Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital Sverige - Feedback, information, nyheter och frågor

7239 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 januari 2020 - 22:51

Devin78
  • Devin78
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej jag har två Samsung tv som jag inte har någon Box till utan tittar via appen o wi-fi på dom, men nu kommer jag inte in i appen när jag går in i appen vill den att jag ska välja land o kopiera en länk. Skriver jag in länken i webbläsaren kommer jag till inloggningssidan men när jag skriver i min e-post blir det stopp med röd text som säger att andvändarnamn krävs, jag kan logga in på iPad o mobil o allt annat men inte på Samsung tvn. Har aldrig varit några problem förut, så är det någon på Canal digital eller någon annan som har en lösning på detta.

Postad 02 januari 2020 - 22:59

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Hej jag har två Samsung tv som jag inte har någon Box till utan tittar via appen o wi-fi på dom, men nu kommer jag inte in i appen när jag går in i appen vill den att jag ska välja land o kopiera en länk. Skriver jag in länken i webbläsaren kommer jag till inloggningssidan men när jag skriver i min e-post blir det stopp med röd text som säger att andvändarnamn krävs, jag kan logga in på iPad o mobil o allt annat men inte på Samsung tvn. Har aldrig varit några problem förut, så är det någon på Canal digital eller någon annan som har en lösning på detta.

Hej

Dubbelkolla att du trycker OK på Land: Sverige innan du skriver in länken i mobilen. 

Mvh

Niklas

Postad 02 januari 2020 - 23:19

Devin78
  • Devin78
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
J

Hej
Dubbelkolla att du trycker OK på Land: Sverige innan du skriver in länken i mobilen. 
Mvh
Niklas

Du menar tvn i mobilen ska jag väl inte skriva in länken. Ja jag har tryckt Sverige flera gånger det verkar som det blir en ny kod i slutet på länken varje gång man trycker på Sverige o jag klarar inte att kopiera länken i tvn så jag får ju skriva in den för hand o jag kommer ju till inloggning då, men när jag skriver in e-posten går det inte vidare till lösenord utan säger med röd text att användarnamn krävs o jag har provat massa gånger på båda tv. Men jag har ju alltid varit inloggad förut o det funkar varför har det blivit så här att man är utkastad typ.

Postad 02 januari 2020 - 23:26

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

J
Du menar tvn i mobilen ska jag väl inte skriva in länken. Ja jag har tryckt Sverige flera gånger det verkar som det blir en ny kod i slutet på länken varje gång man trycker på Sverige o jag klarar inte att kopiera länken i tvn så jag får ju skriva in den för hand o jag kommer ju till inloggning då, men när jag skriver in e-posten går det inte vidare till lösenord utan säger med röd text att användarnamn krävs o jag har provat massa gånger på båda tv. Men jag har ju alltid varit inloggad förut o det funkar varför har det blivit så här att man är utkastad typ.

Hej

Välj sverige, sedan skriver du in länken i webbläsaren i mobilen. Skriv in ditt användarnamn (din epost) och ditt lösenord. När du sedan trycker logga in på mobilen så kommer du automatiskt att loggas in på tv´n. Skicka PM om du kör fast så ska jag hjälpa dig.

Mvh

Niklas

Postad 02 januari 2020 - 23:38

Devin78
  • Devin78
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Hej
Välj sverige, sedan skriver du in länken i webbläsaren i mobilen. Skriv in ditt användarnamn (din epost) och ditt lösenord. När du sedan trycker logga in på mobilen så kommer du automatiskt att loggas in på tv´n. Skicka PM om du kör fast så ska jag hjälpa dig.
Mvh
Niklas

Perfekt funkade på en gång tack för hjälpen. Men det skulle va lite bättre info på tvn att man skulle skriva länken i mobilen o inte tvns webbläsare

Postad 02 januari 2020 - 23:40

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Perfekt funkade på en gång tack för hjälpen. Men det skulle va lite bättre info på tvn att man skulle skriva länken i mobilen o inte tvns webbläsare

Hej

Skönt att det fungerar :) Det kommer en text om att skriva in länken i mobilen i nästa uppdatering av appen.

Mvh

Niklas

Postad 03 januari 2020 - 10:54

LabanV
  • LabanV
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Fjärrinspelningen har slutat fungera på min Smart Box. ”Ingen inspelningsbar box hittad”.

Postad 03 januari 2020 - 14:32

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 387 inlägg
  • 0
Samma här.

