Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3878 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3601

Postad 18 januari 2019 - 23:10

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Japp. Bird Box har man väll haft en hint om länge skulle komma. Slut på delade konton, lägg till dyrare priser, fler tjänster att betala för och hej igen för pirater.

 

Om några år när det finns över 50 streamingtjänster som i praktiken omöjliggör att visa varandras innehåll samtidigt som man ska betala 200kr/mån för varje konto kommer det bli tufft. De har inte lärt sig ett skit från musikindustrins fall.

 

 

 

Kommer nog bli att ialf på Netflix kommer man dela på abb,det gör jag redan med en kompis han kör 2 skärmar samtidigt och jag 2 och UHD innehåll mm för 70 kr/mån då. Hur dom andra streaming tjänsterna kör vet jag inte,men cmore kan man ialf köra 2 samtidiga så den kan man också dela på.

Med apple och disney i startgroparna detta året och amazon mfl lär det som ghostlink säger vi som får pröjsa för kalaset, och en j*vla massa rättigheter fördelat på en massa streamingtjänster...piratverksamheten lär öka igen...


Redigerat av ruva, 18 januari 2019 - 23:11.


#3602

Postad 19 januari 2019 - 08:36

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1

 gör jag redan med en kompis han kör 2 skärmar samtidigt och jag 2 och UHD innehåll mm för 70 kr/mån då. 

 

Som sagt prisökning kommer nog här med framöver inom snar framtid. Själv har jag en princip att inte dela abb, utan gör rätt för mig.!



#3603

Postad 19 januari 2019 - 11:48

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Som sagt prisökning kommer nog här med framöver inom snar framtid. Själv har jag en princip att inte dela abb, utan gör rätt för mig.!

Om du vill ha UHD men inte kan uttnyttja 4 skärmar och ändå betalar mer? Det har jag inga problem med,sitta på sina höga hästar bara för att....och att säga att prisökningen kommer är ju som att säga en bensin pris höjning kommer...



#3604

Postad 20 januari 2019 - 20:44

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

  • 568 inlägg
  • 0

Om några år när det finns över 50 streamingtjänster som i praktiken omöjliggör att visa varandras innehåll samtidigt som man ska betala 200kr/mån för varje konto kommer det bli tufft. De har inte lärt sig ett skit från musikindustrins fall.

 

Det skulle vara helt omöjligt att hinna se på allt samtidigt. Kör en månad i taget per streaming-tjänst istället, då hinner man faktiskt utnyttja utbudet.


Redigerat av tuna74, 20 januari 2019 - 20:45.


#3605

Postad 20 januari 2019 - 20:55

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Om du vill ha UHD men inte kan uttnyttja 4 skärmar och ändå betalar mer? 

 

 

Varför ska man betala mindre, bara för att man inte utnyttjar alla skärmar? 

 

 

 Det har jag inga problem med,sitta på sina höga hästar bara för att...

 

 

Uppenbarligen inte! Du kanske ska läsa reglerna "igen", även om jag tror att det inte kommer att spelar någon roll..Jag hoppas att man i framtiden kommer åt detta omöjliga.! Det är precis sådan här beteende som ger sämre villkor och högre priser på sikt,!


Redigerat av mcmike, 20 januari 2019 - 21:00.


#3606

Postad 20 januari 2019 - 21:05

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 1

Om några år när det finns över 50 streamingtjänster som i praktiken omöjliggör att visa varandras innehåll samtidigt som man ska betala 200kr/mån för varje konto kommer det bli tufft. De har inte lärt sig ett skit från musikindustrins fall.

 

Nu har du blivit citerad så många gånger att jag inte kan låta bli att kommentera. Jag förstår ditt missnöje över att serier och filmer sprids över olika tjänster. Jag tycker också att det vore bra om allt fanns på ett ställe, men jag måste fråga vad du tycker att de borde ha lärt sig från musikindustrins fall?

 

Det är dags för en liten reality check. Företagens uppgift är att tjäna pengar åt aktieägarna. Med dagens distributionsmodell där filmer släpps i tur och ordning, på bio, på köpfilm, till TV, och slutligen till streamingföretagen och där TV-kanaler och streamingoperatörer bjuder över varandra för de exklusiva rättigheterna för en populär serie finns det inget incitament för medieproducenterna att välja en annan distributionsmodell. De skulle inte tjäna tillnärmelsevis lika mycket pengar på att erbjuda den "alla serier på ett ställe"-tjänst som alla konsumenter suktar efter. Kommer inte hända förrän Netflix vunnit och då har vi en monopolsituation så då kan du kallt räkna med att få betala bra mycket mer än 99 kronor i månaden.



