Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar ni nu?

401 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 07 januari 2011 - 08:13

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0

SÅ trött på dagens kvalite vart fan tog musiken och hjärtat i spel vägen:( så börjat lira snes igen Super Metroid i all ära ;)


Klassiker! Spelade igenom det hemma hos päronen när jag var hemma en sväng i höstas :)

#52

Postad 09 januari 2011 - 01:40

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Med PS3an på eurotrip så hämtade jag hem NESen från mor och far, har varvat SMB1 och Duck Tales 2 (jajjemän, tagit alla skatter och alla kartbitar för att får det bästa slutet ;)). Nostalgin är skyhög och fasen vad bra spel det är ;)

#53

Postad 09 januari 2011 - 13:53

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Då man börjar känna sig halvklar med GT5 så kommer det nog bli enbart Black-ops fram till Dead space 2 släpps nu

#54

Postad 09 januari 2011 - 13:59

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag kör Vanquish, Red Dead Redemption och Company of Heroes Online. Jag tänkte att jag pallar nog inte göra massa småuppdrag i RDR och levla skills på att samla blommor och sånt men efterhand så har jag märkt att jag gillar det rätt mycket så nu har jag kört 25 timmar eller nåt och har nog en god bit kvar. Och att bara skritta omkring och uppför kullar för att blicka ut över landskapet och så :)
Jag hade en riktigt vacker brunvit-fläckig häst men den åt några jäkla rovdjur upp innan jag hann knäppa dom :(

Knuffade en gubbe av kajen i Thieves Landing också så han sjönk som en sten, det var roligt :blink:

#55

Postad 09 januari 2011 - 18:57

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
* Spela klart Vanquish
* Klämma online achievements på NFS: Hot Pursuit
* Plocka upp Fable 2 igen efter 3 månader
* Spela igenom Saboteur

Ser bra ut, nu börjar vi med Saboteur imorgon.

#56

Postad 09 januari 2011 - 18:58

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

  • 628 inlägg
  • 0
kör en del Uncharted 2 online

#57

Postad 09 januari 2011 - 22:50

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Har betat av Gears of War 2 och Saboteur under jul/nyår.
Har hållit på med Alan Wake sedan jag köpte det i november. Vet inte varför men det känns som att jag måste tvinga mig till att spela det, trots att jag tycker det är grymt när jag väl sitter där. Känns som att jag kommer att hålla på med det tills Remedy släpper sitt nästa spel...

#58

Postad 09 januari 2011 - 22:59

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Kör black ops och BFBC 2 Vietnam online. Väntar på Dead space 2 och sen blir det Killzone 3 de närmaste månaderna.

#59

Postad 10 januari 2011 - 08:52

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
bfbc2, och drog igång the last remnant häromdagen.

#60

Postad 10 januari 2011 - 23:43

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Spelar:
1. Alan Wake (lånat nyligen av en polare, köpte dlc:erna på julrean och är nog klar om nån vecka)
2. Baldur's Gate 2 (kör sedan i somras en sorcerer genom BG1, BG2:SoA och ToB. Är tidigt i SoA för tillfället.)
3. Mass Effect (skaffade det nyligen till pc för att få lite variation till xboxandet).

Sedan blir det till att köra igenom Dragon Age: Origins på pc också för första gången. Bytte från box till pc och måste ha något att importera till tvåan när det kommer i mars.

Har betat av Gears of War 2 och Saboteur under jul/nyår.
Har hållit på med Alan Wake sedan jag köpte det i november. Vet inte varför men det känns som att jag måste tvinga mig till att spela det, trots att jag tycker det är grymt när jag väl sitter där. Känns som att jag kommer att hålla på med det tills Remedy släpper sitt nästa spel...

Jag känner likadant med Alan Wake. För egen del tror jag att det beror på att jag känner att jag måste igenom ett helt kapitel när jag väl sätter mig ner, dvs avsätta ca två timmar. Det kan jag ofta, men det känns ändå som att jag måste planera lite, jämfört med att lira Baldur's Gate 2 i 20-30 minuter och sen göra nån nytta. :)

Redigerat av jayreso, 10 januari 2011 - 23:41.


