Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty Modern Warfare [PS4]

459 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#251

Postad 29 november 2019 - 11:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Man kan locka där pointen är...
Det på den där lilla banan. Tre tripple kills!


Hmmm, visste inte detta. Behöver just få en triple kill för nån challenge som har gäckat mig nu ett tag. Har fått flera triple kills som tydligen inte räknats så jag fattar nada.

#252

Postad 29 november 2019 - 11:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Hmmm, visste inte detta. Behöver just få en triple kill för nån challenge som har gäckat mig nu ett tag. Har fått flera triple kills som tydligen inte räknats så jag fattar nada.


Är det en trippel med ett specifikt vapen kanske? Ibland så räknas det inte heller, många har pratat om buggar i spelet när det kommer till rewards.

Dock tom en trippel på grottbanan igår 😅

#253

Postad 29 november 2019 - 11:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Är det en trippel med ett specifikt vapen kanske? Ibland så räknas det inte heller, många har pratat om buggar i spelet när det kommer till rewards.

Dock tom en trippel på grottbanan igår 😅


Nä, bara en triple kill hursom typ. Jag har ju haft progress på vissa challenges inne i baracks som nollställts helt plötligt också så det är nog en del buggar.

#254

Postad 01 december 2019 - 15:21

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Spelat lite team deathmatch ganska svårt innan man kommit upp i lv, man har inte en chans mot spelare i högre lv, ghost är ett måste, värdelöst när dom kan se var man är på kartan

#255

Postad 02 december 2019 - 09:12

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Dom måste fixa mp asap. Just nu är det ett skilled based, så får du ett par bra matcher åker du upp i en svårare lobby. Och tyvärr kan vissa mer erfarna spelare utnyttja detta systemet genom att göra ett par dåliga matcher självmant, och sen hamna i en lobby med gröna spelare

#256

Postad 03 december 2019 - 12:14

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Dom måste fixa mp asap. Just nu är det ett skilled based, så får du ett par bra matcher åker du upp i en svårare lobby. Och tyvärr kan vissa mer erfarna spelare utnyttja detta systemet genom att göra ett par dåliga matcher självmant, och sen hamna i en lobby med gröna spelare

Det är inte så det fungerar med SBMM, det har med att göra (tidigare) med score/min osv i dina stats. Men håller med, skiten ska bort.



#257

Postad 03 december 2019 - 20:02

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

Det är inte så det fungerar med SBMM, det har med att göra (tidigare) med score/min osv i dina stats. Men håller med, skiten ska bort.


Några YouTubes har ”forskat” lite på det här med SBMM och som hittar ett väldigt stort samband med hur du presterat de 5 senaste matcherna och vad du hamnar i för lobby. Spelar du bra så hamnar du i svettigare lobbyn och tvärt om... finns många andra faktorer som spelar roll också måste tilläggas.

#258

Postad 04 december 2019 - 08:47

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Några YouTubes har ”forskat” lite på det här med SBMM och som hittar ett väldigt stort samband med hur du presterat de 5 senaste matcherna och vad du hamnar i för lobby. Spelar du bra så hamnar du i svettigare lobbyn och tvärt om... finns många andra faktorer som spelar roll också måste tilläggas.

Ahh okej, då har de ändrat det lite. Bra att veta, men inte så att jag spelar dåligt medvetet ;) 



#259

Postad 04 december 2019 - 12:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Nu när den här säsong 1 drog igång igår så tyckte iaf jag att det såg ut som man låste upp nån legendary M91 blueprint. Har rotat igenom menyerna men hittar inte denna nånstans. Är ju dock inte helt säker på att man låste upp den men det ”såg ut så” iaf.

#260

Postad 04 december 2019 - 12:43

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Nu när den här säsong 1 drog igång igår så tyckte iaf jag att det såg ut som man låste upp nån legendary M91 blueprint. Har rotat igenom menyerna men hittar inte denna nånstans. Är ju dock inte helt säker på att man låste upp den men det ”såg ut så” iaf.

Är det inte så att den finns i den nya tier-listan för alla att låsa upp när man väl nåt så långt?

 

Dvs, alla kan se att den finns i listan men den är inte tillgänglig.