#3607

Postad 21 januari 2019 - 11:53

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Kan man på nåt sätt inaktivera genom netflix så inte HDR slår på, utan att allt körs som SDR? Tycker inte jag får till HDR med netflix... 

Uppspelare är AppleTV4k, och tvns inbyggda, och UHD spelaren... vill ju inte mecka i inställningar varje gång det körs HDR, för vill ha automatik på andra uppspelare, såsom Infuse, UHDBD etc...



#3608

Postad 21 januari 2019 - 14:59

Unregistered4e519c87
  • Unregistered4e519c87
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Någon som kan rekommendera en bra serie från Netflix (förutom the Crown, narcos och alla övriga sköna serier som man redan har sätt)?



#3609

Postad 21 januari 2019 - 15:15

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Kan man på nåt sätt inaktivera genom netflix så inte HDR slår på, utan att allt körs som SDR? Tycker inte jag får till HDR med netflix... 

Uppspelare är AppleTV4k, och tvns inbyggda, och UHD spelaren... vill ju inte mecka i inställningar varje gång det körs HDR, för vill ha automatik på andra uppspelare, såsom Infuse, UHDBD etc...

 

Jag tror att enda sättet att slå av HDR i Netflix är att stänga av det i tv:ns inställningar.



#3610

Postad 21 januari 2019 - 16:12

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

 och alla övriga sköna serier som man redan har sätt)?

 

 

Svårt att veta vad du redan sett, men kika här på ev rekommendationer  :)

 

https://www.minhembi...howtopic=303760


Redigerat av mcmike, 21 januari 2019 - 16:13.


#3611

Postad 21 januari 2019 - 17:07

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Jag tror att enda sättet att slå av HDR i Netflix är att stänga av det i tv:ns inställningar.

 

Tack för svar... men vill ju ha det på, när jag kollar från andra källor... :) 



#3612

Postad 21 januari 2019 - 17:38

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 444 inlägg
  • 0
Förstod inte riktigt vad du säger i ditt inlägg, förmodligen jag som är trög. Du säger ”dina källor” och då förstår jag det som olika källor och inte bara APT4K. HDFurys Vertex, Integral2 och Maestro har 2 olika ingångar så du skulle kunna ha HDR på den ena ingången och ingen HDR på den andra och på detta vis behöver du inte manuellt byta på Din förstärkare eller bildvisare.

#3613

Postad 21 januari 2019 - 17:54

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Förstod inte riktigt vad du säger i ditt inlägg, förmodligen jag som är trög. Du säger ”dina källor” och då förstår jag det som olika källor och inte bara APT4K. HDFurys Vertex, Integral2 och Maestro har 2 olika ingångar så du skulle kunna ha HDR på den ena ingången och ingen HDR på den andra och på detta vis behöver du inte manuellt byta på Din förstärkare eller bildvisare.

 

Alltså... gillar när det blir HDR från Infuse i AppleTVn, men inte från netflix… så skulle vilja inaktivera HDR från just bara netflix… kör allt till förstärkaren, och från förstärkaren till TV/projj



#3614

Postad 21 januari 2019 - 18:03

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 444 inlägg
  • 0
Då får du investera i en andra APTV4, jag kan inte se att du kan avaktivera HDR i Netflix. Hittade detta som förklarar.

Can I deliver a separate SDR master?

Answer:

No, a single Dolby Vision master is used to derive all downstream encodes. The SDR is to be derived from the HDR grade, using the CMU and Dolby Vision trim controls, and creatively approved through this process. This produces metadata which is critical to maintain creative intent on the various HDR and SDR devices in the home.

#3615

Postad 21 januari 2019 - 21:43

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

The show cost :rolleyes:

 

https://www.digitalt...One Signal Icon



#3616

Postad 22 januari 2019 - 07:00

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

 

 

Bifogad fil  Skärmavbild 2019-01-22 kl. 06.58.53.png   331,18K   0 Antal nerladdningar

 

:rolleyes:



#3617

Postad 22 januari 2019 - 12:31

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Slår ett slag för Colony, en slags modern version av V, ganska lågintensiv i själva sci-fi:et men det ligger där i bakgrunden hela tiden!