#61

Postad 11 januari 2011 - 16:57

Unregistered98d503b8
  • Unregistered98d503b8
  • Lärjunge

  • 326 inlägg
  • 0
Inser att jag har två oöppnade spel i hyllan till Xboxen ;)
- Darksiders och Batman.

Vet inte riktigt vilket jag ska börja med, blev rekommenderad att Darksiders skulle likna Zelda, värt att sätta sig in och spela det?

#62

Postad 11 januari 2011 - 17:13

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Inser att jag har två oöppnade spel i hyllan till Xboxen ;)
- Darksiders och Batman.

Vet inte riktigt vilket jag ska börja med, blev rekommenderad att Darksiders skulle likna Zelda, värt att sätta sig in och spela det?

Jag spelar det just nu och det påminner en hel del om Zelda, men mer linjärt och mycket blodigare.

#63

Postad 12 januari 2011 - 02:44

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0
Började köra Assassins Creed II i söndags och insåg igår vilket kungligt spel det är!

#64

Postad 13 januari 2011 - 10:03

Chimaera
  • Chimaera
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0
Spelade klart Mass Effect 2 strax innan December 2010, sedan dess så har jag återupptagit Arma 2 OA efter en tids uppehåll, det finns ingen annan FPS/Warsim där ute för tillfället som lockar.

Annars så harvar man vidare med 'Battleground Europe' när andan faller på.

Det finns inget nytt där ute som är värt att lägga pengar på, senaste spelet som köptes in var Civilization 5, men den står mest och samlar damm för tillfället.

Redigerat av Chimaera, 13 januari 2011 - 11:03.


#65

Postad 13 januari 2011 - 15:23

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Jag tappar intresset fort nu för tiden (Vuxen poäng?)
Så jag har lirat igenom Half Life 2, Episode 2 och hjåller på med Episode 2. Dessa spel är outstanding med miljöer, musik etc. Grafiken börjar bli lite gammal men den funkar.

Redigerat av Melmac, 13 januari 2011 - 15:24.


#66

Postad 13 januari 2011 - 16:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Spelar Fire Emblem (Gamecube), World at War (PC, coop), tog upp Dragon Quest 5 till DS igen efter något år i dvala, Brawl till Wii.

#67

Postad 13 januari 2011 - 20:07

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Har nyss påbörjat Dragon Age Origins Awakening, som jag hoppas klara innan DA2 släpps (redan förbokat så klart :blink: )!

#68

Postad 14 januari 2011 - 14:20

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Jag tappar intresset fort nu för tiden (Vuxen poäng?)
Så jag har lirat igenom Half Life 2, Episode 2 och hjåller på med Episode 2. Dessa spel är outstanding med miljöer, musik etc. Grafiken börjar bli lite gammal men den funkar.

Har spelat om HL2 jag också, blir EP1/2 senare. Håller med dig - kungen av FPS! Grafiken känns väldigt simpel men det positiva är att det flyter på : -)

#69

Postad 14 januari 2011 - 14:21

Unregisteredcc7c04da
  • Unregisteredcc7c04da
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Blir mest GT5 för tillfället :)

#70

Postad 18 januari 2011 - 20:58

bylin
  • bylin
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Drog nyss några matcher online i Uncharted 2. Väntar på Mass Effect 2 till ps3 som förhoppningsvis kommer på torsdag.

#71

Postad 20 januari 2011 - 14:12

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Har en krigs-korridors-fps fas just nu.

Klarade precis av Modern Warfare 2 & Bad Company 2. MW2 var ju helt ok, dock lite hektiskt för min smak. Eller, de borde blandat in lite mer och längre stämningsbyggande moment. Storyn var fruktansvärt dåligt berättad då jag inte förstod mycket. Sen blev det BC2 som var ett bättre korridorsfps än MW2, även lite halvöppen spelvärld på vissa ställen, inte för öppet vilket är mycket bra. Rolig story(förstod den iaf), sjukt snygga scenerier, bra stämning och förstörelsen är ju grym ;).

Igår började jag på Killzone 2, hmmm... Inte så snyggt som jag trodde det skulle vara. Vafan är det för tråkig arkitektur/miljöer? Jobbiga karaktärer. Bara ett vapen + pistol WTF? På ett ställe fick jag köra pansarvagn en stund inom ett område på 50 * 50 meter, några små stenar hindrade en från att köra runt mer, vilken bra pansarvagn. Jämför mot BC2 när man kör pansarvagn och kan mörsa sig igenom det mesta som står i vägen. Nåja, får se om jag orkar ta mig igenom detta spel. Nån som vet hur långt det är typ?