 

Edit, den låser man upp via mission: https://gamewith.net...icle/show/14062


Redigerat av masse70, 04 december 2019 - 12:47.


#261

Postad 14 december 2019 - 14:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa spelet. Är det värt det tycker ni? Eller är det nåt speciellt ni stört er på nu när ni spelat ett tag ?

#262

Postad 14 december 2019 - 15:01

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

Funderar på att köpa spelet. Är det värt det tycker ni? Eller är det nåt speciellt ni stört er på nu när ni spelat ett tag ?


Mycket som är störande men det är även beroendeframkallande. Precis som MW2 😉

#263

Postad 14 december 2019 - 15:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Mycket som är störande men det är även beroendeframkallande. Precis som MW2 😉


Bara det är bättre än dom tidigare spelen efter mw3 så är jag nöjd.

En sak till. Kan man teckna 12 månader plus och betala månadsvis eller måste man betala allt på en gång?

#264

Postad 14 december 2019 - 15:24

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Jag har inte haft så här roligt med nåt spel på länge. Tycker det är lika roligt och beroendeframkallande som mw2.
Det enda som stör mig är att det skriks så mycket. Framförallt i domination.
Utöver det så är det klockrent.

#265

Postad 14 december 2019 - 15:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Jag har inte haft så här roligt med nåt spel på länge. Tycker det är lika roligt och beroendeframkallande som mw2.
Det enda som stör mig är att det skriks så mycket. Framförallt i domination.
Utöver det så är det klockrent.


Härligt. Jag köpte det. Håller på att ladda ner nu. Ska bli kul att testa.

Att folk skriker är ju jobbigt. Men det går väl att muta så man slipper oväsnet?

#266

Postad 14 december 2019 - 16:48

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Härligt. Jag köpte det. Håller på att ladda ner nu. Ska bli kul att testa.

Att folk skriker är ju jobbigt. Men det går väl att muta så man slipper oväsnet?


Ja, folket går att tysta ned.
Det är den här "kommentatorn" som tidvis skriker alldeles för mycket. Och ibland i onödan. Och han vill jag inte muta för att han behövs ibland. Han kunde helt enkelt bara tagga ned lite så hade det varit toppen.

#267

Postad 14 december 2019 - 17:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ja, folket går att tysta ned.
Det är den här "kommentatorn" som tidvis skriker alldeles för mycket. Och ibland i onödan. Och han vill jag inte muta för att han behövs ibland. Han kunde helt enkelt bara tagga ned lite så hade det varit toppen.


Okej. Jag förstår.

#268

Postad 14 december 2019 - 18:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Måste allt vara nedladdad innan jag kan köra online eller? Finns ju hur mycket som helst som ska laddas ner. Blir inget spel ikväll då :(

Bifogad fil(er)



#269

Postad 16 december 2019 - 13:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Jag tycker spelet är kul. Stör mig inte på något direkt än så länge.
Kanske banrotationen i så fall. Har än så länge bara spelat 3-4 banor. Verkar vara samma hela tiden. Lite tråkigt.

#270

Postad 16 december 2019 - 15:57

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Jag tycker också det är relativt dålig snurr på banorna. Tror jag spelar 8 stycken olika i TDM och domination.
Har de senaste dagarna spelar mycket infection coop. Grymt roligt. Ännu färre banor i cirkulation, men man får spela en natt-bana vilket är extra roligt för det spelsättet.

Jag hoppas dom lägger in ännu fler banor snart.
Crash kom ju från ett tidigare cod. Bra bana, men långt ifrån en favorit.

#271

Postad 16 december 2019 - 17:20

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
Tyvärr har de ju pajat crash med nya hörn och headglitch att gömma sig bakom.
Dock den bästa kartan i spelet, inte för att de e så svårt...

#272

Postad 18 december 2019 - 21:54

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Uppdatering idag. Vacant och Shipment dök upp i nya kläder.

När Shipment började ladda tänkte jag ”Yes! Banan på båten, den tyckte jag om”

Sedan följde en explosion av kaos och spawn-insta-death...

Insåg snabbt att det var Wet Work jag tänkte på.