Postad 03 januari 2020 - 16:36

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Fjärrinspelningen har slutat fungera på min Smart Box. ”Ingen inspelningsbar box hittad”.

Hej

Det verkar vara något problem med fjärrinspelningen just nu, vi jobbar på att lösa problemet.

Mvh

Niklas

Postad 05 januari 2020 - 18:33

Jonas1979
  • Jonas1979
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Hej

Tack själv för informationen om problemet med EPG´n.

Problemet är nu löst.

OnePlace tar in EPG via internet (samma EPG som vi skickar ut via satellit) men på OnePlace har vi tex bilder/covers på varje program och det är en av anledningarna till att EPG´n går över internet på OnePlace.

Mvh
Niklas

Hej

Har du något exempel på film och kanal så ska jag följa upp.

Mvh
Niklas

Var tvungen att återskapa problemet.

Harry Potter dödsrelikerna del 1 Kanal 5.

1 Januari och sedan 5 Januari.

Vet att han gjort liknande på flera Harry Potter på kanal 5 och sedan julfilmer på kanal 7.

Postad 05 januari 2020 - 23:30

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Jag har ofta störningar, pixlar och hack på MTV, och bara på den kanalen. Hade det inte från början, utan har kommit under årens gång, vet inte när det började.

Idéer?

Edit: verkar även gälla andra kanaler som ligger i närheten i frekvens som VH1 och Nick Jr. Tecken på att parabolen rubbats?

Redigerat av Vispen74, 05 januari 2020 - 23:42.

Postad 06 januari 2020 - 11:06

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 1

Jag har ofta störningar, pixlar och hack på MTV, och bara på den kanalen. Hade det inte från början, utan har kommit under årens gång, vet inte när det började.

Idéer?

Edit: verkar även gälla andra kanaler som ligger i närheten i frekvens som VH1 och Nick Jr. Tecken på att parabolen rubbats?

Hej

Kontrollera att det inte är snö på parabol/LNB

Följande kanaler ligger på samma transponder som MTV och ska då påverkas på samma sätt om det är relaterat till signalen.

Kanaler
Motorvision TV
Nicktoons
BBC Brit HD
Nickeloden
Nick Jr
VH1
VH1 Classic
Paramount Network

Ställ dig på någon av dessa kanaler och gå in och kolla hur många dB du har på signalkvalitet.

Tips

Du kan testa trycka på sidan/under av parabolen när du ser din signalkvalitet i boxen och se om kvaliteten ökar för att se om det är tex parabol som behöver finjusteras.

Mvh

Niklas

Hej

Det verkar vara något problem med fjärrinspelningen just nu, vi jobbar på att lösa problemet.

Mvh

Niklas

Hej

Problem med fjärrinspelningen är nu löst.

Mvh

Niklas

Postad 08 januari 2020 - 12:30

PatrikNystrom
  • PatrikNystrom
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Fungerar canal digital appen med den nya nVidia Shield TV Pro 16GB (2019) ?

Postad 08 januari 2020 - 14:06

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 151 inlägg
  • 0

Det finns ingen Canal Digital-app i min Chromebook eller Mi Box 3. Min Mi Box är en lite udda fågel, men nog borde det finnas till Chromebook. De övriga streamingbolagen har fungerande appar.

Postad 08 januari 2020 - 14:55

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Fungerar canal digital appen med den nya nVidia Shield TV Pro 16GB (2019) ?

Hej

Det är ingen plattform som vi har något stöd för. 

Vi finns på följande plattformar

Webb (tv.canaldigital.se)
iOS (iPhone/iPad)
Android (Telefon/Surfplatta med version 3.9.0.10 och uppåt)
tvOS (Apple TV 4)
Samsung TV (Endast Samsungs modeller med operativsystem Tizen)
Våra boxar

Mvh

Niklas

Postad 09 januari 2020 - 14:00

Svenna72
  • Svenna72
  • Lärjunge

• 432 inlägg
  • 1

Hej

Det är ingen plattform som vi har något stöd för. 

Vi finns på följande plattformar

Webb (tv.canaldigital.se)
iOS (iPhone/iPad)
Android (Telefon/Surfplatta med version 3.9.0.10 och uppåt)
tvOS (Apple TV 4)
Samsung TV (Endast Samsungs modeller med operativsystem Tizen)
Våra boxar

Mvh

Niklas

Är ni på gång med en app till AndroidTV? Sitter med en Shield som utklassar eran OnePlace och vill gärna ha en app till den.