En hel del logiska luckor och konstiga val, men jag gillar den ändå! inväntar säsong 3 nu :)



#3618

Postad 25 januari 2019 - 07:36

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
https://www.superher...ent-evil-series

#3619

Postad 26 januari 2019 - 11:04

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 1

Slår ett slag för Colony, en slags modern version av V, ganska lågintensiv i själva sci-fi:et men det ligger där i bakgrunden hela tiden!

En hel del logiska luckor och konstiga val, men jag gillar den ändå! inväntar säsong 3 nu :)

 

Tackar för tipset! Hade ratat den lite innan ditt inlägg. Nu har jag kollat s1 och några avsnitt av s2.

 

Gillar den!



#3620

Postad 26 januari 2019 - 14:16

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0
When heroes fly. Israelisk serie om några kompisar som åker till Columbia för att söka en gammal flickvänboch syster som de trodde sog i en bilolycka för 8-9 år sen. Lite lång emellanåt men bra.

#3621

Postad 26 januari 2019 - 20:20

Tomgot
  • Tomgot
  • Lärjunge

  • 461 inlägg
  • 0

Gillade Polar och vill verkligen se en fortsättning.

Netflix filmer börjar ta sig mer och mer.



#3622

Postad 28 januari 2019 - 22:06

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Tackar för tipset! Hade ratat den lite innan ditt inlägg. Nu har jag kollat s1 och några avsnitt av s2.

 

Gillar den!

Har nu plöjt igenom säsong 3, förutom ett ordentligt hopp (som inte va speciellt taktiskt gjort) så växte serien ganska mycket för mig, säsong 3 bjuder på ett annat narrativ och kittlar en del fantasier, vissa bra gjorda avsnitt men något ruskigt dåligt "the camp" och dess innehåll va riktigt B, men det löser sig och jag hoppas på fler säsonger, finns chans att de kan göra en riktigt bra långkörare här!



#3623

Postad 29 januari 2019 - 23:18

nygren
  • nygren
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0

Har nu plöjt igenom säsong 3, förutom ett ordentligt hopp (som inte va speciellt taktiskt gjort) så växte serien ganska mycket för mig, säsong 3 bjuder på ett annat narrativ och kittlar en del fantasier, vissa bra gjorda avsnitt men något ruskigt dåligt "the camp" och dess innehåll va riktigt B, men det löser sig och jag hoppas på fler säsonger, finns chans att de kan göra en riktigt bra långkörare här!

 

Okej.. Låter ju låvande. Jag hittar tyvärr bara 2 säsonger på netflix. 



#3624

Postad 30 januari 2019 - 09:43

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Okej.. Låter ju låvande. Jag hittar tyvärr bara 2 säsonger på netflix. 

Jo, man får söka sig annorstädes för att hitta s3 tyvärr!



#3625

Postad 02 maj 2019 - 13:43

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 2

https://media.netfli...ound-to-netflix Netflix uppgraderar sina ljudströmmar. Tjoho! Termen "bringing studio quality sound to netflix" kommer såklart diskuteras på forum som det här, men gött att de ökar kvaliteten i alla fall. Hoppas att det också innebär att fler än deras egenproducerade titlar kommer få ökad bitrate och i bästa fall Atmos-ljud.

  • 5.1: From 192 kbps (good) up to 640 kbps (great/perceptually transparent)
  • Dolby Atmos: From 448 kbps up to 768 kbps (Dolby Atmos is available for members subscribed to the Premium plan)

https://www.youtube.com/watch?v=_eqdt_UOBAQ


Redigerat av drue, 02 maj 2019 - 13:46.


#3626

Postad 02 maj 2019 - 13:56

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

When heroes fly. Israelisk serie om några kompisar som åker till Columbia för att söka en gammal flickvänboch syster som de trodde sog i en bilolycka för 8-9 år sen. Lite lång emellanåt men bra.

Colombia, inte Columbia (som ligger i USA).



#3627

Postad 02 maj 2019 - 14:50

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0

https://media.netfli...ound-to-netflix Netflix uppgraderar sina ljudströmmar. Tjoho! Termen "bringing studio quality sound to netflix" kommer såklart diskuteras på forum som det här, men gött att de ökar kvaliteten i alla fall. Hoppas att det också innebär att fler än deras egenproducerade titlar kommer få ökad bitrate och i bästa fall Atmos-ljud.