#273

Postad 19 december 2019 - 00:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Uppdatering idag. Vacant och Shipment dök upp i nya kläder.

När Shipment började ladda tänkte jag ”Yes! Banan på båten, den tyckte jag om”

Sedan följde en explosion av kaos och spawn-insta-death...

Insåg snabbt att det var Wet Work jag tänkte på.


Haha exakt samma här. Älskar wet work och trodde det var den 😀
Vacant är dock rolig.

Någon som vet om det ska dyka upp ännu fler gamla banor i framtiden? Vore ju grymt med block till exempel, eller bog eller hangar eller liknande. För mig får gärna alla gamla banor från cod 4 dyka upp igen 😊

#274

Postad 19 december 2019 - 06:01

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Vacant är en av mina favoritbanor! Roligt att den är tillbaka 😃
Shipment är härligt kaos. Det flyger granater och flashbangs överallt. Tycker om när banorna är tajta.

Jag hade velat se Favela, summit och firing range. Och kanske en liten nuketown?

#275

Postad 19 december 2019 - 09:03

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Ja Vacant är skoj. Pumphagel i trånga korridorer:

KABLAM! - ”Haaa! Justice!!” 😄

Block ligger nog i topp på min önskelista.

#276

Postad 19 december 2019 - 09:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

googlade just kartorna från cod4. man blir ju nostalgisk. hade glömt flera banor.  Overgrown, Crossfire, district, pipeline.  alltså dessa banor var ju så jäkla bra allihopa <3



#277

Postad 31 december 2019 - 10:03

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

hehe spelade nyss snöbollskrig, ganska kul faktiskt :)

men det var ju mycket lättare att bara springa fram och slå ihjäl än att kasta snöbollar. 

 

 

spelar annars mest S&D som jag alltid gjort. Tycker det är roligast.

 

Hur är det med vapnen, finns det något vapen som är "överpresterat" eller vad man ska säga? som är lite bättre än alla andra? nåt sånt brukar ju alltid finnas har jag för mig :)



#278

Postad 31 december 2019 - 11:29

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Jag har kört mycket shoot the ship på sistone. Full kalabalik, framförallt på shipment när man spelar hardpoint. Riktigt roligt.
Snöbollskriget har jag inte testat än.

M4A1 är väl det vapen som dom flesta anser är "bäst". Av det man läst och sett hittills.
Jag har en loadout som gör vapnet enormt stabilt. 0,0 rekyl. Bara sikta och skjut, vilket gör att fienden dör fort, eftersom alla kulor träffar.
Sen är AK47:an en personlig favorit. Men den är all over the place när man skjuter med den.

#279

Postad 31 december 2019 - 11:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Jag har kört mycket shoot the ship på sistone. Full kalabalik, framförallt på shipment när man spelar hardpoint. Riktigt roligt.
Snöbollskriget har jag inte testat än.

M4A1 är väl det vapen som dom flesta anser är "bäst". Av det man läst och sett hittills.
Jag har en loadout som gör vapnet enormt stabilt. 0,0 rekyl. Bara sikta och skjut, vilket gör att fienden dör fort, eftersom alla kulor träffar.
Sen är AK47:an en personlig favorit. Men den är all over the place när man skjuter med den.

 

tänkte ge mig på shoot the ship också, kaos är alltid kul :)

 

vad väljer du för att få vapnet helt stabilt? 0,0 rekyl? 

 

ak47 körde jag alltid med i cod4. grymt härligt vapen. :)



#280

Postad 31 december 2019 - 15:03

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Har skitkul med spelet, kör typ bara shoot the ship 😀 spelar på Xbox för att min gamla ps4a låter som en hårtork på anabola.