EDIT: Just det, lirade även ett antal timmar Tomb Raider Underworld denna vecka men gav upp pga kontrollen och den vidriga kameran. Dock var första 1-2 timmarna riktigt fina grafiskt o stämningsfullt. Ruggigt bra ljud.

Redigerat av tsartiis, 20 januari 2011 - 14:17.


#72

Postad 20 januari 2011 - 14:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

EDIT: Just det, lirade även ett antal timmar Tomb Raider Underworld denna vecka men gav upp pga kontrollen och den vidriga kameran. Dock var första 1-2 timmarna riktigt fina grafiskt o stämningsfullt. Ruggigt bra ljud.

Meeeh. Bit ihop och spela vidare ;)

#73

Postad 20 januari 2011 - 21:13

lindentwig
  • lindentwig
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
Spelade klart prince of persia forgotten sands på ps3 för några månader sedan. En riktig spelupplevelse men lite för lätt utklarat. Men helt klart ett spel med bra bild- och ljudutföranden.

#74

Postad 21 januari 2011 - 08:02

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Blev fast på Arlanda i en massa timmar i tisdags och då hade jag bara min laptop med ubuntu på, trixade ihop så att Planescape: Torment gick att spela, men det var fan just och pass, massa problem med ljudet och cutscenes osv. Trots detta så var de 5-10 timmar jag spelade riktigt riktigt bra. Måste nog fixa Win7 på gammburken och installera ordentligt och sedan fortsätta på det någon gång med vettigt ljud osv. Planescape är då ett tips till alla som gillar gamla hederliga CRPGs som t.ex. Fallout 1-2 osv.

#75

Postad 21 januari 2011 - 08:13

Unregistered37f22742
  • Unregistered37f22742
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Før tillfællet spelar jag, black ops och bad company 2: vietnam på 360.

Dammade dessutom av PS3:an som stått oanvänd (Bortsett från Blu-ray) i säkert 8 månader och köpte God of war collection. Börjat lira God of War 1 lite grann och det är ju faktiskt riktigt roligt. Ska bli kul att dra genom alla 3.

#76

Postad 23 januari 2011 - 17:42

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0
Blev precis klar med Ratchet & Clank 2 och har nu installerat Deus Ex då jag blev sugen på att köra detta spel och den här gången köra klart det. Använder mig nu av en mod som gör att grafiken ser bättre ut även om den inte kommer i närheten av dagens spel. Har iaf precis kört klart första uppdraget (mest på test då jag tänker starta om igen och försöka klara av allt som går på det uppdraget utan att döda en enda fiende) utan att behöva likvidera någon. Tänkte egentligen bara köra det några minuter för att se hur det såg ut med modden men det slutade med att jag körde det i någon timme, helt klart fortfarande ett roligt spel som jag nog kommer spendera en hel del tid med=).

#77

Postad 23 januari 2011 - 19:13

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0

Meeeh. Bit ihop och spela vidare ;)


:)... Mmm... Men jag spelade rätt långt in på isbanan (sista?) så jag gav det helt klart en ärlig chans. Sen blev jag faktiskt sugen att ta upp det igen för nån dag sen men då var det knas med sista saven, så det blev inget med det.

Nåja.

Verkar inte bli så mycket med Killzone 2 heller, orkar liksom inte. För allvarligt, för grått, för tråkigt.

Men beställt God of war collection precis, sjukt länge sen jag spelade igenom dom spelen så det ser jag fram emot. Sen trean efter det. Allt i ett svep liksom så man får sin action/epic-fix. För suget är stort nu för epicness!

#78

Postad 23 januari 2011 - 19:39

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Spelade klart Dragon Age Origins Awakening i veckan. Började spela Folklore igår. Haft spelet väldigt länge men inte brytt mig om att spela det. Vet inte riktigt varför jag ens köpte det, då jag aldrig varit speciellt intresserad av det. Förbokade Dead Space 2 idag så jag får se hur mycket av Folklore jag hinner spela innan DS2 tar över konsolen.