Postad 09 januari 2020 - 16:42

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 106 inlägg
  • 1

Är ni på gång med en app till AndroidTV? Sitter med en Shield som utklassar eran OnePlace och vill gärna ha en app till den.

Ja tom CMore har ju fått tummen ur ..... och fixat en app för AndroidTV nu och för CD borde det vara ännu enklare då man redan har en box baserad på det. 

Postad 10 januari 2020 - 16:31

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 888 inlägg
  • 1
Ja Android TV är väl den nu snabbast växande plattformen för smart TV. Både riktigt stora TV tillverkare kör detta och separata boxar som Nvidia Shield modellerna samt Xiaomi Mi Box S som är storsäljare i elektronikvaruhusen.

Lite svårt att förstå hur Canal Digital kunnat missa detta. Det finns ju en app för Android. Det är inte så stora anpassningar att justera en befintlig app för Android TV. Det är i grund samma plattform med anpassning till storskärm och fjärr istället för fingernavigering.

Redigerat av kenta2, 10 januari 2020 - 16:35.

Postad 10 januari 2020 - 18:23

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 196 inlägg
  • 0

Jag skulle säga att android-tv inte är speciellt stort.

Philips och Sony är små spelare på marknaden.

Samsung kör Tizen och LG WEB-OS, de är överlägset störst.

Apple-TV är väldigt vanlig däremot som komplement.

Postad 10 januari 2020 - 23:36

Svenna72
  • Svenna72
  • Lärjunge

• 432 inlägg
  • 0

Ja Android TV är väl den nu snabbast växande plattformen för smart TV. Både riktigt stora TV tillverkare kör detta och separata boxar som Nvidia Shield modellerna samt Xiaomi Mi Box S som är storsäljare i elektronikvaruhusen.

Lite svårt att förstå hur Canal Digital kunnat missa detta. Det finns ju en app för Android. Det är inte så stora anpassningar att justera en befintlig app för Android TV. Det är i grund samma plattform med anpassning till storskärm och fjärr istället för fingernavigering.

Växer enormt:  https://ww.9to5googl...erator-growth/#

Postad 11 januari 2020 - 08:08

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 196 inlägg
  • 1

Ja där ser man...

TCL och Hi-sense är ju riktigt stora och ökningen är ju snabb så jag får väl erkänna att jag hade fel helt enkelt.

Postad 12 januari 2020 - 10:31

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2 707 inlägg
  • 1

Samma med Telia Play. De planerar en app till Android TV men det är allt. Med planerar menar ofta företag att det de funderar på är om det är någon ekonomi i det de planerar. 

Postad 24 januari 2020 - 06:50

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2 195 inlägg
  • 1

Det fungerar bra i OnePlace och via våra appar. Har bett kundservice test EPG på HD-Box Smart och felanmäla om det är problem. Har inte möjlighet att testa på en HD-Box Smart hemifrån.

Nu får någon lägga en krona i EPG-automaten igen, sträcker sig bara till den 27:e för ett antal kanaler.

Postad 24 januari 2020 - 09:03

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Nu får någon lägga en krona i EPG-automaten igen, sträcker sig bara till den 27:e för ett antal kanaler.

Hej

Vi felanmälde EPGn igår så det kommer bli löst under dagen. Tack för info alfista!

Mvh

Niklas

Postad 24 januari 2020 - 21:47

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

• 513 inlägg
  • 1

Vad ÄR det för lågprisEPG ni bytt till Niklas?

Det är ju nästan jämt fel på den, om det inte är felaktiga tider, så är det fel program avsnitt i serier, eller som nu inga data alls efter den 27:e??

Trodde ni bytte EPG-leverantör för att ni tyckte kvalitén var för låg med den förra, men den här är ju MYCKET sämre.

Postad 25 januari 2020 - 18:41

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

CD har jätteproblem idag, vad ni än gör, rensa inte data på Oneplace CD-app, då slutar den fungera (tills CD får ordning på sina prylar igen).

Postad 26 januari 2020 - 08:39

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 1 538 inlägg
  • 0
Har goda vänner som blir uppringda av CD’s säljare då och då och ombedda att byta till Oneplace-boxen. Självklart har jag varnat dem att det är rent bondfångeri.

Postad 26 januari 2020 - 10:27

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Vad ÄR det för lågprisEPG ni bytt till Niklas?

Det är ju nästan jämt fel på den, om det inte är felaktiga tider, så är det fel program avsnitt i serier, eller som nu inga data alls efter den 27:e??

Trodde ni bytte EPG-leverantör för att ni tyckte kvalitén var för låg med den förra, men den här är ju MYCKET sämre.

