Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Parfymer

565 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#451

Postad 04 augusti 2020 - 17:17

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Fick hem en tester av ”Parfums de Marly: Godolphin” häromdagen via sambon och gillade det faktum att den luktade lite läderfabrik typ.
Tyvärr är den rätt mycket dyrare än vad jag kan tänka mig att lägga på en parfym, så nu undrar jag om någon har ett bra tips på liknande 😇😇

https://www.gents.se...phin-edp-125-ml

#452

Postad 04 augusti 2020 - 17:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Fick hem en tester av ”Parfums de Marly: Godolphin” häromdagen via sambon och gillade det faktum att den luktade lite läderfabrik typ.
Tyvärr är den rätt mycket dyrare än vad jag kan tänka mig att lägga på en parfym, så nu undrar jag om någon har ett bra tips på liknande

https://www.gents.se...phin-edp-125-ml

 

prova Ombre leather från Tom ford :)



#453

Postad 04 augusti 2020 - 18:23

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

prova Ombre leather från Tom ford :)

Ska ta och se om vi har den på jobbet på torsdag så man kan provlukta lite , tack för tipset 👍

#454

Postad 04 augusti 2020 - 18:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ska ta och se om vi har den på jobbet på torsdag så man kan provlukta lite , tack för tipset

 

vart jobbar du egentligen? :)



#455

Postad 04 augusti 2020 - 19:27

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Fick hem en tester av ”Parfums de Marly: Godolphin” häromdagen via sambon och gillade det faktum att den luktade lite läderfabrik typ.
Tyvärr är den rätt mycket dyrare än vad jag kan tänka mig att lägga på en parfym, så nu undrar jag om någon har ett bra tips på liknande 😇😇

https://www.gents.se...phin-edp-125-ml


Kolla även in Montale Aoud Leather om du får möjlighet.

#456

Postad 04 augusti 2020 - 20:12

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

vart jobbar du egentligen? :)

På en av sveriges flygplatser 😉
Finns ett ordentligt utbud av parfymer i tax-freen 😁

Kolla även in Montale Aoud Leather om du får möjlighet.

Ska kolla den med 👍

Redigerat av MartinAberg, 04 augusti 2020 - 20:13.


#457

Postad 05 augusti 2020 - 07:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

På en av sveriges flygplatser 😉
Finns ett ordentligt utbud av parfymer i tax-freen 😁

Ska kolla den med 👍


Åh, vad kul. Brukar kunna finnas roligt utbud där till ibland riktigt bra priser.
Gäller dock långt ifrån allt. 😊

#458

Postad 10 augusti 2020 - 17:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Dagens nya.
Nasomatto baraonda.
Ljuvlig boozy och träigt.

Bifogad fil(er)



#459

Postad 19 augusti 2020 - 16:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

blev en ny parfym. 

Bvlgari man in black. 

riktigt fin boozy,tobak,läder och trä.

 

Fin höst och vinterdoft. 

Bifogad fil(er)



#460

Postad 21 augusti 2020 - 16:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Man blir så glad när man har två paket att hämta ut :D

 

Histories de parfums 1740.

Blindköp. Ska vara en grym parfym med extrem prestanda. Som en käftsmäll typ.  Ska bli kul att testa :)

 

Bentley for men intense.  En av Nasthalie Lorsons bästa. Extremt bra kvalitet för abslut inga pengar alls typ.

Bättre än många nicheparfymer.

doftar Rom,läder rökelse trä och cholkad bland annat. En riktigt trevlig och varm doft som passar bra under dom kallare årstiderna.

Bifogad fil(er)



#461

Postad 27 augusti 2020 - 09:38

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
2xLalique

Bifogad fil  03C25112-7459-4843-BBC0-CC256BCB5E85.jpeg   133,37K   1 Antal nerladdningar

#462

Postad 27 augusti 2020 - 12:11

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

 

dom flesta gillar extreme mest av dom tre som brukar jämföras. Originalet, denna och sport.

Jag gillar faktiskt denna sämst. 

Sport är den jag gillar mest.  Har du testat den?



#463

Postad 27 augusti 2020 - 12:47

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

dom flesta gillar extreme mest av dom tre som brukar jämföras. Originalet, denna och sport.
Jag gillar faktiskt denna sämst.
Sport är den jag gillar mest. Har du testat den?