#79

Postad 24 januari 2011 - 15:53

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Håller på med Black Ops kampanjen just nu, men det är så förbannat svårt på vissa ställen när det bara spawnas nya fiender hela tiden :)

Sen så är jag förbaskat sugen på DS 2, men jag har Fallout 3, Dead Rising 2 samt i princip hela Castlevania på "att göra listan"

Så många bra spel, så lite tid... :)

#80

Postad 27 januari 2011 - 14:07

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Spelar RIFT betan.
Förvånansvärt bra spel som är roligt redan kring lvl 20 (50 total, 30 i betan).
Det känns som en blandning av WoW's struktur, Warhammer's content och AION's grafik.
Känns som ett hyffsat spel för casual MMOare, men inget jag skulle orka beta 15$ i månaden för.

#81

Postad 27 januari 2011 - 14:23

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0
PS3: Castlevania - Stämningsfullt
PC : Fallout 3 - GOTY ... hur stort kan ett spel bli!?
Wii : Resident Evil 4 - Måste testa detta omtalade spel

#82

Postad 27 januari 2011 - 14:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
AC Brotherhood på 360
Dead Space på PS3

#83

Postad 27 januari 2011 - 15:22

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
PC: CODBLOPS - THE BEST KIND OF BLOPS. Rankar #41 i HCFFA. Smiskar fett i det spelet
PC: Magicka - Skumt svenskt anti-hack and slash. Ett spel mer humor!
PS3: God of War 3 - Måste avsluta det NÅGON GÅNG HERRE GUD.
360: Zeit2, Dead Space 2
Wii: Mario Sports Mix
NDS: Golden Sun Dark Dawn
PSP: God of War Sparta något

Gäller att ha måna järn i röven.

#84

Postad 28 januari 2011 - 21:49

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Precis klar med Enslaved. Helt ok äventyr som skulle blivit riktigt grymt med lite mer putsning.

Nu då?

Jag har dessa inplastade:

Vanquish
Castlevania
Red dead...
Alan Wake
Just Cause 2
Assassins Creed 2
Mass Effect 2'

Hmm...

Redigerat av tsartiis, 28 januari 2011 - 21:49.


#85

Postad 29 januari 2011 - 02:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Du verkar ha bra smak iaf :D . Spelar ingen roll vilket du kör, alla är ju bra. Om du vill klara av några så kan du ju ta Vanquish eller Alan Wake, det är de enda korta spelen (8-10 timmar). Resterande tar uppemot 20-50.

#86

Postad 29 januari 2011 - 10:18

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
team fortress 2
left for dead 2
alien swarm

[email protected]
om någon vill lägga till på steam, feel free

#87

Postad 29 januari 2011 - 10:24

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
håller på att samla ihop den sista trophyn innan platinum på assassins creed II sedan blir det nog att köra igenom uncharted 1.

uncharted 2 är igenomkört med platinum så hoppas 1an håller samma klass någolunda (:

#88

Postad 29 januari 2011 - 11:21

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0

Du verkar ha bra smak iaf :) . Spelar ingen roll vilket du kör, alla är ju bra. Om du vill klara av några så kan du ju ta Vanquish eller Alan Wake, det är de enda korta spelen (8-10 timmar). Resterande tar uppemot 20-50.


Hehe :D. Jo, är lite orolig för de "öppna" spelen, älskar det jag sett. Men oj vad jag har svårt för det ofokuserade som kan komma att uppstå i såna spel och den för stora(?) friheten. Fable 2 var perfekt spel sett till öppenhet tycker jag, lagom. Men som jag sa så är jag ju kär i allt som har med western att göra o JC2 ser ju så sjukt galet ut att jag inte kunde motstå :). Ska verkligen ge dem en chans. Men 50 timmar? Det är om man gör sidouppdrag va? För så länge orkar jag inte hålla på med ett spel. Gör aldrig sidouppdrag. Ass. Creed 2 är även det öppet vad jag förstått, hugaligen vad har jag gett mig in på?

Är även lite orolig för Alan Wake då jag är jävligt lättskrämd av just "spel". Försökte spela condemned en gång i tiden men det var för jobbigt för hjärtat. Fuuuck, tyckte till o med Doom 3 var vidrigt. haha :D.

