Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

1753 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad Igår, 21:55

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1 911 inlägg
  • 0

Detta är en tråd som handlar om Canal Digitals box Oneplace. Det verkar inte riktigt som att det är den boxen du vill diskutera.

Har själv Com Hem sedan 5 år tillbaka (innan dess CD i över 7 år)
Men skulle jag vara så missnöjd med min Com Hem box som vissa här är med denna, skulle jag göra allt för att byta leverantör.

Det är väl det som är CD:s räddning, iaf i denna tråd. Det klagas med det görs inget mer. I alla fall den uppfattningen jag får när jag läser tråden eftersom samma användare klagar om och om igen.

Sen kanske mina åsikter ev bättre passar i CD:s huvudtråd det håller jag med om.

/Fredrik

Postad Igår, 22:07

Svenna72
  • Svenna72
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Har själv Com Hem sedan 5 år tillbaka (innan dess CD i över 7 år)
Men skulle jag vara så missnöjd med min Com Hem box som vissa här är med denna, skulle jag göra allt för att byta leverantör.

Det är väl det som är CD:s räddning, iaf i denna tråd. Det klagas med det görs inget mer. I alla fall den uppfattningen jag får när jag läser tråden eftersom samma användare klagar om och om igen.

Sen kanske mina åsikter ev bättre passar i CD:s huvudtråd det håller jag med om.

/Fredrik

Ja det håller jag med om med!

Postad Igår, 23:02

4016
  • 4016
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Hej

Det stämmer, det är bara att kontakta kundservice eller skicka ett PM här med kundnummer så skickar vi ett nytt LNB kostnadsfritt.

Mvh
Niklas

Jag har fått ett nytt kort och en cam för användning i min nya Samsung av 8 serien med dubbla tuners och S2 ingång. En cam kan enligt teknisk support klara två program. Se ett program och spela in ett annat.Kunna använda picture in picture. Inte testat om risk för OnePlace boxens kort då inatktiveras. Det finns ju en bra sak med One Place. Man kan se live alternativt från början. Vad händer? Kan det nya kortet uppfattas som ett tvillingkort eller inte?

Redigerat av 4016, Igår, 23:12.

Postad Igår, 23:35

XINS
  • XINS
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Är det inte så att en samsung tv med 2 tuners endast kan använda 1 tuner med kortet och den andra tunern kan samtidigt användas med gratiskanaler (FTA)? Canaldigital kräver tyvärr kort för samtliga kanaler.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.