Sport är på väg hem

#464

Postad 29 augusti 2020 - 05:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Bara testat sport än men den är grymt bra,och billig ...Bättre än Tom Ford Grey Vetiver och Creed original Vetiver enligt mig iaf ..

Tror ja ska köpa Noir extreme

#465

Postad 01 september 2020 - 11:13

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Baldessarini.... Old School och gubbvarning men närmar man sig 40 så kommer man undan med det 😊.

Bifogad fil  459AC566-C39A-448A-BA24-8C72FC485E94.jpeg   100,76K   0 Antal nerladdningar

#466

Postad 01 september 2020 - 13:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

dagens impulsköp. 

fin träig doft

Bifogad fil(er)



#467

Postad 03 september 2020 - 10:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Lite nytt att hämta ut idag.
Aqva amara är ett blinköp.
Hoppas den är bra. Gillar flaskan och färgen i alla fall.
Nautica är okej men inte mer. Den var så billig så den kan gott få vara med i samlingen. Funkar att ha på jobbet eller så 1f60a.png

Bifogad fil(er)



#468

Postad 03 september 2020 - 11:51

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

prova Ombre leather från Tom ford :)

Varit och luktat på den till och från och velat om jag behöver en parfym till eller inte, men idag slog jag till på en 50 ml.

Tack för tipset ✌️

1-7ce4172a6f-542132_fragrancex_FULL.jpg?auto=webp&canvas=1200%2C800&fit=bounds&height=800&quality=75&width=1200

#469

Postad 03 september 2020 - 12:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Varit och luktat på den till och från och velat om jag behöver en parfym till eller inte, men idag slog jag till på en 50 ml.

Tack för tipset ✌️
 

 

grymt. den är fantastisk.

Kommer klä dig fint nu under hösten och vintern :)



#470

Postad 03 september 2020 - 17:26

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0
Scents by Gents upphör och blir Scents. Skillnaden är att det nu är sampels från ”världens finaste parfymhus” och att det nu kostar 329kr för 5 ml parfym i månaden.

Tack och adjö för mig Gents.

https://www.gents.se...aa-fungerar-det

Redigerat av Unregisteredcec18524, 03 september 2020 - 17:27.


#471

Postad 03 september 2020 - 17:44

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Njae. Jag har varit prenumerant från start, men här slutar min resa också. 3948:- per år är det inte värt.

Tråkigt, det har varit kul att prova nya dofter varje månad som inte finns på de vanliga butikerna.

Redigerat av Iwarsson, 03 september 2020 - 17:45.


#472

Postad 12 september 2020 - 18:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Besökte Gents i Helsingborg härom dagen. grymt trevlig butik.

Typ alla parfymer som finns i webshopen finns i butiken.

 

Sniffade och testade hur mycket som helst. bestämde mig dock innan att jag bara skulle köpa en parfym. 

efter mycket velande fram och tillbaka så blev det 1899 från Histoires de parfums.

 

Min andra från det huset. riktigt trevliga dofter som andas kvalitet.

 

Denna påminner mycket om Spicebomb från Victor&Rolf fast mycket mer kvalitet och mycket bättre ingredienser. 

 

Väldigt nöjd med denna. 

Ska utforska mer från detta hus. 

 

Denna tillhör en serie som heter Characters collection där varje doft/årstal representerar en känd person.

1899 representerar Ernest Hemmingway som föddes det året.

Bifogad fil(er)



#473

Postad 03 oktober 2020 - 23:22

Unregistered4a97bfad
  • Unregistered4a97bfad
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0

Tjena! Köpte Parfums de Marly Pegasus 75ml i blindo och den är inte alls kompis med min näsa tyvärr :(

Någon som är intresserad av byte? Öppen för förslag! :) 

Mvh Frelpan (bor i lund/malmö)



#474

Postad 05 oktober 2020 - 22:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Tjena! Köpte Parfums de Marly Pegasus 75ml i blindo och den är inte alls kompis med min näsa tyvärr :(

Någon som är intresserad av byte? Öppen för förslag! :)

Mvh Frelpan (bor i lund/malmö)

 

lägg upp en bild på flaskan samt bild i botten där man ser batch-koden. 

vad är du intresserad av ?