  • 5.1: From 192 kbps (good) up to 640 kbps (great/perceptually transparent)
  • Dolby Atmos: From 448 kbps up to 768 kbps (Dolby Atmos is available for members subscribed to the Premium plan)
https://www.youtube....h?v=_eqdt_UOBAQ

Ett hyffsat lyft skulle jag tro. Ett steg i rätt riktning

#3628

Postad 02 maj 2019 - 15:59

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 444 inlägg
  • 0
Dubbelt:-(&

Redigerat av Iceman666, 02 maj 2019 - 16:00.


#3629

Postad 02 maj 2019 - 22:19

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Någon som vet ifall nvidia har fixat atmos etc. i shielden ännu?



#3630

Postad 03 maj 2019 - 22:13

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Någon som vet ifall nvidia har fixat atmos etc. i shielden ännu?

De har de inte och  enligt användare på Nvidias egna forum kommer det inte komma. Tror att det ligger hos vad Netflix vill med sin app?



#3631

Postad 04 maj 2019 - 13:09

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 057 inlägg
  • 0
Finns det några atmostitlar än? Letade lite förstrött men hittade inget.

#3632

Postad 04 maj 2019 - 13:28

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Finns det några atmostitlar än? Letade lite förstrött men hittade inget.


Sök på Google och skriv "Netflix Atmos" så kommer det upp några sidor som listar titlar och serier med Atmos

#3633

Postad 04 maj 2019 - 13:50

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Är det någon som kör Netflix med atmos utan 4K bildvisare? Vet inte om jag vill betala extra för bara ett litet lyft i ljudet. För det krävs väl ett dyrare konto för detta?

#3634

Postad 04 maj 2019 - 14:40

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Är det någon som kör Netflix med atmos utan 4K bildvisare? Vet inte om jag vill betala extra för bara ett litet lyft i ljudet. För det krävs väl ett dyrare konto för detta?


Du kan inte få Atmos utan att betala mer

#3635

Postad 04 maj 2019 - 15:18

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 057 inlägg
  • 0

Sök på Google och skriv "Netflix Atmos" så kommer det upp några sidor som listar titlar och serier med Atmos

Du kan inte få Atmos utan att betala mer

Okej, dyrare än Premium som jag har?

Hittade detta:

On Netflix, shows like Altered Carbon, as well as the now-canceled Daredevil and Jessica Jones, are Atmos-enabled, as is Luke Cage.

Redigerat av Saturnus, 04 maj 2019 - 15:22.


#3636

Postad 04 maj 2019 - 15:28

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Okej, dyrare än Premium som jag har?

Hittade detta:

On Netflix, shows like Altered Carbon, as well as the now-canceled Daredevil and Jessica Jones, are Atmos-enabled, as is Luke Cage.


Nej vem har sagt det. Mitt svar var riktat till budwhite

#3637

Postad 05 maj 2019 - 13:46

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Oj, har kollar på allt jag tycker är värt att titta på, vad gör man nu? Hoppar över avsnitt i dåliga serier som Somewhere Between jag genomlidit 1,5 avsnitt på men nog kan hoppa till sista och fortsätta lida i 45 minuter till. Star Trek har jag sett och svurit över. Blir nog att se även säsong 3 2020 och irritera sig över all snyft,snyft i den också.

 

OBS - kan inte säga upp för då blir jag mördad av Sambon :)


Redigerat av ruva, 05 maj 2019 - 13:47.


#3638

Postad 10 maj 2019 - 21:53

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Liten fundering,

 

Kör mestadels Netflix via min digitalbox ifrån Telia. Men där får jag endast HD som högsta stream. 

Har en Atmos förstärkare samt en 4K OLED Tv, så tänkte att 4K material hade varit lite roligare att se på. Via Tvns inbyggda Netflix app får jag tillgång till 4K Ultra HD material samt HDR på en del. Men av någon anledning får jag sånt osynk med bild och ljud, så jag valde istället att testa den inbyggda netflix funktionen på min 4K Blu-ray spelare. 

 

Men där får jag som endast 4K Ultra HD material och inte HDR? Någon som vet hur detta kan komma sig? Kör jag filmer via skivor så får jag i HDR utan problem, även via den inbyggda appen på tvn men inte via spelaren...



#3639

Postad 13 maj 2019 - 10:22

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Liten fundering,

 

Kör mestadels Netflix via min digitalbox ifrån Telia. Men där får jag endast HD som högsta stream. 