Hej

Det är inte fel på EPG´n i det här fallet, det är problem med en server som gör att vi inte får filerna för alla kanaler vilket inte har något med byte av EPG-leverantör att göra.

Är det felaktig information i EPG så meddela gärna mig så jag kan ta detta vidare. Upplever att det sällan är problem just nu, detta baserar jag på felanmälningar på kundservice och information från er kunder på sociala medier.

Mvh

Niklas

CD har jätteproblem idag, vad ni än gör, rensa inte data på Oneplace CD-app, då slutar den fungera (tills CD får ordning på sina prylar igen).

Hej

Det stämmer att det var ett större nätverksavbrott igår vilket påverkade de flesta av våra tjänster utom linjär-tv. Allt blev löst ca 20:00.

Mvh
Niklas

Postad 27 januari 2020 - 18:09

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1 611 inlägg
  • 1

Viasat Film kanalerna är nu på plats på Thor satelliten 

Postad 28 januari 2020 - 14:16

kewell79
  • kewell79
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Viasat Film kanalerna är nu på plats på Thor satelliten 

Blir aktivert i Februar, sammen med Viaplay

Postad 29 januari 2020 - 18:17

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 151 inlägg
  • 0

Är det inte dags att uppdatera Follow me? Får det klassiska felmeddelande "Har du fel på flera kanaler...."  i den vita boxen. Väljer att starta om boxen och då vill den givetvis koppla ihop boxen med min 500gb-box. Detta tar 5-10 minuter och att stänga av Follow me tar 3-4 minuter för att kunna se tv-programmet igen. Ska man koppla ihop boxarna igen får man räkna med 5-10 minuter igen och då börja om från början då den vita boxen inte kommer ihåg vilka inställningar den har. Båda boxarna har 100% i både styrka och kvalitet. 

Postad 29 januari 2020 - 22:27

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Försöker se nedladdade filmer på min ipad. När jag trycker på Canal digitalappen på en iPad kommer meddelandet ” nätverksförbindelse saknas”. Vadå? Det är väl hela grejen med offlineläge. Kommer inga val. Stängt av Wi-Fi hjälper inte. Surt på långflyg.

Postad 30 januari 2020 - 09:30

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Försöker se nedladdade filmer på min ipad. När jag trycker på Canal digitalappen på en iPad kommer meddelandet ” nätverksförbindelse saknas”. Vadå? Det är väl hela grejen med offlineläge. Kommer inga val. Stängt av Wi-Fi hjälper inte. Surt på långflyg.

Hej

Om man har blivit utloggad innan man går över till offline så får man upp felmeddelande "ingen internetuppkoppling" när man försöker starta appen. Det kan vara bra att testa appen i flight mode innan resan för att säkerställa att allt fungerar.

Mvh

Niklas

Postad 30 januari 2020 - 09:34

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Är det inte dags att uppdatera Follow me? Får det klassiska felmeddelande "Har du fel på flera kanaler...."  i den vita boxen. Väljer att starta om boxen och då vill den givetvis koppla ihop boxen med min 500gb-box. Detta tar 5-10 minuter och att stänga av Follow me tar 3-4 minuter för att kunna se tv-programmet igen. Ska man koppla ihop boxarna igen får man räkna med 5-10 minuter igen och då börja om från början då den vita boxen inte kommer ihåg vilka inställningar den har. Båda boxarna har 100% i både styrka och kvalitet. 

Hej

Om du går in på inställningar / Follow me / Anslutningskvalitet vad står det där?
Du kan skicka PM annars så kan vi felsöka där.

Jag har svårt att se att det kommer ske någon vidareutveckling kring nya funktioner på ADB-boxarna eftersom boxarna inte säljs längre. 

Mvh
Niklas

Postad 30 januari 2020 - 15:05

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Alone på History i tisdags 2100 spelades in utan varken ljud eller text, suck

Postad 02 februari 2020 - 15:17

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 385 inlägg
  • 0

Att jag kan styra min parabolbox genom mobilen istället för en vanlig kontroll. Jag har bytt mobil från Iphone till Android. Och Canal Digital har en remote som man använder över wifi:t. Denna app finns inte för Android, och det tycker jag är jävligt märkligt.

Uppdatering på detta? Känns märkligt då boxarna ändå verkar köra Android-programvara?

Postad 03 februari 2020 - 14:04

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Uppdatering på detta? Känns märkligt då boxarna ändå verkar köra Android-programvara?

