Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Titan one adapter för ps4 mm.

13 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 12 september 2014 - 01:37

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 0
Någon som testat denna för att kunna köra med mus och tgb på sin ps4?
http://www.consoletu...ucts/titan-one/

Låter rätt nice men kräver att man har en dator som mellanhand dock så inte för alla.

http://www.ebay.com/...=item4622dbb048

Redigerat av Darkie, 12 september 2014 - 01:42.


#2

Postad 12 september 2014 - 07:19

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Är du ute efter att spela med tangbord/mus, tror jag Xim4 är det bästa alternativet... men är rätt dyr...
Sen kommer folk här tycka att det fusk om du lirar online misstänker jag...
Själv bryr jag mig inte... finns dom som spelar kontrollfreaks sticks, och Scuf kontroller... då borde det med räknas som "fusk"..? Eller att man spelar på datorskärm, är också en fördel...Vart går gränsen..? :unsure: :P

#3

Postad 12 september 2014 - 08:00

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

  • 1 889 inlägg
  • 1
Nja ser det mer som att meningen är att man ska softa i soffan med handkontrollen annars försvinner meningen om man ska sitta vid ett "skrivbord" men tangentbord och mus. För det blir inte bra att ligga i soffan med detta. Bara så jag tycker. Nja sen fusk biten, blir väl inte fusk men en klar fördel med tangentbord och mus och det med kontrollfreeks blir ju inte samma exakthet som med mus.

#4

Postad 12 september 2014 - 08:26

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 1

Nja ser det mer som att meningen är att man ska softa i soffan med handkontrollen annars försvinner meningen om man ska sitta vid ett "skrivbord" men tangentbord och mus. För det blir inte bra att ligga i soffan med detta. Bara så jag tycker. Nja sen fusk biten, blir väl inte fusk men en klar fördel med tangentbord och mus och det med kontrollfreeks blir ju inte samma exakthet som med mus.


håller med gurkan B)

#5

Postad 12 september 2014 - 08:26

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 2

Är du ute efter att spela med tangbord/mus, tror jag Xim4 är det bästa alternativet... men är rätt dyr...
Sen kommer folk här tycka att det fusk om du lirar online misstänker jag...
Själv bryr jag mig inte... finns dom som spelar kontrollfreaks sticks, och Scuf kontroller... då borde det med räknas som "fusk"..? Eller att man spelar på datorskärm, är också en fördel...Vart går gränsen..? :unsure: :P


Scuf är ej fusk dom är MLG godkända samma med kontrollfreaks det är ju mer tillbehör. Mus/Tgb får du ej använda i MLG så det klassas som fusk.

#6

Postad 12 september 2014 - 09:14

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 1
http://youtu.be/IgWnFrGUNpg

Denna manick i tråden är ju helt klart fusk. Sedan tycker jag det är tråkigt om detta skulle bli vanligt online, då lägger jag nog av att spela fps på konsol helt

#7

Postad 12 september 2014 - 10:18

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

http://youtu.be/IgWnFrGUNpg

Denna manick i tråden är ju helt klart fusk. Sedan tycker jag det är tråkigt om detta skulle bli vanligt online, då lägger jag nog av att spela fps på konsol helt


Riktigt fusk! :angry: Det där med att "dutta" själv är ju en inlärningsgrej, som den där manicken verkar sköta helt själv när man håller inne... fy!
Skulle vilöja ha en sån "Scuf" kontroll iaf... hatar släppa styrspaken när man ska hoppa... synd dom är så dyra... :unsure:

#8

Postad 12 september 2014 - 10:24

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Riktigt fusk! :angry: Det där med att "dutta" själv är ju en inlärningsgrej, som den där manicken verkar sköta helt själv när man håller inne... fy!
Skulle vilöja ha en sån "Scuf" kontroll iaf... hatar släppa styrspaken när man ska hoppa... synd dom är så dyra... :unsure:


Jag övervägde att köpa en scuf här för någon vecka sen, men blev en Argon Streamer 2 ist så jag kan njuta enkelt av spotify hemma :) Dom spårar riktigt iväg i pris när man lägger tillsaker. plus att inlärnings kurvan på en scuf är någ bra brant och så mycket spelar jag inte nu förtiden.

#9

Postad 12 september 2014 - 11:08

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 0
Oj fusk hade jag inte ens i tankarna. PS4 är min första konsol på över 12år och har lirat mus/tgb på pc i nästan 20år så ville bara komma åt de spel som bara släpps på konsol eller som släpps långt tidigare.
XIM4 verkar ju rätt nice.

#10

Postad 12 september 2014 - 11:12

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

  • 1 889 inlägg
  • 0
Helt ärligt kan ju bara vara 12 åringar som kör med sånt fusk! Trodde spelen skulle spelas som tillverkaren tänkt sig! Vad är nästa grej att man inte spelar själv utan bara sitter och tittar!

#11

Postad 12 september 2014 - 11:40

bkam
  • bkam
  • Forumräv

  • 701 inlägg
  • 0
Detta har funnits till PC länge, så att tro att det inte finns folk som kör
med detta på konsol eller pc är lite naivt tror jag :mellow:

#12

Postad 12 september 2014 - 11:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Detta har funnits till PC länge, så att tro att det inte finns folk som kör
med detta på konsol eller pc är lite naivt tror jag :mellow:


tyvärr är det så, Har en bekant som driver en pc-service butik som hade haft en pappa inne med sin sons dator som skröt om att han var en riktigt bra cs-spelare och hade tävlat och vunnit saker. Dom hittade alla tänkbara fusk/hjälpmedel för CS på hands sons dator när dom gick igenom den för service. sorligt att dom faller så enkelt över till den mörka sidan, har dom inte sett Star Wars?!?!

#13

Postad 13 september 2014 - 00:32

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Är du ute efter att spela med tangbord/mus, tror jag Xim4 är det bästa alternativet... men är rätt dyr..

Nej, då är PC det bästa alternativet. Vill man spela som på en PC, köp en spel-PC, hur svårt kan det vara?


Denna manick i tråden är ju helt klart fusk. Sedan tycker jag det är tråkigt om detta skulle bli vanligt online, då lägger jag nog av att spela fps på konsol helt


Håller helt med.

tyvärr är det så, Har en bekant som driver en pc-service butik som hade haft en pappa inne med sin sons dator som skröt om att han var en riktigt bra cs-spelare och hade tävlat och vunnit saker. Dom hittade alla tänkbara fusk/hjälpmedel för CS på hands sons dator när dom gick igenom den för service. sorligt att dom faller så enkelt över till den mörka sidan, har dom inte sett Star Wars?!?!

Hur kul är det att vinna saker (som inte genererar pengainflöde, om det gör det är det något lättare att förstå) på att fuska så mycket man klarar av?

#14

Postad 13 september 2014 - 15:28

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

tyvärr är det så, Har en bekant som driver en pc-service butik som hade haft en pappa inne med sin sons dator som skröt om att han var en riktigt bra cs-spelare och hade tävlat och vunnit saker. Dom hittade alla tänkbara fusk/hjälpmedel för CS på hands sons dator när dom gick igenom den för service. sorligt att dom faller så enkelt över till den mörka sidan, har dom inte sett Star Wars?!?!


Fast om man tävlar så borde det ganska snabbt märkas om man fuskar tycket man? Däremot hade de kanske testat fusken för att se hur de funkar.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.