Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty Modern Warfare okt 25, 2019

259 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 november 2019 - 11:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 1 982 inlägg
  • 0

Man kan locka där pointen är...
Det på den där lilla banan. Tre tripple kills!

Hmmm, visste inte detta. Behöver just få en triple kill för nån challenge som har gäckat mig nu ett tag. Har fått flera triple kills som tydligen inte räknats så jag fattar nada.

Postad 29 november 2019 - 11:41

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Destiny

• 17 792 inlägg
  • 0

Hmmm, visste inte detta. Behöver just få en triple kill för nån challenge som har gäckat mig nu ett tag. Har fått flera triple kills som tydligen inte räknats så jag fattar nada.

Är det en trippel med ett specifikt vapen kanske? Ibland så räknas det inte heller, många har pratat om buggar i spelet när det kommer till rewards.

Dock tom en trippel på grottbanan igår 😅

Postad 29 november 2019 - 11:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 1 982 inlägg
  • 0

Är det en trippel med ett specifikt vapen kanske? Ibland så räknas det inte heller, många har pratat om buggar i spelet när det kommer till rewards.

Dock tom en trippel på grottbanan igår 😅

Nä, bara en triple kill hursom typ. Jag har ju haft progress på vissa challenges inne i baracks som nollställts helt plötligt också så det är nog en del buggar.

Postad 01 december 2019 - 15:21

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Beroende

• 1 072 inlägg
  • 0
Spelat lite team deathmatch ganska svårt innan man kommit upp i lv, man har inte en chans mot spelare i högre lv, ghost är ett måste, värdelöst när dom kan se var man är på kartan

Postad 02 december 2019 - 09:12

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Beroende

• 1 072 inlägg
  • 0
Dom måste fixa mp asap. Just nu är det ett skilled based, så får du ett par bra matcher åker du upp i en svårare lobby. Och tyvärr kan vissa mer erfarna spelare utnyttja detta systemet genom att göra ett par dåliga matcher självmant, och sen hamna i en lobby med gröna spelare

Postad 03 december 2019 - 12:14

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

Dom måste fixa mp asap. Just nu är det ett skilled based, så får du ett par bra matcher åker du upp i en svårare lobby. Och tyvärr kan vissa mer erfarna spelare utnyttja detta systemet genom att göra ett par dåliga matcher självmant, och sen hamna i en lobby med gröna spelare

Det är inte så det fungerar med SBMM, det har med att göra (tidigare) med score/min osv i dina stats. Men håller med, skiten ska bort.

Postad 03 december 2019 - 20:02

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 500 inlägg
  • 0

Det är inte så det fungerar med SBMM, det har med att göra (tidigare) med score/min osv i dina stats. Men håller med, skiten ska bort.

Några YouTubes har ”forskat” lite på det här med SBMM och som hittar ett väldigt stort samband med hur du presterat de 5 senaste matcherna och vad du hamnar i för lobby. Spelar du bra så hamnar du i svettigare lobbyn och tvärt om... finns många andra faktorer som spelar roll också måste tilläggas.

Postad Igår, 08:47

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

Några YouTubes har ”forskat” lite på det här med SBMM och som hittar ett väldigt stort samband med hur du presterat de 5 senaste matcherna och vad du hamnar i för lobby. Spelar du bra så hamnar du i svettigare lobbyn och tvärt om... finns många andra faktorer som spelar roll också måste tilläggas.

Ahh okej, då har de ändrat det lite. Bra att veta, men inte så att jag spelar dåligt medvetet ;) 

Postad Igår, 12:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Veteran

• 1 982 inlägg
  • 0
Nu när den här säsong 1 drog igång igår så tyckte iaf jag att det såg ut som man låste upp nån legendary M91 blueprint. Har rotat igenom menyerna men hittar inte denna nånstans. Är ju dock inte helt säker på att man låste upp den men det ”såg ut så” iaf.

Postad Igår, 12:43

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 334 inlägg
  • 0

Nu när den här säsong 1 drog igång igår så tyckte iaf jag att det såg ut som man låste upp nån legendary M91 blueprint. Har rotat igenom menyerna men hittar inte denna nånstans. Är ju dock inte helt säker på att man låste upp den men det ”såg ut så” iaf.

Är det inte så att den finns i den nya tier-listan för alla att låsa upp när man väl nåt så långt?

Dvs, alla kan se att den finns i listan men den är inte tillgänglig.

Edit, den låser man upp via mission: https://gamewith.net...icle/show/14062

Redigerat av masse70, Igår, 12:47.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.