Hej

För att styra ADB-boxarna så finns det endast en app till iOS. För OnePlace finns det ett flertal fjärrkontroller på Google Play/Appstore som går att ansluta till OnePlace. Har inte testat detta speciellt mycket men vet att det ska fungera att ansluta och navigera, tveksamt att alla knappar fungerar dock.

Mvh

Niklas

Postad 04 februari 2020 - 00:19

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 603 inlägg
  • 1

Blir aktivert i Februar, sammen med Viaplay

Kan du utveckla detta lite mer, är du snäll !

Postad 12 februari 2020 - 14:52

kewell79
  • kewell79
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Kan du utveckla detta lite mer, är du snäll !

Rundt feb/mars blir det mulig å bestile viasat film kanaler med viaplay inkludert

Det blir også endringer på viasport pakken, prisen endres fra 349 til 259 kr. eller til 129 kr måneden vist du bestiller det sammen med + sport

.

I viasport pakken blir viaplay total inkludert med sport og film/serier 

Sport delen gjelder da Norge..... Vil tro dere sverige får viasat film kanaler samtidig som norge

Redigerat av kewell79, 12 februari 2020 - 15:25.

Postad 12 februari 2020 - 20:59

Jonas1979
  • Jonas1979
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0
Sett att Viasat film kanalerna redan är uppe på program platserna i min vita gamla box.

Stämmer det att Viaplay ingår med filmkanaler och paketpris på detta ?

Postad 12 februari 2020 - 21:03

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Sett att Viasat film kanalerna redan är uppe på program platserna i min vita gamla box.

Stämmer det att Viaplay ingår med filmkanaler och paketpris på detta ?

Hej

Det stämmer bra, kanalerna går att beställa redan nu om ni ringer in till kundservice.

Mvh

Niklas

Postad 13 februari 2020 - 13:28

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0

Hej
Det stämmer bra, kanalerna går att beställa redan nu om ni ringer in till kundservice.

Mvh
Niklas

Beställde Viasat-filmkanalerna nu på förmiddagen och ser nu att Viasat Film Premiere HD inte ingår i mitt abonnemang.

Postad 13 februari 2020 - 14:48

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0

Hej

Mvh

Niklas

Priser?

Postad 13 februari 2020 - 14:55

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Hej

Skicka mig ditt kundnummer på PM så ska jag undersöka.

Mvh

Niklas

Hej

Mvh

Niklas

Detta var menat till dig R-R

Mvh

Niklas

Postad 13 februari 2020 - 14:58

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0

Hej

Mvh

Niklas

Detta var menat till dig R-R

Mvh

Niklas

PM med kundnummer skickat

Postad 13 februari 2020 - 15:26

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0

Priser?

Tyckte dom så 69 kr/mån för filmkanalerna när jag beställde.

Postad 13 februari 2020 - 16:23

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0

Försökte ringa Canal digital för att koppla på Viasat film kanalerna, men kundsupporten hade inte en aning vad jag pratade om och yrade om Viasat sportkanalerna och att de skulle ingå i det paketet. Det är dock väldigt svart i rutan på filmkanalerna.

Kan du ta kundnr och koppla på åt mig Nicklas?

Redigerat av Karl-Johan, 13 februari 2020 - 16:24.

Postad 13 februari 2020 - 16:31

Canal Digital Sverige
  • Canal Digital Sverige
  • Veteran

• 1 694 inlägg
  • 0

Försökte ringa Canal digital för att koppla på Viasat film kanalerna, men kundsupporten hade inte en aning vad jag pratade om och yrade om Viasat sportkanalerna och att de skulle ingå i det paketet. Det är dock väldigt svart i rutan på filmkanalerna.

Kan du ta kundnr och koppla på åt mig Nicklas?

Hej

Skicka PM så ska jag kolla upp eftersom du inte fick hjälp när du kontaktade oss.

Mvh

Niklas

Postad 13 februari 2020 - 16:34

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0

Hej

Skicka PM så ska jag kolla upp eftersom du inte fick hjälp när du kontaktade oss.

Mvh

Niklas

PM skickat.

Tack för hjälpen.

Postad 16 februari 2020 - 12:42

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0

Beställde familjepaketet med Viasat film och en onepalce box hos min lokala tv hanlare igår. Kör en så länge bara med streaming i väntan på att parabolen ska installeras.

Men Viasat Film Premiere fungerar inte står att jag inte har ett abonnemang på kanalen med det har jag. Fler som har samma problem? Eller beror det på att jag kör via streaming en så länge?

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.