#281

Postad 31 december 2019 - 15:13

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

tänkte ge mig på shoot the ship också, kaos är alltid kul :)

vad väljer du för att få vapnet helt stabilt? 0,0 rekyl?

ak47 körde jag alltid med i cod4. grymt härligt vapen. :)


Min optic varierar. Ibland en enkel prick, ibland thermal.
Utöver det så:
Barrel - stock M16 grenadier
Stock - M-16 stock
Underbarrel - Merc foregrip
Rear grip - Rubberized Grip Tape

Garanterat 0,0 rekyl! (Obs: inga garantier)

#282

Postad 03 januari 2020 - 13:00

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Viktigt att inte slänga på för mycket grejer på vapnen för då blir det både tungt och långsamt att springa med, du vinner aldrig gunfights då du aldrig hinner sikta in i tid, detta är extra viktigt om du rushar

#283

Postad 03 januari 2020 - 13:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Viktigt att inte slänga på för mycket grejer på vapnen för då blir det både tungt och långsamt att springa med, du vinner aldrig gunfights då du aldrig hinner sikta in i tid, detta är extra viktigt om du rushar

 

så kan det nog vara. Ska testa ett par olika kombinationer som jag hittade på internet. 


Min optic varierar. Ibland en enkel prick, ibland thermal.
Utöver det så:
Barrel - stock M16 grenadier
Stock - M-16 stock
Underbarrel - Merc foregrip
Rear grip - Rubberized Grip Tape

Garanterat 0,0 rekyl! (Obs: inga garantier)

 

tack för tips. ska testa detta och se hur det känns :)



#284

Postad 03 januari 2020 - 17:59

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Viktigt att inte slänga på för mycket grejer på vapnen för då blir det både tungt och långsamt att springa med, du vinner aldrig gunfights då du aldrig hinner sikta in i tid, detta är extra viktigt om du rushar

Sant.
Jag komponerade ihop detta för att få ett så stabilt vapen som möjligt. Detta för att kompensera för min uselhet vad det gäller långskott. Så på lite större banor väljer jag alltid denna loadout.
På mindre banor kör jag MP5:an. Och så mycket perks som ger mig så mycket quick draw som möjligt.

Redigerat av karlnr9, 04 januari 2020 - 16:32.


#285

Postad 04 januari 2020 - 20:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

jag tror det var i cod4 som det fanns ett väldigt smidig liten sniper med ett smidigt scope-sikte som inte fladdrade omkring nånting och som man inte behövde hålla andan. Finns det nåt liknande i detta?

 

jag är ingen sniper så jag har ingen koll alls :)



#286

Postad 05 januari 2020 - 13:40

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

jag tror det var i cod4 som det fanns ett väldigt smidig liten sniper med ett smidigt scope-sikte som inte fladdrade omkring nånting och som man inte behövde hålla andan. Finns det nåt liknande i detta?

jag är ingen sniper så jag har ingen koll alls :)


Jag har börjat köra mer med sniper nu än tidigare.
Använder AX-50. Fladdrar inte alls.
Kan ju inte precis quickscopa med den, men det finns stora möjligheter att påskynda aim down sight.
Nu behöver inte jag det eftersom jag använder Overkill, dvs jag får bära ytterligare ett primärt vapen.
Så när jag springer från ställe till ställe så gör jag det med en assault rifle. Och när jag har placerat mig så åker snipern fram.

#287

Postad 07 januari 2020 - 09:03

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

Jag har börjat köra mer med sniper nu än tidigare.
Använder AX-50. Fladdrar inte alls.
Kan ju inte precis quickscopa med den, men det finns stora möjligheter att påskynda aim down sight.
Nu behöver inte jag det eftersom jag använder Overkill, dvs jag får bära ytterligare ett primärt vapen.
Så när jag springer från ställe till ställe så gör jag det med en assault rifle. Och när jag har placerat mig så åker snipern fram.


Haha du beskrev just precis värsta sortens spelare där. SÅ OP den där kombon. Jag kör själv så på vissa banor 😉

#288

Postad 07 januari 2020 - 21:41

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Haha du beskrev just precis värsta sortens spelare där. SÅ OP den där kombon. Jag kör själv så på vissa banor 😉


I'm sorry, men så måste det vara 😬
Kan inte förmå mig att sitta på samma ställe en hel match omringad av claymores. Och ska jag från A till B måste jag kunna försvara mig.
Kört en del 10 v 10 på sistone och man kommer inte många meter innan man träffar på en fiende.