#475

Postad 10 oktober 2020 - 16:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

new in.

senaste versionen av Le male. 

får passa på att köpa den nu innan den blir alldeles för populär och känner den på var och varannan persona man går förbi :)

Bifogad fil(er)



#476

Postad 15 oktober 2020 - 16:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

dagens nya. 

kryddig tobak och tonka samt rökelse. sjukt fin

väldigt lik Herod från Parfums de marly. 

Bifogad fil(er)



#477

Postad 15 oktober 2020 - 22:09

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0
Har svårt med parfymer. Provar nu inköpt Byredo Handsåpa suede och både gillar och tål doften. Undrar om det finns som vanlig doft från Byredo i samma doft kombination eller liknande.

#478

Postad 16 oktober 2020 - 12:20

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Har svårt med parfymer. Provar nu inköpt Byredo Handsåpa suede och både gillar och tål doften. Undrar om det finns som vanlig doft från Byredo i samma doft kombination eller liknande.

 

Har du möjlighet så kan du prova deras Casablanca Lily , Den är tyvärr så pass ny så den finns inte som sample än.



#479

Postad 16 oktober 2020 - 13:28

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

Har du möjlighet så kan du prova deras Casablanca Lily , Den är tyvärr så pass ny så den finns inte som sample än.

Står att det är rose i basen. Det går bort. Det är det svåra att jag inte tål vissa dofter.

Redigerat av Buddaz12, 16 oktober 2020 - 13:34.


#480

Postad 16 oktober 2020 - 18:20

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Står att det är rose i basen. Det går bort. Det är det svåra att jag inte tål vissa dofter.

Okej!

Det närmaste jag kan komma på med liknande doftnoter är i sådana fall Montale wild pears .



#481

Postad 16 oktober 2020 - 20:28

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

Okej!
Det närmaste jag kan komma på med liknande doftnoter är i sådana fall Montale wild pears .

Inget akut. Får helt enkelt bara prova mig fram. Kör som regel ingen doft till jobb. Blir sällan man använder. Har en gammal Hugo Boss sport de få gånger jag använder. Hade tänkt mig något nytt att lyxa till med i dessa tider. Handsåpan var härlig doft.

#482

Postad 16 oktober 2020 - 22:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

förstår överhuvudtaget inte varför man vill köpa Byredo av alla hus som finns.

man får ingenting för pengarna man spenderar. verkligen superdålig prestanda och kvalitet för dom pengarna. sämre än valfri designer.   Alla borde bojkotta dom. 



#483

Postad 17 oktober 2020 - 00:11

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 2

förstår överhuvudtaget inte varför man vill köpa Byredo av alla hus som finns.
man får ingenting för pengarna man spenderar. verkligen superdålig prestanda och kvalitet för dom pengarna. sämre än valfri designer. Alla borde bojkotta dom.

Alla är lika bra och dåliga. Mycket utav de du har visat på dina bilder säger jag nej tack till. Haft billigt och dyrt. Finns en hel uppsjö utav dofter som sådana personer som ej tål inte klarar av. Som mig. Jag har svårt för följande, roser, vanilj, rosépeppar och extrema leather dofter. Medan söta frukter och vissa citrus och viol går ok. När man hittar något som passar måste man bara fortsätta med samma och spelar mindre roll vad märket heter. Det är problemet för de som har svårt för dofter. Handlar ej om status. Samma problem återspeglas i alla skönhetsprodukter, det blir för starkt eller outhärdligt.

Redigerat av Buddaz12, 17 oktober 2020 - 00:15.


#484

Postad 17 oktober 2020 - 08:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Alla är lika bra och dåliga. Mycket utav de du har visat på dina bilder säger jag nej tack till. Haft billigt och dyrt. Finns en hel uppsjö utav dofter som sådana personer som ej tål inte klarar av. Som mig. Jag har svårt för följande, roser, vanilj, rosépeppar och extrema leather dofter. Medan söta frukter och vissa citrus och viol går ok. När man hittar något som passar måste man bara fortsätta med samma och spelar mindre roll vad märket heter. Det är problemet för de som har svårt för dofter. Handlar ej om status. Samma problem återspeglas i alla skönhetsprodukter, det blir för starkt eller outhärdligt.

