hela företaget förstår jag mig inte på.

 

Hej, finns en tråd här med som Prisjakt är aktiva i

https://www.minhembi...c=337590&page=2



#4

Postad 21 januari 2021 - 17:03

bengan999
  • bengan999
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0

Du kan, iaf än så länge, använda den gamla versionen:

 

https://classic.prisjakt.nu/



#5

Postad 21 januari 2021 - 22:02

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Håller fullständigt med!

Man är så van idag att utvecklingen verkar gå bakåt på alla sidor, så man reagerar knappt längre! :D



#6

Postad 23 januari 2021 - 08:16

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • Forumräv

  • 652 inlägg
  • 0

Håller också med nya prisjakt är inte bra.

Kör med den gamla så länge det går.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.