Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Handla kläder på ebay?

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 september 2014 - 11:32

Alban
  • Alban
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
Är det någon som har erfarenheter av att köpa kläder på ebay?

Jag är ute efter kläder i klassiskt snitt och tänkte att man kanske kan göra billiga kap på nätet. Kanske få upp kvalitén lite, men ändå betala lite.
Jag kikade lite på kläder från Hong Kong - det brukar väl vara billigt därifrån och mycket riktigt, men kläderna jag stötte var inte så klassiska.

Så är det någon som har mer erfarenhet och kanske har tips på återförsäljare?

#2

Postad 16 september 2014 - 20:01

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

Är det någon som har erfarenheter av att köpa kläder på ebay?

Jag är ute efter kläder i klassiskt snitt och tänkte att man kanske kan göra billiga kap på nätet. Kanske få upp kvalitén lite, men ändå betala lite.
Jag kikade lite på kläder från Hong Kong - det brukar väl vara billigt därifrån och mycket riktigt, men kläderna jag stötte var inte så klassiska.

Så är det någon som har mer erfarenhet och kanske har tips på återförsäljare?

Kan inte säga att jag har mycket erfarenhet... Vet inte heller vad du menar med billigt. Men vill du ha klassiska kläder kan du ju leta efter Hilfiger-kläder från amerikanska säljare. Köpte själv en klassisk v-ringad tröja när det var "Black friday sale", kostade knappt 400 kr inkl frakt vilket var under halva priset jämfört med här hemma. Kommer regelbundna kampanjer med fraktfria erbjudanden.

#3

Postad 22 november 2014 - 18:53

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Är ju shopoholic så jag har en hel del både positiva och negativa erfarenheter av att handla kläder från ebay. Mest positiva ;)

Vad för typ av kläder tänker du på? Vilken budget har du samt vad menar du med klassiskt snitt?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.