#289

Postad 08 januari 2020 - 09:46

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

I´m sorry 2  :ph34r:

 

Men att lira efter jul är alltid kul mot lite noobs :lol:

 

https://youtu.be/8XgCwdIUzMQ



#290

Postad 08 januari 2020 - 10:28

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Bifogad fil  4290328_camping_jpeg0504a9775d4f2732ac6df6b3f52c5069.jpg   46,43K   3 Antal nerladdningar



#291

Postad 08 januari 2020 - 10:30

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

:D  :P



#292

Postad 08 januari 2020 - 10:57

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

För möe campers… helst när det blir blandat med konsolspelare, helt sjukt är det  :ph34r:

Kommer inget BR läge? Älskar BR genren... Spelar bara PUBG just nu... då bf serien har helt tappat det, och för mycket campers i CoD…

Det stora problemet i pubg nu är asiatiska fuskare som VPNar till eU servrar! <_<



#293

Postad 09 januari 2020 - 09:04

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
M4a1 är rankat som bästa vapnet i spelet och förstår varför man slår alla andra vapen på närstrid, mp5 är en nära 2s

#294

Postad 09 januari 2020 - 09:36

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

M4a1 är rankat som bästa vapnet i spelet och förstår varför man slår alla andra vapen på närstrid, mp5 är en nära 2s

Av Vem? AR ja, Mp5 krossar m4 i närstid...



#295

Postad 11 januari 2020 - 11:01

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

konstigt problem och lagg igår kväll när jag spelade. Det gick inte att vinna en strid under ett par matcher. samma sak för alla i vårt lag. oavsett hur situationen var så gick det bara inte att vinna en strid. efter en stund stod det typ 50-8 till motståndarna. 

Kollade man i kill-cam efteråt så var det typiska problemet att dom klarade skjuta fast man sprungit runt ett hörn för längesen.  kändes som dom var flera sekunder före.

 

Vad beror detta på? Tänkte först att det berodde på att jag alltid kör wifi men eftersom det var samma för alla i vårt lag kan det ju inte vara det som var felet. 



#296

Postad 11 januari 2020 - 20:13

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Har varit med om nåt liknande vid några tillfällen. Vet dock inte vad det beror på.
Har även haft en match där jag inte kunde skjuta folk. Kunde stå 1 meter bakom en camper och blåsa ett magasin i ryggen på honom, utan att ens få en hitmark.
Det har löst sig vid samtliga tillfällen genom att stänga programmet och sen gå in igen.

#297

Postad 13 januari 2020 - 12:08

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 1

Av Vem? AR ja, Mp5 krossar m4 i närstid...


Nej det gör den inte står du redo med m4a1 slår den även mp5an på närstrid, skillnad är dock att mp5an kan du springa snabbare och få fram siktet fortare, men du slår aldrig m4a1 i skada på närstrid,

#298

Postad 13 januari 2020 - 13:07

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Nej det gör den inte står du redo med m4a1 slår den även mp5an på närstrid, skillnad är dock att mp5an kan du springa snabbare och få fram siktet fortare, men du slår aldrig m4a1 i skada på närstrid,

De gör vilket vapen som helst? Står du med pre aim droppar du snabbare.....



#299

Postad 13 januari 2020 - 18:48

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0

De gör vilket vapen som helst? Står du med pre aim droppar du snabbare.....



Det är ju självklart. Men m4a1 gör mest skada finns i flera rankningar redan att det är det bästa vapnet i spelet finns en orsak till så många använder den och får bra matcher med det vapnet

#300

Postad 13 januari 2020 - 22:52

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Hatar det här j*vla spelet och matchmakingen. 99ggr av 100 får man spela med en hög potatisar som inte gör ett skit för att spela objectiv. Fick 42 confirms i en KC nyss. Ändå förlorade vi. Dessutom får man 29ggr av 30 en lobby med så skitig ping så de är lönlöst. Hitmarkers, hitmarkers, hitmarkers. Procentuellt sett assist/kill har jag förmodligen högst i världen.... Då spelar jag HC. Blir alltid matchad med nån svettig italienare, Bagdad-Bob eller brasilianare som sitter på 28k-modem. Hade jag haft spelet fysiskt hade jag antagligen gjort strössel av skivan för länge sen.

Redigerat av Polobyxa, 14 januari 2020 - 00:01.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.