Har en Atmos förstärkare samt en 4K OLED Tv, så tänkte att 4K material hade varit lite roligare att se på. Via Tvns inbyggda Netflix app får jag tillgång till 4K Ultra HD material samt HDR på en del. Men av någon anledning får jag sånt osynk med bild och ljud, så jag valde istället att testa den inbyggda netflix funktionen på min 4K Blu-ray spelare. 

 

Men där får jag som endast 4K Ultra HD material och inte HDR? Någon som vet hur detta kan komma sig? Kör jag filmer via skivor så får jag i HDR utan problem, även via den inbyggda appen på tvn men inte via spelaren...

Teliaboxen har vare sig 4K eller HDR så det är ju inte så konstigt att det inte funkar.

Netflix-appen i Sonys UHD-spelare suger minst sagt. Jag kör bara den som är inbyggd i TVn och har Dolby Vision.



#3640

Postad 13 maj 2019 - 10:45

jln
  • jln
  • Lärjunge

  • 452 inlägg
  • 0

Liten fundering,

 

Kör mestadels Netflix via min digitalbox ifrån Telia. Men där får jag endast HD som högsta stream. 

Har en Atmos förstärkare samt en 4K OLED Tv, så tänkte att 4K material hade varit lite roligare att se på. Via Tvns inbyggda Netflix app får jag tillgång till 4K Ultra HD material samt HDR på en del. Men av någon anledning får jag sånt osynk med bild och ljud, så jag valde istället att testa den inbyggda netflix funktionen på min 4K Blu-ray spelare. 

 

Men där får jag som endast 4K Ultra HD material och inte HDR? Någon som vet hur detta kan komma sig? Kör jag filmer via skivor så får jag i HDR utan problem, även via den inbyggda appen på tvn men inte via spelaren...

Själv har jag Sony UBP-X800 där får jag ut HDR och 24Hz. Men idag kör jag mestadels ATV 4K pga projektorn hela tiden fick synka varje gång någonting ändrade sig i bilden på när trailers visas på X800. ATV kan du ställa in så att den visar samma samma upplösning och bildfrekvens när man bläddrar mellan trailers visas och då slipper jag synkningen av bilden.


Redigerat av jln, 13 maj 2019 - 10:45.


#3641

Postad 09 december 2019 - 23:11

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

  • 3 568 inlägg
  • 0
Verkar som att Netflix inte längre kommer erbjuda en 30 dagars testperiod i vissa länder, däribland Sverige.

https://www.avforums...to-an-end.16922
https://help.netflix...ular-categories

#3642

Postad 13 december 2019 - 21:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag råkade se lite på Casa de Papel med engelsk dubb... Det var ungefär som att se Stallone dubbad till tyska. Brrrrr... :ph34r:



#3643

Postad 13 december 2019 - 21:58

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Alla serier med dubb blir knasigt. Jag vill ha orginalspråk oavsett. Tillhör dom som tycker att även icke engelsk/amerikanska serier/filmer kan vara j*t bra. Ta  La Treve tex. en belgisk serie som är grymt bra!



#3644

Postad 15 december 2019 - 16:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
La casa fungerade faktiskt med dubb. De hade bra röstskådisar, såg första säsongen med dubb och resten original. Lika bra oavsett

#3645

Postad 16 januari 2020 - 10:02

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Dags för höjning igen,bara premium än så länge dock 159kr blir det.

https://www.expresse...x-hojer-priset/



#3646

Postad 16 januari 2020 - 13:45

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Dags för höjning igen,bara premium än så länge dock 159kr blir det.

https://www.expresse...x-hojer-priset/

Hejdå HBO!



#3647

Postad 16 januari 2020 - 14:52

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Hejdå HBO!

?



#3648

Postad 16 januari 2020 - 15:28

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 2

?

109+159. Då åker HBO ut.



#3649

Postad 16 januari 2020 - 16:26

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Hmm. Med höjningen + minskad kvalitet i deras egna produktioner (Witcher m fl) börjar det bli lite svårt att motivera premium längre. Undrar hur mycket man skulle sakna 4k/atmos om man gick tillbaka nu. Har ingen native 4k-vidare utan en Epson 9300 som närmst.

#3650

Postad 16 januari 2020 - 16:58

vilse
  • vilse
  • Forumräv

  • 577 inlägg
  • 0
Kanske att man kör Netflix i perioder nu? Iofs precis avslutat dyrt CD abonnemang så "tjänat" mycket. ;-)



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.