Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HBO Max

11 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 juli 2019 - 15:52

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

• 2 784 inlägg
  • 0

July 09, 2019
Los Angeles, CA – WarnerMedia today unveiled HBO Max as the name of its new streaming service, which will offer an impressive direct-to-consumer
 experience for everyone ranging from families with young children to adults of all ages. Anchored with and inspired by the legacy of HBO’s excellence and award-winning storytelling, the new service will be “Maximized” with an extensive collection of exclusive original programming (Max Originals) and the best-of-the-best from WarnerMedia’s enormous portfolio of beloved brands and libraries.

https://www.warnerme...service-hbo-max

Postad 10 juli 2019 - 18:23

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 2 828 inlägg
  • 0

frågan är om de lyckas leverera en acceptabel bild  :wacko:

Postad 10 juli 2019 - 18:29

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 5 758 inlägg
  • 0

frågan är om de lyckas leverera en acceptabel bild  :wacko:

Exakt...  :ph34r:

Postad 11 juli 2019 - 09:47

Saturnus
  • Saturnus
  • Beroende

• 1 375 inlägg
  • 0
City on a hill ser utmärkt ut på min Samsung 65” med den inbyggda HBO-appen. Definitivt acceptabel bild.

Postad 11 juli 2019 - 12:31

Askungen
  • Askungen
  • Veteran

• 1 976 inlägg
  • 0
Är Sverige aktulla?

Postad 11 juli 2019 - 15:41

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 5 758 inlägg
  • 0

City on a hill ser utmärkt ut på min Samsung 65” med den inbyggda HBO-appen. Definitivt acceptabel bild.

Kul för dig, på våran samsung 55" ser det inge bra ut alls, varken från appleTVn eller inbyggda appen i tvn .... och än värre när vi kör 95" på "segel TVn"…  :ph34r:

Önskar man vore okräsen… men när tom sambon kommenterar hur kass bilden är ibland på Nordic, då är det illa..  :P

Postad 11 juli 2019 - 20:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

• 7 747 inlägg
  • 0
Cavade ville se chernobyl. Mycket mörka scener med brutal komprimering tyvärr. Just i chernobyl då passar de liksom in på temat så de är inte negativt för serien

Postad 12 juli 2019 - 08:18

Saturnus
  • Saturnus
  • Beroende

• 1 375 inlägg
  • 0

Kul för dig, på våran samsung 55" ser det inge bra ut alls, varken från appleTVn eller inbyggda appen i tvn .... och än värre när vi kör 95" på "segel TVn"…  :ph34r:
Önskar man vore okräsen… men när tom sambon kommenterar hur kass bilden är ibland på Nordic, då är det illa..  :P

Konstigt! Min bild ser taskig ut en kort stund men blir sedan bra. Inte BD-bra, men såpass bra att jag tycker den är jämförbar med Netflix. Ska testa att köra HBO på min ATV 4K i hembion och se hur kvaliteten blir.

Postad 12 juli 2019 - 09:26

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 1

Maximum entertainment, minimum bitrate

Postad 12 juli 2019 - 10:45

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 5 758 inlägg
  • 0

Konstigt! Min bild ser taskig ut en kort stund men blir sedan bra. Inte BD-bra, men såpass bra att jag tycker den är jämförbar med Netflix. Ska testa att köra HBO på min ATV 4K i hembion och se hur kvaliteten blir.

Finns hur många diskussioner som helst om deras undermåliga kvalite… netflix ligger ju ljusår före, både på bild och ljudsidan...

Maximum entertainment, minimum bitrate

:lol: 

Postad 12 juli 2019 - 13:14

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7 789 inlägg
  • 0

Är Sverige aktulla?

Nej, trots namnet så det Warners nya streamingtjänst. I Sverige är det Netflix som visar Warners filmer, men i USA drar de nu tillbaka dessa från Netflix.

Postad 12 juli 2019 - 13:17

Askungen
  • Askungen
  • Veteran

• 1 976 inlägg
  • 0
Då kan man droppa denna tråd!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.