Började iaf med Puzzle Agent av Telltale till ippån igår. Charmigt med bra röstskådisar o faktiskt rätt skön humor, kluriga pussel och fulsnygg grafik.

#89

Postad 29 januari 2011 - 11:23

baltimore
  • baltimore
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Fick ett rött Wii i julklapp med NewSuperMarioBros. som ingår i den boxen.
Kanonbra spel!! Särskilt för oss lite äldre så är nostalgifaktorn hög med tanke på tidigare mariospel ända tillbaka till Nes på 80-talet.

Det jag spelar mest just nu är SuperMarioGalaxy, också riktigt underhållande och stort spel.
Spelen är så pass krävande att det nästan blir för mycket att ha flera på gång så att säga, tycker det räcker med att koncentrera sig på ett i taget.
Senaste veckorna är det bara Galaxy som varit laddat i Wiiet.

#90

Postad 29 januari 2011 - 13:15

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Baltimore: grabben min tar med sig sitt wii till mig ibland och japp. Marios 2d koncept är lika roligt som förr :). Har även prövat lite galaxy och även dessa spel är otroliga även om jag inte är helt hundra med kontrollen som i 2dspelen. Blir förundrad av mängden ren, skär sprudlande fantasi och skaparglädje dessa tre titlar har :rolleyes:.

#91

Postad 29 januari 2011 - 13:36

baltimore
  • baltimore
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0

Baltimore: grabben min tar med sig sitt wii till mig ibland och japp. Marios 2d koncept är lika roligt som förr :). Har även prövat lite galaxy och även dessa spel är otroliga även om jag inte är helt hundra med kontrollen som i 2dspelen. Blir förundrad av mängden ren, skär sprudlande fantasi och skaparglädje dessa tre titlar har :rolleyes:.


Kontrollen i galaxyspelen kräver mer träning helt klart men spelglädjen gör att det är mödan värt.
Hade skaffat Wii för länge sedan om jag vetat hur bra spelen är.

Dessutom är det roligt att konstatera att de bästa spelen som finns är befriade från blodigt våld och annat sjukt innehåll.

Spelade mycket NES och SNES när det begav sig men det har ju hänt en del sedan dess minst sagt!

Redigerat av baltimore, 29 januari 2011 - 13:38.


#92

Postad 29 januari 2011 - 14:04

WOODMIST
  • WOODMIST
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
spelar igenom castlevania serien på ds.

#93

Postad 29 januari 2011 - 14:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Men 50 timmar?

Inte om du kör huvudstoryn förstås, men JC2 kan ta 80 timmar att hundraprocenta (förstöra alla baser, samla allting, det är rätt beroendeframkallande).

#94

Postad 30 januari 2011 - 17:01

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Nu är det dags att kolla om God of war III kan mäta sig med Darksiders.....

#95

Postad 01 februari 2011 - 00:03

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Kör Dead Space 2 på ps3an, har spelat 2 timmar och blivit tvungen byta kalsonger ett tiotal gånger :)

#96

Postad 01 februari 2011 - 11:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Kör Dead Space 2 på ps3an, har spelat 2 timmar och blivit tvungen byta kalsonger ett tiotal gånger :)


Hoppas du har tvätttid närmaste dagarna då :)

#97

Postad 01 februari 2011 - 13:15

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
De senaste 2 veckorna har jag bara spelat på min nya PSP GO :)

#98

Postad 01 februari 2011 - 19:05

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Broken Sword 2 på iPad:en.

#99

Postad 02 februari 2011 - 00:42

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

De senaste 2 veckorna har jag bara spelat på min nya PSP GO :unsure:

Samma här. Återinförskaffade en PSP-3004 (+ 16 Gb Pro Duo) nu när de kostar under tusenlappen. Så här i efterhand fattar jag inte varför jag sålde min gamla PSP-2004. Jag minns att jag aldrig använde den, men det finns ju en hel del titlar nu som lockar. Har även införskaffat Jeanne D'Arc, Half Minute Hero, No heroes allowed, Peace Walker, Patapon 2 och Chinatown Wars . Många är på REA på PSN nu.

Kan tipsa om Half Minute Hero och No heroes allowed.

#100

Postad 02 februari 2011 - 00:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Har även införskaffat Jeanne D'Arc

Nice, hoppas du gillar det.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.