 

jag menar inte just att dofterna är dåliga. att dom doftar illa. jag menar mer att prestandan är så sjukt dålig på dom flesta av byredo så man får inget för pengarna. 

 

Men om du gillar lätta dofter så kan du kika in Floris. dom har väldigt många bra dofter och ofta mer maskulina än Byredo som ofta har mycket blommiga noter i sig.

 

Testa Floris Santal till exempel. väldigt lätt och mjuk sandelträdoft som är ruskigt bra. 

 

Du kan köpa Floris-samples på Gents.se för 29kr/st

 

Hoppas du hittar det du söker :)



#485

Postad 17 oktober 2020 - 12:06

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

jag menar inte just att dofterna är dåliga. att dom doftar illa. jag menar mer att prestandan är så sjukt dålig på dom flesta av byredo så man får inget för pengarna.

Men om du gillar lätta dofter så kan du kika in Floris. dom har väldigt många bra dofter och ofta mer maskulina än Byredo som ofta har mycket blommiga noter i sig.

Testa Floris Santal till exempel. väldigt lätt och mjuk sandelträdoft som är ruskigt bra.

Du kan köpa Floris-samples på Gents.se för 29kr/st

Hoppas du hittar det du söker :)

Tittade lite på de också. Just för tillfället var det en handsåpa som stod på listan. Handlar hos gents för de är enklast. Testar nästa gång. Byredo parfymer är allt för dyrt för mitt behov. Gillade Suede, den finns inte så försöker se om det finns något liknande. Tänker mig runt 600kr. Använder mest bara på fritid. Till vardag håller en bra handsåpa med doft. Får tänka på saken.

#486

Postad 17 oktober 2020 - 15:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Tittade lite på de också. Just för tillfället var det en handsåpa som stod på listan. Handlar hos gents för de är enklast. Testar nästa gång. Byredo parfymer är allt för dyrt för mitt behov. Gillade Suede, den finns inte så försöker se om det finns något liknande. Tänker mig runt 600kr. Använder mest bara på fritid. Till vardag håller en bra handsåpa med doft. Får tänka på saken.


Om du vill ha bra handsåpa så kolla in molton brown. Riktigt bra dofter med bra kvalitet.

#487

Postad 17 oktober 2020 - 16:28

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

Om du vill ha bra handsåpa så kolla in molton brown. Riktigt bra dofter med bra kvalitet.

Alla är slut på lager enligt webben. Var egentligen det märke jag ville prova.
Provar nog att köpa sampels. Floris hade en med citrus som är intressant. Hur är creed även fast jag ej har råd eller lust att betala de pengarna. 30-40kr för ett litet prov är inte så farligt, bara hitta några intressanta alternativ. Priserna är helt uppåt väggarna sjukt.

Redigerat av Buddaz12, 17 oktober 2020 - 16:30.


#488

Postad 17 oktober 2020 - 16:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Alla är slut på lager enligt webben. Var egentligen det märke jag ville prova.
Provar nog att köpa sampels. Floris hade en med citrus som är intressant. Hur är creed även fast jag ej har råd eller lust att betala de pengarna. 30-40kr för ett litet prov är inte så farligt, bara hitta några intressanta alternativ. Priserna är helt uppåt väggarna sjukt.


Molton brown finns överallt att köpa. Finns på gents 😊

#489

Postad 18 oktober 2020 - 10:06

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

När det gäller handsåpa så är min favorit  Benjamin Barber handwash oud , Den är grym.

Vil du ha en fresh doft så är Orange & Bergamot  ifrån Molton Browns inte så dum.

Vill du ha någon tvål med lite mildare doft så är L'Occitane Shea Butter Hand And Body Wash riktigt trevlig.



#490

Postad 18 oktober 2020 - 10:30

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

När det gäller handsåpa så är min favorit Benjamin Barber handwash oud , Den är grym.
Vil du ha en fresh doft så är Orange & Bergamot ifrån Molton Browns inte så dum.
Vill du ha någon tvål med lite mildare doft så är L'Occitane Shea Butter Hand And Body Wash riktigt trevlig.

L mög octain håller jag mig långt borta ifrån. Tyvärr det sämsta som finns för den som är känslig för dofter. Shea butter är inget bra för huden för det gör den bara fetare. Skall köpa lite prover i nästa omgång jag beställer. Hittade några intressanta förslag.
Var lite inne på den orange. Var slut i lager online.

Redigerat av Buddaz12, 18 oktober 2020 - 10:32.


#491

Postad 18 oktober 2020 - 12:55

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

" Shea butter är inget bra för huden för det gör den bara fetare". 

 

 

 

Vart har du fått detta ifrån ?

Den innehåller både vitamin A och E Och antioxidanter som är bra för huden.

 

Och orange är inte slut i lager.


Redigerat av M johansson, 18 oktober 2020 - 13:00.


#492

Postad 18 oktober 2020 - 14:14

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

" Shea butter är inget bra för huden för det gör den bara fetare".



Vart har du fått detta ifrån ?
Den innehåller både vitamin A och E Och antioxidanter som är bra för huden.

Och orange är inte slut i lager.

Är för att jag har själv provat det hela. Huden blir fetare. Andra extrakter är bättre. Hellre Aole Vera

Redigerat av Buddaz12, 18 oktober 2020 - 15:36.


#493

Postad 18 oktober 2020 - 14:56

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 1

Är för att jag har själv provat det hela. Huden blir fetare.

Så för att du upplever huden som fetare så är det inte bra för den?

Ta och läs lite om vad sheasmör har för egenskaper och återkom igen huruvida det är bra för huden eller inte ;)



#494

Postad 18 oktober 2020 - 15:43

Buddaz12
  • Buddaz12
  • Veteran

  • 1 723 inlägg
  • 0

Så för att du upplever huden som fetare så är det inte bra för den?
Ta och läs lite om vad sheasmör har för egenskaper och återkom igen huruvida det är bra för huden eller inte ;)

De bästa hudkrämer har inte shea smör utan består utav Aloe Vera som bas med andra typer utav extrakter som lanolin, glycerin och andra läkande växter och frukt extrakter, även hittar man kakaobönor. Javisst att det har någon form utav effekt, den är inte bra för kallt klimat som vi har här i norra delen.

Redigerat av Buddaz12, 18 oktober 2020 - 15:47.


#495

Postad 18 oktober 2020 - 15:52

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 1

De bästa hudkrämer har inte shea smör utan består utav Aloe Vera som bas med andra typer utav extrakter som lanolin, glycerin och andra läkande växter och frukt extrakter, även hittar man kakaobönor. Javisst att det har någon form utav effekt, den är inte bra för kallt klimat som vi har här i norra delen.

Med sådana påståenden är det läge att du kommer med lite faktalänkar.



#496

Postad 22 oktober 2020 - 08:13

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

två nya.

 

Ginger love är min tredje i Pour Homme serien.  denna känns som en perfekt jobbdoft. fräsch och uppiggande.

det jag gillar med den är att den passar året om även om den är fräsch. den är inte citrusdominerad vilket jag gillar.

 

Mandarina Duck black extreme är en hidden gem.

den påminner en del om Chanel allure sport extreme fast med lite mer tonka.  sen är söt och mjuk samtidigt som den är fräsch. Precis som Chanel alltså. Tror kanske att den är discontinued tyvärr. 

Bifogad fil(er)



#497

Postad 22 oktober 2020 - 08:34

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Var köpte du Mandarina duck?



#498

Postad 22 oktober 2020 - 08:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Var köpte du Mandarina duck?

köpte den av en privatperson. går typ inte att få tag i på annat vis vad jag har sett.  bara den vanliga versionen som inte är extreme. och den är mycket sämre.



#499

Postad 22 oktober 2020 - 11:21

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

köpte den av en privatperson. går typ inte att få tag i på annat vis vad jag har sett.  bara den vanliga versionen som inte är extreme. och den är mycket sämre.

 

Hur upplever du doften mellan den vanliga och extreme ?

Gillar den men lite mera peppar skulle inte skada.



#500

Postad 22 oktober 2020 - 15:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Hur upplever du doften mellan den vanliga och extreme ?
Gillar den men lite mera peppar skulle inte skada.


Skrev nog lite luddigt. Jag har inte provat den andra. Bara utgår från vad alla andra har sagt när dom jämfört.

Skicka din adress på pm så kan jag skicka ett sample till dig 😊



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.